Pak 'mquote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik DM niet eens zoveel.
Klopt wel aangezien je mij niet eens iets terug stuurt.quote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik DM niet eens zoveel.
Snap ikquote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij wil ook gewoon graag DMs van mij ontvangen. Geef maar toe, Faxie.
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ook mijn disclaimer aan het eind he.
Speciaal voor Yats or he will sue my ass.
Volgens mij klotste er wel wat meer.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag nog gedmd met Straw. Erg pikant gesprek. Rode oortjes en klotsende oksels.
Dat was wel sexy ja.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag nog gedmd met Straw. Erg pikant gesprek. Rode oortjes en klotsende oksels.
And where's the good part in that?quote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.
Kabbelend beekje of niagara waterfalls? Hoe was de stroom?quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Dan worden de andere jaloers, dus dat doe ik maar niet.quote:
Hoaxquote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, zelfvertrouwen is key.
Op je bek durven gaan.
Tja, het had gekund. Hout genoeg en ik kan het vuurtje nu prima brandend houden.quote:Op maandag 8 september 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja daar zou het nu wel een perfecte avond voor zijn.
Reply gemacht.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt wel aangezien je mij niet eens iets terug stuurt.
Kinky hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Aber nicht auf Deutsch... Schade...quote:
Maar heb je dan perse een relatie nodig om gelukkig te zijn? Geluk kan in zo veel dingen zittenquote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.
Jou klaag ik toch nooit aan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ook mijn disclaimer aan het eind he.
Speciaal voor Yats or he will sue my ass.
Dat kan ik me voorstellen. Zo gaat het altijd.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Ja mijn ex zei ook dat ze niet vreemd zou gaan, vertrouw nooit een jurist.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jou klaag ik toch nooit aan?
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zo gaat het altijd.
Mijn Duits is niet zo goed.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Aber nicht auf Deutsch... Schade...
Ik zal nooit vreemd gaan tegenover jouquote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn ex zei ook dat ze niet vreemd zou gaan, vertrouw nooit een jurist.
Een relatie is een aanvulling op je leven. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te zijn dan is er iets niet goed nee.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heb je dan perse een relatie nodig om gelukkig te zijn? Geluk kan in zo veel dingen zitten
Deutsch ist doch immer schon um zu horen?quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Aber nicht auf Deutsch... Schade...
Ah. Neem toch maar spiritus mee voor de zekerheid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:19 schreef yats het volgende:
Tja, het had gekund. Hout genoeg en ik kan het vuurtje nu prima brandend houden.
Laat ik nou geregeld Duits praten.quote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn Duits is niet zo goed.
Word er wel vaak geil van als een man Duits tegen me praat.
Echt waar ja?quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Duits. Maar ik ben dan ook deels Duits, dus bevooroordeeld
.
Nicht immer. Schreiben ist noch immer nicht mein ding...quote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Deutsch ist doch immer schon um zu horen?
GEGEN DIE MAUER SCHLAMPE!quote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn Duits is niet zo goed.
Word er wel vaak geil van als een man Duits tegen me praat.
Steek jij het vuur aan dan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah. Neem toch maar spiritus mee voor de zekerheid.
Ah, leuk om zo iets te weten te komenquote:
Praat, niet schreeuwt.quote:
Één van mijn overgrootmoeders komt uit Frankrijkquote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, leuk om zo iets te weten te komen
Volbloed Brabander hier
[..]
Praat, niet schreeuwt.
Inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een relatie is een aanvulling op je leven. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te zijn dan is er iets niet goed nee.
Vandaar die vintagejurkjes, nu snap ik het.quote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van mijn overgrootmoeders komt uit Frankrijk. Maar daar heb ik het nooit over.
Frankrijk. Leuk land maar gekke mensen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van mijn overgrootmoeders komt uit Frankrijk. Maar daar heb ik het nooit over.
Ook niet met die lange lucifers?quote:
Du bist süssquote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay dat is misschien iets té.
Friese pindakaas?quote:Op maandag 8 september 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
Ik ben een pinda Fries. Of een Friese pinda.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Frankrijk. Leuk land maar jammer van de mensen die daar wonen
Welterusten!quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa, ik ga lezen en als ik klaar ben met lezen ga ik slapen.
Daarover gesproken, ik moet nog afwassen.quote:
Tu est une beauté femmequote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, nu heb ik Du van Peter Maffay in m'n hoofd.quote:
Dank jequote:
Of die van David Hasselhoffquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, nu heb ik Du van Peter Maffay in m'n hoofd.
Ik was er ook niet zo'n ster in.quote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Al is mijn Frans echt om te huilen zo slecht.
Ik help het je graag herinneren.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik moet nog afwassen.
Jij hebt hard gesopt op Hobie?quote:
Wat een held is het ook he...quote:
Ah bien sur. Francais c'est un langue beautequote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Al is mijn Frans echt om te huilen zo slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oh god... Trauma.quote:
Neuh, niet echt. Weet nog dat een vriendinnetje toen vertelde dat haar zus één dag verliefd op hem was.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ah bien sur. Francais c'est un langue beauteJa wat is dat toch! Ligt dat aan toetsenbord, instellingen? Ik kan die rotdingen ook niet. Moet altijd ergens kopieeren/plakken (kijk, daar heb je het al. kopieeren.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de apple op mijn stageadres lukt het wel. Dan is het een kwestie van de letter ingedrukt houden.quote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch! Ligt dat aan toetsenbord, instellingen? Ik kan die rotdingen ook niet. Moet altijd ergens kopieeren/plakken (kijk, daar heb je het al. kopieeren.)
Dank, ben spontaan weer opgedroogd.quote:
Of alt-u, i, o, a, equote:Op maandag 8 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Op de apple op mijn stageadres lukt het wel. Dan is het een kwestie van de letter ingedrukt houden.
Ja, de fransen gebruiken een AZERTY toetsenbord. Net zoals de Duitsers een QWERTZ toetsenbord hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch! Ligt dat aan toetsenbord, instellingen? Ik kan die rotdingen ook niet. Moet altijd ergens kopieeren/plakken (kijk, daar heb je het al. kopieeren.)
Dan staat hij op engels ipv us international.quote:Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het werkte normaal wel met shift+"+e maar tegenwoordig niet meer. Alt ook niet.Help.
Waarom niet? Het is hele mooie taal.quote:Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Of gewoon geen Frans woorden gebruiken. Spreek Nederlands of Sterf
Moet je nagaan, gaat 25 jaar geleden eindelijk 'de muur' neer. Staat deze flapdrop er bovenop dit nummer te zingen...quote:
Dat is Nederlands toch ook? Of Duits? Of Engels?quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hele mooie taal.
Ik vind Nederlands niet heel mooi eigenlijk. Engels is wel heel internationaal, maar ook niet echt mooi, om over Duits maar te zwijgen. Dan zijn de Latijnse talen toch wat 'zangeriger'.quote:Op maandag 8 september 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is Nederlands toch ook? Of Duits? Of Engels?
Vooral Franse namen zijn mooi.quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hele mooie taal.
Gelukkig weet ik wie het zegt. Ik ben meer van de Oud Hollandse namenquote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral Franse namen zijn mooi.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je nagaan, gaat 25 jaar geleden eindelijk 'de muur' neer. Staat deze flapdrop er bovenop dit nummer te zingen...
Weer opgefrist?quote:Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Bad was heerlijk, bedankt voor het idee Samzz en Royco.
En de TT 'Or won't is nou niet echt bemoedigend.
Dank je.quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral Franse namen zijn mooi.
Gehoord op Repeat of Nietquote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
Kent iemand hier trouwens het bandje Echosmith?
Ze zouden hem er bijna weer van gaan opbouwenquote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je nagaan, gaat 25 jaar geleden eindelijk 'de muur' neer. Staat deze flapdrop er bovenop dit nummer te zingen...
Hier de visuals om even te bewijzen dat ik niet lieg...quote:
Op wat?quote:
Ik luister naar de radio in de auto: http://q-music.nl/repeat-of-niet-q-musicquote:Op maandag 8 september 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier de visuals om even te bewijzen dat ik niet lieg...
[..]
Op wat?
Mooi zo, de betere hand (en bad) doen hun werk!quote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ja, en het is al positiever dat het nu per uur weer iets beter wordt ipv slechter.
Aaaaah op die fiets.quote:Op maandag 8 september 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik luister naar de radio in de auto: http://q-music.nl/repeat-of-niet-q-music
Nope, hoe staat het leven? WAT HOUD JE BEZIG OP HET MOMENT?quote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Is dat alle toevoeging die jullie bijdragen deze avond?
Ik doe anders al de hele avond mijn best ja..quote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hoeft niet te schreeuwen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hoe staat het leven? WAT HOUD JE BEZIG OP HET MOMENT?
Ja, sorry dat is waar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe anders al de hele avond mijn best ja..
Ik ben tv aan het kijkenquote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Als je zaterdag maar lief bent dan mag het vanavond best.quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, sorry dat is waar.
Ik ben gewoon vervelend aan het worden, moet gewoon naar bed.
Ik ben mijn oren aan het verpesten.quote:
Ja, ik ga m'n best doen danquote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zaterdag maar lief bent dan mag het vanavond best.
DVD opgezet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat was mijn punt helemaal niet.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heb je dan perse een relatie nodig om gelukkig te zijn? Geluk kan in zo veel dingen zitten
Under the domequote:
Dan overweeg ik te komen.quote:
Wat dan wel?quote:
Waren bemoedigende woorden voor mensen die denken dat het nooit meer komt. Of je het nodig hebt om gelukkig te zijn stond er even los van.quote:
Insgelijks. Slaap lekker mensenquote:
En jezelf, niet zo bescheidenquote:Op maandag 8 september 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde jou natuurlijk.
Kijk, dat is de juiste instelling.quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje optimisme en enthousiasme en het komt helemaal goed!
Zijn wij nou nog de enige hier?quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Welterusten aan alle mensen die gaan slapen
Doe jij eens een onderwerp starten dan. Ik ben onderwerploos.quote:
Ik zei dat ik zo op tijd ging slapen, niet nu meteen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zei jij net net ook dat je naar bed ging?
Oei, goed verzoek.quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij eens een onderwerp starten dan. Ik ben onderwerploos.
Oh, ik heb helemaal geen penis, ik voel mij buitengesloten.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, penisfeitje van de dag vergeten.
Van primaten hebben wij mensen de grootste penis. Niet alleen absoluut, maar ook relatief.
Zo is de onze gemiddeld 2 keer zo lang en 2 keer zo dik als die van een chimpansee. Gorilla's hebben, ondanks hun enorme omvang, slechts een piemeltje van 4 cm.
Ah, vandaar mijn verwarring, ik dacht dat toen al op tijd was.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik zo op tijd ging slapen, niet nu meteen.
Goed weetje.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van primaten hebben wij mensen de grootste penis. Niet alleen absoluut, maar ook relatief.
Zo is de onze gemiddeld 2 keer zo lang en 2 keer zo dik als die van een chimpansee. Gorilla's hebben, ondanks hun enorme omvang, slechts een piemeltje van 4 cm.
Kaneel, nu ben ik weer blij met je. Is er tenminste nog 'iemand' die ik versla.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Douchegel, ik heb er teveel van... Maar niveau vind ik altijd wel fijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, goed verzoek.
Ik zal even wat opties geven:
douchegel (ik zoek nog een fijne)
namen van verf, waarom zijn dat vaak van die rare namen
gloeilampen (waarom kan ik die nog steeds kopen terwijl die verboden zijn?)
Helaas, over vagina's weet ik niks. Sorry.quote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik heb helemaal geen penis, ik voel mij buitengesloten.
Maar bedankt weer voor dit mooie weetje!
Goedzoquote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed weetje.
Ik ben blij met mijn penis.
GRaag gedaan, aeque. Gewoon tegen die vrouw zeggen volgende keer.quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel, nu ben ik weer blij met je. Is er tenminste nog 'iemand' die ik versla.
haha gewoon lief overal op in gaanquote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel, nu ben ik weer blij met je. Is er tenminste nog 'iemand' die ik versla.
[..]
Douchegel, ik heb er teveel van... Maar niveau vind ik altijd wel fijn.
Namen van verf, valt wel mee toch met het rare van de namen?
Gloeilampen; omdat er nog altijd voorraad ligt die al geproduceerd is. Dit moet eerst op voordat hij definitief verdwijnt. En volgens mij is hij alleen verboden om binnen NL geproduceerd te worden dacht ik.
Dat doe ik pas als ze vraagt "Zit hij er al in!?". Niet wijzer maken dan ze al zijn he.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GRaag gedaan, aeque. Gewoon tegen die vrouw zeggen volgende keer.
Ik denk niet dat ze er iets aan heeft aangezien seks hebben met andere soorten niet echt een optie is (naar mijn mening)quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GRaag gedaan, aeque. Gewoon tegen die vrouw zeggen volgende keer.
Hoezo dat ineens?quote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
Oh misschien dat ik zaterdag trouwens ook wel naar Appelpop ga.
Ohja, dat punt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ze vraagt "Zit hij er al in!?". Niet wijzer maken dan ze al zijn he.
Hehehehe.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er iets aan heeft aangezien seks hebben met andere soorten niet echt een optie is (naar mijn mening)
Het was vast deze opmerking ofniet?quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje optimisme en enthousiasme en het komt helemaal goed!
Ik vroeg er zelf om.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha gewoon lief overal op in gaan
En ik wist wel dat ze de voorraad nog mochten verkopen, maar je zou toch denken dat die inmiddels al wel op zou moeten zijn.
Gewoon doen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
Oh misschien dat ik zaterdag trouwens ook wel naar Appelpop ga.
Waarom heb je in hemelsnaam zoveel verschillende?quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vroeg er zelf om.
Ik denk dat er een bizarre productie was aan gloeilampen waardoor er nu nog veel voorraad is, en veel mensen kochten al spaarlampen dus die verkoop is maar gestaag verder gegaan.
Trouwens, ben ik de enige die 9 verschillende deo's heeft en ongeveer net zoveel douchegels?
[..]
Gewoon doen.
Nou omdat ik van mening ben dat de deodorant zich aanpast aan je lichaam als je het meerdere keren achter elkaar gebruikt. Daarom doe ik elke dag een andere op...quote:Op maandag 8 september 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je in hemelsnaam zoveel verschillende?
Wat is er mis met eerst 1 opmaken en daarna een nieuwe openmaken?
Ja, maar zou 3 toch alsnog genoeg zijn? Of iig max 7 voor elke dag van de week.quote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou omdat ik van mening ben dat de deodorant zich aanpast aan je lichaam als je het meerdere keren achter elkaar gebruikt. Daarom doe ik elke dag een andere op...
Het is een tik.
Semi hetzelfde...quote:Op maandag 8 september 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar zou 3 toch alsnog genoeg zijn? Of iig max 7 voor elke dag van de week.
En wat is je redenering voor de douchegel dan?
Maar bij deo snap ik je redenering nog, maar douchegel maakt gewoon schoon en doet verder niks op/met je huid, dus die volg ik dan weer niet helemaal.quote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Semi hetzelfde...![]()
Maar goed, ik heb zelfs zwitsal staan.
Ik spoor gewoon niet.
Ja ik zei toch al dat het een tik was...quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar bij deo snap ik je redenering nog, maar douchegel maakt gewoon schoon en doet verder niks op/met je huid, dus die volg ik dan weer niet helemaal.
En zwitsal gebruik je op de dag dat je een date hebt met een milf?
Want die worden daar wild van?quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar bij deo snap ik je redenering nog, maar douchegel maakt gewoon schoon en doet verder niks op/met je huid, dus die volg ik dan weer niet helemaal.
En zwitsal gebruik je op de dag dat je een date hebt met een milf?
Geen idee, zou zomaar kunnen werken aangezien elke vrouw volgens mij een ingebouwde associatie heeft met zwitsal en baby's.quote:
Jouw eierstokken gaan dan spontaan rammelen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, zou zomaar kunnen werken aangezien elke vrouw volgens mij een ingebouwde associatie heeft met zwitsal en baby's.
Jij haat trouwens gevoelige mannen, dus ik ga het niet zeggen ook.quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, zou zomaar kunnen werken aangezien elke vrouw volgens mij een ingebouwde associatie heeft met zwitsal en baby's.
Zeg maar hoor...quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij haat trouwens gevoelige mannen, dus ik ga het niet zeggen ook.
Roy, hoever ben je gekomen met de vroege X-Men?quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw eierstokken gaan dan spontaan rammelen?
Het doet me denken aan 'mijn' dochter en dat ik haar in bad deed.quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zei ook MILF.
Ik ben geen moeder, ik vind het niet lekker omdat het mij aan baby's doet denken.
Maar dan nog kan ik mij voorstellen dat het dus voor moeders wel werkt.
[..]
Zeg maar hoor...
lol, die quote erboven en dan X-men vragenquote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, hoever ben je gekomen met de vroege X-Men?
Was het leuk?
Zie je! Zwitsal = gewoon baby's.quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Het doet me denken aan 'mijn' dochter en dat ik haar in bad deed.
Issue 10 nu.quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, hoever ben je gekomen met de vroege X-Men?
Was het leuk?
Nou ja, ze wordt over een maand 8, dus weinig baby meer aan. Maar het is ook te stom voor woorden eigenlijk. Ik zie haar al meer dan een half jaar niet meer en dan doet het me denken aan goede tijden.quote:
Nou en PRECIES DIT is dus de reden waarom ik denk dat dat bij milfs zou werken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja, ze wordt over een maand 8, dus weinig baby meer aan. Maar het is ook te stom voor woorden eigenlijk. Ik zie haar al meer dan een half jaar niet meer en dan doet het me denken aan goede tijden.
Neurootje.quote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou omdat ik van mening ben dat de deodorant zich aanpast aan je lichaam als je het meerdere keren achter elkaar gebruikt. Daarom doe ik elke dag een andere op...
Het is een tik.
Ja maar ik zoek geen milfs. Ik heb al 7 jaar van mijn 'jeugd' weggegooid. Kinderen mogen wat betreft van mij wel even wachten nu.quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou en PRECIES DIT is dus de reden waarom ik denk dat dat bij milfs zou werken.
Bedankt he, als je zo door gaat haal ik de ode aan jou weer uit mn fobo.quote:
Hehe, klopt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Issue 10 nu.
Wel grappig om te lezen maar eigenlijk zijn ze best slecht.
Andere tijden zeg maar
Kom je het hier ook brengen?quote:
Nee voor het slapen natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer los je zin op met wijn? Is dat iets nieuws?
Radler helpt anders ook prima.quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee voor het slapen natuurlijk.
Krijg je van drank niet juist meer zin?quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer los je zin op met wijn? Is dat iets nieuws?
Ah. Dat verheldert het wel iets meer.quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ik wel ja.quote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je van drank niet juist meer zin?
#hosselingsquote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Preciesquote:
Vrouwen, zo makkelijk ook...quote:
FOEI KANEEL! Dat woord gebruiken we niet meer. We zeggen alleen 'iemand het hof maken' of 'beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen'.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen, zo makkelijk ook...
[..]
FOEI KANEEL! Dat woord gebruiken we niet meer. We zeggen alleen 'iemand het hof maken' of 'beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen'.
Jij hebt een beamer met Fok! projectie op je plafond?quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Precies
Ik lig overigens al 30 minuten naar mijn plafond te staren maar kan gewoon niet slapen
Sinds wanneer dan? Ik heb dat nooit meegekregen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
FOEI KANEEL! Dat woord gebruiken we niet meer. We zeggen alleen 'iemand het hof maken' of 'beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen'.
Als we het volhouden krijgen we dat woord wel van fok af.quote:
Wie ga je het hof maken?quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee, een laptop op schootquote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt een beamer met Fok! projectie op je plafond?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Precies
Ik lig overigens al 30 minuten naar mijn plafond te staren maar kan gewoon niet slapen
Nee dank je. Ik zou 40 dagen/nachten niks seksueels doen.quote:
Doe je ook mee? Tof.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik zou 40 dagen/nachten niks seksueels doen.
Wat is er morgen?quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht overigens goed geslapen, na 2 waardeloze avonden.
Nu spanning voor morgen natuurlijk.
Gewoon goed doorzuipen dus.quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan word ik geiler...maar nog meer wijn word ik slaperiger.
Good luck. Hier ook.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef yats het volgende:
Nou ja, poging twee dan maar. Slaap lekker
Ja alleen het is amper te monitoren, dat is dan wel weer jammer...quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan word ik geiler...maar nog meer wijn word ik slaperiger.
Het is ook voor jezelf he? Dus valsspelen is zinloos.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja alleen het is amper te monitoren, dat is dan wel weer jammer...
Maar goed als ik mijn avonden kan doorbrengen zoals nu moet het geen probleem zijn.
Monitoren? Iedereen is toch gewoon super eerlijk, zinloos om over zoiets te liegenquote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja alleen het is amper te monitoren, dat is dan wel weer jammer...
Maar goed als ik mijn avonden kan doorbrengen zoals nu moet het geen probleem zijn.
Hij heeft liever iets anders denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou je wat van mijn slaapskills geven als het kon.
Geheelonthouding. Zou ik niet kunnen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed wel eens een fapje, of keek wat porno.
Onschadelijk gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. Dan ben ik niet meer gevaarlijk.
True.quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook voor jezelf he? Dus valsspelen is zinloos.
Iedereen geloof ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Monitoren? Iedereen is toch gewoon super eerlijk, zinloos om over zoiets te liegen
Iedereen die aan 40/40 meedoet bedoel ik ookquote:
Volgens mij ben ik sowieso de enige. Maar goed dat is ook waar. Ik zal de pron is van mijn laptop afgooien, gelijk weer wat ruimte vrij...quote:Op maandag 8 september 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen die aan 40/40 meedoet bedoel ik ook
(anders zouden ze wel opscheppen over nieuwe veroveringen en dus eerlijk toegeven dat het niet gelukt is)
Sound of the ''season is wel een fijne serie van Vath. Eerste 3 zijn nog meer techno, daarna vooral tech house. Latere delen iets meer electro house. Je merkt de verschuiving van wat populair was wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
Ben nu een playlist op spotify aan het luisteren met wat deephouse en techhouse, ah wat heerlijk.
Jij dl porn? Wat is er mis met gewoon online kijken? Of had je back-up voor noodgevallen als je verbinding eruit zou liggen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik sowieso de enige. Maar goed dat is ook waar. Ik zal de pron is van mijn laptop afgooien, gelijk weer wat ruimte vrij...
Mijn films kun je alleen downloaden.quote:Op maandag 8 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij dl porn? Wat is er mis met gewoon online kijken? Of had je back-up voor noodgevallen als je verbinding eruit zou liggen.
Oh, dan snap ik het.quote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn films kun je alleen downloaden.
Ook tijdens de Apocalyps heeft men behoeftes.quote:Op maandag 8 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij dl porn? Wat is er mis met gewoon online kijken? Of had je back-up voor noodgevallen als je verbinding eruit zou liggen.
Ja, hoe had ik dat nou kunnen vergeten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook tijdens de Apocalyps heeft men behoeftes.
Ik begin het eigenlijk pas net een beetje te waarderen. Zal het binnenkort eens opzoeken. Dit is de lijst waar ik nu naar luister. Deep House Tech House Warehouse - Mr. Probz Waves, Storm Queen Look Right Through, Flosstradamus TTU, and more!, a playlist by ultramusicofficial on Spotifyquote:Op maandag 8 september 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sound of the ''season is wel een fijne serie van Vath. Eerste 3 zijn nog meer techno, daarna vooral tech house. Latere delen iets meer electro house. Je merkt de verschuiving van wat populair was wel.
Lol nee en eigenlijk valt het wel mee wat er daadwerkelijk op mijn pc staat. Meer de onnodige bookmarks.quote:Op maandag 8 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
gonewildquote:Op maandag 8 september 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk pas net een beetje te waarderen. Zal het binnenkort eens opzoeken. Dit is de lijst waar ik nu naar luister. Deep House Tech House Warehouse - Mr. Probz Waves, Storm Queen Look Right Through, Flosstradamus TTU, and more!, a playlist by ultramusicofficial on Spotify
[..]
Lol nee en eigenlijk valt het wel mee wat er daadwerkelijk op mijn pc staat. Meer de onnodige bookmarks.
Ik was sowieso veels te veel op reddit te vinden de laatste tijd...
Deze man weet. Maar na de ontdekking van net verbaasd me dat ook niet..quote:
Ontdekking van net?quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze man weet. Maar na de ontdekking van net verbaasd me dat ook niet..
Nou jawel, ik keek er net alleen al naar en had al zoiets van fuck die 40 dagen...quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar je hoeft je bookmarks toch niet weg te doen?
Gewoon niet naar kijken, maar het is 'maar' 40 dagen.
Je rookt?quote:Op maandag 8 september 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou jawel, ik keek er net alleen al naar en had al zoiets van fuck die 40 dagen...
Misschien als ik dit vol hou dat ik dan in een ruk (haha woordgrapje...) door ga en stop met roken.
Mijn excuses.quote:
Nee, nog veeeeel erger dan soft.quote:Op maandag 8 september 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn excuses.![]()
Het is in ieder geval niet soft...
Dat kun je op meerdere manieren interpreteren natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn excuses.![]()
Het is in ieder geval niet soft...
Iedereen zegt dat steeds, maar ondertussen staat nergens wat je dan wel en niet moet geloven... lastig lastig.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op internet staat.
Godver Roy, niet zo scherp zijn op de late avond...quote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je op meerdere manieren interpreteren natuurlijk.
Het kan soft zijn omdat je dus waarschijnlijk niet sterk genoeg bent om er vanaf te blijven.
Maar sensei, wat zegt u nu!quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op internet staat.
Je moet altijd mij geloven natuurlijkquote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat steeds, maar ondertussen staat nergens wat je dan wel en niet moet geloven... lastig lastig.
Waaromquote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet altijd mij geloven natuurlijk
Nietquote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
De vraag is nu alleen, trek ik nog een biertje open of niet.
Ben jij wel ouderquote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't question your elders my young padawan.
Ja, I know, maar slecht voor je nachtrust.quote:
Met deze muziek erbij slaap ik straks als een baby.quote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij wel ouder
[..]
Ja, I know, maar slecht voor je nachtrust.
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij wel ouder
[..]
Ja, I know, maar slecht voor je nachtrust.
quote:
Leeftijden en snel een beetje.quote:
Ik ook niet, en in de context waarin jij het net plaatste hoef je ook niet per se ouder te zijn,quote:
Nee, jij denkt dat, dat is wat anders dan vastgesteld hebben natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet, en in de context waarin jij het net plaatste hoef je ook niet per se ouder te zijn,
maar volgens mij hadden we al vastgesteld dat ik slimmer ben, dus dan zou het alsnog ook niet kloppen.
En hoe jong is vrouwe Yvie_lu?quote:
Weet je wat.. zaterdag mag aeque vaststellen dat ik dat idd gewoon ben dan.quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat, dat is wat anders dan vastgesteld hebben natuurlijk.
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet je wat.. zaterdag mag aeque vaststellen dat ik dat idd gewoon ben dan.
Ja en dan heb ik het straks gedaan...quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet je wat.. zaterdag mag aeque vaststellen dat ik dat idd gewoon ben dan.
He verdomme... Ben ik weer het broekkie...quote:
Jong en onschuldig, niks mis mee!quote:Op maandag 8 september 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
He verdomme... Ben ik weer het broekkie...
quote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jong en onschuldig, niks mis mee!
Nou van je zelfvertouwen moet je het niet hebben iig. Eerst dacht je nog dat je wel slimmer zou kunnen zijn en nu hoop je al op gelijkwaardig hahaquote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel gelijkwaardig aan elkaar.
Oh mijn zelfvertrouwen is niks mis mee, ik probeer gewoon niet al te hard voor je te zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou van je zelfvertouwen moet je het niet hebben iig. Eerst dacht je nog dat je wel slimmer zou kunnen zijn en nu hoop je al op gelijkwaardig haha
Gaat goed!
Oei oei oei, ga jij hier even mooi de fout is.quote:Op maandag 8 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh mijn zelfvertrouwen is niks mis mee, ik probeer gewoon niet al te hard voor je te zijn.
Schattig als je zo stoer doetquote:Op maandag 8 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei oei oei, ga jij hier even mooi de fout is.
Nooit je tegenstander onderschatten of medelij mee hebben,
dat komt je vaak duur te staan.
Maar lief van je hoor
Ik bekenquote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij wil ook gewoon graag DMs van mij ontvangen. Geef maar toe, Faxie.
Goed om te weten. Dat is een fijn vooruitzicht voor over 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:25 schreef artelligence het volgende:
30 is het nieuwe 20en goedemorgen.
Ja dan ben je oudquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:28 schreef yats het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dat is een fijn vooruitzicht voor over 1,5 jaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dan ben je oudDan willen jonge meiden je niet meer. Dan jaag je op vrouwen van 35+
Nee grapje
Daar heb jij anders geen last vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dan ben je oudDan willen jonge meiden je niet meer. Dan jaag je op vrouwen van 35+
Nee grapje
So I have that going for me, which is nicequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:32 schreef Fera het volgende:
Genoeg jonge vrouwen die op ouder vallen.
Verschilt heel erg, sommige vrouwen van rond de 30 vind ik er echt wel oud uit zienquote:
Ja dat is waar, genoeg mannen ook van 26 die er ouder uitzien dan mannen van 35, een raar iets is dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:35 schreef STING het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, sommige vrouwen van rond de 30 vind ik er echt wel oud uit zien
En dan ben ik zelf 34.
Rokers.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:35 schreef STING het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, sommige vrouwen van rond de 30 vind ik er echt wel oud uit zien
En dan ben ik zelf 34.
En ik word zelf dan weer eind 20 geschat, geen pijl op te trekken soms.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, genoeg mannen ook van 26 die er ouder uitzien dan mannen van 35, een raar iets is dat.
Dus jij bent een goed exemplaar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:36 schreef STING het volgende:
[..]
En ik word zelf dan weer eind 20 geschat, geen pijl op te trekken soms.
Dat is subjectief zullen we maar zeggen he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij bent een goed exemplaar?
Dat is altijd wel fijn.
Hehe, grappig dat je nu al precies weet waar jouw omslagpunt ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:39 schreef Fera het volgende:
Ik word altijd jonger geschat. Nu nog wel vervelend, maar over een paar jaar een compliment.
Nadeel, noem er eens 1?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is subjectief zullen we maar zeggen he?
Er relatief jong uit zien kan z'n voor- en nadelen hebben.
Jij misschien, ik vind het prima als ze me als 25 inschatten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, grappig dat je nu al precies weet waar jouw omslagpunt ligt
Mannen worden volgens mij liever altijd ouder ingeschat?
In een zakelijke omgeving, kan dat bepaalde vooroordelen met zich meebrengen, zeker als je je in een management omgeving bevindt. Nu heb ik daar zelf geen last meer van, maar in m'n twenties toch wel (denk ik)quote:
Ik weet het niet, het voelt iig niet als een complimentquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:41 schreef yats het volgende:
[..]
Jij misschien, ik vind het prima als ze me als 25 inschatten.
Ja, dat klinkt lang niet zo oudquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Maar je hebt wel class
Mademoiselle beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |