Ik mis wat mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:55 schreef Peunage het volgende:
Keilekker weer in Nederland. Kom gewoon terug.
Wie kopt 'm in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missen is een groot woord.quote:
Leugensquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet ik. Heeft ie meermaals gezegd tegen mij
Sure boo. Love you too.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Missen is een groot woord.
[..]
Leugens
Ik mis je als buikgriep, zei ik
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie kopt 'm in?Hayirli olsun agaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bubbel is huge man, ik zie in mijn kleine Anatolisch stadje opeens huge ass appartementen van vijf verdiepingen, hele complexen/flatgebouwen verschijnen van 10+ verdiepingen. Allemaal uitverkocht nog voordat de eerste pilaar is gezet. En dit is dan in een ''rijke'' buurt met dubbel inkomen inclusief 2 auto's voor de deur of Europeanen met spaargeld, vroeger mocht je niet meer dan 2 verdiepingen hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Stimo. Gekke prijzen inderdaad.
50.000+ voor een huis in een dorp in Toerkai
Loop jij rond met een Nederlands paspoort op je voorhoofd of zijn dit nu de standaard prijzen in een land waar zelfs een leraar slechts max 550 euro in de maand grabbelt?
Welke zwarte stripts bedoel je precies? En waarom heb je 'm uit elkaar gehaald en wat heb je precies gedaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef expans het volgende:
[..]
Hey ZG, ben jij een ICT whizzkid?
Ik had m'n laptop uitelkaar gehaald, alleen ben een beetje te lomp geweest en nu blijven die dunne zwarte strips niet meer vastzitten, dus tegen de tijd dat ik alles weer in elkaar heb gezet wil m'n laptop niet opstarten. What do?
Het is een 5(?) jaar oude laptop, HDD is al twee keer kapotgegaan, alsnog nieuwe gehaald voor paar tientjes om de levensduur te verlengen (mocht ik alsnog nieuwe moeten kopen kan ik de HDD aansluiten op m'n systeemkast). Uit elkaar gehaald om koelpasta te verversen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke zwarte stripts bedoel je precies? En waarom heb je 'm uit elkaar gehaald en wat heb je precies gedaan?
Allemaal kookvast?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:46 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met die Turkse aardappelen. Die dingen worden niet gaar.
Wat is t verschil? Alles in Turkije is lui en slow.
Het is natuurlijk geheel iets anders dan wat je gewend bent van de Indo-Europese talen. Het is een taal die behoort tot de zogenaamde Altasche talenfamilie en het vertoont daarmee geen overeenkomsten die het gemakkelijker voor je zullen maken, maar op sommige punten is het Turks weer eenvoudiger, bijvoorbeeld dat je geen bepaalde lidwoorden (de, het) hebt en dat je bijna alles ook opschrijft zoals je het uitspreekt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Copthorne het volgende:
Ik wil graag Turks leren.![]()
Is het moeilijk? Het Turks heeft ook naamvallen toch?
Ja, nou en? Ik kom toch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef Santello het volgende:
Jullie zijn trouwens niet welkom bij de moro-meet.
Ik vraag gewoon aan Crip wasr het is, en dan creepen we gewoon naar binnen. Hihaho, creepen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rebelllllll. Ik zal je steunen in deze strijd.
Werd je CPU te warm dat je je koelpasta hebt vervangen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef expans het volgende:
[..]
Het is een 5(?) jaar oude laptop, HDD is al twee keer kapotgegaan, alsnog nieuwe gehaald voor paar tientjes om de levensduur te verlengen (mocht ik alsnog nieuwe moeten kopen kan ik de HDD aansluiten op m'n systeemkast). Uit elkaar gehaald om koelpasta te verversen.
Op 2:23 zie je het soort kabel wat ik bedoel, ik heb dus ook deels bij sommige gedeeltes die 'poortjes' die het stabiel houden beetje vervormd.
Waarom wil je Turks leren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Copthorne het volgende:
Ik wil graag Turks leren.![]()
Is het moeilijk? Het Turks heeft ook naamvallen toch?
Ze ziet er niet bepaald classy uitquote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=648661638580887.
Die maşallahs.. (Is trouwens een 'kedicik' van Adnan.
.)
Bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geheel iets anders dan wat je gewend bent van de Indo-Europese talen. Het is een taal die behoort tot de zogenaamde Altasche talenfamilie en het vertoont daarmee geen overeenkomsten die het gemakkelijker voor je zullen maken, maar op sommige punten is het Turks weer eenvoudiger, bijvoorbeeld dat je geen bepaalde lidwoorden (de, het) hebt en dat je bijna alles ook opschrijft zoals je het uitspreekt.
Ik ga de link checken, thanks.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Turks leren?.
En, moeilijk? Het zit in ieder geval logisch in elkaar, i.t.t. het Nederlands. Ja, het Turks heeft ook naamvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |