Heb je geen laptop? De gemiddelde laptop van nu kan dit makkelijk draaien denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef borbit het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb geen video kaart en maar 2gb ram. CPU is ook ouder denk ik.
Nee die heeft ontslag genomen toen ik er een blikje bier over heen gooide. Ik heb nu een desktop van een paar tientje van de kringloop. Ding doet eigenlijk alles wat ik nodig heb. Ben ook geen gamer. En om nou voor dit spelletje een heel nieuw machine aan te schaffen is ook overdreven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je geen laptop? De gemiddelde laptop van nu kan dit makkelijk draaien denk ik.
Ja dat is waar, al vind ik een snelle(re) pc ondertussen wel een eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee die heeft ontslag genomen toen ik er een blikje bier over heen gooide. Ik heb nu een desktop van een paar tientje van de kringloop. Ding doet eigenlijk alles wat ik nodig heb. Ben ook geen gamer. En om nou voor dit spelletje een heel nieuw machine aan te schaffen is ook overdreven.
Ach ik kan 1080p afspelen. En heel af en toe iets in photoshop lukt ook nog wel. Ga ik liever buiten spelen dan een nieuw apparaat aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat is waar, al vind ik een snelle(re) pc ondertussen wel een eerste levensbehoefte.
quote:Sometimes you want to do something huge, though. You want to do something that people will remember forever. Sometimes you just want to drown the world in poo.
Mariina Hallikainen, Colossal Order's CEO, is making suggestions over my shoulder. I've just started my first city, and I'm plonking down some water pipes and a lovely big hole for sewage to pour out of, into my beautiful clean river. Tiny arrows conveniently denote the direction of the stream, and Hallikainen points out that building my water pump downstream of the sewage would be a bad idea.
I drop the water pump right below the sewage pipe and cackle. Hallikainen has already seen the roads of her game used to draw towering cocks and slightly floppy, ambivalent dongs – all the fault of the cheeky American press – so a city of poo drinkers is just a drop in the ocean of silliness. She leaves me to it, and the citizens of Awesometon By The Water start guzzling faeces with wild abandon.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef jogy het volgende:
http://www.pcgamesn.com/c(...)e-in-cities-skylines
[..].
Dat had ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 16:48 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga hem nog niet preorderen want je weet maar nooit
Simcity stijl volgens mij. Hoe slimmer de inwoners hoe slimmer het werk en zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef mschol het volgende:
Hoe gaan ze het inrichhten qua inwoners?
Simcity stijl: residential/commercial/industrial + $/$$/$$$
Of wordt het zoals citys xl met die blu hat workers e.d?
Die dude is best grappigquote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Tot het einde van dit filmpje
vanaf 30:25
Middels modden kan je plot nog groter worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die dude is best grappigwel goed om te zien hoe groot je plot kan worden.. Ik ga ook een poging wagen zodra die uitkomt
Hype train zit al lang vol jonge, pak de volgende maarquote:Op maandag 23 februari 2015 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Begin positief te worden. All aboard the hype train!
Wegens bladeren op de weg zet de NS bussen in. All aboard the hype bus!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hype train zit al lang vol jonge, pak de volgende maar
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wegens bladeren op de weg zet de NS bussen in. All aboard the hype bus!
neem beiden dagen vrij dan weet je het heel zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:09 schreef jogy het volgende:
Hoe laat op 10 maart komt het spel vrij eigenlijk? Het is natuurlijk een Europees bedrijf dus ik zou zeggen in de ochtend maar ik wil stiekem een dag vrij nemen zodat ik er de hele dag mee aan de slag kan (ik weets, need my fix!) Of kan ik beter 11 maart vrij nemen om zeker te zijn?
tropico is geen pure city-sim. Het is een bastaardenkind, een creatief maar vervelend neefje in de familie van city-sims.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:10 schreef boik het volgende:
vind iedereen hier tropico zo kut dan? omdat ik meerdere hoor zeggen dat dit de eerste goede buildingsim gaat worden in jaren.
Pfrtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neem beiden dagen vrij dan weet je het heel zeker
TotalyMoo is de PR van Paradox en had dit te melden op de subreddit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:09 schreef jogy het volgende:
Hoe laat op 10 maart komt het spel vrij eigenlijk? Het is natuurlijk een Europees bedrijf dus ik zou zeggen in de ochtend maar ik wil stiekem een dag vrij nemen zodat ik er de hele dag mee aan de slag kan (ik weets, need my fix!) Of kan ik beter 11 maart vrij nemen om zeker te zijn?
quote:[–]TotalyMooParadox 1 point 10 days ago
Steam usually releases at 10:00 AM their time, which is 19:00 CET. So expect it at that time on March 10th
Dank!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
TotalyMoo is de PR van Paradox en had dit te melden op de subreddit.
[..]
oke hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
tropico is geen pure city-sim. Het is een bastaardenkind, een creatief maar vervelend neefje in de familie van city-sims.
Een city sim is gewoon een stuk land en wat gereedschap om het in te richten en veel plezier ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |