Het is dat we geen negertjes zijn, anders had het best dat verhaal kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de meet lijst steeds kleiner..?
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.quote:Op zondag 7 september 2014 21:49 schreef yats het volgende:
Ik ken ze maar al te goed kaneel, meer dan je denkt zelfs
Wat hebben negertjes daarmee te maken..?quote:Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat we geen negertjes zijn, anders had het best dat verhaal kunnen zijn.
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.
Dan zou ik dus ook verwend moeten zijn?quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, je bent jong ontmaagd, hebt meerdere relaties gehad waaronder een heel erg lange.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
Wat hebben negertjes daarmee te maken..?
Hoe vond je BZV?quote:
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou ik dus ook verwend moeten zijn?
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan, ouwe. Vorige maand waren het er toch maar 2 of 3?quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.
Ok.quote:
Er zit één schattig mannetje in.quote:
Slet!quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, en toch begrijp ik heel goed wat jullie bedoelen. Ik kan overigens mijn bedpartners net niet meer op 1 hand tellen, dus dat valt in al die jaren behoorlijk mee. Dat redden zowel jij als kaneel ook wel denk ik.
Net alsof er hier nog maagden zijn. Geloof ik niks van.quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.
Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je weet niet hoe het is om maagd te zijn.
3, en dat is langer geleden.quote:Op zondag 7 september 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan, ouwe. Vorige maand waren het er toch maar 2 of 3?
quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen hoor.
Ja, zo kan ik het ook wel.quote:
Maar doen jullie blijkbaar niet als je het zo zegt.quote:
Irritant rotventje dat het isquote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Dobby is dood. Ik moet altijd huilen bij dat stuk.
Je hebt er in een maand 3 gedaan?quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?
[..]
3, en dat is langer geleden.
Telkens als we geld over houden voor zulke dingen gaat er iets kapot, moet er een kat naar de dierenarts of krijgen we gewoon een rekening binnen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar doen jullie blijkbaar niet als je het zo zegt.
Arme Dobby.quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Dobby is dood. Ik moet altijd huilen bij dat stuk.
2 maanden dan. Alsnog doe je dat snel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn er hier nog maagden dan?
[..]
3, en dat is langer geleden.
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Myraela het volgende:
Wat een slet die Yats, 3 in een maand.
Ja dat schiet ik dan weer niet voor, sorryquote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens als we geld over houden voor zulke dingen gaat er iets kapot, moet er een kat naar de dierenarts of krijgen we gewoon een rekening binnen.
Jij weet niet waar je het over hebtquote:
Boooohquote:
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat schiet ik dan weer niet voor, sorry
O en dat accepteer je wel, hypocrietquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.
Pic?quote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zou die lesbische boer trouwens niet doen.Ben wel benieuwd wat voor vrouwen daar naar gaan schrijven en wat zij precies zoekt.
Je hebt een lieve mamaquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama wel. We hebben geld van haar gekregen om eens lekker uit eten te gaan.
He's in a better place now, with lots of socksquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt.
[..]
Booooh.
Dat wel, jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
He's in a better place now, with lots of socks
Neequote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt er in een maand 3 gedaan?
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
O en dat accepteer je wel, hypocriet
Just kidding, enjoy alvast!
Dat weten wij dan weer niet, dus dat moeten we dan maar gelovenquote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.
Voor de meet toch ook, lekkere hapjes regelen?quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar doe ik ook wat voor terug, ik ben namelijk de liefste en beste dochter die je maar kan hebben.
Trusten sjouwerdquote:
Jij ook welterusten!quote:
Vraag maar aan mijn mama.quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weten wij dan weer niet, dus dat moeten we dan maar geloven
Werk ze morgenquote:
Wanneer mag ik haar zien?quote:
Zou niet doen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2014/bertie
[..]
Wat dan?
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?quote:
Technisch gezien vraagt hij alleen of hij haar mag zien...quote:Op zondag 7 september 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?
Om haar te daten? Of gewoon om creepy te zijn?
Tomquote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wat dan?
Zie DMquote:Op zondag 7 september 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wat dan?
True, maar voelde jij ook niet bepaalde implicaties bij de vraag?quote:Op zondag 7 september 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Technisch gezien vraagt hij alleen of hij haar mag zien...
Stiekem wel ja...quote:Op zondag 7 september 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, maar voelde jij ook niet bepaalde implicaties bij de vraag?
Waarom moet je meteen denken dat het creepy is? Straks is het echt een aardige vrouw. Ik impliceer helemaal niets.quote:Op zondag 7 september 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil de moeder van een bezette vrouw ontmoeten?
Om haar te daten? Of gewoon om creepy te zijn?
Utopia? Nee, dan laat maarquote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zit op FOK!. Ze leest alleen de Utopia updates, dus misschien kun je het daar vragen.
Ik geloof voor 100% dat zij een super leuke/aardige vrouw is. Maar toch.. nja never mind. Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom moet je meteen denken dat het creepy is? Straks is het echt een aardige vrouw. Ik impliceer helemaal niets.
Ik dacht je me wel goed genoeg kende dat je wist dat je niet alles wat ik zeg serieus moet nemenquote:Op zondag 7 september 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof voor 100% dat zij een super leuke/aardige vrouw is. Maar toch.. nja never mind. Ik heb niks gezegd.
Geef maar gewoon toe Thijs...quote:Op zondag 7 september 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht je me wel goed genoeg kende dat je wist dat je niet alles wat ik zeg serieus moet nemen
vreetzakquote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Pff, te veel chipjes gegeten vanavond. Pens klapt uit elkaar.
Nee, dat zou te makkelijk zijnquote:
Bolle.quote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Pff, te veel chipjes gegeten vanavond. Pens klapt uit elkaar.
Zo noemde ik Hep laatst. Was niet erg geslaagd.quote:
Noem je haar nu een paard?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo noemde ik Hep laatst. Was niet erg geslaagd.
Ik word liever bolle genoemd dan hep, maarja, dat ben ik hè.quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Liep 'ie stampvoetend weg om huilend een bak ijs op te eten bij the gilmore girls?quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste bijnaam, ja.quote:Op zondag 7 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan maar bij mansletje houden.
Pls, hij kan wel tegen een geintje.quote:Op zondag 7 september 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liep 'ie stampvoetend weg om huilend een bak ijs op te eten bij the gilmore girls?
Knuffeldier kan toch best? Ligt eraan welk dierquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste bijnaam, ja.![]()
En dat terwijl hij mij altijd knuffeldier noemt.![]()
De spieren moeten natuurlijk keihard zijn.quote:
Niet fggt?quote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet allesquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik niet goed, de vorige keer dat ik een poging daartoe deed kregen we hier een hele mannelijkheids discussie.quote:
Try mequote:Op zondag 7 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik niet goed, de vorige keer dat ik een poging daartoe deed kregen we hier een hele mannelijkheids discussie.
Ik word net zwerver genoemd. Dus teddybeer is dan primaquote:Op zondag 7 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet alles
Boefjequote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
Vond het leuk dat een vrouw me boefje noemen. Als ik het typ klinkt het debiel, maar als ze het zei, kwam er een klein Niagarawatervalletje op gang bij me.
Dan weet je dat je moet gaan bewegen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Teddybeer genoemd worden is ook niet alles
Genoteerd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
Vond het leuk dat een vrouw me boefje noemen. Als ik het typ klinkt het debiel, maar als ze het zei, kwam er een klein Niagarawatervalletje op gang bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |