Pak 'mquote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik DM niet eens zoveel.
Klopt wel aangezien je mij niet eens iets terug stuurt.quote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik DM niet eens zoveel.
Snap ikquote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij wil ook gewoon graag DMs van mij ontvangen. Geef maar toe, Faxie.
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ook mijn disclaimer aan het eind he.
Speciaal voor Yats or he will sue my ass.
Volgens mij klotste er wel wat meer.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag nog gedmd met Straw. Erg pikant gesprek. Rode oortjes en klotsende oksels.
Dat was wel sexy ja.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag nog gedmd met Straw. Erg pikant gesprek. Rode oortjes en klotsende oksels.
And where's the good part in that?quote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.
Kabbelend beekje of niagara waterfalls? Hoe was de stroom?quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Dan worden de andere jaloers, dus dat doe ik maar niet.quote:
Hoaxquote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, zelfvertrouwen is key.
Op je bek durven gaan.
Tja, het had gekund. Hout genoeg en ik kan het vuurtje nu prima brandend houden.quote:Op maandag 8 september 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja daar zou het nu wel een perfecte avond voor zijn.
Reply gemacht.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt wel aangezien je mij niet eens iets terug stuurt.
Kinky hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Aber nicht auf Deutsch... Schade...quote:
Maar heb je dan perse een relatie nodig om gelukkig te zijn? Geluk kan in zo veel dingen zittenquote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat het goed komt. Mijn oom was tot zijn 40e of zo alleen. Nu getrouwd en met kinderen.
Jou klaag ik toch nooit aan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ook mijn disclaimer aan het eind he.
Speciaal voor Yats or he will sue my ass.
Dat kan ik me voorstellen. Zo gaat het altijd.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Ja mijn ex zei ook dat ze niet vreemd zou gaan, vertrouw nooit een jurist.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jou klaag ik toch nooit aan?
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zo gaat het altijd.
Mijn Duits is niet zo goed.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Aber nicht auf Deutsch... Schade...
Ik zal nooit vreemd gaan tegenover jouquote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn ex zei ook dat ze niet vreemd zou gaan, vertrouw nooit een jurist.
Een relatie is een aanvulling op je leven. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te zijn dan is er iets niet goed nee.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heb je dan perse een relatie nodig om gelukkig te zijn? Geluk kan in zo veel dingen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |