Elke maandag om 21:30 uur op RTL5quote:Uit een groep van zevenhonderd modellen worden dertien geschikte meiden gekozen die de strijd met elkaar aangaan om Hollands Next Top Model te worden. De meiden nemen het tegen elkaar op in The Big Apple. Voor New York geldt: if you can make it there, you can make it anywhere. De meiden hopen daar alleen nog maar in designer kleding te lopen of in een mooie model mansion te verblijven, maar komen bedrogen uit. Anouk Smulders is dit jaar opnieuw te zien als presentatrice van Hollands Next Top Model. Samen met May-Britt Mobach en Dirk Kikstra vormt zij daarnaast de vaste jury. Stylist Fred van Leer is inmiddels een vertrouwd HNTM-gezicht. Als coach is hij de steun en toeverlaat van de dertien aanstormende modellen
Mis ik ook ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Lyssa het volgende:
Waarom geen close ups van de gezichten. Lijkt me ook belangrijk.
tja..... "trugh naar me vrind" ... dat hebben er te veel, "me vrind" is belangrijkerquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Samson het volgende:
Goeie keus, echt veel doet het haar niet eens.
Haar preutsheid gaat haar opbreken. In elk seizoen is een topless shoot. Een paar jaar geleden moesten de meiden zelfs geheel naakt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Samson het volgende:
Sagal moet gewoon meteen een ticket naar Parijs boeken of zo, dan kan ze meteen aan de slag.
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wist het wel! Ze sturen de lieve Roos toch niet weg?
Niet wit? :/quote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Voorspelling voor de finale:
June: zij gaat ons nog verrassen, elk jaar is er een bitchy outsider die tegen de verwachtingen in ver komt
Sanne: nog niet echt zichtbaar, maar zij heeft alle kwaliteiten
Aïsha: ze is goed, maar ook moet eindelijk eens een niet-wit meisje winnen
Morgen, uurtje of 10:00. Zo eerst maar eens slapenquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef zoem het volgende:
En straks natuurlijk de blog van Toeps lezen
Ja stom is dat he, waarom niet gewoon gratis via de tv...npo doet dat gelukkig wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga het nu terug te kijken en wat ik best gek vind is dat je als je het via RTL gemist via digitale tv wil kijken je moet betalen maar als je het via rtlgemist op internet kijkt het gratis is?
Laptop maar aan de tv hangen dus
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef ntm het volgende:
Ohhh ben benieuwd waarom Fred zo overstuur is
Ik krijg een AdBlock-claim op mijn iPad. Zonder AdBlock. Kan niets lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:24 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)flevering-2?fatson=1
Leuk!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:24 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)flevering-2?fatson=1
Oh zou kunnen ja, ze moeten wel echt allemaal huilen zo te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.
Oh gelukkig! Hij auto-refresht zichzelf zodra 'ie geverifieerd heeft dat je geen adblock hebt. Alleen heel soms gaat er iets mis met een cookie of zo, dan blijft ie refreshen. Dan is de enige oplossing helaas je device restarten... Daar wordt aan gewerkt.quote:
Ja volgens mij is het ook zo iets. Eerder hadden ze ook zo'n voorstukje, bleek het de acteerles te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.
En dat Fred bijna moet jankenquote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik kan niet wachten tot het gezelschap naar de stad die nooit slaapt vertrekt.
zij is mooi jaquote:
arm meisje, zo jong en dan afgebeuld wordenquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
arm meisje, zo jong en dan afgebeuld worden
quote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Fred
Logisch dat hij gepest werd, net als alle heaumeaux
ditquote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef zoem het volgende:
We zijn allemaal genept vorige week met dat jankmoment van Fred
Fred is een schatje.quote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Fred
Logisch dat hij gepest werd, net als alle heaumeaux
Niet zo ongevoelig jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Dit geneuzel zit ik niet op te wachten
ik wil onderlinge rellen en shoots die mislukken
Zijn we er in ieder geval vanaf.quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef zoem het volgende:
Pfff, al die jankmomentjes. Hopelijk hebben ze het allemaal in deze aflevering gepropt.
dat zei ik ook alquote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Copycat het volgende:
Als je mij goed zou kennen, weten jullie dat mijn pa van het Hilton is gesprongen.
Yep. Het is even doorbijtenquote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Morrigan het volgende:
Krijgen we nu alle verhalen te horen.
Dan hoor je er niet bij.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar wat nou als je nooit van dit dramagedoe hebt meegemaakt?
Nou, dan kun je nooit een topmodel worden, dat weet toch iedereen....quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Ja dan verzin je gewoon wat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Als jullie me goed zouden kennen zouden jullie weten dat ik gisteren mijn nagel heb gebroken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Zal wel niet dramatisch genoeg voor tv zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef CeliaHodes het volgende:
Geen schokkend verhaal van June, had ik wel verwacht.
Nu al stoppen? Het leukste komt nog.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, tja.. ik ben er alweer klaar mee, dat gejank en gedrama.
Ik stop met kijken, heb wel leukere series die op me wachten
Het wordt nu wel weer leuk denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, tja.. ik ben er alweer klaar mee, dat gejank en gedrama.
Ik stop met kijken, heb wel leukere series die op me wachten
waarom begin je niet met #1 ?quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu aflevering 2 terug kijk heb ik dan veel gemist als ik 1 niet heb gezien? Geen zin om er 2 achter elkaar te kijken
Denk dat je niet echt veel gemist hebt. Door afl2 heen skippen is zo gedaan en ben je weer helemaal bij.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu aflevering 2 terug kijk heb ik dan veel gemist als ik 1 niet heb gezien? Geen zin om er 2 achter elkaar te kijken
Nee, eerste aflevering is best saai.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Omdat ik straks de huidige ga kijken en geen zin heb in 3 afleveringenquote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarom begin je niet met #1 ?
lees dan de recaps van Toeps.quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik straks de huidige ga kijken en geen zin heb in 3 afleveringenEn ik weet dat je bij ANTM weinig mist als je de 1ste niet ziet
Oh jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
lees dan de recaps van Toeps.
Ik snap dat ook niet zo.quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Raar trouwens dat sommige die metamorfose al eerder krijgen...
competitievervalsing!
Een accent is niet erg. Zolang je maar verstaanbaar bent en de taal een beetje fatsoenlijk spreekt.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef CeliaHodes het volgende:
Wel echt mooie resultaten bij de kapper, niet allemaal van die expres lelijke rare kapsels.
Inderdaad, niet van die rare kapsels zoals vorige seizoenen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef CeliaHodes het volgende:
Wel echt mooie resultaten bij de kapper, niet allemaal van die expres lelijke rare kapsels.
Hollands Next Top Twingo. Welke staat het best op de foto.quote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel reclame voor renault twingo kun je in 1 programma proppen zeg.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hollands Next Top Twingo. Welke staat het best op de foto.
Daarvoor moet ze bij de laatste twee komen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
Aisha faalt; staat ze tenminste weer met beide benen op de grond.
ik had niet verwacht dat er reclame zou komenquote:
Inderdaad, laat de foto opnieuw zien.quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef zoem het volgende:
Handig RTL, die banner rechtsboven over het hoofd van Nicky
quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef zoem het volgende:
Handig RTL, die banner rechtsboven over het hoofd van Nicky
Dat was heel irritant ja. Daarna herhaalt ze het ook nog even 79x.quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nu aflevering 2 en ik moet een beetje kotsen van Aisha. Loopt ze over die catwalk 'ja en ik hoorde ze zeggen in het publiek zij is hollands next top model'![]()
Ik moest al een beetje kotsen toen ze begon van ja en ik heb dit echt verdiend en bla blaquote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef CeliaHodes het volgende:
[..]
Dat was heel irritant ja. Daarna herhaalt ze het ook nog even 79x.
Ik wist alleen niet dat je ermee kon vliegen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
Gelukkig tonen deze foto's wel heel duidelijk de wendbaarheid van de Twingo.
jammer dat ze niet even inzoomen ofzoquote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef CeliaHodes het volgende:
Heel sterk gezicht. Ja ik zag het, op die 3 pixels. (en ja ik heb een grote tv).
ja hihiquote:
Heel veel plezier in NYCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Heel veel plezier in NYCDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Chai het volgende:
Lincey haar haar lijkt net een soort eierdop.
Hij is -na een refresh- weer fijn!quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:23 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)ilie-huilie?fatson=1
quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Slapen
Maar, één voordeel, ik werd om 3:00 wakker dus nu is de recap al klaar
Weer een leuke recap Toepsquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Slapen
Maar, één voordeel, ik werd om 3:00 wakker dus nu is de recap al klaar
Dat wist ik nog nietquote:[..] en Holly’s vader… Oh ja, da’s Herman Brood, voor wie heeft zitten slapen.
Zeker wel als model, maar zeker niet als een topmodel......quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef MissStevie het volgende:
Kim Feenstra is al 8 jaar succesvol.. Daar horen we nogsteeds veel van
Hoor je dan vaak wat van topmodellen? Ik zit zelf niet in het vakgebied.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Iwanius het volgende:
Ben eerder benieuwd over wie wij over 10 jaar iets vernemen... als "top"model.![]()
Klopt. Dat kwam ook doordat het publiek toen nog kon stemmen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Patricia was niet de winnaar, toch een van de meest succesvolle deelneemsters ooit
Oh ik heb dat ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Dode pixel ? of ligt het aan mijn tv?
Zij had een hele zware darmaandoeningquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef megamandy het volgende:
Was zij toen ziek waardoor het onzeker was of ze wel in de finale aanwezig zou zijn?
Dan heb ik de goede voor mequote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij had een hele zware darmaandoening
Ja hier ook!quote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Dode pixel ? of ligt het aan mijn tv?
toch verstandig om dan maar de eerste over te slaan en proberen bij de rest op tijd te komenquote:
erg hè, viel mij ook al op, dat moeten ze toch kunnen corrigeren?quote:
Volgens mij ligt het aan je provider of de digitale tv want ik heb hier analoog beeld en ik zie geen dode pixel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
erg hè, viel mij ook al op, dat moeten ze toch kunnen corrigeren?
Zij is echt mooiquote:Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef megamandy het volgende:
Sanne wordt deze aflevering naar voren gepushed.
Bij analoog valt het veel minder op. Beeld is minder scherp.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan je provider of de digitale tv want ik heb hier analoog beeld en ik zie geen dode pixel.
Ja, dan zit er eigenlijk gewoon een grote pot vaseline op je tvquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan je provider of de digitale tv want ik heb hier analoog beeld en ik zie geen dode pixel.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dan zit er eigenlijk gewoon een grote pot vaseline op je tv
Ze verstond dat ze een nieuwe jurk had.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
Alsof die moeder niet wist dat ze in NY was
quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze in Murica ook Colgate?
Had je niet verwacht, hè.quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze in Murica ook Colgate?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |