Maar dit is gewoon hoe ik normaal benquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Sommige mensen vinden dat wel oké hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon hoe ik normaal ben
Dat was het antwoordquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ontwijk je nu de vraag omdat het antwoord je niet bevalt?
Een paarquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat wel oké hoor.
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1quote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oké maar dan wil ik wel Vera erbij
Ik vind sommige mensen ook wel okee.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zo is ze niet echt het is een houding, dunkt mequote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoh haar schaamlippen plakken aan elkaar van kutvocht zodra ik haar weer eens seksueel intimideer, dus die kiest gegarandeert voor mij.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ontwijk je nu de vraag omdat het antwoord je niet bevalt?
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon hoe ik normaal ben
Jij mag Etsu wel hebben denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1
regel jij houses ik regel vb..quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zie ik al een paar maanden, maar er gebeurt nog altijd niets tussen die twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |