Het is natuurlijk geheel iets anders dan wat je gewend bent van de Indo-Europese talen. Het is een taal die behoort tot de zogenaamde Altaïsche talenfamilie en het vertoont daarmee geen overeenkomsten die het gemakkelijker voor je zullen maken, maar op sommige punten is het Turks weer eenvoudiger, bijvoorbeeld dat je geen bepaalde lidwoorden (de, het) hebt en dat je bijna alles ook opschrijft zoals je het uitspreekt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Copthorne het volgende:
Ik wil graag Turks leren.![]()
Is het moeilijk? Het Turks heeft ook naamvallen toch?
Ja, nou en? Ik kom toch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef Santello het volgende:
Jullie zijn trouwens niet welkom bij de moro-meet.
Ik vraag gewoon aan Crip wasr het is, en dan creepen we gewoon naar binnen. Hihaho, creepen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rebelllllll. Ik zal je steunen in deze strijd.
Werd je CPU te warm dat je je koelpasta hebt vervangen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef expans het volgende:
[..]
Het is een 5(?) jaar oude laptop, HDD is al twee keer kapotgegaan, alsnog nieuwe gehaald voor paar tientjes om de levensduur te verlengen (mocht ik alsnog nieuwe moeten kopen kan ik de HDD aansluiten op m'n systeemkast). Uit elkaar gehaald om koelpasta te verversen.
Op 2:23 zie je het soort kabel wat ik bedoel, ik heb dus ook deels bij sommige gedeeltes die 'poortjes' die het stabiel houden beetje vervormd.
Waarom wil je Turks leren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Copthorne het volgende:
Ik wil graag Turks leren.![]()
Is het moeilijk? Het Turks heeft ook naamvallen toch?
Ze ziet er niet bepaald classy uitquote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=648661638580887.
Die maşallahs.. (Is trouwens een 'kedicik' van Adnan.
.)
Bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geheel iets anders dan wat je gewend bent van de Indo-Europese talen. Het is een taal die behoort tot de zogenaamde Altaïsche talenfamilie en het vertoont daarmee geen overeenkomsten die het gemakkelijker voor je zullen maken, maar op sommige punten is het Turks weer eenvoudiger, bijvoorbeeld dat je geen bepaalde lidwoorden (de, het) hebt en dat je bijna alles ook opschrijft zoals je het uitspreekt.
Ik ga de link checken, thanks.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Turks leren?.
En, moeilijk? Het zit in ieder geval logisch in elkaar, i.t.t. het Nederlands. Ja, het Turks heeft ook naamvallen.
Nu nog een taalcursus voor niet-beginners zoals ik...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Turks leren?.
En, moeilijk? Het zit in ieder geval logisch in elkaar, i.t.t. het Nederlands. Ja, het Turks heeft ook naamvallen.
Heb je dat echt nodig, denk je?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu nog een taalcursus voor niet-beginners zoals ik...
omigado.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=648661638580887.
Die maşallahs.. (Is trouwens een 'kedicik' van Adnan.
.)
Wat is met mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon aan Crip wasr het is, en dan creepen we gewoon naar binnen. Hihaho, creepen.
Abdul betekent slaaf. Why you call me slaaf. Wa feeki oughtie kareemaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Alhamdullilah, barakalahu feek goya Abdul.
Elhamdullilah goya TM! Wa nta?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam, ya Crip. Keyf halek?
Niets mis mee, slaven zijn ook mensen B).quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Abdul betekent slaaf. Why you call me slaaf. Wa feeki oughtie kareema
Ik zou jou niet vrijkopen als jij er een was.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Elhamdullilah goya TM! Wa nta?
[..]
Niets mis mee, slaven zijn ook mensen B).
Wat dan? ;cquote:Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik zou jou niet vrijkopen als jij er een was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |