Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik een bepaald iemand maar eens bellen of een appje sturen...
Ik zou zelf ook liever typen, maar bellen is toch wel netter. Vind ik...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.quote:
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Ok, good point.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Ik dacht dat God altijd geportretteerd werd als een soort Zeus. Vind er niks vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Die geloven in Allahquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.quote:
Ik ken echt niks van Theo Maassenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.
Wacht dan tot morgen dude, ipv haar avond uit te verpestenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Totaal ongerelateerd, maar is er een super mooie maan buiten
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
En als 139e er uit
En dat terwijl ik gewoon anderhalf uur in de top 10 heb gestaan.
Dan pakken we nog maar een biertje.
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.
last of my kindquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?
Ja zat ik net ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht dan tot morgen dude, ipv haar avond uit te verpesten
Ho eens even.quote:
Er is helaas geen hug smiley, dus bij deze een hug.quote:
My thoughts exactly.quote:
Ja jij vindt barb ook een mooie man?quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij vindt barb ook een mooie man?
Prachtige kerel in more ways than one.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij vindt barb ook een mooie man?
Dat zou toch fijn zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yup, hopelijk aankomende week weer een goede week!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtige kerel in more ways than one.
Da's lief.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is helaas geen hug smiley, dus bij deze een hug.
Ik zou 'm ook zo doen ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
Prachtige kerel in more ways than one.
Biertje kerel?quote:
Zover wou ik nog niet gaan.quote:
You're welcome.quote:
Doe ik hetzelfde met vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou toch fijn zijn.
Ik ga mannen ook maar weer eens afzweren, blegh.
Zo ben ik.quote:
Oh, ik dacht dat het aan m'n internet lag...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
Is Fok! bij jullie ook om de haverklap dood?
Nee ik had het dus ook. En blijkbaar Thijs ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het aan m'n internet lag...
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
You're welcome.
[..]
Doe ik hetzelfde met vrouwen.
[..]
Zo ben ik.![]()
Ps. lag fok er net even uit..?
Ik las het. Nu nergens meer last van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had het dus ook. En blijkbaar Thijs ook.
Hier ook niet meer. Werkt weer normaal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het. Nu nergens meer last van.
Even afkoelenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, morgen denk ik er weer anders over. Ik ben gewoon even pissed.
Nog niet maar je sluit het op dit moment ook niet uit.quote:
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumquote:
Cool. Ik hou wel van concerten maar ik ga niet vaak genoeg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumWas in een industriegebied in Gent en was ook in de buitenlucht. Je zat onder een soort van betonnen afdak. Heel dat terrein was een soort van jeugdcentrum/skatepark. Geluid was wel goed overigens
Ga met mij naar Incubate over 2 wekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cool. Ik hou wel van concerten maar ik ga niet vaak genoeg.
Wat heb je recentelijk gezien / ga je nog zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn bier is opquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Biertje kerel?
[..]
Zover wou ik nog niet gaan.
Zeg dat wel jaquote:
En je hebt niks anders in huis?quote:
Nope. Maar ik ga zo even een wandelingetje maken, komt goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je hebt niks anders in huis?
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga met mij naar Incubate over 2 weken
John Mayer maar verder niks op de planning. Heb ook niet zoveel geld momenteel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je recentelijk gezien / ga je nog zien?
Ga je mee naar Appelpop?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel aardig. Lokatie was niet bepaald een poppodiumWas in een industriegebied in Gent en was ook in de buitenlucht. Je zat onder een soort van betonnen afdak. Heel dat terrein was een soort van jeugdcentrum/skatepark. Geluid was wel goed overigens
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.quote:
Oh ja dat is volgend weekend ook he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je mee naar Appelpop?
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?
[..]
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.
Dat is een stadsfestival in Tilburg, met de wat experimentelere en avontuurlijke stijlen muziekquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
[..]
John Mayer maar verder niks op de planning. Heb ook niet zoveel geld momenteel.
Geen tips. Gewoon concertagenda's bekijken, en zag een bekende naam staan die daar speelden. En die spelen binnenkort ook in NL op een festival (dat Incubate) maar nu kan ik ze daar overslaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je mee naar Appelpop?
[..]
Klinkt apart, hoe kwam je aan de tip om specifiek daarheen te gaan dan?
[..]
Nou nou, serieus is misschien wat overdreven.
Ik bereid me alvast mentaal voorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Wie gaat er mee ghosthunten?
http://www.lpi-international.nl/modules.php?Name=Inschr_Spookover
Ja, als je wilt ruilen tegen mijn-ik-hoest-bijna-mn-longen-eruit-hoest, dan graagquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een fijne kriebelhoest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |