Dat heb ik niet gezegd .quote:Op zondag 7 september 2014 14:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
nou lekker al die denigrerende berichten van de mods en admin naar de users hier, een paar dagen geleden waren sommigen hier ook al domme telegraaflezers die je niet serieus moest nemen volgens een mod. Elitair kliekje lijkt wel
ik hoef dat soort fotos echt niet te zien, dan slaap ik niet meer.quote:Op zondag 7 september 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die persoon van het Filmpje pagina terug heeft zijn lichaam afgestaan aan de wetenschap!
En tja ontbinding van een lichaam is een natuurlijk proces en is verschillend voor Mens of dier, dus snap de relevantie met dit topic dan wel!
misschien spoileren ook niet verstandig met bepaalde foto's sommige mensen willen sommige foto's niet zien, als je een spoiler maakt is hij alsnog als miniatuur bovenaan de pagina zichtbaar, misschien is het dan handiger om alleen de link van de pagina waar het plaatje op staat te maken!
Alleen als je denkt dat het best wel eens schokkend kan zijn.
Is maar een idee hoor
*Ik neem mijn statement terug. Bot heeft een dichtheid (1,75 g/cm3) wat hoger is dan water (1 g/cm3). Dus het zal ZINKEN. Al kan er variatie zijn tussen vers gestorven botten en lang dood zijnde botten.quote:Op zondag 7 september 2014 14:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Denk jij dat zware botten door een rivier meegesleurd (dragged) kunnen worden ?
Volgens mij zinkt een bot naar de bodem en blijft dan achter een rots o.i.d. hangen.
En als een bot meegesleurd zou kunnen worden,hoe komt het dan weer op de kant terecht ?
Waarom lees je zelf niet eens goed, ik schrijf een mod je doet nu hetzelfde als waar ik van beschuldigd word, nl de schoen zelf aantrekken. Het voelt niet fijn he, als iemand iets schrijft dat een bepaalde suggestie lijkt te zijn, ook al is het niet zo bedoeld.quote:Op zondag 7 september 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd .
En verder lees die post van mij waar jij zo over valt nu nog eens rustig, dan zie je dat ik geen enkele user bij naam noem.
volgens mij zinken botten welquote:Op zondag 7 september 2014 14:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Aangezien botten een lagere dichtheid hebben dan water zinken ze niet. Ze drijven. Vooral in een stroming.
Maar ik geloof zelf in de dumptheorie (oba moord).
Zie mijn edit. Ik was bezig bij te werken toen mijn klote programma crashte.quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij zinken botten wel
hoe komt dit skelet dan op de zeebodem terecht ?
a human skeleton lies uncovered on the sea floor.
[ afbeelding ]
ok dank je !quote:Op zondag 7 september 2014 14:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik was bezig bij te werken toen mijn klote programma crashte.
Het ligt voornamelijk aan de dichtheidswaardes (dat moest ik ook ff opzoeken) maar vergeet een ding niet:quote:
Lavje is DE MOD van BNW waar dit topic staat logisch dat ze zich aangesproken voelt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waarom lees je zelf niet eens goed, ik schrijf een mod je doet nu hetzelfde als waar ik van beschuldigd wordt, nl de schoen zelf aantrekken. Het voelt niet fijn he, als iemand iets schrijft dat een bepaalde suggestie lijkt te zijn, ook al is het niet zo bedoeld.
quote:Op zondag 7 september 2014 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoef dat soort fotos echt niet te zien, dan slaap ik niet meer.
Maar ik heb die fotobalk bovenin dus ook niet
ja en ik ben een user en voel me ook aangesproken als er iets in het algemeen wordt gezegd over de users hier. Lood om oud ijzer volgens mij.quote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavje is DE MOD van BNW waar dit topic staat logisch dat ze zich aangesproken voelt.
[..]Daarom was maar een idee, en hmm kan je dat ook uitschakelen ergens?
ik zie altijd bovenaan een pagina mini foto's staan gespoilerd of niet.
appart
Nou mooi, dan is dat onderwerp weer klaar.quote:Op zondag 7 september 2014 15:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja en ik ben een user en voel me ook aangesproken als er iets in het algemeen wordt gezegd over de users hier. Lood om oud ijzer volgens mij.
Welke aardbeving?quote:Op zondag 7 september 2014 15:00 schreef Poekje01 het volgende:
Er was een aardbeving op 1 april, horen we niets meer van?
volgens mij kun je verschillende lay outs kiezen, weet zo niet welke ik heb (zit nu mobiel), maar ik dacht een oudere. Zonder die hippe extra's.quote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavje is DE MOD van BNW waar dit topic staat logisch dat ze zich aangesproken voelt.
[..]Daarom was maar een idee, en hmm kan je dat ook uitschakelen ergens?
ik zie altijd bovenaan een pagina mini foto's staan gespoilerd of niet.
appart
of het wordt gesaboteerd, kan ook nog...quote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Er wordt hoogstwaarschijnlijk gesjoemeld met het onderzoek.
Als de resten verspreid zijn, kun je juist niet verwachten dat ze allemaal tegelijk worden gevonden.quote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Er wordt hoogstwaarschijnlijk gesjoemeld met het onderzoek.
En toch.. als de laatst gevonden botten vlakbij het bekken lagen, vind ik het bijzonder dat ze niet eerder gevonden zijn.. al is het natuurlijk niet uit te sluiten dat de rivier ze pas later daar heeft afgezet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als de resten verspreid zijn, kun je juist niet verwachten dat ze allemaal tegelijk worden gevonden.
Zo snel raken ze niet verspreid in een dichte bos.quote:Op zondag 7 september 2014 15:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als de resten verspreid zijn, kun je juist niet verwachten dat ze allemaal tegelijk worden gevonden.
In het ieder geval niet de camera want daar is de foto meegemaakt.quote:Op zondag 7 september 2014 16:08 schreef schuschuho het volgende:
Op de twee foto's in de "op" waar Kris dus op die stenen staat houdt ze wat vast in haar hand. Omdat haar vingers gesloten zijn denk ik dat ze wat vast heeft anders zijn je vingers uit elkaar omdat je probeert je evenwicht te bewaren. Is dit een camera of wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |