Onmogelijk, het is geen kuuroord.quote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als ik maar een internet verbinding heb.
bereid zijn om geld uit te geven aan de zoveelste kutfilm uit hollywoodquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
Vanzelfsprekend vinden dat alles maar gratis te downloaden moet zijn______!
Mogen ze wat mij betreft opheffen als er dit echt gebeurtquote:Op maandag 8 september 2014 18:46 schreef sackhaahr het volgende:
En wel overal thuiskopieheffing op betalen.
Hmm interessant maar dit is dus eigenlijk de oplossing die ik moet gaan gebruiken etc, als uhm echt gecontroleerd gaat worden?quote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hebt goedkopere diensten nog
Tevens bij een VPN is het belangrijk of ze logs bewaren.
Nee,quote:Op maandag 8 september 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm interessant maar dit is dus eigenlijk de oplossing die ik moet gaan gebruiken etc, als uhm echt gecontroleerd gaat worden?
Dat is nog niet waterdicht toch? Een vpn wel... Of is een vpn ook niet waterdicht?quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Nee,
http://tweakers.net/nieuw(...)nieme-downloads.html
VPN die logs vernietigd na een paar dagen is zo goed als waterdicht.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is nog niet waterdicht toch? Een vpn wel... Of is een vpn ook niet waterdicht?
Hier een leuke aanbieding, Cyberghost VPN voor 20 euro voor 1 jaar. Ook met Torrents downloaden toegestaan, is maar 1,70 per maandquote:
Dat is wel tof Vpnquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier een leuke aanbieding, Cyberghost VPN voor 20 euro voor 1 jaar. Ook met Torrents downloaden toegestaan, is maar 1,70 per maand![]()
https://store.cyberghostv(...)6&coupon=FT1-95M-DW6
Dat zal wel meevallen, het probleem is vooral dat Tor echt tering langzaam is.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, beter dan Tor gebruiken. Dat maakt je echt wel verdacht.
True that.quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, het probleem is vooral dat Tor echt tering langzaam is.
Precies.quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, het probleem is vooral dat Tor echt tering langzaam is.
True. Tevens word je met Tor nog gepakt als je download straks. Utorrrent enz is VPN enige optie want dat loopt via VPN netwerk, Tor niet. Tor zorgt alleen ervoor dat je websites bezoeken veilig kunt doen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Precies.Verdomme man alsof je terug in de tijd gaat.
Volgens mij kun je voor ¤25 per maand onbeperkt naar de bios. Verder terechte klacht.quote:Op maandag 8 september 2014 09:46 schreef alwaysonhold het volgende:
We gaan dezelfde kant op als Duitsland enz, als ik dit artikel vanmorgen lees;
http://tweakers.net/nieuw(...)-brieven-sturen.html
Volgende stap gaat het strafbaar stelllen van downloaders, let maar op.
Dat de filmindustrie de belachelijke bios prijzen eens omlaag brengt, en eens met een echt goed legaal alternatief komt. Daar betaal ik met gemak 20 euro per maand voor, maar in plaats van daarvan spelen ze de slachtofferrol.
die vent is slimquote:
Het is een fucking tering NSB'er.quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
die vent is slimstiekem geeft 'ie geen neuk, maar pakt ondertussen wel mad stacks via de grote filmbedrijven
jij zou het waarschijnlijk ook doen als je de kans kreegquote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is een fucking tering NSB'er.
En waarom dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
jij zou het waarschijnlijk ook doen als je de kans kreeg
omdat je veel centjes kan verdienen, en het enige dat je hoeft te doen is af en toe een kansloos rechtzaakje aan te spannen. De haat van downloadend Nederland zal hij ook niet minder om slapen.quote:
Een vpn is behoorlijk niet-waterdicht. Iemand die je gericht tapt kan zien dat je download en hoeft maar 1 "hop" te traceren om bij de source te zien wat je dan precies download.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is nog niet waterdicht toch? Een vpn wel... Of is een vpn ook niet waterdicht?
Onzin, met Openvpn ben je bijna ontraceerbaar. Of de ISP moet logs opvragen bij je vpn provider, gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Een vpn is behoorlijk niet-waterdicht. Iemand die je gericht tapt kan zien dat je download en hoeft maar 1 "hop" te traceren om bij de source te zien wat je dan precies download.
Het programma in de link die ik gaf is op dit moment nog in testfase qua tor-achtig systeem, maar zodra dat "live" gaat is dat weliswaar niet waterdicht, maar wel dusdanig waterdicht dat zelfs de inlichtingendiensten behoorlijke moeite zouden moeten doen om het op te sporen. Totaal kansloos dus voor partijen als BREIN. Dat omdat het aantal hops meer is, er niet te zien is wat waarheen gaat (wie de eindontvanger is), en de gegevens elke keer opnieuw versleuteld worden.
Nja dat interesseert me echt te weinig om zo'n klotebaan dag in dag uit te doen tbh. Als het echt om geld verdienen gaat zijn er genoeg andere banen die beter verdraagzaam zijn dan de idioot uithangen die hij beroepsmatig moet zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
omdat je veel centjes kan verdienen, en het enige dat je hoeft te doen is af en toe een kansloos rechtzaakje aan te spannen. De haat van downloadend Nederland zal hij ook niet minder om slapen.
Geweldig die haat tegen mister evil. Weet wel nu zeker dat we dezelfde kant als Duitsland op gaan met hun boetes voor downloaden.quote:Op maandag 8 september 2014 23:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nja dat interesseert me echt te weinig om zo'n klotebaan dag in dag uit te doen tbh. Als het echt om geld verdienen gaat zijn er genoeg andere banen die beter verdraagzaam zijn dan de idioot uithangen die hij beroepsmatig moet zijn.
Zulke geavanceerde technieken heb je niet nodig tegen de auteursrechten-organisaties. In Duitsland kijken ze gewoon mee op torrent trackers welk ip-adres wat up/download, om vervolgens bij de internet provider de NAW gegevens op te vragen. Met een VPN ben je dan al ruim voldoende afgeschermd.quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Een vpn is behoorlijk niet-waterdicht. Iemand die je gericht tapt kan zien dat je download en hoeft maar 1 "hop" te traceren om bij de source te zien wat je dan precies download.
Het programma in de link die ik gaf is op dit moment nog in testfase qua tor-achtig systeem, maar zodra dat "live" gaat is dat weliswaar niet waterdicht, maar wel dusdanig waterdicht dat zelfs de inlichtingendiensten behoorlijke moeite zouden moeten doen om het op te sporen. Totaal kansloos dus voor partijen als BREIN. Dat omdat het aantal hops meer is, er niet te zien is wat waarheen gaat (wie de eindontvanger is), en de gegevens elke keer opnieuw versleuteld worden.
Tot dit moment, maar het is kat en muis natuurlijk. Wat komt hierna is de vraag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zulke geavanceerde technieken heb je niet nodig tegen de auteursrechten-organisaties. In Duitsland kijken ze gewoon mee op torrent trackers welk ip-adres wat up/download, om vervolgens bij de internet provider de NAW gegevens op te vragen. Met een VPN ben je dan al ruim voldoende afgeschermd.
Niet veel, als ik een VPN dienst gebruik en mijn IP komt ergens uit een of ander apenland dan houdt het snel op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Tot dit moment, maar het is kat en muis natuurlijk. Wat komt hierna is de vraag?
Je denkt niet dat het een kwestie van tijd is tot ze dieper/verder gaan zoeken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet veel, als ik een VPN dienst gebruik en mijn IP komt ergens uit een of ander apenland dan houdt het snel op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |