Neequote:
quote:
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straksquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Zo even in bad chillen en dan doe ik helemaal niks meer.
Ja die ga ik zo ook 1 nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straks.
Westmalle toch? Als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straks.
Vissticksquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, van de markt.Vooral vet met veel te veel zout. Maar het wint van vissticks hoor.
Ja, echt iets wat je me heel erg kwalijk kunt nemenquote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die ga ik zo ook 1 nemen.
Jouw schuld.
Jup.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Westmalle toch? Als ik het goed onthouden heb.
Badder ze in ieder geval!quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik bad gaan is een goed idee! Zo eerst nog even de was ophangen en daarna lekker warm in bad
James Bond bak?quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als Samzz en ik zouden gaan trouwen doen we dat wel in stijl btw![]()
[ afbeelding ]
Word je daar stoned van?quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht laat ik eens Sint Janskruid als thee proberen te drinken.
Komt best hard aan.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt iets wat je me heel erg kwalijk kunt nemen.
[..]
Jup.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als Samzz en ik zouden gaan trouwen doen we dat wel in stijl btw![]()
[ afbeelding ]
Zo voel ik me nu wel een beetje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Word je daar stoned van?
Oh drinken!
Waar is het voor? Waar helpt het tegen of voor?
Smakelijk, en kijk naar Mr. Bean (sketches)quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch iets proberen te eten en een vrolijke film opzetten.
Wat is er nou allemaal aan de hand?quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch iets proberen te eten en een vrolijke film opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |