Dat wou ik ook net postenquote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
Camera bij Rovny houden. Die komt Brambila straks nog tegen.
''kusje erop''quote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
Camera bij Rovny houden. Die komt Brambila straks nog tegen.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Brambilla wel de prijs voor de strijdlust neem ik aan?
Klassementsrenner en OPQS, dan krijg je dat.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Uran gaat dus een dikke 10 minuten verliezen.
Lefevere heeft alleen maar eendagsdopingquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klassementsrenner en OPQS, dan krijg je dat.
Nee, die ging bidonnen halen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Voor de duidelijkheid, Rovny ligt er toch ook echt uit?
Jepquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Voor de duidelijkheid, Rovny ligt er toch ook echt uit?
Net in beeld.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lefevere heeft alleen maar eendagsdoping
Ik heb een slechte livestream zonder Gesink-pijl. Weet iemand waar ie zit?
quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die ging bidonnen halen.
In Vittel.
Achterin het peloton.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
Achteraan. Wordt gelost door kopwerk van rasklimmer Peter Kennaugh.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lefevere heeft alleen maar eendagsdoping
Ik zie nu pas dat Rovny ook gediskwalificeerd is, dan is het idd koersvervalsing.quote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is koersvervalsing.
Rovny laat zich zakken.
Marginal gains.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Achteraan. Wordt gelost door kopwerk van rasklimmer Peter Kennaugh.
Stiekem zijn het wielrenhaters, die Skymensen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Skybots maken er wel weer een snoozefest van zeg, vreselijk
#levehetskytreintjequote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef DeeBee het volgende:
Godver, gaat die De Marchi het straks nog halen ook. Rijdt gewoon weer even een halve minuut weg van het peloton.
VAMOS VAMOS VAMOStwitter:olegtinkov twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:49:06VAMOS VAMOS VAMOS @albertocontador - 2 the best cyclists in charge ) reageer retweet
a la playaquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
VAMOS VAMOS VAMOStwitter:olegtinkov twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:49:06VAMOS VAMOS VAMOS @albertocontador - 2 the best cyclists in charge ) reageer retweet
Dat had Rovny beter ff kunnen doenquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
hopelijk rukt contador dat oortje weg bij froome
Dat wel dan ja.quote:Op maandag 8 september 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die klap van Brambilla mocht er best zijn.
Ach, in de Tour was alles helemaal al over. Het kopwerk van Sky is saai, maar Froome en Bertje lekker aan het vliegen is toch wel mooi.quote:
Gister was ook top inderdaad!quote:Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, in de Tour was alles helemaal al over. Het kopwerk van Sky is saai, maar Froome en Bertje lekker aan het vliegen is toch wel mooi.
En vind deze etappe en de vorige twee wel echt genot qua parcours.
Dat is goedquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef DeeBee het volgende:
GeesGod in de achtergrond bij Piti en Rodriguez.
Ratatatatataquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef DeeBee het volgende:
GeesGod in de achtergrond bij Piti en Rodriguez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |