Dat wou ik ook net postenquote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
Camera bij Rovny houden. Die komt Brambila straks nog tegen.
''kusje erop''quote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
Camera bij Rovny houden. Die komt Brambila straks nog tegen.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Brambilla wel de prijs voor de strijdlust neem ik aan?
Klassementsrenner en OPQS, dan krijg je dat.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Uran gaat dus een dikke 10 minuten verliezen.
Lefevere heeft alleen maar eendagsdopingquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klassementsrenner en OPQS, dan krijg je dat.
Nee, die ging bidonnen halen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Voor de duidelijkheid, Rovny ligt er toch ook echt uit?
Jepquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Voor de duidelijkheid, Rovny ligt er toch ook echt uit?
Net in beeld.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lefevere heeft alleen maar eendagsdoping
Ik heb een slechte livestream zonder Gesink-pijl. Weet iemand waar ie zit?
quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die ging bidonnen halen.
In Vittel.
Achterin het peloton.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
Achteraan. Wordt gelost door kopwerk van rasklimmer Peter Kennaugh.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lefevere heeft alleen maar eendagsdoping
Ik zie nu pas dat Rovny ook gediskwalificeerd is, dan is het idd koersvervalsing.quote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is koersvervalsing.
Rovny laat zich zakken.
Marginal gains.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Achteraan. Wordt gelost door kopwerk van rasklimmer Peter Kennaugh.
Stiekem zijn het wielrenhaters, die Skymensen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Skybots maken er wel weer een snoozefest van zeg, vreselijk
#levehetskytreintjequote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef DeeBee het volgende:
Godver, gaat die De Marchi het straks nog halen ook. Rijdt gewoon weer even een halve minuut weg van het peloton.
VAMOS VAMOS VAMOStwitter:olegtinkov twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:49:06VAMOS VAMOS VAMOS @albertocontador - 2 the best cyclists in charge ) reageer retweet
a la playaquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
VAMOS VAMOS VAMOStwitter:olegtinkov twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:49:06VAMOS VAMOS VAMOS @albertocontador - 2 the best cyclists in charge ) reageer retweet
Dat had Rovny beter ff kunnen doenquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
hopelijk rukt contador dat oortje weg bij froome
Dat wel dan ja.quote:Op maandag 8 september 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die klap van Brambilla mocht er best zijn.
Ach, in de Tour was alles helemaal al over. Het kopwerk van Sky is saai, maar Froome en Bertje lekker aan het vliegen is toch wel mooi.quote:
Gister was ook top inderdaad!quote:Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, in de Tour was alles helemaal al over. Het kopwerk van Sky is saai, maar Froome en Bertje lekker aan het vliegen is toch wel mooi.
En vind deze etappe en de vorige twee wel echt genot qua parcours.
Dat is goedquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef DeeBee het volgende:
GeesGod in de achtergrond bij Piti en Rodriguez.
Ratatatatataquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef DeeBee het volgende:
GeesGod in de achtergrond bij Piti en Rodriguez.
De Belg had het over erna.quote:Op maandag 8 september 2014 18:03 schreef Evertjan het volgende:
kwam Gesink voor Martin binnen of ernaar?
Gefeliciteerd hè, op naar de top 10 hè!quote:
Welnee, als Froome en Valverde zo dicht bij Contador blijven kunnen ze in de allerlaatste etappe in de tijdrit hem nog inhalenquote:
Lekker onregelmatig ook.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Wombcat het volgende:
De slotklim zaterdag is best lastig ook
[ afbeelding ]
Die is toch minder dan 10 kilometer lang?quote:Op maandag 8 september 2014 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, als Froome en Valverde zo dicht bij Contador blijven kunnen ze in de allerlaatste etappe in de tijdrit hem nog inhalen
Own pace, strong guy, great warrior #teamgesinktwitter:RichardPlugge twitterde op maandag 08-09-2014 om 18:07:23What a race by @RGUpdate, own pace, strong guy, great warrior. @TeamBelkin reageer retweet
Idd. 9,7 km. Dat gaat geen grote verschillen opleveren.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is toch minder dan 10 kilometer lang?
Bam bam bamquote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hè, op naar de top 10 hè!
Ja, maar als iemand op zn muil gaat net zoals Quintana toen kan het nog wel uitmakenquote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is toch minder dan 10 kilometer lang?
De lastigste kant van de Ancares.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Wombcat het volgende:
De slotklim zaterdag is best lastig ook
[ afbeelding ]
Bertje is momenteel in de tijdrit sneller dan Vroemvroem en Piti.quote:Op maandag 8 september 2014 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, als Froome en Valverde zo dicht bij Contador blijven kunnen ze in de allerlaatste etappe in de tijdrit hem nog inhalen
Het is vlak en er zitten 10 bochten in. Dan ben je wel een hele grote randdebiel als je op je plaat gaat.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand op zn muil gaat net zoals Quintana toen kan het nog wel uitmaken
Ik dacht nog even dat een Matthews hier ook nog wel mee zou kunnen, maar 4km aan 8% is waarschijnlijk teveel voor 'm. Dan kan Valverde hier idd weer voor z'n geliefde bonisecondes gaan.quote:Op maandag 8 september 2014 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Donderdag ook nog finish bergop, maar die is niet zo lastig
[ afbeelding ]
Boni's voor Valverde dan.
Dan had die livestream sowieso een beste vertraging.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef poiuytr het volgende:
Best leuk die livestream
Kapt er alleen nu mee
Niet zeuren man. Jij hebt maar een paar minuten gemist, de fans van Buren hebben helemaal niks gezien vandaag.quote:Op maandag 8 september 2014 18:27 schreef heywoodu het volgende:
Tof dat de Belg nog net even naar Canvas overschakelde, slotkilometer gemist nu want had Een op pauze gezet
quote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet zeuren man. Jij hebt maar een paar minuten gemist, de fans van Buren hebben helemaal niks gezien vandaag.
Inderdaad. Zie je mij klaagposts maken in het topic?quote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet zeuren man. Jij hebt maar een paar minuten gemist, de fans van Buren hebben helemaal niks gezien vandaag.
Nee jij niet, daarvoor ben je te veel wielerfan, maar fok.be staat er vol me. Voordeel is dat die huisvrouwen nu het eten op tijd klaar hebben voor manlief.quote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie je mij klaagposts maken in het topic?
In de achterhoede, helaas. Berhane chillt 'm samen met Betancur, KUDUS heeft sinds zijn val niets meer kunnen laten zien en Teklehaimanot is niet meer dan een redelijke renner.quote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn die Eritreeërs eigenlijk gebleven?
Die zijn in de eerste week al in Zuid-Spanje op de boot richting Ceuta gestapt.quote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn die Eritreeërs eigenlijk gebleven?
Wowquote:Op maandag 8 september 2014 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zijn in de eerste week al in Zuid-Spanje op de boot richting Ceuta gestapt.
Wat een gezeik. Wees blij dat er ons wat amusement geleverd wordt ipv de moraalridder uit te gaan hangen. Er zitten al teveel ideale schoonzoontjes in het peloton.quote:Op maandag 8 september 2014 18:51 schreef forzaudinese het volgende:
Zoek de verschillen mensen !Ik heb alle gekke filmpjes met Cacendish even weg gelaten want dat zijn er te veel. Ze mogen binnen die ploeg wel eens naar hun gedrag gaan kijken.
Hey maat,quote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie je mij klaagposts maken in het topic?
En dat ook nog in de verreweg zwaarst bezette ronde van dit jaar. Vandaag gewoon prima gereden, net achter Piti, Purito en Aru.quote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Netjes van Gesink hoor, aan het begin niet meegegaan in het tempo van Nieve en uiteindelijk (samen met Martin) best of the rest vandaag. Gaat waarschijnlijk "gewoon" top-8 rijden in z'n 1ste grote ronde na zijn herstel.
Martin ook goed overigens, die kon afgelopen jaren nooit 3 weken lang een constant niveau aanhouden, maar is nu aardig bezig. Al krijgen we nog 2 zware ritten uiteraard.
De menselijke maat is terug.twitter:ammattipyoraily twitterde op maandag 08-09-2014 om 18:26:14#LaVuelta, Stage 16: La Farrapona (last 6.05 km, 9.14 %, 553 m)Alberto Contador: 17:45, 20.45 Kph, VAM 1869 m/h, 6.41 W/kg [DrF] reageer retweet
allemaal logisch te verklarenquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef DNP-Old het volgende:
De menselijke maat is terug.twitter:ammattipyoraily twitterde op maandag 08-09-2014 om 18:26:14#LaVuelta, Stage 16: La Farrapona (last 6.05 km, 9.14 %, 553 m)Alberto Contador: 17:45, 20.45 Kph, VAM 1869 m/h, 6.41 W/kg [DrF] reageer retweet
6.4 over zes kilometer aan 10% met daarvoor al vier zware klimmen. Dat is niet opvallend, dat is full retard.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef OProg het volgende:
Horner haalde vorig jaar toch 6,7 ergens in de Vuelta?
Naja, alles boven de 6.1/6.2 zou je op zijn zwakst als 'opvallend' kunnen beoordelen natuurlijk.
Tsja, het is niet dat hij de rest op minuten ofzo reed...quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
6.4 over zes kilometer aan 10% met daarvoor al vier zware klimmen. Dat is niet opvallend, dat is full retard.
Nee, klopt. De rest haalt ook mutantenwattages.quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, het is niet dat hij de rest op minuten ofzo reed...
twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 08-09-2014 om 20:10:44An agent of Guardia Civil lost life today in an accident while serving at #LaVuelta a Espana.Condolences to family of the agent. reageer retweet
Hier. Maar Gesink maakt zijn topsalaris wel waar hoor.quote:
Post dan een met fatsoenlijk geluid en beeld:quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Hier. Maar Gesink maakt zijn topsalaris wel waar hoor.Onzichtbaar zesde, zevende of achtste worden. Totaal oninteressant.
Mensen als Daniel Martin of Hesjedal hebben een veel beter palmares.
What kind of accident?quote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef Momo... het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 08-09-2014 om 20:10:44An agent of Guardia Civil lost life today in an accident while serving at #LaVuelta a Espana.Condolences to family of the agent. reageer retweet
Wel typisch Gesink, ze zouden daar eens een camera moeten bij zetten.quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Blik het volgende:
Net even terug gekeken. Toch mooi dat Gesink relatief vroeg moet lossen maar toch nog al die mannen voorbij kan rijden. Nette prestatie
Gewoon goed uitgerust door die beenbreuk.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef DNP-Old het volgende:
Misschien eigenlijk toch wel een soort van variant van het Wattage-rijden van Sky, al lijkt het bij Gesink meer ingegeven door het feit dat hij uberhaupt niet zo kan versnellen, maar wel heel lang een constant Wattage kan rijden vervolgens.quote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel typisch Gesink, ze zouden daar eens een camera moeten bij zetten.
Ik breek mijn been ook altijd pre-seizoen. Gewoon ter preventie van allerlei oververtrainingskwaaltjes en zo.quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon goed uitgerust door die beenbreuk.Kwam eigenlijk als geroepen.
En er was wind mee!
Vraag me af wat in hun bidons zitquote:Op maandag 8 september 2014 18:51 schreef forzaudinese het volgende:
Zoek de verschillen mensen !Ik heb alle gekke filmpjes met Cavendish even weg gelaten want dat zijn er te veel. Ze mogen binnen die ploeg wel eens naar hun gedrag gaan kijken.
Vermakelijk was het wel ja, maar het is best kansloos. Gek eigenlijk dat je meteen naar huis moet.quote:Op maandag 8 september 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Wees blij dat er ons wat amusement geleverd wordt ipv de moraalridder uit te gaan hangen. Er zitten al teveel ideale schoonzoontjes in het peloton.![]()
Gewoon lekker primair reageren en gaan meppen als je boos bent. Niets mis mee.
twitter:f_cancellara twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:31:29Todays resume: #kingStage #steepClimbs #downhills #hard #drama #died #boxFight #sun #Asturias #pain #fatigue #LaVuelta #CocaCola reageer retweet
Weinig foutenquote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef Momo... het volgende:
twitter:f_cancellara twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:31:29Todays resume: #kingStage #steepClimbs #downhills #hard #drama #died #boxFight #sun #Asturias #pain #fatigue #LaVuelta #CocaCola reageer retweet
Oei. Dat is triestquote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef Momo... het volgende:
Okéquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey maat,
Tijd voor een Niemiec UI
Jij moet ook een Niemiec UI.quote:Op zondag 7 september 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit. Ik wacht even af wat Johannes hier van vindt.
Dit heb jij namens mij beloofd, maar zoals jij weet ben ik geen GGMMpsv18.quote:Op maandag 8 september 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké
[..]
Jij moet ook een Niemiec UI.
Dat heb je beloofd.
Dus je komt je afspraak na, dat is grote klasse.quote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb jij namens mij beloofd, maar ik ben geen GGMMpsv18.
Even geduld.
Ik heb je de reden achter mijn succes gegeven.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Tadaaaaa. En nu jouw gouden tip in mijn DM graag.
Niks mis met een Pool die begon te vliegen op zijn 33ste.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel Poolse onbetrouwbaarheid kan ik niet aan.
quote:“Ik dacht aan stoppen. De eenvoudigste oplossing was om de koers te verlaten, maar dat deed ik niet. Mijn ploegmaats omringden me en hielpen me om meter voor meter het peloton bij te halen. Ik kampte met astmatische bronchitis de afgelopen 5 of 6 dagen en vandaag was de ergste dag. Als renner moet je jezelf door zo`n dag vechten. Dan besef je hoe zwaar dit werk is. Maar het hoort erbij en ik vocht voor de ploeg, het publiek en mezelf. Ik deed alles wat ik kon op de voorlaatste klim, maar ik kon het tempo niet meer volgen. Ik ben teleurgesteld, want er is een verschil tussen je doelen niet kunnen halen door een fout of door fysiek ongemak. Ik heb me goed voorbereid op deze koers. Ik werkte hard, maar met deze conditie kan ik niet meer doen dan nu het geval is. Ondanks de situatie wil ik toch optimistisch blijven. Morgen heb ik een dag om te herstellen. Ik ga er alles aan doen om de komende dagen te overleven en als ik me beter voel dan wil ik voor een goed resultaat gaan in de tijdrit in Santiago”, aldus Uran.
Legaal aan de Ventolinquote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere renner heeft tegenwoordig ook maar bronchitis he.
Evans kan beter deze Vuelta opgeven. Vergeleken met zn sterke Giro afgelopen jaar is dit niks...quote:Op maandag 8 september 2014 23:59 schreef Blik het volgende:
Uiteindelijk maar een kwartier verloren, valt me nog mee eigenlijk. Nog minder dan Evans of ten Dam bijvoorbeeld
Nu moet jij nog een keer een fatsoenlijke.quote:
Zanger Bob niet waarderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu moet jij nog een keer een fatsoenlijke.
Je zou zeggen kopgroepje moet te doen zijn. Mannen als Niemiec en Hesjedal zijn toch niet beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Evans kan beter deze Vuelta opgeven. Vergeleken met zn sterke Giro afgelopen jaar is dit niks...
Zanger Bob is behoorlijk 2005. Je moet er een nemen met de bolle plofkop van Betancur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zanger Bob niet waarderen
Of komt het door de verwarring met Zanger BOB die over de vleeskroket zingt?
Jouw UI is natuurlijk wel rullevantquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zanger Bob is behoorlijk 2005. Je moet er een nemen met de bolle plofkop van Betancur.
Ik heb je een kleine geste gedaan: zie ondertitel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zanger Bob is behoorlijk 2005. Je moet er een nemen met de bolle plofkop van Betancur.
Hansi is altijd rullevant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw UI is natuurlijk wel rullevant
Hij doet het zeker goed en durft zelfs aan te vallen. Zit waarschijnlijk niet al teveel rek meer in omdat je dan ook naar dat mutantenniveau moet en dat vereist toch een ander 'programma' dan ze nu waarschijnlijk bij Belkin hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Al dat gehaat op Gees slaat nergens op, deze ronde zeker niet. En als je vandaag ook weer ziet, gewoon lekker 6.4 W / kg wat aan de kop wordt weggetrapt, dan zit hij er echt bizar kort achter en is echt in prima vorm.
Ik zie zowel Mollema als Gesink eigenlijk alleen in staat om de Giro te winnen. Daar wordt t deelnemersveld ieder jaar zwakker. Als een Hesjedal het kan dan Gesink toch zeker ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij doet het zeker goed en durft zelfs aan te vallen. Zit waarschijnlijk niet al teveel rek meer in omdat je dan ook naar dat mutantenniveau moet en dat vereist toch een ander 'programma' dan ze nu waarschijnlijk bij Belkin hebben.
Maakte korte tijd terug de grap over Mollema en Gesink die elkaar gaan terughalen voor plek 8 in het klassement maar vrees dat het ook werkelijkheid gaat worden. Met een Aru, Contador, Nibali, Froome, Valverde, Rodriguez en de eventuele dark horses die iedere grote ronde wel opstaan wordt het heel lastig om top 5 te rijden laat staan podium. Alleen in een grote ronde waar alle kleppers forfait geven of op de bakkes gaan is er een klein kansje maar dan zal je bijna altijd zien dat er net een paar renners zijn die boven zichzelf uitstijgen.
Door omstandigheden is het deelnemersveld van de Vuelta sommige jaren zwaarder dan andere jaren. Maar verder kan je precies hetzelfde over Cobo in de vuelta zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie zowel Mollema als Gesink eigenlijk alleen in staat om de Giro te winnen. Daar wordt t deelnemersveld ieder jaar zwakker. Als een Hesjedal het kan dan Gesink toch zeker ook.
Met een Aru en Nibali als Italiaanse troeven en Colombiaantjes die de Giro toch ook wel aantrekkelijk vinden gaat dat wel lastig worden. Maar er liggen zeker kansen, waarschijnlijk meer dan in de Vuelta waar je nog wel even last heb van de Spaanse armada om over het over de TDF maar helemaal niet te hebben. Dat is zeker voor Gesink amper een goed huwelijk te noemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie zowel Mollema als Gesink eigenlijk alleen in staat om de Giro te winnen. Daar wordt t deelnemersveld ieder jaar zwakker. Als een Hesjedal het kan dan Gesink toch zeker ook.
http://www.independent.ie(...)-climb-30571873.htmlquote:Philip Deignan: 'Rodriguez split my lip with a punch on climb'
quote:Weer geval van geweld in Vuelta: 'Joaquim Rodriguez sloeg mij een gekloven lip'
De vechtpartij tussen Brambilla en Rovny van gisteren was blijkbaar niet het enige gewelddadige incident van deze Vuelta. In een column in de krant The Irish Independent vertelt de Ierse wielrenner Philip Deignan dat Joaquim Rodriguez afgelopen zondag zijn lip gekloven heeft met een rake slag.
Wielrennen op Sportwereld.be
'Deze Vuelta lijkt helemaal gek te worden. Dat heb ik zelf kunnen zien', getuigt de Ierse wielrenner Deignan van Team Sky op de website van The Irish Independent. 'Toen ik zondag over de voorlaatste klim reed, probeerde ik mijn kopman Chris Froome tot bij het treintje van Tinkoff-Saxo te krijgen. Maar blijkbaar nam Joaquim Rodriguez, de kopman van Katusha en vierde in het algemeen klassement, aanstoot aan mijn aanwezigheid. In de striemende regen aan 50 km/u gaf hij me een duw, maar ik kon me rechthouden en duwde hem terug.'
'We reden verder, maar plots draaide Rodriguez zich uit het niets naar me om en sloeg me vol in het gezicht. Hij kloof mijn lip met die slag en liet me verbaasd en razend achter. Gelukkig kon ik mijn verlangen hem meteen terug te slaan onderdrukken, anders had ik de renners rondom ons in gevaar kunnen brengen in zulke verraderlijke omstandigheden. Er was wel wat geschreeuw van de rest van het peloton omdat zij zagen dat Rodriguez me geslagen had, maar ik heb hem gewoon gewaarschuwd dat ik me wel met hem zou bezighouden eens we van de fiets waren', aldus een duidelijk razende Deignan.
'Na de koers was ik nog steeds in alle staten. Alles wat ik wilde doen was Rodriguez vinden en hem eens laten voelen wat enkele jaren training in mijn boksclub me hebben bijgebracht, maar toen de avond viel besefte ik dat het dit allemaal niet waard was. Het zou alleen maar negatieve gevolgen hebben voor mezelf en de ploeg. Dus toen de sportieve directeur van Katusha hem maandagmorgen voor de start meesleepte naar onze bus om hem zijn excuses te laten aanbieden, besliste ik het daarbij te laten', schrijft Deignan, die nog benadrukt dat hij normaal gezien nooit betrokken raakt in 'relletjes op de fiets'.
twitter:Petekennaugh twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 17:41:51What a lying prick, take responsibly for your actions coward ! http://t.co/lftCvJKGKW
reageer retweet
Dat zijn nog eens teksten van Kennaugh. Benieuwd hoelang het duurt voordat hij dat "lying prick" verwijderd en/of een excuus voor dat taalgebruik gaat geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef TheArt het volgende:
twitter:Petekennaugh twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 17:41:51What a lying prick, take responsibly for your actions coward ! http://t.co/lftCvJKGKW[ afbeelding ] reageer retweet
Daarin o.a.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:38 schreef OProg het volgende:
Naast de schitterende bokspartij tijdens de koers die in beeld was hadden we er inderdaad nog eentje.
[..]
En Sporza heeft een mooi overzicht met matpartijtjes.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/140124_agressie_wielrennen
Heeft Bos Armstrong uiteindelijk toch nog maar mooi te pakken genomen.quote:Op Twitter maakte Armstrong toen wereldkundig dat Bos "een lange schorsing verdient".
twitter:daniellloyd1 twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 17:45:16There's been some graffiti-ing going on in the hotel. reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 18:23:39Ivan the Terrible against Brambilla.now he is called Ivan Draga :-)Stupid both http://t.co/hUfWox8XKy
reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 07:26:55i think if they would fight during the race, it would make cycling much more watchable. I think it is a good idea, and no need to stop it reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:47:09To eject out of #LaVuelta both boxers Rovny and Brambilla is definitely bad decision,I don't ,mind when boys are fighting, as in hockey.SHOW reageer retweet
In de praktijk is er altijd wel een team wat Giant komt helpen, omdat ze niemand mee hebben in de kopgroep. Beter gokken op een Hutarovich of Ferrari (om maar een dwarsstraat te noemen), dan helemaal niets hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou leuk zijn als een kopgroep van een mannetje of 8,9 wegrijdt. In principe zou toch alleen Giant moeten gaan rijden.
De betreffende beelden zijn denk ik al vernietigd door de spaanse TV.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef komrad het volgende:
Vraag is nu of er bewijs tegen joaquim Rodriguez is en of de Vuelta bazen dan lef tonen.
Ik kan me indenken dat Giant graag wil dat Degenkolb nog even extra punten pakt bij de tussensprint om zo de voorsprong op Valverde te vergroten. Maar het wordt wel lastig om de hele dag te controleren.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou leuk zijn als een kopgroep van een mannetje of 8,9 wegrijdt. In principe zou toch alleen Giant moeten gaan rijden.
Hij is ook wel erg steady in z'n uitslagen, één keer 14e, één keer 51e, en verder alles tussen 22e en 46e.quote:
En die 14e plaats was ook nog de ploegentijdritquote:Op woensdag 10 september 2014 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij is ook wel erg steady in z'n uitslagen, één keer 14e, één keer 51e, en verder alles tussen 22e en 46e.
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels is de kopgroep 5 man groot en bedraagt de voorsprong 2.23.
Ik geef gewoon extra informatie voor de duidelijkheid.quote:
Daarnaast is de kopgroep te klein en nog genoeg andere ploegen die ook weinig andere keuze hebben als voor een massasprint te gaan, omdat ze niet in de kopgroep zitten en anders voor Jan Lul niets zitten te doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Overigens geen mannetje van Orica mee, dus die kopgroep kan er beter gelijk mee stoppen.
Doe dan mee, met je oubollige UI.quote:
Ik heb geen gelukkig Niemiec verplichtingen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe dan mee, met je oubollige UI.
Deze keur ik ook goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb geen gelukkig Niemiec verplichtingen.
Nou, dit vind ik een beetje respectloos.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten in Auschwitz?
Johannes weet dat dat mijn droom is.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten in Auschwitz?
Joël Veltman.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd van welke wielrenner Syntix een UI gaat nemen.
Daar komt Przemysław vandaan, dat zou je toch moeten weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik een beetje respectloos.
De Degenkolben, Cancellara's en Lutsenko's moeten dit prima aankunnen. Kan nog een mooie finale worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar komt Przemysław vandaan, dat zou je toch moeten weten.
Op 25 km van de finish zit nog een pittig heuveltje. Ik denk dat het te zwaar is voor de Guardini's en Hutarovitchen van deze wereld.
Daar blijf je voor thuis.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Degenkolben, Cancellara's en Lutsenko's moeten dit prima aankunnen. Kan nog een mooie finale worden.
Ik hoop dat je voorspelling uitkomt, als trots van onze Subleague heb je toch een reputatie hoog te houden.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar blijf je voor thuis.
Geloof mij nou maar.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voorspelling uitkomt, als trots van onze Subleague heb je toch een reputatie hoog te houden.
Dan vertrouwen we daarop.quote:
Herbert is het gezicht van het nieuwe wielrennen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan vertrouwen we daarop.
Als we niet een meer op de regel van Herbert kunnen vertrouwen is het fundament van alle wetmatigheden weggeslagen.
Hij en Mart zijn de Alpha en de Omega.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Herbert is het gezicht van het nieuwe wielrennen.
Zover wil ik nou ook weer niet gaan. Wel in het geval van Mart uiteraard.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij en Mart zijn de Alpha en de Omega.
Mart is dan ook de schepper.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zover wil ik nou ook weer niet gaan. Wel in het geval van Mart uiteraard.
Mart is de weg, de waarheid en het leven. Rechtdoor naar school en kantoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart is dan ook de schepper.
Herbert moeten we maar gewoon preventief offeren.
Barguilquote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaan die halen, wie gaan die halen!?
Wat een koeraazje van die jonge Fransman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |