+1quote:Op zondag 7 september 2014 11:31 schreef Crumpette het volgende:
oke, onesies en jumpsuitsik heb er al veel
ik vind ze schattig en hilarisch en zou ze zelf ook dragen als ik een baby was geloof ik.
quote:Op zondag 7 september 2014 11:31 schreef Crumpette het volgende:
ik vind ze schattig en hilarisch en zou ze zelf ook dragen als ik een baby was geloof ik.
Oh, ik snap 'mquote:Op zondag 7 september 2014 11:29 schreef Crumpette het volgende:
oh maar ik was ook niet van plan baby om te kleden hoorals ik de hele dag horizontaal lig doe ik immers ook geen jeans aan. Ik zeg meer slaappakje om aan te geven wat ik bedoel, zo'n ding met voetjes en hysterische all-over prints en duizend drukknoopjes
Als ik er als volwassene mee weg zou komen en ze ze in mijn maat hadden ik ook nu nog denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 11:31 schreef Crumpette het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:31 schreef Crumpette het volgende:
jumpsuits hadden ze deze zomer wel in de winkelsquote:Op zondag 7 september 2014 11:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als ik er als volwassene mee weg zou komen en ze ze in mijn maat hadden ik ook nu nog denk ik.
wel als je ze bij primark haalt jaquote:Op zondag 7 september 2014 11:35 schreef Crumpette het volgende:
maar die onesies voor volwassenen zijn van plastic![]()
zie net een vrouw met 4 blonde zonen voorbij komen hierben zo benieuwd naar hoe het zal zijn om jongensmama te zijn! kan me er nog weinig bij voorstellen geloof ik
Auto's, auto's, brandweer, auto's, politie, auto's, treinen. Oh had ik al auto's gezegd?quote:Op zondag 7 september 2014 11:35 schreef Crumpette het volgende:
maar die onesies voor volwassenen zijn van plastic![]()
zie net een vrouw met 4 blonde zonen voorbij komen hierben zo benieuwd naar hoe het zal zijn om jongensmama te zijn! kan me er nog weinig bij voorstellen geloof ik
ja, daar zat ik dus ook al overna te denken. ik heb een stapel rompers met korte mouw... maar als je daar wat overheen doet dan rolt dat opquote:Op zondag 7 september 2014 11:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb pas vorige week lange mouwen rompers gekocht voor ergens onder, verder aldoor mouwloos.. korte mouw vind ik echt drama, t zit altijd opgepropt. en overslag vind ik ook niks... fijn he die meningen...
ik ben nog nooit in een primark geweestquote:Op zondag 7 september 2014 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel als je ze bij primark haalt ja
quote:Op zondag 7 september 2014 11:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Auto's, auto's, brandweer, auto's, politie, auto's, treinen. Oh had ik al auto's gezegd?
daar maak ik me weinig zorgen over iddquote:Op zondag 7 september 2014 11:37 schreef AwayTL het volgende:
Haha ik hoop dat jullie geen slanke babies krijgen.
Zal eens kijken of ik nog een onesie misfitfoto van V heb.
awww.quote:Op zondag 7 september 2014 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar maak ik me weinig zorgen over idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |