Neequote:
quote:
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straksquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Zo even in bad chillen en dan doe ik helemaal niks meer.
Ja die ga ik zo ook 1 nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straks.
Westmalle toch? Als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig op bed, boekje, tripeltje. Boooh, wat zal ik lekker slapen straks.
Vissticksquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, van de markt.Vooral vet met veel te veel zout. Maar het wint van vissticks hoor.
Ja, echt iets wat je me heel erg kwalijk kunt nemenquote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die ga ik zo ook 1 nemen.
Jouw schuld.
Jup.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Westmalle toch? Als ik het goed onthouden heb.
Badder ze in ieder geval!quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik bad gaan is een goed idee! Zo eerst nog even de was ophangen en daarna lekker warm in bad
James Bond bak?quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als Samzz en ik zouden gaan trouwen doen we dat wel in stijl btw![]()
[ afbeelding ]
Word je daar stoned van?quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht laat ik eens Sint Janskruid als thee proberen te drinken.
Komt best hard aan.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt iets wat je me heel erg kwalijk kunt nemen.
[..]
Jup.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Zo voel ik me nu wel een beetje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Word je daar stoned van?
Oh drinken!
Waar is het voor? Waar helpt het tegen of voor?
Smakelijk, en kijk naar Mr. Bean (sketches)quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch iets proberen te eten en een vrolijke film opzetten.
Wat is er nou allemaal aan de hand?quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch iets proberen te eten en een vrolijke film opzetten.
Trouwen? Je woont net weer een halve dag op jezelf.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Dan drink ik wijn. Ben ik zo onder zeilquote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu wel een beetje.
Ik had het een keer gehaald voor tentamenstress.
Ik denk dat ik dan toch voor vissticks ga. De kibbeling hier is eigenlijk alleen te eten met knoflooksausquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, van de markt.Vooral vet met veel te veel zout. Maar het wint van vissticks hoor.
Seks op wielen, cabron.quote:
Het is iig een veelvoorkomend misverstand dat alcohol goed is voor de nachtrust.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan drink ik wijn. Ben ik zo onder zeilof hasj roken, maar dan kun je me ook opvegen.
Knoflooksaus bij kibbeling?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch voor vissticks ga. De kibbeling hier is eigenlijk alleen te eten met knoflooksaus
Mee eens, net wat zachter van smaak.quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflooksaus bij kibbeling?Dat is zonde. Ik vind die ravigotesaus juist altijd zo lekker.
Nee, goed voor inslapen. Niet voor rust.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is iig een veelvoorkomend misverstand dat alcohol goed is voor de nachtrust.
Geen idee of ze dat hebben, zal het de volgende keer eens vragenquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflooksaus bij kibbeling?Dat is zonde. Ik vind die ravigotesaus juist altijd zo lekker.
Figure of speech, dude. And it's wearing a suit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trouwen? Je woont net weer een halve dag op jezelf.
Inderdaad, dat.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, goed voor inslapen. Niet voor rust.
Yeah right... Nog meer van die gekke praat en ik kom persoonlijk naar Malta om wat verstand in te drinken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Figure of speech, dude. And it's wearing a suit.
Vanavond maar eens proberen danquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, goed voor inslapen. Niet voor rust.
Geen sausquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ghehe.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan drink ik wijn. Ben ik zo onder zeilof hasj roken, maar dan kun je me ook opvegen.
Nou ja zeg, wat is dit nu weer? Gaan we cockblocken opeens?quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah right... Nog meer van die gekke praat en ik kom persoonlijk naar Malta om wat verstand in te drinken.
Je pak draag je maar op een andere geschikte gelegenheid.
Altijd juist. Knoflooksausquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kan hij dragen als hij mij van 't vliegveld ophaaltquote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah right... Nog meer van die gekke praat en ik kom persoonlijk naar Malta om wat verstand in te drinken.
Je pak draag je maar op een andere geschikte gelegenheid.
Van alcohol word ik ook een giechelend meisje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ghehe.Hasj nog maar een keer gedaan maar ik word dan gewoon giechelig, net als met alcohol trouwens. Beetje experimenteren met relatief onschuldige drugs vind ik wel leuk.
Slaapt makkelijker in maar ook lichter. Dan word je dus vaker wakker.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is iig een veelvoorkomend misverstand dat alcohol goed is voor de nachtrust.
Valeriaan volgens sommigen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Welke drugs helpt wel goed om te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |