abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144593098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zit er zomaar in, maar ik word al moe van de gedachte van alle media die maar zeuren over het ontbreken van Depay
Wat is er met Depay?

:')
pi_144615350
quote:

'Ik geloof er niks van dat PSV weer in een slechte periode terechtkomt'

PSV leed afgelopen zaterdag zijn eerste nederlaag van dit seizoen en de supporters houden hun hart vast. Vorig seizoen kreeg de ploeg van Phillip Cocu na de eerste zeperd namelijk de ene klap na de andere te verwerken en daardoor gleed PSV uiteindelijk ver af. Jetro Willems zegt niet bang te zijn voor een nieuwe crisis: "We zijn fitter en sterker dan vorig jaar", zegt hij in het Eindhovens Dagblad.

Volgens Willems is de spelersgroep van PSV nu 'een grote familie': "We komen bij de training niet meer met groepjes van een of twee man naar buiten, we zijn in alles één ploeg en hebben veel voor elkaar over", meent de linksback. "Verzaakt een belangrijke schakel of valt iemand weg, dan proberen we dat ook als een soort familie op te lossen. We zijn volwassener, ik geloof er niks van dat we weer in een slechte periode terechtkomen."
pi_144616173
wat een gezwets van willems, laat eerst maar eens de landstitel zien, voordat je dit soort uitspraken doet godverdomme :9
Nothing to see here, carry on
pi_144616256
Gezwets vind ik het niet, spreekt een overtuiging uit, nu het nog waarmaken :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 17 september 2014 @ 11:01:19 #230
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_144617136
Willems kan dus echt niet verdedigen viel me op
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 11:01:59 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_144617149
Ah, we zijn weer één grote familie.

:') :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 september 2014 @ 12:53:59 #233
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_144620366
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een gezwets van willems, laat eerst maar eens de landstitel zien, voordat je dit soort uitspraken doet godverdomme :9
Nu Depay is weg gevallen, moeten anderen juist opstaan. Anders heb je aan het einde van het seizoen weer geen landstitel. Dus ik vind de uitspraak van Willems zeker geen gezwets.

Feit blijft wel dat het team moet laten zien dat ze ook zonder Depay kunnen winnen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_144620613
ja dat familie gevoel zag ik ook bij de wedstrijd tegen zwolle.
en ook elke keer als psv een doelpunt maakt, dan zijn ze drukker met hun hartjes maken en dansjes.
Nothing to see here, carry on
pi_144629142
Ik heb een vraag voor de echte PSV-watchers hier:

Heeft Willems altijd al zo'n kekke bril gehad, of is dit gewoon voor de swag?

Oprecht benieuwd. Ik weet bijvoorbeeld dat Swerts ook een tijdje, met wisselend succes, geprobeerd heeft een brilletje te dragen, maar dat lijkt me niet echt een rolmodel voor Jetro.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_144629996
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[ afbeelding ]

Oprecht benieuwd. Ik weet bijvoorbeeld dat Swerts ook een tijdje, met wisselend succes, geprobeerd heeft een brilletje te dragen, maar dat lijkt me niet echt een rolmodel voor Jetro.
Willems had tot voor kort contactlenzen, maar die krengen zijn verdomde duur, vandaar dat die over is gestapt op een bril. Puur uit economische redenen dus.
pi_144630078
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[ afbeelding ]

Godsamme wat een vetzak. Zeefuik is er niks bij.
pi_144630486
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaha !1!!!11!11!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144630503
neee depay
pi_144630706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Willems had tot voor kort contactlenzen, maar die krengen zijn verdomde duur, vandaar dat die over is gestapt op een bril. Puur uit economische redenen dus.
Plausibele verklaring, ik ben akkoord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_144630968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kom sprinten dan.
pi_144631024
Iets meer respect voor geestelijk minderwaardigen onder ons.
pi_144631047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets meer respect voor geestelijk minderwaardigen onder ons.
Is hafcfan geestelijk minderwaardig? :o
pi_144631075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb het over onze dichter des Vaderlands, d'n Jetro.
pi_144631127
Depay is een groot gemis.
pi_144631229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:08 schreef Tyron het volgende:
Depay is een groot gemis.
Eigenlijk triest dat je dan waarschijnlijk Locadia op de flanken gaat zetten. Ben benieuwd wat de aanpak wordt wanneer hij daadwerkelijk vertrokken is. Aan langetermijnbeleid wordt in ieder geval niet gedacht.
pi_144631440
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eigenlijk triest dat je dan waarschijnlijk Locadia op de flanken gaat zetten. Ben benieuwd wat de aanpak wordt wanneer hij daadwerkelijk vertrokken is. Aan langetermijnbeleid wordt in ieder geval niet gedacht.
Cocu is gewoon niet hard genoeg. Hij lijkt niet met mondige jongens om te kunnen gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij na het seizoen nog hoofdtrainer is.

Voor wat betreft langetermijnbeleid hoeft hij zich daar in mindere mate mee bezig te houden. Als de beleidsbepalers zorgen voor goeie opvolging op die positie dan kan hij die inzetten.
pi_144631486
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Cocu is gewoon niet hard genoeg. Hij lijkt niet met mondige jongens om te kunnen gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij na het seizoen nog hoofdtrainer is.

Voor wat betreft langetermijnbeleid hoeft hij zich daar in mindere mate mee bezig te houden. Als de beleidsbepalers zorgen voor goeie opvolging op die positie dan kan hij die inzetten.
Ron Jans for president! :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144631504
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, die goeie opvolging is ver te zoeken. Je hebt nu een zwak bezette linksbuitenpositie, ja je hebt bij Jong PSV goeie spelers rondlopen maar als je Locadia op gaat stellen, blinkt dat niet echt van vertrouwen naar de jeugd toe. Ik lees hier vaak genoeg over Rayhi, Boljevic en al die unieke talenten, maar waarom worden zij nooit ingezet als tweede viool?
pi_144632197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kom dan jonge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')