Nu nog een taalcursus voor niet-beginners zoals ik...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Turks leren?.
En, moeilijk? Het zit in ieder geval logisch in elkaar, i.t.t. het Nederlands. Ja, het Turks heeft ook naamvallen.
Heb je dat echt nodig, denk je?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu nog een taalcursus voor niet-beginners zoals ik...
omigado.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=648661638580887.
Die maşallahs.. (Is trouwens een 'kedicik' van Adnan.
.)
Wat is met mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon aan Crip wasr het is, en dan creepen we gewoon naar binnen. Hihaho, creepen.
Abdul betekent slaaf. Why you call me slaaf. Wa feeki oughtie kareemaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Alhamdullilah, barakalahu feek goya Abdul.
Elhamdullilah goya TM! Wa nta?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam, ya Crip. Keyf halek?
Niets mis mee, slaven zijn ook mensen B).quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Abdul betekent slaaf. Why you call me slaaf. Wa feeki oughtie kareema
Ik zou jou niet vrijkopen als jij er een was.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Elhamdullilah goya TM! Wa nta?
[..]
Niets mis mee, slaven zijn ook mensen B).
Wat dan? ;cquote:Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik zou jou niet vrijkopen als jij er een was.
neuhquote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hele dag zoete dingen maken voor mij
Shukran, ana bi khair, alhamdulillah. Ma'assalama.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Elhamdullilah goya TM! Wa nta?
[..]
Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Tot zover mijn vaardigheden communiceren in het Arabisch.
Een Turkse team heeft Pisi, een Linux-based OS, ontwikkeld. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar misschien iets voor jou...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werd je CPU te warm dat je je koelpasta hebt vervangen?
Ging je laptop nog wel aan (voordat je hem weer in elkaar monteerde)? Ik heb even zo geen idee waarom je laptop niet aangaat, behalve dat je bent vergeten om iets aan te sluiten. Overigens kun je die harde schijf wellicht ook in je nieuwe laptop monteren d.m.v. een 'HDD caddy'.
Die Turkse vader ligt gewoon te slapen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media? Jawel..
een heel gezin zelfs op RTL4 nu
Mondige dochters en een rustige doch waardige Baba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |