Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik een bepaald iemand maar eens bellen of een appje sturen...
Ik zou zelf ook liever typen, maar bellen is toch wel netter. Vind ik...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.quote:
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Ok, good point.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Ik dacht dat God altijd geportretteerd werd als een soort Zeus. Vind er niks vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Die geloven in Allahquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.quote:
Ik ken echt niks van Theo Maassenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.
Wacht dan tot morgen dude, ipv haar avond uit te verpestenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Totaal ongerelateerd, maar is er een super mooie maan buiten
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
En als 139e er uit
En dat terwijl ik gewoon anderhalf uur in de top 10 heb gestaan.
Dan pakken we nog maar een biertje.
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.
last of my kindquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?
Ja zat ik net ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht dan tot morgen dude, ipv haar avond uit te verpesten
Ho eens even.quote:
Er is helaas geen hug smiley, dus bij deze een hug.quote:
My thoughts exactly.quote:
Ja jij vindt barb ook een mooie man?quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij vindt barb ook een mooie man?
Prachtige kerel in more ways than one.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij vindt barb ook een mooie man?
Dat zou toch fijn zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yup, hopelijk aankomende week weer een goede week!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtige kerel in more ways than one.
Da's lief.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is helaas geen hug smiley, dus bij deze een hug.
Ik zou 'm ook zo doen ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
Prachtige kerel in more ways than one.
Biertje kerel?quote:
Zover wou ik nog niet gaan.quote:
You're welcome.quote:
Doe ik hetzelfde met vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou toch fijn zijn.
Ik ga mannen ook maar weer eens afzweren, blegh.
Zo ben ik.quote:
Oh, ik dacht dat het aan m'n internet lag...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
Is Fok! bij jullie ook om de haverklap dood?
Nee ik had het dus ook. En blijkbaar Thijs ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het aan m'n internet lag...
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
You're welcome.
[..]
Doe ik hetzelfde met vrouwen.
[..]
Zo ben ik.![]()
Ps. lag fok er net even uit..?
Ik las het. Nu nergens meer last van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had het dus ook. En blijkbaar Thijs ook.
Hier ook niet meer. Werkt weer normaal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het. Nu nergens meer last van.
Even afkoelenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.
Nog niet maar je sluit het op dit moment ook niet uit.quote:
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumquote:
Cool. Ik hou wel van concerten maar ik ga niet vaak genoeg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumWas in een industriegebied in Gent en was ook in de buitenlucht. Je zat onder een soort van betonnen afdak. Heel dat terrein was een soort van jeugdcentrum/skatepark. Geluid was wel goed overigens
Ga met mij naar Incubate over 2 wekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cool. Ik hou wel van concerten maar ik ga niet vaak genoeg.
Wat heb je recentelijk gezien / ga je nog zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn bier is opquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Biertje kerel?
[..]
Zover wou ik nog niet gaan.
Zeg dat wel jaquote:
En je hebt niks anders in huis?quote:
Nope. Maar ik ga zo even een wandelingetje maken, komt goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je hebt niks anders in huis?
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga met mij naar Incubate over 2 weken
John Mayer maar verder niks op de planning. Heb ook niet zoveel geld momenteel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je recentelijk gezien / ga je nog zien?
Ga je mee naar Appelpop?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumWas in een industriegebied in Gent en was ook in de buitenlucht. Je zat onder een soort van betonnen afdak. Heel dat terrein was een soort van jeugdcentrum/skatepark. Geluid was wel goed overigens
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.quote:
Oh ja dat is volgend weekend ook he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je mee naar Appelpop?
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?
[..]
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.
Dat is een stadsfestival in Tilburg, met de wat experimentelere en avontuurlijke stijlen muziekquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
[..]
John Mayer maar verder niks op de planning. Heb ook niet zoveel geld momenteel.
Geen tips. Gewoon concertagenda's bekijken, en zag een bekende naam staan die daar speelden. En die spelen binnenkort ook in NL op een festival (dat Incubate) maar nu kan ik ze daar overslaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je mee naar Appelpop?
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?
[..]
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.
Ik bereid me alvast mentaal voorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Wie gaat er mee ghosthunten?
http://www.lpi-international.nl/modules.php?Name=Inschr_Spookover
Ja, als je wilt ruilen tegen mijn-ik-hoest-bijna-mn-longen-eruit-hoest, dan graagquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een fijne kriebelhoest?
Klinkt wel leuk opzich.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een stadsfestival in Tilburg, met de wat experimentelere en avontuurlijke stijlen muziek
Klinkt wel geinig om eens een keer te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Wie gaat er mee ghosthunten?
http://www.lpi-international.nl/modules.php?Name=Inschr_Spookover
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik bereid me alvast mentaal overU won't catch me!
Ja, maar dan is de vraag, wil je ons meeten of ontwijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga misschien ook naar appelpop volgend weekend.
Je kan me blij maken als je iets anders kriebeltquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een fijne kriebelhoest?
Welke dag?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga misschien ook naar appelpop volgend weekend.
Normaal zou ik ja zeggen maar hoesten doet pijn nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als je wilt ruilen tegen mijn-ik-hoest-bijna-mn-longen-eruit-hoest, dan graag
Wanneer gaan we eens samen Brokeback Mountain kijken?quote:
Als ik ga dan zaterdagquote:
Zullen ze raar kijken als ik met een volledige Buffy/Supernatural uitrusting aan kom zetten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig om eens een keer te doen
www.incubate.orgquote:
Tegenvraag: wie is ons?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de vraag, wil je ons meeten of ontwijken
Wanneer wel dan?quote:
Euhm, ik heb volgende week nog niks staan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens samen Brokeback Mountain kijken?
Ik ben onsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenvraag: wie is ons?
En ik heb bijna iedereen hier al gemeet.
Neuh, denk het niet. Als ik al ga, ga ik als een de scepticus die alles ontkrachtquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen ze raar kijken als ik met een volledige Buffy/Supernatural uitrusting aan kom zetten?
Vrijdag zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat met mij mee op vrijdagavond?
Kaiser Chiefsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrijdag zou wel kunnen.
Komen er leuke bands dan?
Ik ga de hele tijd roepen dat we het lichaam moeten vinden en het moeten verbranden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, denk het niet. Als ik al ga, ga ik als een de scepticus die alles ontkracht
Oh daar ken ik niemand.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben ons
haha en Thijs gaat volgens mij ook.
En nog wat anderen uit het 25+ topic.
Oké, neem ik de wasknijpers mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, ik heb volgende week nog niks staan.
Doe datquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga de hele tijd roepen dat we het lichaam moeten vinden en het moeten verbranden.
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
www.incubate.org![]()
Zal ik je mijn like-list sturen?Volgens mij moet dat op een of andere manier mogelijk zijn.
Alleen je wasknijpers?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, neem ik de wasknijpers mee.
Daar twijfel ik ook niet aan gezien je voorkeur voor voetbalclub.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die leuk (live), ik heb smaak
Als het om Zeeuwse synoniemen hebben vind ik het ook primaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeeuwse of hebben we het over het synoniem voor een deel van het vrouwelijk lichaam?
Zeeuwse vrouwen drinken dan ook elke dag een liter zout waterquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het om Zeeuwse synoniemen hebben vind ik het ook prima
Dat doet me deugd, goed te horenquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
@ Thijs, je quiche voorkeur was goed bevallen trouwens.
Tegen het zuur?quote:Op zondag 7 september 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeeuwse vrouwen drinken dan ook elke dag een liter zout water
Dat hangt er vanaf hoe leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je nog een leuk piemelweetje?
Ik neig er ook nog steeds naar om me aan te melden en te gaan. Er is genoeg goede muziek en tiel is redelijk in de buurt. Al hangt het een beetje van het verloop van komende week af. DM anders alvast voor de zekerheid je gegevens?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben ons
haha en Thijs gaat volgens mij ook.
En nog wat anderen uit het 25+ topic.
smooth Yatsmanquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neig er ook nog steeds naar om me aan te melden en te gaan. Er is genoeg goede muziek en tiel is redelijk in de buurt. Al hangt het een beetje van het verloop van komende week af. DM anders alvast voor de zekerheid je gegevens?
Smoothquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neig er ook nog steeds naar om me aan te melden en te gaan. Er is genoeg goede muziek en tiel is redelijk in de buurt. Al hangt het een beetje van het verloop van komende week af. DM anders alvast voor de zekerheid je gegevens?
Nee dank je.quote:
Wees nou gewoon eens een vuigaardquote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dank je.
Of bedoelde je iets anders en ben ik zelfs met belgisch bier op teveel een gentleman om direct daaraan te denken?
Ja! Heerlijke roosjes, poesjes, mossels en zoquote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dank je.
Of bedoelde je iets anders en ben ik zelfs met belgisch bier op teveel een gentleman om direct daaraan te denken?
Platwormen die willen paren, gebruiken hun penis als degens. Hiermee vechten ze, totdat de een de ander steekt. Degene die gestoken wordt, is het vrouwtje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe leuk.
Maar waag eens een poging...
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Platwormen die willen paren, gebruiken hun penis als degens. Hiermee vechten ze, totdat de een de ander steekt. Degene die gestoken wordt, is het vrouwtje.
Hmmm, misschien ook wel een idee voor mensen om de penis als zwaard te gebruiken in een duel om een vrouw.quote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Platwormen die willen paren, gebruiken hun penis als degens. Hiermee vechten ze, totdat de een de ander steekt. Degene die gestoken wordt, is het vrouwtje.
Wauw, echt educatief dit. Dat wist ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de mensenwereld niet andersquote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, liever niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ook wel een idee voor mensen om de penis als zwaard te gebruiken in een duel om een vrouw.
Graag gedaan. Ik ben morgen terug met een nieuw penisfeitje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, echt educatief dit. Dat wist ik nietWel een beetje lame dat die verliest het vrouwtje moet zijn, dat zou juist als overwinning gezien moeten worden door de natuurlijk. Maar toch bedankt voor de info
Jij bent het mannetje toch?quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
In de mensenwereld niet anders
Zou tof zijn je ook eens op een meet te mogen ontmoeten yatsquote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef yats het volgende:
[..]Zo was het serieus niet eens bedoeld
Ben bezig dm's te beantwoorden.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ben je weer uit je slaap opgestaan, Jezus?
Dan hoeven we het eerste uur niet meer op je te rekenenquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig dm's te beantwoorden.
Allemaal mensen die voor het slapen gaan nog wat verzoekjes voor je hadden tijdens het bidden?quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Allemaal mensen die voor het slapen gaan nog wat verzoekjes voor je hadden tijdens het bidden?
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik morgen de hele dag niet gepost heb, kan iemand dan 112 bellen? Dan heb ik m'n longen eruit gehoest en heb ik hulp nodig.
Niks? Ik bedoelde, ik kan ze nu net binnenhouden, maar weet niet hoe lang ik dat nog vol kan houden.quote:
Ik kan EHBO maar soms is de professionele hulp een stuk beter.quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik morgen de hele dag niet gepost heb, kan iemand dan 112 bellen? Dan heb ik m'n longen eruit gehoest en heb ik hulp nodig.
Nee inderdaad, dat moeten we niet hebben he.quote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks? Ik bedoelde, ik kan ze nu net binnenhouden, maar weet niet hoe lang ik dat nog vol kan houden.
En ik kan moeilijk zeggen als ik elk uur niet gepost heb bel dan 112, want ik probeer ook nog een leven te hebben en morgen is F1, dus dan hoef ik natuurlijk geen blauw aan de deur te hebben die komt storen.
Ik heb ook netjes mn EHBO-diploma, maar heb zo'n vermoeden dat ik het dan daarmee niet ga redden.quote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan EHBO maar soms is de professionele hulp een stuk beter.
Beterschap Yv
Komt goed!quote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook netjes mn EHBO-diploma, maar heb zo'n vermoeden dat ik het dan daarmee niet ga redden.
Welterusten!quote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik ga jullie verlaten lieverds, slaap lekker
Als je je longen eruit hoest kan geen 1 EHBO-er je redden dus twijfel maar niet aan je vaardigheden, daar ligt 't m niet aan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook netjes mn EHBO-diploma, maar heb zo'n vermoeden dat ik het dan daarmee niet ga redden.
Jij kunt reanimeren op de baywatch manier?quote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kom je wel mond-op-mond geven hoorquote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik ga jullie verlaten lieverds, slaap lekker
De Baywatch manier? Dus onkundig maar een beetje onvakkundig duwen terwijl m'n borsten bijna uit m'n truitje vallen?quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kunt reanimeren op de baywatch manier?
Likewisequote:Op zondag 7 september 2014 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou tof zijn je ook eens op een meet te mogen ontmoeten yats
Populaire manquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat je in slowmotion in je badpak aan bent komen rennen ja.quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De Baywatch manier? Dus onkundig maar een beetje onvakkundig duwen terwijl m'n borsten bijna uit m'n truitje vallen?
Ja, dat zou ik kunnen ja in nood (al heb ik geen rood badpak dus dan is wel het hele effect weg natuurlijk)quote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nadat je in slowmotion in je badpak aan bent komen rennen ja.
Naaktstrand is ook goedquote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik kunnen ja in nood (al heb ik geen rood badpak dus dan is wel het hele effect weg natuurlijk)
Dat is dan wel jammer ja.quote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik kunnen ja in nood (al heb ik geen rood badpak dus dan is wel het hele effect weg natuurlijk)
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, heb je toch allemaal niet door mocht het ooit nodig zijn.
Niks mis met zelfvertrouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, smart, hot & cute over here![]()
En gelukkig geen gebrek ook aan zelfoverschatting ook
Goede smaak. Beter dan een gewoon propje in iig.quote:Op zondag 7 september 2014 00:50 schreef Faxie het volgende:
Hehehe de kat zit zich al een half uur te vermaken met een propje papier van m'n chocoreep
Dan werkt niet meer sinds ze de lekkerste smaak niet meer in het assortiment hebben.quote:
Ik heb nog wat overquote:Op zondag 7 september 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw Fax, nou heb ik ook zin in chocolade.
welke smaak?quote:Op zondag 7 september 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan werkt niet meer sinds ze de lekkerste smaak niet meer in het assortiment hebben.![]()
Daarvoor deed ik altijd alles voor B&J, nu.. nu is dat tijdperk ten einde.
Smoothquote:
Goh toevallig, da's net het smaakje dat ik hier nog heb liggenquote:Op zondag 7 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
New York Super Fudge Chunk natuurlijk.
Leugenaar!quote:Op zondag 7 september 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goh toevallig, da's net het smaakje dat ik hier nog heb liggen
Neeee niet gaanquote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leugenaar!
Ik moet gewoon maar gaan slapen denk ik, misschien helpt dat.
Als dat zo is, dan moet je even melden waar (als je een specifieke locatie hebt), dan heb je mij zojuist heel blij gemaaktquote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laatst nog ergens gezien hoor.
Bij de AH.quote:Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet je even melden waar (als je een specifieke locatie hebt), dan heb je mij zojuist heel blij gemaakt
Ja in m'n vriezerquote:Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet je even melden waar (als je een specifieke locatie hebt), dan heb je mij zojuist heel blij gemaakt
Je bent serieus?quote:
Graagquote:Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de AH.
Ik zal van de week even controleren voor je.
Ik ben altijd serieus. Ben je er zo?quote:Op zondag 7 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent serieus?
[..]
Graag
Ga volgende week toch naar Nijmegen als het goed is,
kan ik op de terugweg daar even langs
Nee, nu krijg ik toch geen hap door m'n keel, want m'n longen hangen eruit,quote:Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ben je er zo?
Owja jij bent niet van de poezenquote:Op zondag 7 september 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nu krijg ik toch geen hap door m'n keel, want m'n longen hangen eruit,
en ik moet natuurlijk eerst bewijs zien, en je hebt katten dus kan ik niet echt in de buurt komen, maar anders.....
Oh,.. ik hoop niet dat dat mijn schuld is.quote:Op zondag 7 september 2014 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
welterusten
Ik ga aan de cookie dough beginnen.
Nee ik ga cookie dough eten en naar Sam en Dean Winschester kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh,.. ik hoop niet dat dat mijn schuld is.
En mochten jullie je vervelend kan je altijd nog, net als ik, luisterend naar Jim in slaap vallen
Ik ben echt zoooo jaloers nuquote:Op zondag 7 september 2014 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ga cookie dough eten en naar Sam en Dean Winschester kijken.
Koop een muggenstekker.quote:Op zondag 7 september 2014 04:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zeker al 1,5 uur geslapen. Alleen nuv gek van de jeuk van muggenbulten en gezoem van een mug.
Ik word gek hier. Zou Jack Nickelson zich zo gevoeld hebben in de shining?
Kaneel uit. Gr gr
Jij springt gelijk weer op de eerste de beste vrouw in het topic he.quote:
Deze was niet beschikbaar had ik vernomenquote:Op zondag 7 september 2014 04:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij springt gelijk weer op de eerste de beste vrouw in het topic he.
Jeetje Fax, wat is dit nou?quote:Op zondag 7 september 2014 04:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze was niet beschikbaar had ik vernomen
Daten is het allang niet meer hoorquote:Op zondag 7 september 2014 04:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fax, wat is dit nou?
Is Zeefje aan het daten? Zou het met een van de opper hosselbazen Art of yats zijn?
Nee niet met mijquote:Op zondag 7 september 2014 04:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fax, wat is dit nou?
Is Zeefje aan het daten? Zou het met een van de opper hosselbazen Art of yats zijn?
Gewoon keiharde neuqseks?quote:
Goedesmorgens,quote:Op zondag 7 september 2014 08:04 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Leuk wakker worden, het weer is prachtig, maar je dag is verpest. Bij voorbaat.
Ik ga comazuipen.
Niet je dag door laten verpesten joh. Genoeg andere leuke kerels die zo met je naar de dierentuin zouden gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 09:26 schreef Samzz het volgende:
Een of andere kutsmoes van een kerel, natuurlijk.
Meh. Niet zo kort dag. Maakt ook niet uit, ik ga alleenquote:Op zondag 7 september 2014 09:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet je dag door laten verpesten joh. Genoeg andere leuke kerels die zo met je naar de dierentuin zouden gaan.
Ook zo kort dagquote:Op zondag 7 september 2014 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Niet zo kort dag. Maakt ook niet uit, ik ga alleen.
Naar welke dierentuin ga je? En lukt dat al, met je teen enzo?quote:Op zondag 7 september 2014 09:42 schreef Samzz het volgende:
Meh. Niet zo kort dag. Maakt ook niet uit, ik ga alleen.
Doubt it. Maar goed, alleen vermaak ik me ook prima, het is gewoon zo'n bagger smoes. Ik houd daar niet van, zeg gewoon dat je niet wilt.quote:Op zondag 7 september 2014 09:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook zo kort dag
En dat is altijd een goede oplossing
Antwerpen Zoo. En ja hoor, ik heb donderdag en vrijdag ook gewoon gewerkt.quote:Op zondag 7 september 2014 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar welke dierentuin ga je? En lukt dat al, met je teen enzo?
Veel plezier in elk geval.quote:Op zondag 7 september 2014 09:47 schreef Samzz het volgende:
Antwerpen Zoo. En ja hoor, ik heb donderdag en vrijdag ook gewoon gewerkt.
quote:
Raadsels en mysteriën.quote:
Heel goed. Veel plezierquote:Op zondag 7 september 2014 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Maar goed, alleen vermaak ik me ook prima, het is gewoon zo'n bagger smoes. Ik houd daar niet van, zeg gewoon dat je niet wilt.
Dat sowieso, maar goed dan weet je ook gelijk genoeg over hem.quote:Op zondag 7 september 2014 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Maar goed, alleen vermaak ik me ook prima, het is gewoon zo'n bagger smoes. Ik houd daar niet van, zeg gewoon dat je niet wilt.
Nog steeds met die engerd? Of is ie inmiddels niet meer zo eng?quote:
Goedzo, wij vrouwen kunnen ons zelf prima alleen vermaken,quote:Op zondag 7 september 2014 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen Zoo. En ja hoor, ik heb donderdag en vrijdag ook gewoon gewerkt.
Neuqseks?quote:Op zondag 7 september 2014 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon keiharde neuqseks?
[..]
Goedesmorgens,
Hoezo is je dag verpest?
Mijn excuses, geenstijl/dumpert heeft mijn leven beïnvloed...quote:Op zondag 7 september 2014 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Neuqseks?
Is dat weer iets nieuws? Of is het dubbelop-dag?
Oei, dat zijn niet de soort mensen die je als invloed wil hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 10:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn excuses, geenstijl/dumpert heeft mijn leven beïnvloed...
Al hoe wel het niet perse dubbelop is. Seks hoeft niet gelijk te impliceren dat er ook geneukt wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, dat zijn niet de soort mensen die je als invloed wil hebben.
Gecondoleerd.
Seks hebbenquote:Op zondag 7 september 2014 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Al hoe wel het niet perse dubbelop is. Seks hoeft niet gelijk te impliceren dat er ook geneukt wordt.
Deze discussie is te veel gevraagd voor een zondagochtend hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Al hoe wel het niet perse dubbelop is. Seks hoeft niet gelijk te impliceren dat er ook geneukt wordt.
Mug nog te pakken gekregen?quote:Op zondag 7 september 2014 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaolo moe zeg, allejezus.
Ik moet straks nog naar een verjaardag tot rond etenstijd.
Je 'moet' helemaal niks.quote:Op zondag 7 september 2014 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaolo moe zeg, allejezus.
Ik moet straks nog naar een verjaardag tot rond etenstijd.
Seks is toch vaak beter in de hoofd.quote:
Ik vind het niet eens een discussie.quote:Op zondag 7 september 2014 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze discussie is te veel gevraagd voor een zondagochtend hoor.
De hoofd.... Brrrrr.quote:Op zondag 7 september 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is toch vaak beter in de hoofd.
Nee.quote:
Ik kijk het nog maar even aan.quote:
Spelling ook.quote:Op zondag 7 september 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets zou zeggen, gezien je vorige zin, maar ik ben te moe om er tegenin te gaan, dus prima.quote:Op zondag 7 september 2014 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een discussie.
Sorryquote:Op zondag 7 september 2014 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets zou zeggen, gezien je vorige zin, maar ik ben te moe om er tegenin te gaan, dus prima.
Je moest dat zijn. Autocorrect.quote:
Dit kloptquote:Op zondag 7 september 2014 10:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedzo, wij vrouwen kunnen ons zelf prima alleen vermaken,
veel plezier!!
Vergeet geen paracetamol mee te nemen.quote:Op zondag 7 september 2014 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klopt. De bus gaat om kwart over, dus nog even snel wat eten, tas is verder ingepakt, dus ik ben klaar om te gaan
.
Truequote:Op zondag 7 september 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
Gister weer eens Brokeback Mountain bekeken. Steengoede film blijft het.
Die heb ik standaard in m'n tasquote:Op zondag 7 september 2014 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet geen paracetamol mee te nemen.
Dierentuinen zijn altijd veel loopwerk, misschien krijg je wel weer last van je teen.
Dan heb je het maar vast bij je
Juist!quote:Op zondag 7 september 2014 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Heath
.
[..]
Die heb ik standaard in m'n tas. Nooit nodig gehad, maar je kan 't maar bij je hebben, hé.
Lang geleden dat ik die heb gezien. Wordt ook niet vaak uitgezonden volgens mij.quote:Op zondag 7 september 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
Dacht dat we die samen gingen kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
Niet mee eensquote:Op zondag 7 september 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan m niet vaak genoeg zien.quote:Op zondag 7 september 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat we die samen gingen kijken.
Misschien vindt ze je zo lief, dat ze nu vast heeft voor-gekeken, zodat ze als jullie samen kijken, je kan afschermen voor de stukken die een seksuele lading hebben, omdat ze nu precies weet wanneer die zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat we die samen gingen kijken.
Veel plezierquote:
Niemand die zich even tijdelijk wil vrijwilligen daarvoor?quote:Op zondag 7 september 2014 11:05 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
kon ik energie van krijgen liefde bedrijven
ik ben streng met keuzesquote:Op zondag 7 september 2014 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand die zich even tijdelijk wil vrijwilligen daarvoor?
Dan is het goedquote:Op zondag 7 september 2014 11:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan m niet vaak genoeg zien.
Ze zei wel dat ze lief tegen me zou doen.quote:Op zondag 7 september 2014 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien vindt ze je zo lief, dat ze nu vast heeft voor-gekeken, zodat ze als jullie samen kijken, je kan afschermen voor de stukken die een seksuele lading hebben, omdat ze nu precies weet wanneer die zijn.
Faxie?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat nummer dat je als onderschrift hebt staan is super lekker, bedankt voor de tip![]()
wat vind je leuk aan het clip om precies te zijn??quote:Op zondag 7 september 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat nummer dat je als onderschrift hebt staan is super lekker, bedankt voor de tip![]()
Oh, de videoclip heb ik niet echt bekeken, alleen het nummer geluisterd.quote:Op zondag 7 september 2014 11:14 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
wat vind je leuk aan het clip om precies te zijn??
zekerquote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, de videoclip heb ik niet echt bekeken, alleen het nummer geluisterd.
Nu het origineel aan het luisteren (10 min?!).
Nummer is gewoon lekker, goede opbouw. En een sax (of wat het ook is) is altijd een lekkere toevoeging!
beschrijf je kleurrijke icon eens maar sgatquote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, de videoclip heb ik niet echt bekeken, alleen het nummer geluisterd.
Nu het origineel aan het luisteren (10 min?!).
Nummer is gewoon lekker, goede opbouw. En een sax (of wat het ook is) is altijd een lekkere toevoeging!
Radio sgat....ik luister 24 uur radioquote:Op zondag 7 september 2014 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, dus zo even wat meer luisteren.
Waar ken jij het van?
Mijn UI = aurora borealisquote:Op zondag 7 september 2014 11:18 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
beschrijf je kleurrijke icon eens maar sgat
Welk radiostation dan?quote:Op zondag 7 september 2014 11:19 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Radio sgat....ik luister 24 uur radio
per dag...ik overdrijf wel minimaal 1 uur tot 5 uur per dagquote:Op zondag 7 september 2014 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn UI = aurora borealis????wat is dit
[..]
Welk radiostation dan?
En per week of per dag?
En naar welk radiostation dan?quote:Op zondag 7 september 2014 11:21 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
per dag...ik overdrijf wel minimaal 1 uur tot 5 uur per dag
Goed te horenquote:Op zondag 7 september 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen
En goedemorgen. Ik leef nog, 112 is vooralsnog niet nodig
op volgorde danquote:Op zondag 7 september 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En naar welk radiostation dan?
En aurora borealis is het noorderlicht (google!)
Oh, tijdens je vakantie stond die toch wel goed?quote:Op zondag 7 september 2014 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te horen
Straks kijken of ik toch een betere plek voor mijn camera op de motor kan vinden. De ene plek geeft veel beeld maar trilt als een gek, en de andere is erg stabiel maar 30% van het beeld is de kuip
Oh, ok, ik dacht gewoon 1 specifiek station met dit soort muziek.quote:Op zondag 7 september 2014 11:24 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
op volgorde dan
538
decibel
slamfm
Qmusic
skyradio
radio 1 en 2 en 3
drechtstadfm
etc...
quote:Op zondag 7 september 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ok, ik dacht gewoon 1 specifiek station met dit soort muziek.
En ik vind het origineel toch aangezien minder goed. Duurde te lang.
Ja, dat wel. Maar omdat de muziek eroverheen stond hoorde je het resoneren niet. Als ik mijn clips terugkijk na een rit dan hoor je het duidelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 11:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, tijdens je vakantie stond die toch wel goed?
Goedemorgen waarde heer. En wat Yvie vraagt.quote:
Dat gaat er vandaag eindelijk van komen ja, thanksquote:Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedemorgen, lukt alles een beetje met verhuizen?
Leuk, en lekker snel gelijk, toch nog voor het einde van je vakantie het belangrijkste geregeldquote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat er vandaag eindelijk van komen ja, thanks
Ah, dus vandaag wat proefritjes?quote:Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar omdat de muziek eroverheen stond hoorde je het resoneren niet. Als ik mijn clips terugkijk na een rit dan hoor je het duidelijk.
Hier hoor je het bijvoorbeeld niet:
Heb nog geen voorbeeld waarbij je het wel hoort.
Yup, inderdaadquote:Op zondag 7 september 2014 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, en lekker snel gelijk, toch nog voor het einde van je vakantie het belangrijkste geregeld
Inderdaad. Heb nog plakkers over dus even kijken waar ik hem het beste neer kan hangen. Alleen uitkijken dat ik niet de hele kuip vol plakkers heb straksquote:
De echte studentquote:Op zondag 7 september 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, inderdaadBen dan ook zeer blij!
En veel te verhuizen heb ik toch niet, tis vrijwel alleen maar kleding en boeken
Oh, dat valt reuze mee dan.quote:Op zondag 7 september 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, inderdaadBen dan ook zeer blij!
En veel te verhuizen heb ik toch niet, tis vrijwel alleen maar kleding en boeken
Ik ben al 17 jaar geen student meer johquote:
Wist ik ook welquote:Op zondag 7 september 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al 17 jaar geen student meer joh![]()
Maar ik reis graag licht, ik kwam aan op dit eiland met slechts 2 koffers
quote:Op zondag 7 september 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al 17 jaar geen student meer joh![]()
Maar ik reis graag licht, ik kwam aan op dit eiland met slechts 2 koffers
Ik ben er in Nederland door schade en schande achter gekomen dat Tyler Durden gelijk had: "The things you own, end up owning you." Dus ik hoef niet zoveel meer te bezitten tegenwoordig.quote:Op zondag 7 september 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wist ik ook wel
En 2 koffers? Dat is inderdaad vrij weinig. Knap dat je het zo simpel hebt gehouden
Wijze woorden en in sommige gevallen ook waar ja.quote:Op zondag 7 september 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er in Nederland door schade en schande achter gekomen dat Tyler Durden gelijk had: "The things you own, end up owning you." Dus ik hoef niet zoveel meer te bezitten tegenwoordig.
quote:Op zondag 7 september 2014 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wijze woorden en in sommige gevallen ook waar ja.
yummie yummiequote:Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe lekker een tosti als ontbijt kan zijn
en als lunch.quote:Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe lekker een tosti als ontbijt kan zijn
Tosti's zijn altijd goed. Ham/kaas en een beetje ketchupquote:Op zondag 7 september 2014 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
en als lunch.En als avondeten.
En als tussendoortje.
Salami>ham op een tostiquote:Op zondag 7 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tosti's zijn altijd goed. Ham/kaas en een beetje ketchup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |