Ik heb het over de oppositie tegen de Amerikaanse bezetting van Irak en Afghanistan.quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Godverdomme ik val van mijn stoel van het lachen. Journalisten van de New York Times, Harry Reid, Al Gore, John Kerry, ja die zitten inderdaad allemaal in Gitmo![]()
sukkelquote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het over de oppositie tegen de Amerikaanse bezetting van Irak en Afghanistan.
Je bedoelt de meer dan 1 miljoen mensen die demonstreerden tijdens de oorlog in New York, man dan mogen ze Gitmo wel gaan uitbreiden.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het over de oppositie tegen de Amerikaanse bezetting van Irak en Afghanistan.
Ik heb het over de oppositie tegen de Amerikaanse bezetting van Irak en Afghanistan.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Sorry wat? Bush sloot de oppositie op in Gitmo? Kun je dat iets meer verklaren en met bronnen komen?
Je vergelijkt appels met peren...quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je bedoelt de meer dan 1 miljoen mensen die demonstreerden tijdens de oorlog, man dan mogen ze Gitmo wel gaan uitbreiden.
dat zijn geen tegenkandidaten voor het presidentschapquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]Je ontkent dat er mensen vastzitten in Gitmo die tegen de Amerikaanse invasie van Irak of Afghanistan hebben gestreden?
Misschien maar dan wel in het nadeel van Bush.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren...
word jij niet ziek van jezelf??quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Misschien maar dan wel in het nadeel van Bush.
Nee dat soort dingen kun je niet met elkaar vergelijken lol.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Misschien maar dan wel in het nadeel van Bush.
Klopt, dus?quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zijn geen tegenkandidaten voor het presidentschap
Nee, ik ben kerngezond.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
word jij niet ziek van jezelf??
Heb je daar beelden van dat zij daar tegen gestreden hebben?quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]Je ontkent dat er mensen vastzitten in Gitmo die tegen de Amerikaanse invasie van Irak of Afghanistan hebben gestreden?
Nee, maar jij gelooft de Amerikanen toch wel?quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
Heb je daar beelden van dat zij daar tegen gestreden hebben?
Hoe weet je dat het de Amerikanen waren waar tegen ze vochten?
ik wens voor de Russen dat ze ook weer democratie gaan krijgen en dat het geen 50 jaar zal duren, of de derde wereldoorlog Poetin ten val zal brengenquote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, dus?
[..]
Nee, ik ben kerngezond.
Ik geloof niet zomaar al die propagandaquote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, maar jij gelooft de Amerikanen toch wel?
Die kunnen zoveel zeggen, die liegen toch altijd?quote:Zeggen de Amerikanen.
Relevantie met mijn post?quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik wens voor de Russen dat ze ook weer democratie gaan krijgen en dat het geen 50 jaar zal duren
jouw posts is allemaal onzin dat weet jezelf ook , heeft geen enkele zin om daarop in te gaanquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik geloof niet zomaar al die propaganda
[..]
Die kunnen zoveel zeggen, die liegen toch altijd?
twitter:A_J_S_B twitterde op zondag 07-09-2014 om 20:44:19#Ukraine convoy going via Zaporozhie.2 Mariupol was attacked by "non-uniformed guerrilla".When asked: "Ceasefire ? We didn't signed it"
) reageer retweet
Het FN is niet extreemrechts.quote:Op zondag 7 september 2014 20:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nu is extreem rechts ineens niet taboe voor RT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |