SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 4% gewijzigd door HiDiHo op 08-09-2014 19:51:41 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Toepasselijk. Die zijn al stuk voor je de poort door bent. Net als de vriendschap.quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ze krijgen vriendsschaps kettinkjes van lotFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ook mooie symboliek
Een keiharde kapitalist (de duivel) in pak, met het gelikte haar stuurt de idealistische zwerver zonder schoenen en vriendin (jezus) de straat op.![]()
Voor Hidiho
Voor de OP :
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Wat was de argumentatie van onze enorme lolbroek Mark??Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Groepsbelang.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Injetta het volgende:
Wat was de argumentatie van onze enorme lolbroek Mark??![]()
O o hoorde jullie wat Mark zei
Isabella moet zich nu bewijzen want door haar zit Mark nu in deze positie![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zij? zij? zelfs zij heeft een naam
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS![]()
Dus hij mocht haar niet wegstemmen he?quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Verbazingwekkend hoe Isa weer de schuld krijgt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Jehova versus Rienk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het groepsbelang is het zakgeldquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Mark zit door Mark in deze positie. Sta ervoor als een kerel zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Hoezo? is dit een van zijn grappen en grollen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Isabella moet zich nu bewijzen want door haar zit Mark nu in deze positie
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk toont hij zijn humor
Mark is een topper!
SOONY![]()
Met zijn pakquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk toont hij zijn humor![]()
![]()
Kun je Mark er nog in shoppen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Dottey het volgende:
Voor Hidiho
Voor de OP :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Wat mag Rienk er lang over doen om weg te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die filmpjes met de Humor van Mark moeten nu toch bij bakken ergens online staan of komen...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ja het is echt niet te geloven, een plaat die blijft hangen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe Isa weer de schuld krijgt.![]()
ja vanmiddag heeft ze een pistool op zn hoofd gezet en gedreigd dat ze heel zijn familie uitmoordquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Ransjih het volgende:
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS
een andere reden kan ik niet bedenken dat hij haar de schuld ervan kan/mag geven van zijn eigen weloverwoge keuzeHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
jawwl wat hij weet bijzonder weinigquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
wil je hem gelijk exit hebben dan? Hij staat erin hoor. Oude plaats van Rienk.quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
En Nico, maar idd nu zullen ze wel helemaal los gaan op Isa.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Annelies1980 het volgende:
hahahaha ik vermaak me kostelijk!! ik vraag me nu wel af hoe moeilijk isa het gaat krijgen straks.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
WTF!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ongelooflijk hoe Isa gewoon weer de schuld in de schoenen geschoven krijgt voor het feit dat Mark Rienk naar huis stuurt. Had háár dan lekker laten gaan, LUL.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Ransjih het volgende:
zij heeft mij nu in deze situatie gebracht????????????????? wat is dat voor BS![]()
Hij gaat voor geld, en isa is geld dat maak ik er op uitquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus hij mocht haar niet wegstemmen he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef voederbak het volgende:
[..]
Mark zit door Mark in deze positie. Sta ervoor als een kerel zou ik zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bruce Lee.quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van wie heeft Rienk dat begrafenispak gekregen dat bij hem minimaal 2 maten te groot is?![]()
Mark zei dat Isa dit veroorzaakt heeft, dat hij Rienk eruit moest sturen![]()
isa heeft nu de kans om te veranderen, vooral dat arrogante en naast de groep leven, volgens mark.
Had Mark nou wat meer streams bekeken, dan had hij allang kunnen zien dat Isa niet verandert, want Isa ziet zichzelf niet als arrogant.![]()
yep tis me dr een die Markquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
vnd de opmerking :Isa de groep kotst jouw uit
pittig gesproken voor iemand die al 4 dagen daar zit![]()
Pfff dat drama van zo'n afscheid. Alsof de wereld vergaat. Nog geen 4 maanden en ze staan sowieso allemaal weer buiten. Er worden mensen langer uitgezonden naar de andere kant van de wereld, en die ondergaan het met minder moeite.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Terwijl hij daar straks nog zei dat hij binnen 5 minuten weg zou zijn...maar dat was net voor de uitslagquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat mag Rienk er lang over doen om weg te gaan.![]()
is nog van de tweede hands kleding in het beginquote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van wie heeft Rienk dat begrafenispak gekregen dat bij hem minimaal 2 maten te groot is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |