In je eerste berging?quote:Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
.
Of ik voor woensdag mijn 2de berging leeg wil halen want ze moeten er werkzaamheden verrichten, echt waar moet ik al die meuk laten?.
Gewoon 3e berging nemenquote:Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
.
Of ik voor woensdag mijn 2de berging leeg wil halen want ze moeten er werkzaamheden verrichten, echt waar moet ik al die meuk laten?.
Die is ook volquote:
Breng es wat vaker spullen naar de kringloop toe, in plaats van er allemaal meuk vandaan te halen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Die is ook vol.
Spul in de 2de berging moet opzich wel weg, maar niet naar grof vuil oid, dat is gewoon zonde.
Dudequote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is ook vol.
Spul in de 2de berging moet opzich wel weg, maar niet naar grof vuil oid, dat is gewoon zonde.
Ik heb nog wel wat ruimte over, mits vloeibaar.quote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is ook vol.
Is het Q?quote:Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ruimte over, mits vloeibaar.
Opzich een goed idee, maar dat ga ik nu dus niet meer redden voor het leeg moetquote:Op maandag 8 september 2014 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Breng es wat vaker spullen naar de kringloop toe, in plaats van er allemaal meuk vandaan te halen.
Mooie opbergplek voor de terpentine en de ammoniak.quote:Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef Zaadcontainer het volgende:
Ik heb nog wel wat ruimte over, mits vloeibaar.
Natuurlijk wel, gewoon twee dagen vrij nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich een goed idee, maar dat ga ik nu dus niet meer redden voor het leeg moet.
Toch mooi om die vrouwelijke kant van jou es te zien. Waardeloos met plannen en alles maar opbergen en bewaren in plaats van opruimen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Opzich een goed idee, maar dat ga ik nu dus niet meer redden voor het leeg moet.
Nou ja, dat is wel een tikje kort door de bochtquote:Op maandag 8 september 2014 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch mooi om die vrouwelijke kant van jou es te zien. Waardeloos met plannen en alles maar opbergen en bewaren in plaats van opruimen.
En dat kan je natuurlijk zo 1-2-3 regelen. Zonder problemen. Lijkt me simpel toch?quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een tikje kort door de bocht. Er is mij nergens gemeld dat ze uberhaupt in die berging moeten zijn en nu bellen ze me dat het voor woensdag leeg moet zijn
.
Nou ja, qua verplaatsen wel, maar ik heb er geen plek voorquote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat kan je natuurlijk zo 1-2-3 regelen. Zonder problemen. Lijkt me simpel toch?
Buiten. Staat het vast wel veilig.quote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, qua verplaatsen wel, maar ik heb er geen plek voor.
Oh zeker, dan zal er prima voor gezorgd wordenquote:
Happen, nog zo'n vrouwelijke eigenschap.quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dat is wel een tikje kort door de bocht. Er is mij nergens gemeld dat ze uberhaupt in die berging moeten zijn en nu bellen ze me dat het voor woensdag leeg moet zijn
.
Wat jij wil confrèrequote:Op maandag 8 september 2014 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Happen, nog zo'n vrouwelijke eigenschap.
De PM's die je uitlokt met bepaalde usernames komen dan weer voornamelijk van de heren. Damn..quote:Op maandag 8 september 2014 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Happen, nog zo'n vrouwelijke eigenschap.
Goh, je hebt die naam natuurlijk ook helemaal niet uitgekozen om te kijken wat voor reacties je zou krijgenquote:Op maandag 8 september 2014 12:47 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
De PM's die je uitlokt met bepaalde usernames komen dan weer voornamelijk van de heren. Damn..
Je kent het woord 'uitlokken'. Goed hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goh, je hebt die naam natuurlijk ook helemaal niet uitgekozen om te kijken wat voor reacties je zou krijgen
Ik bedoel dat je niet verbaasd moet gaan doen als dit je hele plan wasquote:Op maandag 8 september 2014 12:48 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Je kent het woord 'uitlokken'. Goed hoor.
PM's niet zo zeer, kan ik toch niet op reageren nog. Het is meer de wanhoop die blijkt uit die berichten.quote:Op maandag 8 september 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet verbaasd moet gaan doen als dit je hele plan was
Ik echt totaal nietquote:Op maandag 8 september 2014 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wiens kloontje dit is
Zal allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:51 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
PM's niet zo zeer, kan ik toch niet op reageren nog. Het is meer de wanhoop die blijkt uit die berichten.
Ik?quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet zo is?
De mijne wel dan?quote:Op maandag 8 september 2014 12:55 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal die van jou niet openbaar maken.
Doe maar, doe ALLES wat ik je gestuurd heb maar openbaar, met screenshots graag.quote:Op maandag 8 september 2014 12:55 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal die van jou niet openbaar maken.
Rustig maar knul.quote:Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar, doe ALLES wat ik je gestuurd heb maar openbaar, met screenshots graag.
Wel rap als het in 1 dag klaar was, ik had er wel langer voor nodig *hoarder*quote:Op maandag 8 september 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verknooiing van jouw mooie topic
Hoe ging de verhuizing?
Mooi, gebruik je oppermachtigheid dan maar gelijk om mij een DM te sturenquote:Op maandag 8 september 2014 12:59 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
De oppermachtige zaadcontainer met geavanceerde overloop beveiliging.
Angel?quote:Op maandag 8 september 2014 13:01 schreef Elvi het volgende:
Er was toch een fokker die van warm zaad hield? Misschien is die het
Daar is deze te chagrijnig voorquote:Op maandag 8 september 2014 13:01 schreef Elvi het volgende:
Verhuizing ging goed. Alleen nu voel ik me mehquote:Op maandag 8 september 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verknooiing van jouw mooie topic
Hoe ging de verhuizing?
Is dat zo uniek dan?quote:Op maandag 8 september 2014 13:01 schreef Elvi het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhuizing ging goed. Alleen nu voel ik me meh
Ik zit uit te pakken, en alles is van mij, niet meer "van ons"quote:
Awww dat klinkt wel heel dramatischquote:Op maandag 8 september 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit uit te pakken, en alles is van mij, niet meer "van ons"
CD van jou, CD van mij, CD van ons allebeiiiiiiiiquote:Op maandag 8 september 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, ik ben soms gewoon een sentimenteel watjequote:
Het zal idd even wennen zijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Na bijna 4 jaar samen te zijn geweest? Meer dan ik dachtquote:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja, dat is niet niets.quote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na bijna 4 jaar samen te zijn geweest? Meer dan ik dacht
Meer dan je dacht? Dacht je er na twee weken er vanaf te zijn dan?quote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Dat was het plan. Maar zoals ieder plan dat met militaire precisie uit wordt gedacht loopt het in de eerste minuut al in de soep.quote:Op maandag 8 september 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer dan je dacht? Dacht je er na twee weken er vanaf te zijn dan?
waarom "quote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nouja misschien 2 weken nadat je in je eigen stekkie zitquote:Op maandag 8 september 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Dat was het plan. Maar zoals ieder plan dat met militaire precisie uit wordt gedacht loopt het in de eerste minuut al in de soep.
Omdat ik vind dat ik me aanstel.quote:
Die heb ik afgezegd. Mijn hoofd staat er niet naar en ze is te leuk en aardig om als een rebound te gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met je date zaterdag?
En, helpt dat?quote:Op maandag 8 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik me aanstel.
Het aanstellen? Niet echt nee.quote:
ok.quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 september 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Die heb ik afgezegd. Mijn hoofd staat er niet naar en ze is te leuk en aardig om als een rebound te gebruiken.
Sommige dingen kun je eenmaal niet haasten, dit is daar toch wel een sterk voorbeeld van.quote:Op maandag 8 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik me aanstel.
Gelukkig begreep ze het toen ik zei waarom. En als ik van gedachten zou veranderen moest ik haar vooral bellen. En stiekem sloeg mijn hart een beetje over toen ze dat zeiquote:
En je piemel? Die werd net iets harder he?quote:Op maandag 8 september 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig begreep ze het toen ik zei waarom. En als ik van gedachten zou veranderen moest ik haar vooral bellen. En stiekem sloeg mijn hart een beetje over toen ze dat zei
Naja, we samen een einde gemaakt aan een relatie die er eigenlijk niet meer was. Das toch wel wat anders als dat ze er vandoor was gegaan terwijl ik nog zwaar hoteldebotel op haar zou zijn toch?quote:Op maandag 8 september 2014 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je eenmaal niet haasten, dit is daar toch wel een sterk voorbeeld van.
Mooi zoquote:Op maandag 8 september 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig begreep ze het toen ik zei waarom. En als ik van gedachten zou veranderen moest ik haar vooral bellen. En stiekem sloeg mijn hart een beetje over toen ze dat zei
Hoeft niet natuurlijk. Hoe dan ook is het gewoon weer wennen om allene te zijn en op bepaalde momenten iets niet te kunnen delen met iemand.quote:Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Naja, we samen een einde gemaakt aan een relatie die er eigenlijk niet meer was. Das toch wel wat anders als dat ze er vandoor was gegaan terwijl ik nog zwaar hoteldebotel op haar zou zijn toch?
True. Wat ook niet echt helpt is dat mijn beste vriendin nu in Schotland zit voor haar studiequote:Op maandag 8 september 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Hoe dan ook is het gewoon weer wennen om allene te zijn en op bepaalde momenten iets niet te kunnen delen met iemand.
Dat helpt mee, maar als je het nu nog kennelijk moet verwerken, is dat dan toch gewoon zo?quote:Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, we samen een einde gemaakt aan een relatie die er eigenlijk niet meer was. Das toch wel wat anders als dat ze er vandoor was gegaan terwijl ik nog zwaar hoteldebotel op haar zou zijn toch?
Wou net zeggen wij zijn toch geweldigquote:Op maandag 8 september 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
True. Wat ook niet echt helpt is dat mijn beste vriendin nu in Schotland zit voor haar studie![]()
Gelukkig kan ik mijn misère gewoon in dit topic kwijt. Aan jullie
Nou, ik vind mezelf gewoon een aansteller op het moment. Laat mequote:Op maandag 8 september 2014 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt mee, maar als je het nu nog kennelijk moet verwerken, is dat dan toch gewoon zo?
Neequote:Op maandag 8 september 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf gewoon een aansteller op het moment. Laat me
Okquote:Op maandag 8 september 2014 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Neeje moet je eens wat meer aanstellen, jongeman
Bijna:quote:Op maandag 8 september 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok
BOEHOEHOEHOEHOE, IK VOEL ME ZOOOOO ALLEEEEEEN![]()
Zo beter, chef?
Goddamnitquote:
Ja,maar dan in het nederlands.quote:
Recieve all the cholera, fall all dead for all I care!!!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
And now Ciske the Rat with I feel myself so goddamnit alone.
Nobody wants to play with me, point me after, call me strangequote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Recieve all the cholera, fall all dead for all I care!!!!!!
Had I but someone to love meeeeeeee! two soft arms around me!!!quote:Op maandag 8 september 2014 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nobody wants to play with me, point me after, call me strange
I don't have sin to learn bravely, I will end in the gutter anyway!quote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had I but someone to love meeeeeeee! two soft arms around me!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |