SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 4% gewijzigd door HiDiHo op 08-09-2014 19:51:41 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Toepasselijk. Die zijn al stuk voor je de poort door bent. Net als de vriendschap.quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ze krijgen vriendsschaps kettinkjes van lotFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ook mooie symboliek
Een keiharde kapitalist (de duivel) in pak, met het gelikte haar stuurt de idealistische zwerver zonder schoenen en vriendin (jezus) de straat op.![]()
Voor Hidiho
Voor de OP :
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Wat was de argumentatie van onze enorme lolbroek Mark??Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Groepsbelang.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Injetta het volgende:
Wat was de argumentatie van onze enorme lolbroek Mark??![]()
O o hoorde jullie wat Mark zei
Isabella moet zich nu bewijzen want door haar zit Mark nu in deze positie![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zij? zij? zelfs zij heeft een naam
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS![]()
Dus hij mocht haar niet wegstemmen he?quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Verbazingwekkend hoe Isa weer de schuld krijgt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Jehova versus Rienk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het groepsbelang is het zakgeldquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Mark zit door Mark in deze positie. Sta ervoor als een kerel zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Hoezo? is dit een van zijn grappen en grollen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Isabella moet zich nu bewijzen want door haar zit Mark nu in deze positie
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk toont hij zijn humor
Mark is een topper!
SOONY![]()
Met zijn pakquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk toont hij zijn humor![]()
![]()
Kun je Mark er nog in shoppen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Dottey het volgende:
Voor Hidiho
Voor de OP :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Wat mag Rienk er lang over doen om weg te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die filmpjes met de Humor van Mark moeten nu toch bij bakken ergens online staan of komen...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ja het is echt niet te geloven, een plaat die blijft hangen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe Isa weer de schuld krijgt.![]()
ja vanmiddag heeft ze een pistool op zn hoofd gezet en gedreigd dat ze heel zijn familie uitmoordquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Ransjih het volgende:
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS
een andere reden kan ik niet bedenken dat hij haar de schuld ervan kan/mag geven van zijn eigen weloverwoge keuzeHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
jawwl wat hij weet bijzonder weinigquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
wil je hem gelijk exit hebben dan? Hij staat erin hoor. Oude plaats van Rienk.quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
En Nico, maar idd nu zullen ze wel helemaal los gaan op Isa.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Annelies1980 het volgende:
hahahaha ik vermaak me kostelijk!! ik vraag me nu wel af hoe moeilijk isa het gaat krijgen straks.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
WTF!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ongelooflijk hoe Isa gewoon weer de schuld in de schoenen geschoven krijgt voor het feit dat Mark Rienk naar huis stuurt. Had háár dan lekker laten gaan, LUL.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Ransjih het volgende:
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS![]()
Hij gaat voor geld, en isa is geld dat maak ik er op uitquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus hij mocht haar niet wegstemmen he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef voederbak het volgende:
[..]
Mark zit door Mark in deze positie. Sta ervoor als een kerel zou ik zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bruce Lee.quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van wie heeft Rienk dat begrafenispak gekregen dat bij hem minimaal 2 maten te groot is?![]()
Mark zei dat Isa dit veroorzaakt heeft, dat hij Rienk eruit moest sturen![]()
isa heeft nu de kans om te veranderen, vooral dat arrogante en naast de groep leven, volgens mark.
Had Mark nou wat meer streams bekeken, dan had hij allang kunnen zien dat Isa niet verandert, want Isa ziet zichzelf niet als arrogant.![]()
yep tis me dr een die Markquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
vnd de opmerking :Isa de groep kotst jouw uit
pittig gesproken voor iemand die al 4 dagen daar zit![]()
Pfff dat drama van zo'n afscheid. Alsof de wereld vergaat. Nog geen 4 maanden en ze staan sowieso allemaal weer buiten. Er worden mensen langer uitgezonden naar de andere kant van de wereld, en die ondergaan het met minder moeite.FHRITP
Terwijl hij daar straks nog zei dat hij binnen 5 minuten weg zou zijn...maar dat was net voor de uitslagquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat mag Rienk er lang over doen om weg te gaan.![]()
is nog van de tweede hands kleding in het beginquote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van wie heeft Rienk dat begrafenispak gekregen dat bij hem minimaal 2 maten te groot is?![]()
Het is nu even zielig voor Nico, maar ze kan nu eindelijk zichzelf zijn zonder die walgelijke bloedzuiger de hele dag in haar nek.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Misschien wil die dat ze hem stofzuigertquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
1 gebaar zegt meer dan 1000 woorden!quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Urb het volgende:
Ruud en Isa hadden een kort momentje, Ruud aaide haar over haar bol en daarna hielden ze eventjes elkaars hand vast.![]()
[ afbeelding ]
alles is fake."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Nou, door de redactie. Alleen dat kan hij niet hardop zeggen. Dat heeft Robin een keer gedaan en het wordt ze nu wel ingepeperd dat ze hun kop houden over de stem-"adviezen" die nieuwe deelnemers van achter krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Al geloof ik wel dat iemand die écht ballen heeft, tegen de wens van de redactie in kan gaan."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Mark laat nu wel zien dat hij niemands sloof is...hij doet wat hij zelf wil en laat zich niet van de wijs brengen door dreigementen...
No mercy for animal abusers![]()
Dit is werkelijk veel beter voor haar. Dat ze nu ook maar gaat socializen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Injetta het volgende:
Het is nu even zielig voor Nico, maar ze kan nu eindelijk zichzelf zijn zonder die walgelijke bloedzuiger de hele dag in haar nek.![]()
Waarom zielig, het is uit?quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Injetta het volgende:
Het is nu even zielig voor Nico, maar ze kan nu eindelijk zichzelf zijn zonder die walgelijke bloedzuiger de hele dag in haar nek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja joh wat een gedoequote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef rico80 het volgende:
Pfff dat drama van zo'n afscheid. Alsof de wereld vergaat. Nog geen 4 maanden en ze staan sowieso allemaal weer buiten. Er worden mensen langer uitgezonden naar de andere kant van de wereld, en die ondergaan het met minder moeite.
Ondraaglijk vindt ze het.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Urb het volgende:
Billy pakt ook weer even een tv momentje mee.![]()
![]()
ja mee eens, hij had die lul van een ruud eruit moeten zetten per directquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mark had gewoon zijn grote mond moeten houden. Hij kijkt al 8 maanden naar dit toneelstuk en dan erin gaan en denken dat je zelf mag kiezen wie eruit moet? DOM!!!![]()
Oh ja! Ik was even verward door de lege plek voor de nieuwe, maar dat is de vervanger van Sonny!quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Dottey het volgende:
wil je hem gelijk exit hebben dan? Hij staat erin hoor. Oude plaats van Rienk.
Van mij mag Mark blijven. En Rienk nu de poort uit.
Zegt Billy nu dat Rienk haar vader op aarde is?
![]()
![]()
Curiosity cultured the cat
rienk krijgt als afscheidskadotje een cursus trouwambtenaar van 535 euriHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
ik denk dat zij die rol wel krijgt na Utopiaquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
De Fles wil dat Rienk geen zwerver meer is.![]()
![]()
Ik geloof niet dat ze een stemopdracht krijgen. Dan gaan mensen echt wel sputteren, als dat 12x moet gebeuren. Ik denk wel dat ze minder keuzes hebben. Bijv. nu dat ze zeggen, alles is goed, maar Ruud niet. Zoiets.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, door de redactie. Alleen dat kan hij niet hardop zeggen. Dat heeft Robin een keer gedaan en het wordt ze nu wel ingepeperd dat ze hun kop houden over de stem-"adviezen" die nieuwe deelnemers van achter krijgen.
Al geloof ik wel dat iemand die écht ballen heeft, tegen de wens van de redactie in kan gaan.FHRITP
quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Injetta het volgende:
Het is nu even zielig voor Nico, maar ze kan nu eindelijk zichzelf zijn zonder die walgelijke bloedzuiger de hele dag in haar nek.
Hij doet precies wat de febo hem heeft op gedragenquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Mark laat nu wel zien dat hij niemands sloof is...hij doet wat hij zelf wil en laat zich niet van de wijs brengen door dreigementen...![]()
![]()
Uhm en ik vrees voor Mark zijn leven, volgens mij kunnen ze beter een bodyguard er in laten komen in de plaats van sonny, zodat die mark in de gaten kan houden.... die Ivan is mij iets te stil haha.![]()
Ze ziet er nu in ieder geval verdrietig uit toch? Dus dat vind ik wel zielig. Maar uiteindelijk is het beter voor haar.quote:
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
rienk heeft hem ook bedreigd dus neequote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Mark laat nu wel zien dat hij niemands sloof is...hij doet wat hij zelf wil en laat zich niet van de wijs brengen door dreigementen...There's a virus in my system
quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kwam die !![]()
![]()
Meditation time, come-on...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk dat zij die rol wel krijgt na Utopia![]()
![]()
Vind het wel ECHT mooi dat mark niet geluisterd heeft naar die ivan die isa eruit wilde hebben. Mooi verzet tegen hem![]()
Hij mocht haar niet weg stemmen, maar wel met dat gekke stemmetje nog even Isa een slinger geven!quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Isabella moet zich nu bewijzen want door haar zit Mark nu in deze positie
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ruud tegen Isa: Ik heb slecht nieuws. De koe heeft krachtvoer gegeten.
Isa: Here we go again.FHRITP
Of mark heeft bewust de stijve hark gespeeld...
En ontpopt zich nu in een financiële dictator!
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef isax het volgende:
zei onze bil nou: weet je rienk, jij bent echt mijn vader op aarde?![]()
![]()
Een begrafenis is minder dramatisch.....quote:
Blijft allemaal gissen en gokken wat echt en niet echt is.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, door de redactie. Alleen dat kan hij niet hardop zeggen. Dat heeft Robin een keer gedaan en het wordt ze nu wel ingepeperd dat ze hun kop houden over de stem-"adviezen" die nieuwe deelnemers van achter krijgen.
Al geloof ik wel dat iemand die écht ballen heeft, tegen de wens van de redactie in kan gaan.
Misschien moest Robin kiezen en mocht Mark zelf beslissen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Annelies1980 het volgende:
Uhm en ik vrees voor Mark zijn leven, volgens mij kunnen ze beter een bodyguard er in laten komen in de plaats van sonny, zodat die mark in de gaten kan houden.... die Ivan is mij iets te stil haha.
Curiosity cultured the cat
lol die gast gaat vet cashen, alle discotheken af met zn blote poten.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
Nou tegen de tijd dat het gaat sneeuwen zit Rienk al weer lang en breed onder zijn brug.![]()
Nou. Precies! Niet overdrijvenquote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef zwellever het volgende:
[..]
Hij doet precies wat de febo hem heeft op gedragen
No mercy for animal abusers![]()
isa moet zeggen, jouw fout, jouw probleem.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef rico80 het volgende:
Ruud tegen Isa: Ik heb slecht nieuws. De koe heeft krachtvoer gegeten.
Isa: Here we go again.
boeie.![]()
Klonk en zag er ook weer zo nep uit...quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Urb het volgende:
Billy pakt ook weer even een tv momentje mee.![]()
Nou kom op jongens tempo dit gaat allemaal van jullie tijd af om Isa te bashen want het is haar schuld![]()
![]()
Mark Dè Man ( met piepstem)quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
Isa heeft het alweer gedaan![]()
![]()
Die mark likt zich alweer inMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook wel, nu nog meer eenheids-worst. Hij was een van de weinigen die het vaak oneens was met domme ideeen en acties, en dat ook uitsprak.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het wel jammer dat Rienk moet gaan![]()
Je hebt nu zoveel fans Rienk het komt nu allemaal goed,
Ja Vanes, al die fans betalen je vreten en je hypotheek![]()
Zeker. Op sommigen begrafenissen kun je zelfs nieuwe schoenen kopen en uitgebreid lunchen!quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een begrafenis is minder dramatisch.....FHRITP
Billy is echt niet goed snik en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Ik was even verward door de lege plek voor de nieuwe, maar dat is de vervanger van Sonny!
Van mij mag Mark blijven. En Rienk nu de poort uit.
Zegt Billy nu dat Rienk haar vader op aarde is?
![]()
Rienk was ondanks zijn mankementen en eigenaardigheden toch wel een bewoner die ik het minst zie vertrekken. Jammer dat zijn rol is uitgespeeld.![]()
+1quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Odaiba het volgende:
Rienk was ondanks zijn mankementen en eigenaardigheden toch wel een bewoner die ik het minst zie vertrekken. Jammer dat zijn rol is uitgespeeld.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zeker. Op sommigen begrafenissen kun je zelfs nieuwe schoenen kopen en uitgebreid lunchen!![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel bijzonder dat Nicolette tegen Rienk zei dat hij langs moet gaan bij haar moeder omdat ze dat leuk zou vinden... Tijdens haar bezoek had ze geen goed woord voor hem over...![]()
Dat laatste vond ik nergens op slaan van hem.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij mocht haar niet weg stemmen, maar wel met dat gekke stemmetje nog even Isa een slinger geven!![]()
Febo toch de baas en niet Ivan....quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef mijntjexx het volgende:
Vind het wel ECHT mooi dat mark niet geluisterd heeft naar die ivan die isa eruit wilde hebben. Mooi verzet tegen hemTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Zonde geld, hij heeft geen telefoon dus niemand kan hem bellen om een afspraak te makenquote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef Capaja het volgende:
rienk krijgt als afscheidskadotje een cursus trouwambtenaar van 535 euri
Nico's moeder gaat boterhammen naar hem gooien!quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef lorrie03 het volgende:
hij krijgt het adres van nico's moeder"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Mee eensquote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Odaiba het volgende:
Rienk was ondanks zijn mankementen en eigenaardigheden toch wel een bewoner die ik het minst zie vertrekken. Jammer dat zijn rol is uitgespeeld.![]()
nope zijn is eindverantwoordelijkequote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef firo het volgende:
[..]
isa moet zeggen, jouw fout, jouw probleem.
boeiemThere's a virus in my system
quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nico's moeder gaat boterhammen naar hem gooien!
ja, zeker in het begin mijn favo utopiaan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Odaiba het volgende:
Rienk was ondanks zijn mankementen en eigenaardigheden toch wel een bewoner die ik het minst zie vertrekken. Jammer dat zijn rol is uitgespeeld.
maar het utopia wat het geworden is daar past rienk niet meer in volgens velen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
idd scherpquote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde geld, hij heeft geen telefoon dus niemand kan hem bellen om een afspraak te maken![]()
![]()
Ja mee eens hoor. Ik denk dat het per keer verschilt. En dat er ook weleens iemand in is gekomen zonder dringend advies. Omdat er op dat moment geen deelnemers genomineerd stonden waar nog plannen mee waren.quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze een stemopdracht krijgen. Dan gaan mensen echt wel sputteren, als dat 12x moet gebeuren. Ik denk wel dat ze minder keuzes hebben. Bijv. nu dat ze zeggen, alles is goed, maar Ruud niet. Zoiets."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat zeker. Hij stond niet op mijn lijstje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Odaiba het volgende:
Heeft ie geen huistelefoon dan?quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde geld, hij heeft geen telefoon dus niemand kan hem bellen om een afspraak te makenFHRITP
En hup, die poort door!
Opzouten.Curiosity cultured the cat
Hahahaquote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zeker. Op sommigen begrafenissen kun je zelfs nieuwe schoenen kopen en uitgebreid lunchen!![]()
Vreemd inderdaad. Normaal heeft ze zich al dramatisch ter aarde gestort jankend dat haar beste vriend(in) nu weggaat..quote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Annelies1980 het volgende:
waar the fok is isa nu voor die 2?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
nes gaat isa helpen, maar dan moet ze wel luisteren !
ruud bil lau en lot nog ff over isa had weg gemoetenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Nou laat Mark de komende 3,5 maand maar even een miljoen verdienen voor in de kas dan kan Ruud er 31 December met de buit vandoor.![]()
![]()
Bovenstaande titel kan ik me goed in vinden,ik heb zo vaak het geluid uitgedraaid zodra ik die stem hoorde van die zwerver![]()
Ze stond net nog naast ze.quote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Annelies1980 het volgende:
waar the fok is isa nu voor die 2?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat zitten ze nu allemaal te janken, ze hebben Rienk zelf een stem gegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop wel dat Rienk op een of andere watchlist staat. Want die psychopaat moet nodig onder controle staan, en gaat nu weer in het wild rondlopen.FHRITP
Leeft dat nog steeds?quote:Curiosity cultured the cat
Pfff... toch het geluid maar even uit, heb nu iets te veel opgehaalde neuzen gehoord van dat jankfestijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Wel de eerste keer dat Lot niet vraagt om kleding bij degene die vertrekt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nes kan op haar beurt inmiddls ook wel wat steun gebruiken..quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef Capaja het volgende:
nes gaat isa helpen, maar dan moet ze wel luisteren !
ruud bil lau en lot nog ff over isa had weg gemoeten![]()
Ze gaan veel te licht met stemmen om inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze nu allemaal te janken, ze hebben Rienk zelf een stem gegeven![]()
de hummer van anton??quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef R0T29 het volgende:
Er crasht een auto/motor van een schuimpje op de achtergrond![]()
ik vind het gepast dat ze zich afzijdig houdt...nico wil nu rienk. Straks is isa er weerquote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Annelies1980 het volgende:
waar the fok is isa nu voor die 2?![]()
Al die bruggen worden tegenwoordig op afstand bestuurd, geen telefoon meer in te vindenquote:
FHRITP
Wie hadden Rienk ook al weer een stem gegeven? Die moeten dus nu niet schijnheilig lopen janken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze nu allemaal te janken, ze hebben Rienk zelf een stem gegeven![]()
Lulletje rozenwaterquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk toont hij zijn humor
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zoals ?quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
Hopelijk haalt Rienk nog een laatste stunt uit
welke stunt heeft hij al eerder uitgehaald dan ?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ik ben er nog mee bezig....maar het is zoooveelquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die filmpjes met de Humor van Mark moeten nu toch bij bakken ergens online staan of komen...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja, of tot die tijd in de stal.quote:
Ligt er aan.. kamelen enzo.. gedoe.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ooooh Laura, dan heb jij weinig goede mensen in je omgeving buiten utopia. Dat je zegt " er is geen persoon zo oprecht als Rienk" whahahaha![]()
Want?quote:Curiosity cultured the cat
Die dombos kunnen niet tot 3 tellen he, er komt minstens iemand naast te zitten dan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef lorrie03 het volgende:
mike en isabel krijgen volgende maand alle stemmen volgens billy en lot![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nico's moeder gaat boterhammen naar hem gooien!![]()
![]()
Ze weten nu dus dat als ze op Isa stemmen degene die naast haar op de stoel zit gaat ...... O wacht! Sommigen niet dus
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dus dat.quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze nu allemaal te janken, ze hebben Rienk zelf een stem gegevenLaura wilde Rienk er eigenlijk niet uit.
![]()
![]()
en in een maand kan er heel veel gebeuren..quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Die dombos kunnen niet tot 3 tellen he, er komt minstens iemand naast te zitten dan.![]()
Ik las "dolk" ipv stokquote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef spapaars het volgende:
Geef Rienk een stok en een theedoek, dan kan hij weg![]()
![]()
Die gast kan gaan cashen in Dubai.quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef spapaars het volgende:
Geef Rienk een stok en een theedoek, dan kan hij weg![]()
nope haar eigen woordenquote:There's a virus in my system
Ze zei bij het stemmen gister geloof ik ook iets als "Ik kies voor ehh die met lang haar"quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef ledn81 het volgende:
Lot : "Nu is het Maik en Isabel"![]()
Hij heet Mark muts![]()
![]()
Een echt beste stunt zou zijn als Rienk niet de poort uit loopt, maar besluit buiten te gaan slapen. Dat zou toch echt super grappige tv opleveren en dat Rienk dan besluit nooit meer een voet in die loods te zetten en uit vuilnisbakken gaat eten. hahahah geweldig, maar helaas te geniaal om waar te zijn.![]()
Talpa PM mij voor nog meer geniale verhaallijnen.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef iBenny het volgende:
Zonder Isa: Complete chaos
Zonder Rienk: übercomplete chaos
Masterplannetje![]()
![]()
Laat maar mooi zitten.quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef Zelus het volgende:
dikke kans dat Mark zelf weg gaat, dit wordt geen lange Utopia voor hem.Samen met al zijn vrienden.
![]()
![]()
Ja, ze stemmen en zijn dan vervolgens boos dat die persoon weggestemd wordt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze gaan veel te licht met stemmen om inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rienk: 'Zeg maar niks over het gesjoemel, want dat is allemaal gedoe.'quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Annelies1980 het volgende:
ooooh Laura, dan heb jij weinig goede mensen in je omgeving buiten utopia. Dat je zegt " er is geen persoon zo oprecht als Rienk" whahahaha
Die oprechte en eerlijke Rienk?Curiosity cultured the cat
waarom was die lafaard niet hard tegen ruud?
ruud, iedereen is je geviezerik zat.
knap op of ik stem je weg.
maar neeee ruudje heilig.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
okay jongens gitaar erbij ... relativeer adem in adem uit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Odaiba het volgende:
Een echt beste stunt zou zijn als Rienk niet de poort uit loopt, maar besluit buiten te gaan slapen. Dat zou toch echt super grappige tv opleveren en dat Rienk dan besluit nooit meer een voet in die loods te zetten en uit vuilnisbakken gaat eten. hahahah geweldig, maar helaas te geniaal om waar te zijn.![]()
Talpa PM mij voor nog meer geniale verhaallijnen.
Bil, ruud lot en ivanquote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
okay jongens gitaar erbij ... relativeer adem in adem uit![]()
![]()
![]()
Volgens mij ketend Rienk zich straks vast aan het hekAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoelang zal het duren tot Mark erachter komt dat hij een grote fout heeft gemaakt... in plaats van Rienk Ruud had weg moeten sturen?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Het is René z'n schuld. Die gaf 3 stemmen aan Rienk.quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze nu allemaal te janken, ze hebben Rienk zelf een stem gegeven
Ik hoop dat ze het hem erg kwalijk gaan nemen.![]()
Maar dat zal wel niet, Isa is veel makkelijker om de schuld aan te geven.![]()
Huub is gecrashed, waarschijnlijk was de motor te groot voor zo'n klein manneke😉quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef R0T29 het volgende:
Er crasht een auto/motor van een schuimpje op de achtergrond![]()
Ik weet Billy een, Rene verder weet ik het niet meer eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wie hadden Rienk ook al weer een stem gegeven? Die moeten dus nu niet schijnheilig lopen janken.
een dag of 4 daar zet ik 5 euri op !quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef snetje het volgende:
Hoelang zal het duren tot Mark erachter komt dat hij een grote fout heeft gemaakt... in plaats van Rienk Ruud had weg moeten sturen?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
haha die jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rienk: 'Zeg maar niks over het gesjoemel, want dat is allemaal gedoe.'
Die oprechte en eerlijke Rienk?There's a virus in my system
quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Huub is gecrashed, waarschijnlijk was de motor te groot voor zo'n klein manneke😉![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik ook al. Hij kan toch gewoon ergens op dat terrein gaan bivakkeren?quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Odaiba het volgende:
Talpa PM mij voor nog meer geniale verhaallijnen.
Frontaal is ook primaquote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef HaagscheCourant het volgende:
Mark zou wel een eindbaas zijn als hij Nicoline binnen twee weken in haar reet neukt.![]()
![]()
nee lotjepotje je hebt rienk voor de bus gegooid toen je zei dat mensen die geen
geld verdienen ook geen geld moeten krijgen.
daar hoort ruud en rienk onder.![]()
lolquote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef HaagscheCourant het volgende:
Mark zou wel een eindbaas zijn als hij Nicoline binnen twee weken in haar reet neukt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef HaagscheCourant het volgende:
![]()
![]()
Rienk voelt zich helemaal het mannetje, als martelaar.Curiosity cultured the cat
Huub komt strak van de cocaine met zijn vespa het terrein opgereden en zegt Rienk even dat hij moet opschieten.quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Huub is gecrashed, waarschijnlijk was de motor te groot voor zo'n klein manneke😉![]()
![]()
Oew, jottum, herrie in de tentquote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef R0T29 het volgende:
Die laffe anti-Isaïsten zijn plannen aan het maken![]()
![]()
Mark zei letterlijk tegen Isa dat ze niet zo arrogant meer moest doen en dat de groep haar uit kotst.quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Wat matig dat Rienk eruit gaat!Dat wordt nu Isa hetze....
Gessellie in Utopia.![]()
![]()
wat zeiden ze dan ? ik zat bij rienk en nicoquote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Zelus het volgende:
SL wegens zware kritiek op mark, en terecht, denk ik wel.![]()
Mij viel op dat ze Nico steeds probeerde te troosten, maar dat Nico dat niet wilquote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Annelies1980 het volgende:
waar the fok is isa nu voor die 2?“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Lot heeft Mark nog "enorm zitten omlullen", zegt ze. Hij moest Isabel eruit stemmen. "Ik zei nog tegen hem: denk na, maak niet de verkeerde fout.""Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Laat ik die takketrol dat ook volgende week niet vooraan zien staan bij de LidL terwijl ze gilt, kirt en schreeuwt dat ze zooooooooooooooooooo trots is op Iesje.quote:![]()
Of een trio met Nico en isaquote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef HaagscheCourant het volgende:
![]()
Rienk "Ik vraag me af...." *kijkt naar camera* .. SL
En op andere stream gingen Lot en Ruud los over dat volgens hun iedereen Isa weg wil hebben.![]()
Nou daar reken ik niet op. Ze een na de ander wordt maatjes met Ruud en vindt hem geweldig. En aangezien Mark zo'n enorme lolbroek is, gaat hij vast samen met Ruud de ene fantastische grap na de andere uithalen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef snetje het volgende:
Hoelang zal het duren tot Mark erachter komt dat hij een grote fout heeft gemaakt... in plaats van Rienk Ruud had weg moeten sturen?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Stochting stop het pesten, maak de borst maar natThere's a virus in my system
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
okay jongens gitaar erbij ... relativeer adem in adem uit
iemand op 112 al iets gehoord over de crash
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Nico heeft eigenlijk een hekel aan Isa, volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mij viel op dat ze Nico steeds probeerde te troosten, maar dat Nico dat niet wil![]()
Want je kunt ook een goede fout maken!quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
Lot heeft Mark nog "enorm zitten omlullen", zegt ze. Hij moest Isabel eruit stemmen. "Ik zei nog tegen hem: denk na, maak niet de verkeerde fout."Curiosity cultured the cat
Dit vindt hij wel lekker ja. Al had hij het graag nog een stuk grootser gezien uiteraard. Desnoods hangend aan een kruis.quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
Rienk voelt zich helemaal het mannetje, als martelaar."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
lot houdt wijs haar mond over wat zij en lau gezegd hebbenquote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef D-B het volgende:
Ruud: Iedereen heeft keihard tegen Isa gedaan hé
[ afbeelding ]
SL![]()
so what else is new???quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef aimbotguru het volgende:
De messen worden geslepen, ze gaan allemaal los op Isa deze maand !![]()
Zie je is het toch Ivan zijn schuld had die niet gedreigd was dit niet gebeurtquote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Febo toch de baas en niet Ivan....![]()
Waaraan kunnen we je herkennen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef Jibba het volgende:
[..]
Laat ik die takketrol dat ook volgende week niet vooraan zien staan bij de LidL terwijl ze gilt, kirt en schreeuwt dat ze zooooooooooooooooooo trots is op Iesje.![]()
Lot, Lau, Bil en Ruud, lafaard, huichelaar, liegbeest, en vervolgens kritiek op de nieuwe bewoner, dat die ook zo zal zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zeiden ze dan ? ik zat bij rienk en nico![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |