Elke maandag om 21:30 uur op RTL5quote:Uit een groep van zevenhonderd modellen worden dertien geschikte meiden gekozen die de strijd met elkaar aangaan om Hollands Next Top Model te worden. De meiden nemen het tegen elkaar op in The Big Apple. Voor New York geldt: if you can make it there, you can make it anywhere. De meiden hopen daar alleen nog maar in designer kleding te lopen of in een mooie model mansion te verblijven, maar komen bedrogen uit. Anouk Smulders is dit jaar opnieuw te zien als presentatrice van Hollands Next Top Model. Samen met May-Britt Mobach en Dirk Kikstra vormt zij daarnaast de vaste jury. Stylist Fred van Leer is inmiddels een vertrouwd HNTM-gezicht. Als coach is hij de steun en toeverlaat van de dertien aanstormende modellen
Mis ik ook ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Lyssa het volgende:
Waarom geen close ups van de gezichten. Lijkt me ook belangrijk.
tja..... "trugh naar me vrind" ... dat hebben er te veel, "me vrind" is belangrijkerquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Samson het volgende:
Goeie keus, echt veel doet het haar niet eens.
Haar preutsheid gaat haar opbreken. In elk seizoen is een topless shoot. Een paar jaar geleden moesten de meiden zelfs geheel naakt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Samson het volgende:
Sagal moet gewoon meteen een ticket naar Parijs boeken of zo, dan kan ze meteen aan de slag.
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wist het wel! Ze sturen de lieve Roos toch niet weg?
Niet wit? :/quote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Voorspelling voor de finale:
June: zij gaat ons nog verrassen, elk jaar is er een bitchy outsider die tegen de verwachtingen in ver komt
Sanne: nog niet echt zichtbaar, maar zij heeft alle kwaliteiten
Aïsha: ze is goed, maar ook moet eindelijk eens een niet-wit meisje winnen
Morgen, uurtje of 10:00. Zo eerst maar eens slapenquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef zoem het volgende:
En straks natuurlijk de blog van Toeps lezen
Ja stom is dat he, waarom niet gewoon gratis via de tv...npo doet dat gelukkig wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga het nu terug te kijken en wat ik best gek vind is dat je als je het via RTL gemist via digitale tv wil kijken je moet betalen maar als je het via rtlgemist op internet kijkt het gratis is?
Laptop maar aan de tv hangen dus
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef ntm het volgende:
Ohhh ben benieuwd waarom Fred zo overstuur is
Ik krijg een AdBlock-claim op mijn iPad. Zonder AdBlock. Kan niets lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:24 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)flevering-2?fatson=1
Leuk!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:24 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)flevering-2?fatson=1
Oh zou kunnen ja, ze moeten wel echt allemaal huilen zo te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.
Oh gelukkig! Hij auto-refresht zichzelf zodra 'ie geverifieerd heeft dat je geen adblock hebt. Alleen heel soms gaat er iets mis met een cookie of zo, dan blijft ie refreshen. Dan is de enige oplossing helaas je device restarten... Daar wordt aan gewerkt.quote:
Ja volgens mij is het ook zo iets. Eerder hadden ze ook zo'n voorstukje, bleek het de acteerles te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen alsof hij het tegen de meiden heeft maar volgens mij is het een 'vertel je pijnlijkste verhalen'-sessie en is dit deel van zijn persoonlijke verhaaltje.
En dat Fred bijna moet jankenquote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik kan niet wachten tot het gezelschap naar de stad die nooit slaapt vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |