Je zou bijna zelf mee gaan doen?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Vanavond toch al?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.quote:
Yes.quote:
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
@ Myrela
Mag ik jouw advies even vragen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe ovenschaal, de mijne heeft het na 10 jaar trouwe dienst helaas bijna begeven.
Heb jij een fijne, en zo ja, waar vandaan?
Ik wilde gewoon een degelijke van de Hema kopen, maar nu ik jou zie, dacht ik, ik kan het jou ook wel even vragen
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.quote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
Eigenwaarde is toch wel belangrijk jaquote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.
Ja, als ik rijk was zou ik dat ook doenquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zegquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Toch geen snelle verhuizing?quote:
Even snel als vanmiddag, moet alles in 1 keer over kunnen brengen lijkt me. Maar op het moment is de auto in gebruik.quote:
Ja, is ook mijn favoriete pan.quote:Op zondag 7 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zeg
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarquote:Op zondag 7 september 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is ook mijn favoriete pan.Onwijs blij dat ik die van mijn moeder mocht houden.
Dat is wel een mooie compromisquote:Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarHeb hem aan m'n zus gegeven toen ik emigreerde, nu kookt ze er altijd uit als ik op bezoek ben
Ja toch?quote:
Namen, nummers en maten willen we.quote:Op zondag 7 september 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Holy guacamole.... Mijn Poolse collega heeft haar foto aangepast. Een schoonheid is ze
Ik wist wel dat jij hier op zou reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |