zegt meer over de consument dan VPN zelfquote:Op maandag 8 september 2014 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Iedereen heeft het maar over VPN enz...de doorsnee consument weet niet eens wat het is.
Zucht. En waarom zou het downloaden van copyrighted spul niet strafbaar kunnen zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 11:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
het is niet illegaal, zoiets kan niet illegaal zijn.
Wat moet ik zien?quote:
Laat het mij dan wat duidelijker stellen: "Waarom mag ik de meest recente films niet thuis kijken en moet ik wachten op een dvd"?quote:
als ze geen geld verdienen met de bios release, heeft het geen zin om films te maken. als jij hem gelijk kan streamen, kan je hem ook gelijk copieren.quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Laat het mij dan wat duidelijker stellen: "Waarom mag ik de meest recente films niet thuis kijken en moet ik wachten op een dvd"?
(b.t.w. killer edit)
Jou moeten ze ophangen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
terecht verbod.
was trouwens al zo vanaf april
Waarom werkt spotify dan wel op audio gebied en is het de moeite niet meer waard om mp3's te downloaden?quote:Op maandag 8 september 2014 12:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als ze geen geld verdienen met de bios release, heeft het geen zin om films te maken. als jij hem gelijk kan streamen, kan je hem ook gelijk copieren.
Hoef niet eens een tegenbrief te sturen als ik random open air wifi's gebruik als ik iets wil downloaden.quote:Op maandag 8 september 2014 10:01 schreef Pharkus het volgende:
Ik zie de brief wel binnen komen, gaat er gelijk een tegenbrief de deur uit
alsof jij nog nooit in je leven een liedje of film heb gedownloadquote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Onterechte klacht. illegale downloaden moet maar eens afgelopen zijn, als je iets wil van een ander betaal je er maar voor.
Jawel, maar ik ben dan ook hypocriet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij nog nooit in je leven een liedje of film heb gedownload
Netflix vinden vele mensen wel goed. Dus misschien verwacht jij teveel of iets onrealistisch?quote:Op maandag 8 september 2014 13:42 schreef oxy88 het volgende:
Precies, 20 euro voor een film vam 1,5 uur of 50 euro voor een serie die al 2 jaar geleden is uitgekomen, dan ben ik zo 100 euro per week kwijt aan films alleen, zou er graag voor willen betalen als er een goed alternatief is.
Download ook al tijden geen muziek meer omdat Spotify handiger is, betaal hier dus ook graag voor.
Netflix is gewoon kut, dus ook geen optie.
hoezo is netflix kut? gwn hola voor chrome downloade en je hebt t hele amerikaanse aanbodquote:Op maandag 8 september 2014 13:42 schreef oxy88 het volgende:
Precies, 20 euro voor een film vam 1,5 uur of 50 euro voor een serie die al 2 jaar geleden is uitgekomen, dan ben ik zo 100 euro per week kwijt aan films alleen, zou er graag voor willen betalen als er een goed alternatief is.
Download ook al tijden geen muziek meer omdat Spotify handiger is, betaal hier dus ook graag voor.
Netflix is gewoon kut, dus ook geen optie.
Amerikaanse is al stukken beter ja,quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo is netflix kut? gwn hola voor chrome downloade en je hebt t hele amerikaanse aanbod
bij muziek is een optreden hetzelfde als bisocoop bezoek. je verdient met optredens, cd's/mp3's zijn vogelvrij op het internet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:00 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Waarom werkt spotify dan wel op audio gebied en is het de moeite niet meer waard om mp3's te downloaden?
(Buiten de Bit-rate)
Spotify betaald x bedrag aan de artiesten, afhangelijk van de beluisterde hoeveelheid, ookal is het bar weinig.quote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bij muziek is een optreden hetzelfde als bisocoop bezoek. je verdient met optredens, cd's/mp3's zijn vogelvrij op het internet.
bij films verdien je met de bioscoop, en dvd's/ bluerays zijn vogelvrij.
dat is de enige realistische gang van zake, tegenwoordig, voor de producenten.
spotify is zoiets als films streamen online. maar dat6 komt pas na de bioscoop release, logisch. anders gooien ze de enige unieke ervaring weg die ze hebben.
quote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bij muziek is een optreden hetzelfde als bisocoop bezoek. je verdient met optredens, cd's/mp3's zijn vogelvrij op het internet.
bij films verdien je met de bioscoop, en dvd's/ bluerays zijn vogelvrij.
dat is de enige realistische gang van zake, tegenwoordig, voor de producenten.
spotify is zoiets als films streamen online. maar dat6 komt pas na de bioscoop release, logisch. anders gooien ze de enige unieke ervaring weg die ze hebben.
Waarom kan dat niet via een thuisbioscoop, omdat ik dan met 4 mensen zit te kijken voor één ticket?quote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
films verdien je met de bioscoop,....
Het downloaden van copyrighted materiaal kan je heel makkelijk illegaal maken.quote:Op maandag 8 september 2014 11:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
het is niet illegaal, zoiets kan niet illegaal zijn.
Mag ik wel een liedje kijken op YouTube?quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Onterechte klacht. illegale downloaden moet maar eens afgelopen zijn, als je iets wil van een ander betaal je er maar voor.
ja je zou ook een soort spotify voor films moeten hebben eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 14:09 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Spotify betaald x bedrag aan de artiesten, afhangelijk van de beluisterde hoeveelheid, ookal is het bar weinig.
EEN GAT IN DE MARKT DAMES EN HERENquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja je zou ook een soort spotify voor films moeten hebben eigenlijk.
quote:
omdat, als je een film via internet streamt, kan je hem gewoon opnemen en verspreiden. net als met rips. een bioscoop ervaring kan je alleen met een cam opnemen, in kut kwaliteit. dus zolangs ze de film in de bios houen, verdienen ze er gewoon geld mee. dat gaan ze natuurlijk niet opgeven.quote:Op maandag 8 september 2014 14:13 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom kan dat niet via een thuisbioscoop, omdat ik dan met 4 mensen zit te kijken voor één ticket?
Staat eigenlijk gelijk als met 4 mensen náár een cd luisteren?
De techniek voor een thuisbioscoop is er gewoon, wil je wat meer bieden/ verdienen.. zal je de setting aan moeten passen!
Omniversum bios (beeld in 360"graden), als je daarnaast de 2d of 3d gebruiker wil bedienen vraag je één x bedrag per film (cappen/ rippen) is leuk maar dat was het vroeger ook bij dvd's uit de videotheek).
Owk, ik tik wat op FOK!quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het downloaden van copyrighted materiaal kan je heel makkelijk illegaal maken.
Ga maar naar de rechter om jouw copyright claim hard te maken.quote:Op maandag 8 september 2014 14:27 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Owk, ik tik wat op FOK!
Ik zet dit onder het copyright symbool (©)
Jij download dit bericht, anders kon je dit niet lezen?
En nú?
Ja. Dan ben jij zeer zeker strafbaar.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mag ik wel een liedje kijken op YouTube?
En mag ik tijdens de advertenties dan mijn ogen dicht knijpen en de speakers even uitzetten? Of ben ik dan volgens jou strafbaar?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Dan ben jij zeer zeker strafbaar.
Als ik maar een internet verbinding heb.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
3 jaar het gevang in lijkt me op zijn plaats.
Nope, alleen intranet, je zou is wat illegaals zien!quote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als ik maar een internet verbinding heb.
12 d. Door gebruikers zelf geplaatste voorwaarden en bepalingen, bijvoorbeeld in posts, signatures of elders, althans zichtbaar of onzichtbaar voor derden gelden strikt als tekstuele ten behoeve van discussie en hebben geen enkele wettelijke waarde anders dan tekstuele. Ze vormen in geen geval een overeenkomst en scheppen in geen geval voorwaarden. De enige overeengekomen voorwaarden en bepalingen tussen FOK! en gebruiker zijn de voorwaarden en bepalingen zoals genoemd in dit document.quote:Op maandag 8 september 2014 14:27 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Owk, ik tik wat op FOK!
Ik zet dit onder het copyright symbool (©)
Jij download dit bericht, anders kon je dit niet lezen?
En nú?
quote:Op maandag 8 september 2014 09:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Oke, dag jongens.
Helaas moet ik levenslang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |