Het is dat we geen negertjes zijn, anders had het best dat verhaal kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de meet lijst steeds kleiner..?
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.quote:Op zondag 7 september 2014 21:49 schreef yats het volgende:
Ik ken ze maar al te goed kaneel, meer dan je denkt zelfs
Wat hebben negertjes daarmee te maken..?quote:Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat we geen negertjes zijn, anders had het best dat verhaal kunnen zijn.
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.
Dan zou ik dus ook verwend moeten zijn?quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
Wat hebben negertjes daarmee te maken..?
Hoe vond je BZV?quote:
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou ik dus ook verwend moeten zijn?
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan, ouwe. Vorige maand waren het er toch maar 2 of 3?quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.
Ok.quote:
Er zit één schattig mannetje in.quote:
Slet!quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.
Net alsof er hier nog maagden zijn. Geloof ik niks van.quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.
Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.
3, en dat is langer geleden.quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan, ouwe. Vorige maand waren het er toch maar 2 of 3?
quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen hoor.
Ja, zo kan ik het ook wel.quote:
Maar doen jullie blijkbaar niet als je het zo zegt.quote:
Irritant rotventje dat het isquote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Dobby is dood. Ik moet altijd huilen bij dat stuk.
Je hebt er in een maand 3 gedaan?quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?
[..]
3, en dat is langer geleden.
Telkens als we geld over houden voor zulke dingen gaat er iets kapot, moet er een kat naar de dierenarts of krijgen we gewoon een rekening binnen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar doen jullie blijkbaar niet als je het zo zegt.
Arme Dobby.quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Dobby is dood. Ik moet altijd huilen bij dat stuk.
2 maanden dan. Alsnog doe je dat snel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?
[..]
3, en dat is langer geleden.
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Myraela het volgende:
Wat een slet die Yats, 3 in een maand.
Ja dat schiet ik dan weer niet voor, sorryquote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens als we geld over houden voor zulke dingen gaat er iets kapot, moet er een kat naar de dierenarts of krijgen we gewoon een rekening binnen.
Jij weet niet waar je het over hebtquote:
Boooohquote:
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat schiet ik dan weer niet voor, sorry
O en dat accepteer je wel, hypocrietquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.
Pic?quote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zou die lesbische boer trouwens niet doen.Ben wel benieuwd wat voor vrouwen daar naar gaan schrijven en wat zij precies zoekt.
Je hebt een lieve mamaquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.
He's in a better place now, with lots of socksquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt.
[..]
Booooh.
Dat wel, jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
He's in a better place now, with lots of socks
Neequote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt er in een maand 3 gedaan?
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
O en dat accepteer je wel, hypocriet
Just kidding, enjoy alvast!
Dat weten wij dan weer niet, dus dat moeten we dan maar gelovenquote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.
Voor de meet toch ook, lekkere hapjes regelen?quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.
Trusten sjouwerdquote:
Jij ook welterusten!quote:
Vraag maar aan mijn mama.quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weten wij dan weer niet, dus dat moeten we dan maar geloven
Werk ze morgenquote:
Wanneer mag ik haar zien?quote:
Zou niet doen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2014/bertie
[..]
Wat dan?
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?quote:
Technisch gezien vraagt hij alleen of hij haar mag zien...quote:Op zondag 7 september 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?
Om haar te daten? Of gewoon om creepy te zijn?
Tomquote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wat dan?
Zie DMquote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wat dan?
True, maar voelde jij ook niet bepaalde implicaties bij de vraag?quote:Op zondag 7 september 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Technisch gezien vraagt hij alleen of hij haar mag zien...
Stiekem wel ja...quote:Op zondag 7 september 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, maar voelde jij ook niet bepaalde implicaties bij de vraag?
Waarom moet je meteen denken dat het creepy is? Straks is het echt een aardige vrouw. Ik impliceer helemaal niets.quote:Op zondag 7 september 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?
Om haar te daten? Of gewoon om creepy te zijn?
Utopia? Nee, dan laat maarquote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zit op FOK!. Ze leest alleen de Utopia updates, dus misschien kun je het daar vragen.
Ik geloof voor 100% dat zij een super leuke/aardige vrouw is. Maar toch.. nja never mind. Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom moet je meteen denken dat het creepy is? Straks is het echt een aardige vrouw. Ik impliceer helemaal niets.
Ik dacht je me wel goed genoeg kende dat je wist dat je niet alles wat ik zeg serieus moet nemenquote:Op zondag 7 september 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof voor 100% dat zij een super leuke/aardige vrouw is. Maar toch.. nja never mind. Ik heb niks gezegd.
Geef maar gewoon toe Thijs...quote:Op zondag 7 september 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht je me wel goed genoeg kende dat je wist dat je niet alles wat ik zeg serieus moet nemen
vreetzakquote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Pff, te veel chipjes gegeten vanavond. Pens klapt uit elkaar.
Nee, dat zou te makkelijk zijnquote:
Bolle.quote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Pff, te veel chipjes gegeten vanavond. Pens klapt uit elkaar.
Zo noemde ik Hep laatst. Was niet erg geslaagd.quote:
Noem je haar nu een paard?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo noemde ik Hep laatst. Was niet erg geslaagd.
Ik word liever bolle genoemd dan hep, maarja, dat ben ik hè.quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Liep 'ie stampvoetend weg om huilend een bak ijs op te eten bij the gilmore girls?quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste bijnaam, ja.quote:Op zondag 7 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan maar bij mansletje houden.
Pls, hij kan wel tegen een geintje.quote:Op zondag 7 september 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liep 'ie stampvoetend weg om huilend een bak ijs op te eten bij the gilmore girls?
Knuffeldier kan toch best? Ligt eraan welk dierquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste bijnaam, ja.![]()
En dat terwijl hij mij altijd knuffeldier noemt.![]()
De spieren moeten natuurlijk keihard zijn.quote:
Niet fggt?quote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet allesquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik niet goed, de vorige keer dat ik een poging daartoe deed kregen we hier een hele mannelijkheids discussie.quote:
Try mequote:Op zondag 7 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik niet goed, de vorige keer dat ik een poging daartoe deed kregen we hier een hele mannelijkheids discussie.
Ik word net zwerver genoemd. Dus teddybeer is dan primaquote:Op zondag 7 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet alles
Boefjequote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
Vond het leuk dat een vrouw me boefje noemen. Als ik het typ klinkt het debiel, maar als ze het zei, kwam er een klein Niagarawatervalletje op gang bij me.
Dan weet je dat je moet gaan bewegen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet alles
Genoteerd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
Vond het leuk dat een vrouw me boefje noemen. Als ik het typ klinkt het debiel, maar als ze het zei, kwam er een klein Niagarawatervalletje op gang bij me.
Werd waarschijnlijk ook wel met een bepaalde toon gezegd neem ik dan aan.quote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Hij heeft lievere namen voor mij dan andersom. Ik noem hem mansletje of kutvent of klootzak. Hij vindt het gelukkig niet erg. Wel een verademing om een man te hebben die niet overal een drama van maakt.quote:Op zondag 7 september 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Knuffeldier kan toch best? Ligt eraan welk dier
Continue klootzak of kutvent lijkt me nu ook niet alles.quote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Hij heeft lievere namen voor mij dan andersom. Ik noem hem mansletje of kutvent of klootzak. Hij vindt het gelukkig niet erg. Wel een verademing om een man te hebben die niet overal een drama van maakt.
De kachel kan hard gaan hoorquote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het begint nu zulk weer te worden dat het niet meer extreem comfortabel is om naakt te zijn thuis.
Komt ook regelmatig langs, maar daalde dit weekend sterk in de top tien.quote:
Ik zal m'n best doen in beknopte versie:quote:
Beide zijn niet ideaal, maar teddybeer klinkt vriendelijkerquote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word net zwerver genoemd. Dus teddybeer is dan prima
Ik kan best romantisch zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen in beknopte versie:
Softe man is voor mij een man die meegaat in romantiek, nooit dominant is, en het veel over gevoelens heeft.
Ligt er ook aan hoe en wanneer. Hij zit me regelmatig te pesten/plagen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Continue klootzak of kutvent lijkt me nu ook niet alles.
Uiteraard, het ligt allemaal aan de situatie.quote:Op zondag 7 september 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe en wanneer. Hij zit me regelmatig te pesten/plagen.
Totaal niet mijn vriend dus.quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Softe man is voor mij een man die meegaat in romantiek, nooit dominant is, en het veel over gevoelens heeft.
Jij vindt jezelf een softe man over het algemeen?quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan best romantisch zijn.
Maar ik heb het niet snel over gevoelens.
Doe ik al. Er mag wel iets af, maar ik ben niet heel dik ofzo. Het is meer dat de persoon in kwestie graag met me knuffelt.quote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan weet je dat je moet gaan bewegen.
Dan ben ik dus niet soft, alhoewel een beetje romantiek op zijn tijd best ok kis.quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zat me gewoon te bedenken dat ik geen lieve bijnaam heb voor hem. Al zeg ik alles wel liefkozend.quote:Op zondag 7 september 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, het ligt allemaal aan de situatie.
Ik weet het niet, denk het niet.quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf een softe man over het algemeen?
Dan ben ik dus een softe man. He bah...quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wat ben je toch een klootzakquote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat me gewoon te bedenken dat ik geen lieve bijnaam heb voor hem. Al zeg ik alles wel liefkozend.
Dat heeft iedereen. Daar is niks mis mee en hoort ook zo.quote:Op zondag 7 september 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk het niet.
Ik kan bikkelhard zijn als het moet, maar heb ook wel een gevoelige kant.
Zelfs Statham heeft gevoelens.quote:Op zondag 7 september 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk het niet.
Ik kan bikkelhard zijn als het moet, maar heb ook wel een gevoelige kant.
Meegaan in romantiek is best leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Zolang hij erom kan lachen is het prima.quote:
Ik zeg niet nooit, maar niet snel nee.quote:Op zondag 7 september 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij praten veel mannen nooit over hun gevoelens. Verschrikkelijk lijkt me dat om mee te leven.
Precies. Zoals een echte man.quote:Op zondag 7 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die praat er over en daarna gaat hij ass kicken
Kennelijk bestaat het beeld dat mannen er niet over mogen praten met hun vriend(in). Want dat is niet wat een man zou moeten doen. De grootste onzin natuurlijk. Een keer je hart luchten naar je partner is helemaal niet verkeerd en daar ben je echt niet minder mannelijk om.quote:Op zondag 7 september 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij praten veel mannen nooit over hun gevoelens. Verschrikkelijk lijkt me dat om mee te leven.
Ik kan heel goed over andermans gevoelens praten.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat mannen best wel over gevoelens kunnen en willen praten, maar niet zo snel het initiatief daarin nemen.
Oh, dan ken ik precies dat kleine groepje die dat wel doet denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat mannen best wel over gevoelens kunnen en willen praten, maar niet zo snel het initiatief daarin nemen.
Ik heb daar helemaal geen moeite mee. En als het echt moet ben ik ook niet bang om emotioneel te zijn. Schijt aan wat de rest denkt.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
Precies, iedereen heeft recht op mijn mening.quote:Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed over andermans gevoelens praten.
En dan wel over softe mannen beginnenquote:Op zondag 7 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Leuke boeren dit jaar hoor (sorry, was tussendoor even BZV aan het terugkijken).
En ben blij want ik heb al 2,5uur geen zakdoekje nodig gehad
Niet voor mij leuk, maar wel leuke personen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan wel over softe mannen beginnen
Nooit dat spel gehad wel een N64quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
GoldenEye is nog steeds superstoer. Helaas geen N64.
Jij zou geen boer willen?quote:Op zondag 7 september 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet voor mij leuk, maar wel leuke personen.
Weinig sociaal gestoorden leek het.quote:Op zondag 7 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Leuke boeren dit jaar hoor (sorry, was tussendoor even BZV aan het terugkijken).
En ben blij want ik heb al 2,5uur geen zakdoekje nodig gehad
Maar wel zelf zitten janken bij bzv?quote:Op zondag 7 september 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet voor mij leuk, maar wel leuke personen.
quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
Forrest Gump, geweldige film blijft het toch.
Juist, ditquote:Op zondag 7 september 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weinig sociaal gestoorden leek het.
Beroep maakt mij niet uit, gaat om de man (al speelt het beroep mee als er verwacht wordt dat ik ook om 5uur op ga staan.)quote:Op zondag 7 september 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou geen boer willen?
Lekker samen de koeien melken.
Lol, nee.quote:Op zondag 7 september 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel zelf zitten janken bij bzv?
O haha sorry, dan begreep ik dat verkeerd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, nee.
(de zakdoekjes die ik nu helaas moet gebruiken zijn omdat ik verkouden ben en mn longen eruit hoest)
Geeft niet, ik snap de verwarringquote:Op zondag 7 september 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
O haha sorry, dan begreep ik dat verkeerd.
Dag Engeltjequote:
Waar komt dit nu weer vandaanquote:Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Lieve boer,
Dat is toch een hele toer.
Met je kop op de nationale tv,
op zoek naar een natte snee.
'Er mag biest wat vleesch aanzitten', zeg je altijd,
Dus ik skroif jou een briefke, want mijn dijen benne wijd.
Staat je hooivork al op scherp en klaar om te prikken,
Dat is mooi, dan steek ik die andere hoeren omver als ze wat flikken.
Hopelijk stuur je mij ook wat terug en ben ik de vrouw die het boertje zoekt,
Wat zeg nou zelf, zo'n Russische is net als Putin maar vervloekt.
kloptquote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
Forrest Gump, geweldige film blijft het toch.
Vagijnquote:Op zondag 7 september 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik lees steeds BZNWaar staat die V voor?
Alles goed?quote:
Fokker Zoekt Vrouw?quote:
Ook een optiequote:Op zondag 7 september 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Fokker Zoekt Vrouw?
Neequote:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
jij ... deugniet.... teruglezen gaat t ovber boertjes dus BZV boer zoekt vrouw..... en ook nu las ik weer wat anders
Klinkt niet overtuigd?quote:
Dat zou nog best een succesformat kunnen zijnquote:
Jij bent de eerste die zich opgeeft?quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou nog best een succesformat kunnen zijn
Zijn die regels tegenwoordig niet allemaal gewoon van tafel?quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Heren even jullie mening.... als een kerel je mee uit vraagt... dient ie dan ook niet aan te geven hoe wat wanneer etc? kortom met een concreet voorstel te komen? Of ligt dat aan mijn opvoeding dat ik dat verwacht?
Nee, we moeten een beetje mysterieus blijven hequote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Heren even jullie mening.... als een kerel je mee uit vraagt... dient ie dan ook niet aan te geven hoe wat wanneer etc? kortom met een concreet voorstel te komen? Of ligt dat aan mijn opvoeding dat ik dat verwacht?
Dat zou ik wel doen. Als kerel zijnde.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Dat niet, maar ik sluit een aanmelding niet uitquote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die zich opgeeft?
t zal wel.... maar ik voel me er niet vrouwelijker doorquote:Op zondag 7 september 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn die regels tegenwoordig niet allemaal gewoon van tafel?
Nee, je hebt ook helemaal gelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t zal wel.... maar ik voel me er niet vrouwelijker door
Nogmaals, ik doe dat. Ik stel voor om iets te gaan doen, en dan geef ik aan wat en wanneer. Kan ze niet op die dag? Dan komen we er samen wel uit wat het zal gaan worden.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t zal wel.... maar ik voel me er niet vrouwelijker door
Dat is mijn taak....quote:Op zondag 7 september 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we moeten een beetje mysterieus blijven he
okequote:Op zondag 7 september 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. Als kerel zijnde.
"Wil je met me uit?"quote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je bent dus half uitgevraagd nu begrijp ik?
Nou ja... ik ben best pro-actief... maar kerel had zich ruim een maand of wat niks meer van zich laten horen..... en verwachtte nu op dezelfde voet door te gaan als we toen gebleven waren, maar bij mij werkt dat niet..... ik heb altijd zoiets van .... indien je er voor gaat krijg je meer... doe jij niks meer dan dan ben ik er ook klaar mee.....quote:Op zondag 7 september 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook helemaal gelijk.
Was wel fijn/handig geweest als dat nog hetzelfde was gebleven,
lekker ouderwets (en handig als je vrouw bent).
Oja... speelt mee dat ik een hekel aan daten heb .... brrrr... dus iets wat daarop lijkt of daarnaar toe gepusht wordt dan ga ik er dus vandoorquote:Op zondag 7 september 2014 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogmaals, ik doe dat. Ik stel voor om iets te gaan doen, en dan geef ik aan wat en wanneer. Kan ze niet op die dag? Dan komen we er samen wel uit wat het zal gaan worden.
Ja, dat lijkt me ook wel een logische reactie.quote:Op zondag 7 september 2014 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ja... ik ben best pro-actief... maar kerel had zich ruim een maand of wat niks meer van zich laten horen..... en verwachtte nu op dezelfde voet door te gaan als we toen gebleven waren, maar bij mij werkt dat niet..... ik heb altijd zoiets van .... indien je er voor gaat krijg je meer... doe jij niks meer dan dan ben ik er ook klaar mee.....
Ah kijk, daar hebben we het alquote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... speelt mee dat ik een hekel aan daten heb .... brrrr... dus iets wat daarop lijkt of daarnaar toe gepusht wordt dan ga ik er dus vandoor
Wat staat je niet aan aan daten? Is dat puur het naampje? Zo ja noem je het dan toch gewoon anders?quote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... speelt mee dat ik een hekel aan daten heb .... brrrr... dus iets wat daarop lijkt of daarnaar toe gepusht wordt dan ga ik er dus vandoor
Ja door 2 nog wel.... waarbij de ene al steeds loopt te hinten van vind je ons geen enig stelquote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je bent dus half uitgevraagd nu begrijp ik?
Als je het anders noemt wordt dat over het algemeen niet gewaardeerd kan ik je melden.quote:Op zondag 7 september 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wat staat je niet aan aan daten? Is dat puur het naampje? Zo ja noem je het dan toch gewoon anders?
WELLLLLLquote:
ja zo ongeveerquote:Op zondag 7 september 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Wil je met me uit?"
"Ja, is leuk"
"Tof!"
"..."
Ja.... en maak daar een boel van ... dan zit je wel goedquote:Op zondag 7 september 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, daar hebben we het al
Beetje date-vrees?
Het is niet voor mij, ik noem het gewoon daten, maar engel heeft er blijkbaar moeite mee.quote:Op zondag 7 september 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het anders noemt wordt dat over het algemeen niet gewaardeerd kan ik je melden.
Lievig is toch niet mysterieus.quote:Op zondag 7 september 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WELLLLLLDe man doet stoer en de vrouw doet lievig..... zodat de held uiteindelijk een kusje krijgt.... op zijn neus dan wel
Ik weet het, maar had het ook over mijn ervaring.quote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, ik noem het gewoon daten, maar engel heeft er blijkbaar moeite mee.
quote:
Sometimes I hate being right.quote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... en maak daar een boel van ... dan zit je wel goed
Waarom? Slechte ervaringen mee?quote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het keuren,beoordelen, het optutten omdat je je weet maar nooit, het afwijzen dan wel afwijzing, dat wat doen we na de 1ste ontmoeting en die daarna en daarna en daarna pff ... de naam kortom het hele gedoe eigenlijkquote:Op zondag 7 september 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wat staat je niet aan aan daten? Is dat puur het naampje? Zo ja noem je het dan toch gewoon anders?
true that... tried it didn't workquote:Op zondag 7 september 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het anders noemt wordt dat over het algemeen niet gewaardeerd kan ik je melden.
Het is maar net hoe je er zelf in staat. Mijn verwachtingen liggen zo laag dat ik wel zie wat er van komt.quote:Op zondag 7 september 2014 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het keuren,beoordelen, het optutten omdat je je weet maar nooit, het afwijzen dan wel afwijzing, dat wat doen we na de 1ste ontmoeting en die daarna en daarna en daarna pff ... de naam kortom het hele gedoe eigenlijk
voor de rest moet je meer doenquote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lievig is toch niet mysterieus.
En hoezo nu weer op de neus?
Ja.. van no showups tot totale mafketels ....quote:Op zondag 7 september 2014 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Slechte ervaringen mee?
No showers vind ik dan weer zoiets lomps. Spreek dan gewoon niet af minkukel.quote:Op zondag 7 september 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. van no showups tot totale mafketels ....
Ja oke... maar ik verwacht niet pats boem een relatie ofzo....quote:Op zondag 7 september 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er zelf in staat. Mijn verwachtingen liggen zo laag dat ik wel zie wat er van komt.
Als dat na 1 date al gebeurt dan is het of enorm goed of juist nietquote:Op zondag 7 september 2014 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke... maar ik verwacht niet pats boem een relatie ofzo....
Toch hinderlijk dat de route naar een relatie vaak wel via die stations loopt. Al snap ik wat je bedoeld. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, te zien of er iets van een klik is/er mogelijk een relatie in zit, maar dat deel waarbij een van de twee er anders over denkt dan de ander heb ik een enorme hekel aan. Maar ja, zelfs in dat geval heb ik in ieder geval meestal gewoon een leuke avond gehad die beter is dan een avond in je eentje op de bank hangen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het keuren,beoordelen, het optutten omdat je je weet maar nooit, het afwijzen dan wel afwijzing, dat wat doen we na de 1ste ontmoeting en die daarna en daarna en daarna pff ... de naam kortom het hele gedoe eigenlijk
Als je het zo beschrijft klinkt het ook helemaal niet leuk nee.quote:Op zondag 7 september 2014 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat eerste is wel zuur ja. Erg lomp ook. Een telefoontje om af te zeggen is toch zo gepleegd?quote:Op zondag 7 september 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. van no showups tot totale mafketels ....
Echt?quote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb wel een handleiding hoor....
Uhm... zeggen dat je oma overleden is....quote:Op zondag 7 september 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No showers vind ik dan weer zoiets lomps. Spreek dan gewoon niet af minkukel.
Tenzij goede reden uiteraard.
ik gok het laatste... je kent elkaar niet en hoe kan het dan een relatie zijn?quote:Op zondag 7 september 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat na 1 date al gebeurt dan is het of enorm goed of juist niet
Mijn God man, waar zijn je kloten!quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... zeggen dat je oma overleden is....dat klonk eerst wel als een goede reden, maar wat minder als hij daarna toegeeft niet te durven en het dus verzonnen had.... ;')
Ja daarom, moet altijd wel een paar dates overheen gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik gok het laatste... je kent elkaar niet en hoe kan het dan een relatie zijn?
Als ik mag kiezen tussen een date en een spontaan bezoek van mijn dierebaren dan kies ik het laatste... of het moet een date zijn met een persoon die ik bewonder of nieuwsgierig naar ben....quote:Op zondag 7 september 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Toch hinderlijk dat de route naar een relatie vaak wel via die stations loopt. Al snap ik wat je bedoeld. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, te zien of er iets van een klik is/er mogelijk een relatie in zit, maar dat deel waarbij een van de twee er anders over denkt dan de ander heb ik een enorme hekel aan. Maar ja, zelfs in dat geval heb ik in ieder geval meestal gewoon een leuke avond gehad die beter is dan een avond in je eentje op de bank hangen.
goed plan.quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou hem naar hem toe mailen, heeft ie wat te lezen als hij de volgende keer in bad zit.
Een persoonlijke of ook gewoon gelijk namens mij (en de rest van de vrouwen)?quote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb wel een handleiding hoor....
Maar dan is de vraag, hoe vaak komt een van die laatste twee situaties voor?quote:Op zondag 7 september 2014 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen een date en een spontaan bezoek van mijn dierebaren dan kies ik het laatste... of het moet een date zijn met een persoon die ik bewonder of nieuwsgierig naar ben....
Wow. Nou dan is zo'n no show misschien wel beter want op een date was het dan vast ook niet veel geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... zeggen dat je oma overleden is....dat klonk eerst wel als een goede reden, maar wat minder als hij daarna toegeeft niet te durven en het dus verzonnen had.... ;')
Ik ben wel vaak nieuwsgierig naar een persoon.quote:Op zondag 7 september 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag, hoe vaak komt een van die laatste twee situaties voor?
Ik ook. Zeker als ik iemand online heb leren kennen en langzaam steeds vaker spreek.quote:Op zondag 7 september 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak nieuwsgierig naar een persoon.
Oke- nieuwe pogingquote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het zo beschrijft klinkt het ook helemaal niet leuk nee.
Afzeggen vind ik nog steeds lomp... tenzij dat ruimschoots op tijd is en ik mijn plannen voor dat moment nog kan wijzigenquote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste is wel zuur ja. Erg lomp ook. Een telefoontje om af te zeggen is toch zo gepleegd?
Dit is wel mooi verwoord *applaus*quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke- nieuwe poging![]()
,... Ik vind een date leuk als blijkt dat degene iets toevoegd aan mijn leven... kennis, bepaald soort humor, een ander perspectief
Degene laat mij mijzelf zijn en andersom is dat ook het geval.... iemand die niet pusht op wel of niet, maar wat automatisch gaat van hee... bel je volgende week en weltrusten voor straks. knuffel (die totaal niet award aanvoelt) <<< kijk dat zijn de dates waarvoor ik me helemaal wil op tutten en frutten omdat ik weet dat heer in kwestie mij bij de arm neemt voordat ik mijn enkels verzwik op de kinderkopjesen die mij gemeend toelacht als ik per ongeluk in een panda verander
Je kunt in een panda veranderen?quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke- nieuwe poging![]()
,... Ik vind een date leuk als blijkt dat degene iets toevoegd aan mijn leven... kennis, bepaald soort humor, een ander perspectief
Degene laat mij mijzelf zijn en andersom is dat ook het geval.... iemand die niet pusht op wel of niet, maar wat automatisch gaat van hee... bel je volgende week en weltrusten voor straks. knuffel (die totaal niet award aanvoelt) <<< kijk dat zijn de dates waarvoor ik me helemaal wil op tutten en frutten omdat ik weet dat heer in kwestie mij bij de arm neemt voordat ik mijn enkels verzwik op de kinderkopjesen die mij gemeend toelacht als ik per ongeluk in een panda verander
Dat klinkt als een goede date inderdaad. Sowieso is het het leukste als een date gewoon spontaan goed loopt en niet 'gemaakt' over komt.quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke- nieuwe poging![]()
nog steeds op hun plaats... ik heb hem niet meer irl gezien ..quote:Op zondag 7 september 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn God man, waar zijn je kloten!
quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke- nieuwe poging![]()
Ik doelde natuurlijk op dat trieste figuurquote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog steeds op hun plaats... ik heb hem niet meer irl gezien ..
Je weet al dat ze leuk is, of je denkt dat ze leuk is?quote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef Basxt het volgende:
Wist ik het niet, 150 km tussen elkaar gaat niet werken..
Héél ander leuk meisje in het oog nu, alleen woont die 1;45 uur van mij vandaan.
Ik moet nu gewoon doelen stellen en niet 'wachten op het moment' maar gewoon gaan met die trein.
Heb geen zin om weer iets mis te laten lopen.
Ik gok een persoonlijke.... Maar Royco kent me al wat langer dan vandaag dus .... ik denk dat ie wel genoeg heeft aan een flowchartquote:Op zondag 7 september 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een persoonlijke of ook gewoon gelijk namens mij (en de rest van de vrouwen)?
Zeldenquote:Op zondag 7 september 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag, hoe vaak komt een van die laatste twee situaties voor?
Welterusten yatsquote:
Valt wel mee. Deze kende ik namelijk al een beetje en ik had niet moeten aansturen op een "Date", maar gewoon op een hee ga mee bier drinken!!!quote:Op zondag 7 september 2014 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Nou dan is zo'n no show misschien wel beter want op een date was het dan vast ook niet veel geweest.
Dank jequote:Op zondag 7 september 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel mooi verwoord *applaus*
Bij wijze van spreken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt in een panda veranderen?
Waarom heb je dat niet gedaan toen?
Panda's zijn tof.
Oh zo'n panda.quote:Op zondag 7 september 2014 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Omdat ik niet in mijn ogen hoefde te wrijven?
Rode Panda's die zijn pas tofmaar ik heb geen rode mascara
150km dat werkt meestal niet... en om meerdere redenen trouwens.quote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef Basxt het volgende:
Wist ik het niet, 150 km tussen elkaar gaat niet werken.. (is al tijdje terug)
Héél ander leuk meisje in het oog nu, alleen woont die 1;45 uur van mij vandaan.
Ik moet nu gewoon doelen stellen en niet 'wachten op het moment' maar gewoon gaan met die trein.
Heb geen zin om weer een meid mis te lopen.en al helemaal niet deze.
Ja, maar dat is snel zo he.... je lacht eens extra om een grapje (die echt gewoon niet grappig is) of zoietsquote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede date inderdaad. Sowieso is het het leukste als een date gewoon spontaan goed loopt en niet 'gemaakt' over komt.
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 september 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Lieverds van me, ik wens jullie ook welterusten
Oh, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Oh volgens mij ben ik echt een hele slechte date.quote:Op zondag 7 september 2014 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is snel zo he.... je lacht eens extra om een grapje (die echt gewoon niet grappig is) of zoiets
ik ga niet into details maar als het een standaard standaard leuk meisje was, was ik hier nu niet geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
150km dat werkt meestal niet... en om meerdere redenen trouwens.
En wat is er zo geweldig speciaaaaaaal aan deze dame? En ken je haar al IRL of gaan we catfishing?
Gelukkig ben je al aan de vrouwquote:Op zondag 7 september 2014 23:43 schreef twi het volgende:
Vraagt een man eens een van jullie direct uit zonder wat te plannen, is het nog niet goed. Gun hem dan even de tijd om een leuke date te plannen. Ze zijn niet allemaal zo autistisch als FOK!kers die altijd alle scenario's van tevoren bedenken.
trustenquote:
ook voor jou trustenquote:Op zondag 7 september 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Lieverds van me, ik wens jullie ook welterusten
Jij bent bang dat mensen 'nep' lachen om je grapjes?quote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
En ik maar denken dat ik gewoon echt grappig ben
ja nu welquote:Op zondag 7 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent bang dat mensen 'nep' lachen om je grapjes?
Ik denk dat je juist een goede date zal zijn.... als je helemaal jezelf bent dan weet je zeker dat je datgene gaat aantrekken dat bij je pastquote:Op zondag 7 september 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Oh volgens mij ben ik echt een hele slechte date.
Maar waarom ben jij niet jezelf op een date dan?quote:Op zondag 7 september 2014 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist een goede date zal zijn.... als je helemaal jezelf bent dan weet je zeker dat je datgene gaat aantrekken dat bij je past
Engel!!quote:Op zondag 7 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja Engel kent je zeg ze, dus je kan aan haar vragen of ze dat ooit gedaan heeft.
Als ze zo niet standaard was, was je daar en niet hierquote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik ga niet into details maar als het een standaard standaard leuk meisje was, was ik hier nu niet geweest.
En dat het niet werkt heb ik ook al gezegt tegen er maar gewoon proberen.
Is er een topic voor langeafstand relaties eigenlijk?
Soms wel ja... maar dat geldt ook voor mijn humorquote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
En ik maar denken dat ik gewoon echt grappig ben
Je hebt geen enkele komt bij de dokter grappen gemaakt dus ... jouw grappen zijn tofquote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engel!!
Heb je gelachen om mijn grappen terwijl je me helemaal niet grappig vind?
Oh die heb ik nog bewaard jaquote:Op maandag 8 september 2014 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele komt bij de dokter grappen gemaakt dus ... jouw grappen zijn tof
*Maakt mij niet uit, ik ben liever bij haar dan niet. Dan maar betalen.quote:Op maandag 8 september 2014 00:01 schreef -Engel- het volgende:
neuh niet dat ik weet......
*Lange afstand >>>> de een investeert altijd meer in de relatie om die afstand te overbruggen dan de ander.... is dat het het geval dan gaat de relatie dood tenzij je op andere vlakken zodanig gecompenseert wordt....
*toekomst op den duur lange afstand.... wil je gaan samenwonen etc... dan stuik je op het overbruggingsdilema.... waar gaan we wonen? Werk wel of niet een andere baan? been there done that got the T-shirt
okquote:Op maandag 8 september 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Keep them thereeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat is geen lange termijn denkenquote:Op maandag 8 september 2014 00:04 schreef Basxt het volgende:
*Maakt mij niet uit, ik ben liever bij haar dan niet. Dan maar betalen.
npquote:at zal nog wel ff duren. Is verder ook niet zo'n probleem voor mij nu.
maar bedankt!
IJsquote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij denkt aan ijs en sex en dat resulteert in eensmiley
rare faxiequote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij denkt aan ijs en sex en dat resulteert in eensmiley
Make mequote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou is het genoeg met jullie, mij een beetje jaloers maken. Stop it!
Geen ijs ... zo beter?quote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou is het genoeg met jullie, mij een beetje jaloers maken. Stop it!
Ik wilde bijna weer iets zeggen waar ik spijt van zou kunnen krijgen,quote:
Verhuisspiepijn en Poolse dromen en een zekere Parisiennequote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Poolse dromen of verhuisspierpijn?
Slaap lekker Engelquote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar ga toch maar eens richting bed
Maltamanvan mij en een dikke knuffel
Haha, nu ben ik wel benieuwd naar wat je wilde zeggenquote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde bijna weer iets zeggen waar ik spijt van zou kunnen krijgen,
maar in plaats daarvan doe ik maar verstandig deze:
Knuffelenquote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar ga toch maar eens richting bed
Maltamanvan mij en een dikke knuffel
Dat moet, want ik heb net geleerd dat dat mijn taak is als vrouw om mysterieus te zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, nu ben ik wel benieuwd naar wat je wilde zeggen
Nee dat was mijn taak, jij moet gewoon lief zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet, want ik heb net geleerd dat dat mijn taak is als vrouw om mysterieus te zijn.
Lastig die moderne taakverdeling.quote:Op maandag 8 september 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat was mijn taak, jij moet gewoon lief zijn.
Heul nie nicequote:
Haha, beetje stalkerig.quote:
Het was toeval hoorquote:Op maandag 8 september 2014 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, beetje stalkerig.
Waarom zou je daar Tinder voor nodig hebben als je die ook niet aan kunt spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |