Hij is inmiddels herverkozen geweest. Eerste keer was tegen McCain, tweede keer tegen Romney.quote:Op zondag 7 september 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In 2009 is Obama verkozen toch?
Oh oke, ik dacht dat hij in 2009 verkozen was en dat er in 2016 weer nieuwe verkiezingen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 20:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels herverkozen geweest. Eerste keer was tegen McCain, tweede keer tegen Romney.
De verkiezingen waren in 2008, in januari 2009 is hij aangetreden en januari 2017 treedt hij weer af.quote:Op zondag 7 september 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In 2009 is Obama verkozen toch?
Mitt Romneyquote:Op zondag 7 september 2014 20:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels herverkozen geweest. Eerste keer was tegen McCain, tweede keer tegen Romney.
Oohja natuurlijk, de aftreding is natuurlijk niet in het jaar dat er verkiezingen zijn...quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
De verkiezingen waren in 2008, in januari 2009 is hij aangetreden en januari 2017 treedt hij weer af.
nee, maar hij gaat nooit meer weg en heeft een eigen jeugdbeweging , en sluit de oppositie op in Siberiëquote:
Vraag mij toch wel af wat hij bedoeld met "de wereld heeft een sterk VS leger nodig"...quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mitt Romney![]()
Die gast schijnt nu een comeback te maken.
http://www.dagelijksestan(...)eger-van-de-vs-nodig
Obama heeft ook een jeugdbeweging en Bush sloot de oppositie op in Gitmo.quote:Op zondag 7 september 2014 20:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee, maar hij gaat nooit meer weg en heeft een eigen jeugdbeweging , en sluit de oppositie op in Siberië
Wie deed dat nog meer ??
O ja Stalin en Hitler
je zult met de realiteit geconfronteerd worden en sneller als je denktquote:Op zondag 7 september 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Obama heeft ook een jeugdbeweging en Bush sloot de oppositie op in Gitmo.
Hoe?quote:Op zondag 7 september 2014 20:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja vertel jezelf naar sprookjes , je zult met de realiteit geconfronteerd worden en sneller als je denkt
Door de Nieuwe Stalinquote:
Uh??quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin roept de agressie over zich af
De Baltische staten wilden zelf. Wat moet je dan tegen ze zeggen? "Sorry Letland, over een generatie wordt je weer binnengevallen door de Russen die hun staat weer 1 willen maken... Wen er maar vast aan, want je mag geen lid worden zodat de Russen dat niet meer kunnen doen?"quote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Exact. Amerika maakt de fout (of wellicht doen ze het wel opzettelijk want ze hebben baat bij verdeeldheid op het Europese continent) door de NAVO constant oostwaarts te willen uitbreiden. Rusland voelt zich nu net een gevangen kat in eigen huis.
Ja , soms is er opeens een nieuwe dictator, die 50 jaar het land blijft isoleren en dan zijn familie naar voren schuift , die soms nog erger zijn en de Democratie vervloeken als uitvinding van de duivelquote:
Godverdomme ik val van mijn stoel van het lachen. Journalisten van de New York Times, Harry Reid, Al Gore, John Kerry, ja die zitten inderdaad allemaal in Gitmoquote:Op zondag 7 september 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bush sloot de oppositie op in Gitmo.
Ja die posts van Sad Panda zijn soms wel heel erg Sadquote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Godverdomme ik val van mijn stoel van het lachen. Journalisten van de New York Times, Harry Reid, Al Gore, John Kerry, ja die zitten inderdaad allemaal in Gitmo![]()
Ben benieuwd, een 100 jarige president.quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja , soms is er opeens een nieuwe dictator, die 50 jaar het land blijft isoleren
Ja lach maar , het is erg genoegquote:
Mugabe is 90 jaar he en gaat ook voor de volgende termijnquote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd, een 100 jarige president.
Sorry wat? Bush sloot de oppositie op in Gitmo? Kun je dat iets meer verklaren en met bronnen komen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Obama heeft ook een jeugdbeweging en Bush sloot de oppositie op in Gitmo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |