abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:44:58 #1
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_144338571

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst

Vaste gasten in Utopia

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exits
SPOILER: Exits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
.
pi_144338574
Ik snap uberhaubt niet dat die inwoners niet snappen dat hun gun-factor o zo belangrijk is bij ALLES wat ze doen 8)7
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:45:49 #3
167977 DGK_Tegengas
pi_144338600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:37 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Dat ei incident ... daar was ik snel klaar mee geweest. Had alles gepoetst m.u.v. DAT stuk vloer! In een studenten huis ga je die flauwekul zo te lijf, swa!

Nu... was dat door ruud en ivan (irr.factor).. op streams .... Wij maken het groter door dat zij tweeën het doen en isa niet daadkrachtig genoeg reageerde toch?
Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.

Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:48:26 #5
167977 DGK_Tegengas
pi_144338601
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
stemmen op één bewoner, geen enkele zin heeft ..... *O* *O* *O*

Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt.
.
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:51:47 #6
167977 DGK_Tegengas
pi_144338618
Dus volgende keer op de stoel Ivan, Rene en LauraB. :Y

Ruud en Billy heeft geen enkele zin meer ....... deze drie wel.
.
pi_144338645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef Jibba het volgende:

[..]

Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.

Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.
Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!

Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!
pi_144338659
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten
pi_144338672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
stemmen op één bewoner, geen enkele zin heeft ..... *O* *O* *O*

Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt.
Ik denk helaas dat febo en JdM een andere argumenten hadden. :o We zullen het wel zien O-)
pi_144338704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:55 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!

Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!
Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.
pi_144338731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.
pi_144338744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:01 schreef Jibba het volgende:

[..]

Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.
Tja, misschien mijn fout maar op ruud .... zou ik al helemaal niet meer reageren :@
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:07:45 #13
167977 DGK_Tegengas
pi_144338750
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ... :r :r :r

Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn ..... *O* *O* *O*
.
pi_144338759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:

[..]

Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.
jips, na 1 maand was al duidelijk dat het zeker geen samenleving opbouwen zou worden. Dan maar HEL, want hemel hadden ze nou wel lang genoeg gehad. :) })
pi_144338764
quote:

[..]

Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:11:07 #16
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144338769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Omdat een paar schreeuwerts dat wilden?

Ze wil zelf blijven dus waarom zou je haar dan "gunnen" om naar huis te moeten?

Ik krijg geen hoogte van jou.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:11:37 #17
167977 DGK_Tegengas
pi_144338776
Morgen post voor Isa en Nico, ben benieuwd .... :Y
.
pi_144338780
[quote]0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen. :6
[/quote]

Hahaha, ik gelukkig ook niet, pas toen ik JdM's utopia zag O+
pi_144338814
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ... :r :r :r

Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn ..... *O* *O* *O*
Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahaha *O* *O* *O*
pi_144338847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:17 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahaha *O* *O* *O*
Ik geloof echt niet, dat Ivan iets voor Isa voelt, als hij haar als tijdelijk verdrijf zag, dan is dat in elk geval omgeslagen. En hij zal haar nu alleen maar haten. Misschien richt hij zijn pijlen nu op iemand anders.
Alhoewel meisjes plagen is kusjes vragen, alhoewel dat heel kinderachtig is.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:23:40 #21
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144338855
quote:

[..]

Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten? :) En gelukkig is ze gebleven.

De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.
Your games are death
With every breath
pi_144338899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:23 schreef Rica het volgende:

[..]

Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten? :) En gelukkig is ze gebleven.

De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.
Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?
pi_144338920
Om de impasse te doorbreken, zou een vervanging van Sonny weleens kunnen helpen. Even de focus verleggen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:34:01 #24
167977 DGK_Tegengas
pi_144338928
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool :r

Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.

Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,
eindelijk eens een vrouw die tegen hem ingaat .... *O* *O* *O*

Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch :Y
.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:38:34 #25
167977 DGK_Tegengas
pi_144338960
Ga er vandoor, welterusten ..... en Isa is er nog ........ *O* *O* *O*
.
pi_144338962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool :r

Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.

Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,

Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch :Y
Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigt
pi_144338972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:

_O_ _O_ maar ... vergeet zijn contract-gedwongen script niet. Als dat script hem in deze zeer kwalijke positie dwingt is het toch echt JdM die aansprakelijk is!! :(
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:45:47 #28
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144339006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:29 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.

Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.

Bij Isa en Nico is dat weg denk ik. Het is nu veel meer whatever, boeien.

Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten. :)
Your games are death
With every breath
pi_144339020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigt
Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:51:57 #30
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144339031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten ..... en Isa is er nog ........ *O* *O* *O*
*O*

Trusten. :z
Your games are death
With every breath
pi_144339036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:48 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.
Ik vind ze allemaal een beetje gek, Isa net zo goed...Een zootje malloten..
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:55:50 #32
167977 DGK_Tegengas
pi_144339046
Maar die Mark, wat gaat die inbrengen ..... :(

Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden .....
.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:57:20 #33
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_144339053
ff USA kijken maar
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_144339059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Rica het volgende:

[..]

Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.

Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.

Bij Isa en Nico is dat weg denk ik. Het is nu veel meer whatever, boeien.

Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten. :)
Zeker .. "Het is nu veel meer whatever, boeien." deze ontwikkeling is beslist interessant! :Y
pi_144339066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Hey DKG! dacht dat je al in bed lag :) Wel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
pi_144339070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:03 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Hey DKG! dacht dat je al in bed lag :) Wel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
DGK :@
  dinsdag 9 september 2014 @ 03:18:34 #37
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144339106
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.

Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.
Your games are death
With every breath
pi_144339128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:

[..]

Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.

Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"
Ik heb 't ook nog niet gezien :N :N
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snel :W met dit rare gedrocht! -O-
pi_144339173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:

[..]

Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie :{
pi_144339181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie :{
Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.
  dinsdag 9 september 2014 @ 04:04:57 #41
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_144339201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:56 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.
ivan
  dinsdag 9 september 2014 @ 04:06:10 #42
420521 lorrie03
pi_144339203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:29 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"
Ik heb 't ook nog niet gezien :N :N
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snel :W met dit rare gedrocht! -O-
in hetzelfde gesprek in de kas beloofde vanessa aan aike altijd gio en isa te blijven steunen :+
pi_144339213
Voor de nachtzuster van Medisch Centrum Fok!

pi_144339215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:04 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

ivan
Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.
  dinsdag 9 september 2014 @ 04:17:13 #45
420521 lorrie03
pi_144339218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:13 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.
dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussen
pi_144339317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:17 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussen
^O^ Thanks. Zal dan toch wel Ivan zijn geweest ja.
pi_144339351
gm beste cossers :)
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so
pi_144339357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:38 schreef yuno het volgende:
gm beste cossers :)
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so
gm. ook vroeg uit de veren.
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze.
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"
pi_144339365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:

[..]

bedoel je dat rienk eruit is gestemd?
  dinsdag 9 september 2014 @ 06:41:04 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_144339367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:

[..]

Goeie keuze..wie anders Isa of Nico?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')