Bijna dagelijks bedoel ik.quote:Op maandag 8 september 2014 10:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, het is totaal niet logisch dat de regering net een chemische aanval zou doen als er inspecteurs op bezoek zijn. Volgens de propaganda van de terroristen zou het doel burgers zijn, wat het nog geloofwaardiger maakt. Waarom zouden ze burgers aanvallen in plaats van terroristen.Daar bereik je niks mee.
Ook zouden er bijna chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen één video van?
Jouw theorietjes zijn niets waard ten opzichte van het internationaal onderzoeksteam. Ik ben blij dat complotverzinners niet de overhand hebben, anders vervalt de mensheid weer in religieuze armoede.quote:
Inhoudelijk erop ingaan kan niet?quote:Op maandag 8 september 2014 12:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw theorietjes zijn niets waard ten opzichte van het internationaal onderzoeksteam. Ik ben blij dat complotverzinners niet de overhand hebben, anders vervalt de mensheid weer in religieuze armoede.
Zou ze ook de ISIS strijders verwennen?quote:Op maandag 8 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
British women join ISIS police force responsible for punishing Muslims who break strict sharia law
Last week Sally Jones, 45, a former housewife from Kent who converted to Islam and is thought to use the name Umm Hussain Al-Britani, said on Twitter: “You Christians all need beheading with a nice blunt knife and stuck on the railings at Raqqa?…?Come here I’ll do it for you!”
http://news.nationalpost.(...)k-strict-sharia-law/
Vast wel.quote:Op maandag 8 september 2014 18:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ze ook de ISIS strijders verwennen?
Dat is wel achterhaald, maar er zal vast wel een diry bastard tussen die ISIS lui zitten.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vast wel.
http://nos.nl/artikel/541(...)-voor-seksjihad.html
Waarom zou ik erop ingaan als je denkt het beter te weten dan de VN onderzoeksteam? Deze mensen zijn vakkundiger dan jij hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 18:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Inhoudelijk erop ingaan kan niet?
Maar dat betekent niet dat ze objectief zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik erop ingaan als je denkt het beter te weten dan de VN onderzoeksteam? Deze mensen zijn vakkundiger dan jij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.rechtspraak.nl(...)mogen-naar-huis.aspx
Edit: Topic inmiddels gevonden
Jij wint deze keerquote:
Ik kon moeilijk winnen toen ik er niet was.quote:
Het is haar religieuze plicht.quote:Op maandag 8 september 2014 18:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ze ook de ISIS strijders verwennen?
quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is haar religieuze plicht.
Als Allah het mocht willen zal zij hen vrome zonen schenken.
Wat een grove beschuldiging. Wie ben jij om zo te praten over mensen die zorgvuldig hun beroep uitoefenen?quote:Op maandag 8 september 2014 18:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze objectief zijn.
Wie ben jij om dr. Bashar-al Assad te beledigen terwijl hij zorgvuldig zijn presidentschap uitoefent?quote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een grove beschuldiging. Wie ben jij om zo te praten over mensen die zorgvuldig hun beroep uitoefenen?
Maar zijn de geleerden het er dan niet over eens dat Ibn Taymiyya een kuffaar was?quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is haar religieuze plicht.
Als Allah het mocht willen zal zij hen vrome zonen schenken.
Assad is een massamoordenaarquote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wie ben jij om dr. Bashar-al Assad te beledigen terwijl hij zorgvuldig zijn presidentschap uitoefent?
Hezbollah heeft veel goeds gedaan in Libanon en natuurlijk nu in Syrië.quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geil jij op Hezbollah?
Volgens assad is iedereen een terrorist.quote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, burgerslachtoffers zijn onvermijdelijk bij het bestrijden van terroristen.
Leuk, maar het blijft een religieuze (islamitische) militie die het liefst ook gewoon onder een islamitische staat willen leven.quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hezbollah heeft veel goeds gedaan in Libanon en natuurlijk nu in Syrië.
Als je de wapens oppakt tegen de Nederlandse staat om de regering te vervangen door een islamistische dictatuur ben je een terrorist. Zo is het ook in Syrië.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens assad is iedereen een terrorist.
Maakt niet uit, dat is onmogelijk voor ze om in Libanon te stichten en dat willen ze dan ook niet en proberen ze niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk, maar het blijft een religieuze (islamitische) militie die het liefst ook gewoon onder een islamitische staat willen leven.
ter·ro·ris·me (het; o)quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens assad is iedereen een terrorist.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je de wapens oppakt tegen de Nederlandse staat om de regering te vervangen door een islamistische dictatuur ben je een terrorist. Zo is het ook in Syrië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de wapens opgepakt tegen de regering.
Wat mwah?quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef Proximo het volgende:
[..]
ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
Mwah...
quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de wapens opgepakt tegen de regering.quote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
burgerslachtoffers zijn onvermijdelijk bij het bestrijden van terroristen.Anti-Turkije
quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat is onmogelijk voor ze om in Libanon te stichten en dat willen ze dan ook niet en proberen ze niet.
Assad wil geen terrorisme verslaan, hij wil gewoon graag burgerslachtoffers maken.quote:
Zo is het, shia zijn maar 27% van de bevolking van Libanon waarvan ook niet iedereen een islamistische staat zal willen.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Assad wil geen terrorisme verslaan, hij wil gewoon graag burgerslachtoffers maken.
Hij steunt zelf terroristen als het hem uitkomt.
Ja hij zit met een teller in damascus burgerdoelen te markeren om te kijken hoe die er zoveel mogelijk om kan brengen...quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Assad wil geen terrorisme verslaan, hij wil gewoon graag burgerslachtoffers maken.
Hij steunt zelf terroristen als het hem uitkomt.
Het gaat om hun intenties, als je weet dat ISIS het nooit gaat lukken om ergens een islamitische staat te stichten dan ben je toch ook niet opeens pro ISIS?quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo is het, shia zijn maar 27% van de bevolking van Libanon waarvan ook niet iedereen een islamistische staat zal willen.
Daarin verschillen wij van mening.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]![]()
Hezbollah zijn geen terroristen.
Ohja, want dat is natuurlijk zo gek !quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ja hij zit met een teller in damascus burgerdoelen te markeren om te kijken hoe die er zoveel mogelijk om kan brengen...
Harder als kanker deze man.quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je de wapens oppakt tegen de Nederlandse staat om de regering te vervangen door een islamistische dictatuur ben je een terrorist. Zo is het ook in Syrië.
Dat is iets heel anders. ISIS heeft een islamistische staat in die gebieden ze in handen heeft, Hezbollah heeft dat niet ondanks dat ze sterker zijn dan het leger van Libanon.quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om hun intenties, als je weet dat ISIS het nooit gaat lukken om ergens een islamitische staat te stichten dan ben je toch ook niet opeens pro ISIS?
Hezbollah is niet te vergelijken met ISIS, maar het blijft een achterlijke religieuze gewelddadige militie.
Nee, hun intentie is wel degelijk het oprichten van een islamitische staat.quote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. ISIS heeft een islamistische staat in die gebieden ze in handen heeft, Hezbollah heeft dat niet ondanks dat ze sterker zijn dan het leger van Libanon.
Dat is ook helemaal niet de intentie van Hezbollah, hun intentie is de verdediging van Libanon en het bestrijden van Israel.
Vind jij.
Ja, dr. Bashar al-Assad en dr. Asma al-Assad zullen vast gezllig samen op de bank zitten te genieten van de hoeveelheid burgerslachtoffers.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja, want dat is natuurlijk zo gek !
We kennen gelukkig in de geschiedenis ook geen mensen die zoveel mogelijk burgerslachtoffers wouden.
Hitler had ook een vrouw.quote:Op maandag 8 september 2014 23:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, dr. Bashar al-Assad en dr. Asma al-Assad zullen vast gezllig samen op de bank zitten te genieten van de hoeveelheid burgerslachtoffers.
[ afbeelding ]
Geef maar eens een document van Hezbollah waarin staat dat dat hun intentie is of een speech van Nasrallah waarin hij dat zegt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hun intentie is wel degelijk het oprichten van een islamitische staat.
Ze blazen alleen niet zo hoog van de toren zoals ISIS.
En hoe is dat hier relevant op allerlei isis/al nusra/al quaida/etc etc die zich gewoon in die wijken bevinden.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja, want dat is natuurlijk zo gek !
We kennen gelukkig in de geschiedenis ook geen mensen die zoveel mogelijk burgerslachtoffers wouden.
Godwin...quote:Op maandag 8 september 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hitler had ook een vrouw.
Wat wil je precies bewijzen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hezbollahquote:Op maandag 8 september 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef maar eens een document van Hezbollah waarin staat dat dat hun intentie is of een speech van Nasrallah waarin hij dat zegt.
Je zegt het nu zelf, OORSPRONKELIJK.quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hezbollah
De beweging had oorspronkelijk twee doelstellingen:
Een islamitische staat vestigen in Libanon;
Het zuiden van Libanon en Jeruzalem bevrijden van de Israëlische bezetters.
1: Lul niet zo paniekerig, je hoeft niet zoveel burgerslachtoffers te maken voor het bestrijden van ISIS.quote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef Proximo het volgende:
[..]
En hoe is dat hier relevant op allerlei isis/al nusra/al quaida/etc etc die zich gewoon in die wijken bevinden.
Het gaat om oorlog in de stad,
[..]
Godwin...
Dus?quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf, OORSPRONKELIJK.
Niet alleen ISIS maar ook andere terroristen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
Lul niet zo paniekerig, je hoeft niet zoveel burgerslachtoffers te maken voor het bestrijden van ISIS.
Zeker nu ISIS geen guerrilla groepje meer is.
Welke intenties niet?quote:
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet alleen ISIS maar ook andere terroristen.
Een islamistische staat vestigen.quote:
Nou, wat stel je dan voor?quote:
Ik stel voor dat Syrië zijn leger eens fatsoenlijk gaat trainen en gaat leren hoe ze ISIS moeten uitschakelen met zo min mogelijk burgerslachtoffers.quote:Op maandag 8 september 2014 23:40 schreef Proximo het volgende:
[..]
Nou, wat stel je dan voor?
Je ziet door die hele regio, dat zo gauw je de harde hand, die er al eeuwen op zit eraf haalt, alles kapot gaat door religieuze extremisten, de enige groepen in die regio die redelijk georganiseerd zijn en dus overal de bovenliggende partij worden.
Onmogelijk. Sinds de oorlog begon heeft Assad de nodige verliezen gehad. Die ruimt het in zijn eentje niet zo snel meer op.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Syrië zijn leger eens fatsoenlijk gaat trainen en gaat leren hoe ze ISIS moeten uitschakelen met zo min mogelijk burgerslachtoffers.
Dat kan gewoon namelijk. ISIS is allang niet meer het guerrilla groepje dat zich verschuilt tussen de bevolking.
Oh dat klopt, maar dat is voor mij alleen maar een extra motivatie om niet achter iemand te staan in dit conflict.quote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Onmogelijk. Sinds de oorlog begon heeft Assad de nodige verliezen gehad. Die ruimt het in zijn eentje niet zo snel meer op.
Hoe dan?quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Syrië zijn leger eens fatsoenlijk gaat trainen en gaat leren hoe ze ISIS moeten uitschakelen met zo min mogelijk burgerslachtoffers.
Dat kan gewoon namelijk. ISIS is allang niet meer het guerrilla groepje dat zich verschuilt tussen de bevolking.
Ik gok dat Rusland en Iran het weinig uitmaakt hoe Assad tewerk gaat, zolang hij ISIS maar pijn kan doen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik gok dat Rusland en Iran meer verstand van militaire zaken hebben dan jij..
Rusland en Iran zijn gebaat bij een zo snel mogelijke overwinning van Assad, zo min mogelijk burgerslachtoffers helpen daarbij.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik gok dat Rusland en Iran het weinig uitmaakt hoe Assad tewerk gaat, zolang hij ISIS maar pijn kan doen.
Tja, SAA is gewoon prut, net zoals het Iraakse leger..quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rusland en Iran zijn gebaat bij een zo snel mogelijke overwinning van Assad, zo min mogelijk burgerslachtoffers helpen daarbij.
Het Syrisch Arabisch Leger heeft moedig stand gehouden tegen de takfiri-terroristen ondanks het onverwachte complot van de VS, Israel, Turkije, Qatar en Saudi-Arabië (met daarbij hulp van hun slaalfjes zoals Jordanië). En ondanks dat ze ingesteld waren op een conventionele oorlog tegen andere staten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, SAA is gewoon prut, net zoals het Iraakse leger..![]()
Arabieren.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het Syrisch Arabisch Leger heeft moedig stand gehouden tegen de takfiri-terroristen ondanks het onverwachte complot van de VS, Israel, Turkije, Qatar en Saudi-Arabië (met daarbij hulp van hun slaalfjes zoals Jordanië). En ondanks dat ze ingesteld waren op een conventionele oorlog tegen andere staten.
Echte helden.
Wat moet ik anders inbrengen op het romantiseren van een leger dat in dienst is van een massamoordenaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelukkig is een smiley posten wel een inhoudelijke reactie.
Het leger staat in dient van de Syrische staat die gesteund wordt door de overgrote meerderheid van het volk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik anders inbrengen op het romantiseren van een leger dat in dienst is van een massamoordenaar.
1 : Daar is geen enkele bron voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het leger staat in dient van de Syrische staat die gesteund wordt door de overgrote meerderheid van het volk.
Dat Assad een massamoordenaar zou zijn is ook maar jouw mening.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1 : Daar is geen enkele bron voor.
2: Zelfs al zou dat zo zijn, dat is een ad populum.
Precies, zo vind ik Robert M ook een pedoseksueel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Assad een massamoordenaar zou zijn is ook maar jouw mening.
Dat is een feit, belachelijke vergelijking.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, zo vind ik Robert M ook een pedoseksueel.
Is gewoon mijn mening.
Dat Assad veel onschuldige slachtoffers maakt is ook een feit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is een feit, belachelijke vergelijking.
Klopt net als elke leider in dezelfde situatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat Assad veel onschuldige slachtoffers maakt is ook een feit.
Het zijn van een leider rechtvaardigt het maken van veel burgerslachtoffers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt net als elke leider in dezelfde situatie.
Het moeten bestrijden van terroristen wel, als hij dat niet zou doen is hij pas een landverrader en dus crimineel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zijn van een leider rechtvaardigt het maken van veel burgerslachtoffers?
ISIS is geen guerrilla groep.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het moeten bestrijden van terroristen wel, als hij dat niet zou doen is hij pas een landverrader en dus crimineel.
En wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is geen guerrilla groep.
De vele burgerdoden zijn dus niet nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mijn post te maken?
Truste schatje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:29 schreef SadPanda het volgende:
Genoeg gereageerd op je simplistische praat die nergens op slaat, ik ga slapen.
Er is een verschil tussen een massamoordenaar en onderzoeksteam.quote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wie ben jij om dr. Bashar-al Assad te beledigen terwijl hij zorgvuldig zijn presidentschap uitoefent?
Ik hoef die terroristische filmpjes niet te zien.quote:
Tientallen landen bestempelen hezbollah als terroristen. Ze vechten hun jihad. Maar jij weet het zeker beter dan iedereen?quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]![]()
Hezbollah zijn geen terroristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |