quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je btw toch vrienden met hem geworden?
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was ook vrienden met hem geworden toen deze gate begon maar heb 'm er weer snel vanaf getjopt. Komt weinig interessants voorbij.
Mijn leukste 'bn-er' of fb is btw Hans Vandenburg (Gruppo Sportivo). Maar daar whatsapp ik tegenwoordig meer mee
haha nee hoor. Veuls te oud voor mijquote:Op woensdag 10 september 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Binnenkort in SHO als scharrel van ?![]()
Plus sta ik niet met mijn 'eigen' account als vriend
Ghehe die Keesquote:
Wilt jij dat anders gaandoen?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:06 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet hij ook iemand zoeken die verstand heeft van spelfouten....
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilt jij dat anders gaandoen?
Ervaring is vereist, geen negen tot vijf-mentaliteit.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef Deckard het volgende:
Zoeken naar iemand die verstand van tv-wereld heeft, maar ervaring is niet vereist
Als je wel eens gekeken hebt is genoeg.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef Deckard het volgende:
Zoeken naar iemand die verstand van tv-wereld heeft, maar ervaring is niet vereist
Zo moeilijk is dat niet. Hij is een narcist. Hij hecht veel aan status; vandaar dat hij het op een 42 jaar jongere vrouw deed (dat hij nog steeds op de markt ligt bij de jongere vrouwtjes). Inmiddels is hij zo diep gezonken dat hij (nog meer) de grip op de realiteit is kwijtgeraakt, waardoor hij een hele zielige vertoning van zichzelf maakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Enerzijds fascineert PJR mij enorm, omdat ik benieuwd ben naar wat voor stoornis achter deze gekkigheid zit.
Ik vind Jan Vis wel iets voor hemquote:
Of opgeleide fysiotherapeut. Oh, wacht..quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wow, iedere paardenlul ziet toch dat dit niet goed is zo? Daar hoef je echt geen ervaren moeke voor te zijn.
Ik gok Filemon Wesselinkquote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef NothingHappened het volgende:
Ik ben toch benieuwd wie die Fillemon Westelink is waar Frits het elke keer over heeft
Er staan ook echt letterlijk 5 werklozen/bejaarden, waar het gros ook dagelijks op z'n Facebook zit te reageren. En die man denkt dan echt dat hij weer een onwijs succesvolle klus heeft gehad ofzoquote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef JaneDoe het volgende:
heb nu pas die aflevering gezien van de week van filemon
dat hij bijna pleurt is zelfs geacteerd, die denkt gewoon dat hij nog voor een groepje 6 jarige staat op te treden die hij voor de gek kan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |