Cool, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je Frans kent, zul je merken dat er een aantal Turkse woorden overeenkomen.
[ afbeelding ]
De Franse 'camion' is de Turkse kamyon, bijvoorbeeld. Ik wilde 'lavabo' als voorbeeld geven, maar ik kom er net achter dat dat woord ook ooit in gebruik was in het Nederlands. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lavabo. Hm.
[..]
Waarom ben je daar geweest?. (Het komt niet vaak voor, zeg maar.)
Wat vind je er interessant aan?
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaan jullie weer proberen te meeten ja
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
Waarom ben je nieuwsgierig naar zulke shitquote:Op donderdag 11 september 2014 18:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Mag ook via dm, pm, skype, insta, facebook, ping, post, e-mail, telefoon, duif.
Dat ben ik. Is een ziekte. Al ging het om een steen zonder waardequote:Op donderdag 11 september 2014 18:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig naar zulke shit
Met je stomme avatarquote:Op donderdag 11 september 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zijn we knorrig zeg de laatste tijd.
Alles goed verder?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouw UI trekt volle zalen wil je zeggen.
Ik post hier al een hele tijd niet meer mee.. weet niet johquote:Op donderdag 11 september 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interesse?
Volgens mij zijn er geen concrete afspraken in ieder geval.
Welke van de twee?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 23:09:02 ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]Holy shit!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mashallah verleidsterquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:48 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije![]()
Ochtend vertrekt vliegtuig, tien min voor vertrek kom ik aankakken. Balie dicht. Na wat moeite van een coole bewaker gewoon mee kunnen.
#nietinNL #methunregels #luckyme #hellyeah
Mocht ik in Düsseldorf ook (15 minuten voor vertrek). Alleen mocht mijn bagage niet mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:48 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije![]()
Ochtend vertrekt vliegtuig, tien min voor vertrek kom ik aankakken. Balie dicht. Na wat moeite van een coole bewaker gewoon mee kunnen.
#nietinNL #methunregels #luckyme #hellyeah
De allerkleinste.quote:
Afgeven van ruimbagage terwijl men al aan het boarden is wordt niet echt op prijs gesteld nee. Dit in verband met timeslots.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mocht ik in Düsseldorf ook (15 minuten voor vertrek). Alleen mocht mijn bagage niet mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |