Je bent toch godverdomme geen kleuter hč?quote:
Alsof je boven de 10 geen plezier meer mag beleven? het is niet alsof ik een scheetkussen ga neerleggen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen kleuter hč?
Zelfde niveau wat mij betreft.quote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Alsof je boven de 10 geen plezier meer mag hebben? het is niet alsof ik een scheetkussen ga neerleggen.
Best wel ja.quote:
Ik ken een mannetje met schildpaddenquote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef BvBrMTW het volgende:
Hey allemaal,
en dan vond ik deze suggestie:
get 3 turtles, then draw the numbers 1, 2, or 4, and then let them loose in the school. it will drive them crazy looking for the "3rd" turtle.
Lijkt me geweldig maar ik denk niet dat ik aan schildpadden kan komen
Zo moet vast iemand met dyslexie zich voelen. Ik zie de letters, maar heb geen idee wat hier staat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:09 schreef pionnetje het volgende:
een tweede hand walky talkie kopen , niet erg duur, dan eentje in de klas leggen, boven op een kast ofzo, en dan een maatje of een chicky die buiten is laten praten erdoor en dan de naam zeggend van de leeraar, of het meisje geil laten zeggen "owww meester x u wind mij zo op!"
Dan waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hč.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
De leraar een passer in z'n nek steken. Dat kon in mijn tijd helemaal nog niet.
Blijft geniaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:35 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hč.
Dan wacht ik wel even op de verandering van een stel wetten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef BvBrMTW het volgende:
Dus alle voorstellen zijn welkom zodra ze legaal zijn
Gast, je bent 18quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef BvBrMTW het volgende:
Dus heeft iemand suggesties/ideeën voor grappen/pranks die je op school uit kan halen om het jaar leuk door te komen? Ik deed dit vroeger al maar als je gewoon op school zit ben je toch behoorlijk beperkt als je niet teveel problemen wilt.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef BvBrMTW het volgende:
Dus alle voorstellen zijn welkom zodra ze legaal zijn
[...]
Laxeermiddel in de koffie (nooit de ballen gehad dat te doen, can't wait)
Je komt niet op een reguliere school, maar een school die speciaal is voor kinderen waar geen passend onderwijs voor is. Dat is dan toch gewoon speciaal onderwijs.quote:dus ik kom op een school voor kinderen waar geen passend onderwijs voor is, (geen speciaal onderwijs oid dus;)).
Gewoon te koop in de dierenwinkel....quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef BvBrMTW het volgende:
Lijkt me geweldig maar ik denk niet dat ik aan schildpadden
Deze inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |