SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda.![]()
Ik snap uberhaubt niet dat die inwoners niet snappen dat hun gun-factor o zo belangrijk is bij ALLES wat ze doen![]()
![]()
Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:37 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat ei incident ... daar was ik snel klaar mee geweest. Had alles gepoetst m.u.v. DAT stuk vloer! In een studenten huis ga je die flauwekul zo te lijf, swa!
Nu... was dat door ruud en ivan (irr.factor).. op streams .... Wij maken het groter door dat zij tweeën het doen en isa niet daadkrachtig genoeg reageerde toch?
Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.![]()
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
stemmen op één bewoner, geen enkele zin heeft .....![]()
![]()
Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt..![]()
Dus volgende keer op de stoel Ivan, Rene en LauraB.![]()
Ruud en Billy heeft geen enkele zin meer ....... deze drie wel..![]()
Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.
Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.
Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!![]()
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten![]()
Ik denk helaas dat febo en JdM een andere argumenten hadden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
stemmen op één bewoner, geen enkele zin heeft .....![]()
![]()
Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt.We zullen het wel zien
![]()
![]()
Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:55 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!
Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.![]()
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten![]()
Tja, misschien mijn fout maar op ruud .... zou ik al helemaal niet meer reagerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:01 schreef Jibba het volgende:
[..]
Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.![]()
![]()
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn .....![]()
![]()
.![]()
jips, na 1 maand was al duidelijk dat het zeker geen samenleving opbouwen zou worden. Dan maar HEL, want hemel hadden ze nou wel lang genoeg gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.![]()
![]()
![]()
Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.![]()
Omdat een paar schreeuwerts dat wilden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten
Ze wil zelf blijven dus waarom zou je haar dan "gunnen" om naar huis te moeten?
Ik krijg geen hoogte van jou.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
[quote]Op dinsdag 9 september 2014 02:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen.![]()
[/quote]
Hahaha, ik gelukkig ook niet, pas toen ik JdM's utopia zag![]()
![]()
Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof echt niet, dat Ivan iets voor Isa voelt, als hij haar als tijdelijk verdrijf zag, dan is dat in elk geval omgeslagen. En hij zal haar nu alleen maar haten. Misschien richt hij zijn pijlen nu op iemand anders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:17 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahaha![]()
![]()
Alhoewel meisjes plagen is kusjes vragen, alhoewel dat heel kinderachtig is.![]()
Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.En gelukkig is ze gebleven.
De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten?En gelukkig is ze gebleven.
De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?![]()
Om de impasse te doorbreken, zou een vervanging van Sonny weleens kunnen helpen. Even de focus verleggen.![]()
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool![]()
Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.
Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,
eindelijk eens een vrouw die tegen hem ingaat ....![]()
![]()
![]()
Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch
.![]()
Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigtquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool![]()
Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.
Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,
![]()
![]()
Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch![]()
maar ... vergeet zijn contract-gedwongen script niet. Als dat script hem in deze zeer kwalijke positie dwingt is het toch echt JdM die aansprakelijk is!!
![]()
![]()
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?
Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.
Bij Isa en Nico is dat weg denk ik. Het is nu veel meer whatever, boeien.
Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigt![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten ..... en Isa is er nog ........![]()
![]()
![]()
Trusten.
Your games are death
With every breath![]()
Ik vind ze allemaal een beetje gek, Isa net zo goed...Een zootje malloten..quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.![]()
Maar die Mark, wat gaat die inbrengen .....![]()
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden ......![]()
ff USA kijken maarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Zeker .. "Het is nu veel meer whatever, boeien." deze ontwikkeling is beslist interessant!quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.
Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.
Bij Isa en Nico is dat weg denk ik. Het is nu veel meer whatever, boeien.
Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten.![]()
![]()
Hey DKG! dacht dat je al in bed lagquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden .....Wel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
![]()
DGKquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:03 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Hey DKG! dacht dat je al in bed lagWel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
![]()
![]()
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden .....
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.
Ik heb 't ook nog niet gezien![]()
![]()
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snelmet dit rare gedrocht!
![]()
![]()
Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie![]()
![]()
Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.![]()
ivanquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.![]()
in hetzelfde gesprek in de kas beloofde vanessa aan aike altijd gio en isa te blijven steunenquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"
Ik heb 't ook nog niet gezien![]()
![]()
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snelmet dit rare gedrocht!
![]()
![]()
Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.quote:![]()
dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussenquote:Op dinsdag 9 september 2014 04:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:17 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussenThanks. Zal dan toch wel Ivan zijn geweest ja.
![]()
gm beste cossers![]()
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so![]()
gm. ook vroeg uit de veren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:38 schreef yuno het volgende:
gm beste cossers![]()
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
bedoel je dat rienk eruit is gestemd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
gm. ook vroeg uit de veren.
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze.![]()
Goeie keuze..wie anders Isa of Nico?quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
gm. ook vroeg uit de veren.
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
o.a. maar het meest het gekonkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:40 schreef yuno het volgende:
[..]
bedoel je dat rienk eruit is gestemd?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ruud die droeftoeter. maar ik weet ondertussen wel dat hij beschermd wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie keuze..wie anders Isa of Nico?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dank je wel, maar volgens mij is us een nog veel grotere slangenkuil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:42 schreef HiDiHo het volgende:
Jep...
Voor de liefhebber heb ik hier een paar uur USA gezet
UTO / [USA filmpjes 1# ]"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etcquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:43 schreef heks29 het volgende:
[..]
dank je wel, maar volgens mij is us een nog veel grotere slangenkuil.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
typisch amerikaans dus m.i.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etc"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Weten ze nu al dat die ene zwanger is? Leuk zo'n jankende baby 's nachtsquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etc![]()
![]()
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ikquote:
gewoon grote verhalenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
yep. heb een paar keer gekeken maar ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ik
gewoon grote verhalen
juist door die houding van die amerikanen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Volgens mij wel want daar zeiden ze net iets overquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Weten ze nu al dat die ene zwanger is? Leuk zo'n jankende baby 's nachtsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
haha, zal welquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ik
gewoon grote verhalen
het ziet er wel mooi uit daar zeg![]()
gelukkig nog ons iesje in de morgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:48 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
GMIsa gaat de koetjes doen
(moet eerlijk bekennen dat ik dat weinig zie hoor)
maar het is toch wel een prettig idee dat ze er nog is![]()
![]()
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:50 schreef Kaleddi het volgende:
Hoewel ik het wel lullig vind dat Rienk weg is, scheelt het wel iets aan wegklik werk"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
zal gewoon raar zijn om nico te kunnen zien, zonder dat rienk de hele tijd in haar nek zit te hijgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:50 schreef Kaleddi het volgende:
Hoewel ik het wel lullig vind dat Rienk weg is, scheelt het wel iets aan wegklik werk![]()
God heeft het zo gewild...of was Huub hetquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef yuno het volgende:
[..]
zal gewoon raar zijn om nico te kunnen zien, zonder dat rienk de hele tijd in haar nek zit te hijgen
Ben ik met je eens. Het lag er zo duidelijk bovenop dat Ruud niet mocht gaan, met de drogredenen die MarNIX gafquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.![]()
Denk eerlijk gezegd ook dat Ruud daarom moest huilen. Van lullig dat hij naar huis moet omdat ik moet blijven.![]()
En daar is ze weer.Stipt als altijd.
GM
Your games are death
With every breath![]()
maar soms zit de duvel ertussen hoorquote:![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:53 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het lag er zo duidelijk bovenop dat Ruud niet mocht gaan, met de drogredenen die MarNIX gaf![]()
Denk eerlijk gezegd ook dat Ruud daarom moest huilen. Van lullig dat hij naar huis moet omdat ik moet blijven.
in utopiaquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
God heeft het zo gewild...of was Huub het![]()
huub is god![]()
haha ojaquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Welnee, die is slechts Petrus aan de poort (casting). JdM is God
hoe kon ik johnnie vergeten![]()
![]()
Echt wel.quote:
@heks29 Ik vond het sneu voor Rienk totdat hij over Mark zei: "Hij is nog hypocrieter als Is... iedereen"Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Echt wel.
@heks29 Ik vond het sneu voor Rienk totdat hij over Mark zei: "Hij is nog hypocrieter als Is... iedereen"![]()
En ze is zo gewoon gebleven
+1quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het was wel duidelijk dat zij dus ook de uitslag niet van tevoren weten. Zo goed kunnen ze niet acteren![]()
![]()
nee, maar een paar wisten het wel want ze hadden voor rienk een trouwcursus geregeld eind oktober.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:01 schreef Kaleddi het volgende:
Het was wel duidelijk dat zij dus ook de uitslag niet van tevoren weten. Zo goed kunnen ze niet acteren"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Vind ik ook dat Ruud weg hoorde te zijn ! de viespeuk.quote:Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Weet iemand wanneer de melk weer wordt opgehaald?
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ik denk dat die melk al gelijk na de markt is meegenomen. Ze waren er toch zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Rica het volgende:
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.![]()
Ach dat zullen ze toch al een maandje of 8 doen dus dat is niets nieuwsquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Rica het volgende:
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
O dat is jammer. Maar het komt toch wel uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik denk dat die melk al gelijk na de markt is meegenomen. Ze waren er toch zeg maar.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
*Isabella Zendercheck*Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Misschien krijgt Nico wel post vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:06 schreef Rica het volgende:
[..]
O dat is jammer. Maar het komt toch wel uit.![]()
![]()
o lekker, maar nu even niet. muesli valt iets beter in mijn maagje op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]GM en voor iedereen op toch een redelijk goede afloop:
[ afbeelding ]
ik bewaar de mijne tot later.
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nico wel post vandaagZal deze ronde bij meerderen wel het nodige instaan. Voor de een wat leuker dan de ander.
Your games are death
With every breath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |