Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik een bepaald iemand maar eens bellen of een appje sturen...
Ik zou zelf ook liever typen, maar bellen is toch wel netter. Vind ik...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen roept nu heel erg hard dat je moet bellen. Maar persoonlijk zou ik het liever typen.
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.quote:
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mij niet goed gezind, dus ik hem niet. Het is goed.
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Ok, good point.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is geen god dus die discussie is al zinloos.
Ik dacht dat God altijd geportretteerd werd als een soort Zeus. Vind er niks vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij? Zij (lees: Alanis Morissette)
Die geloven in Allahquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we dat al onze lieve zandvriendjes gaan vertellen?
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.quote:
Ik ken echt niks van Theo Maassenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Allah is ook God, maar dan doet hij een typetje!" ~ Theo Maassen.
Wacht dan tot morgen dude, ipv haar avond uit te verpestenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dat is meer omdat ik weet dat ze nu op een verjaardag zit. Anders had ik sowieso afgesproken of gebeld. Zo ben ik ook wel.
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Totaal ongerelateerd, maar is er een super mooie maan buiten
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
En als 139e er uit
En dat terwijl ik gewoon anderhalf uur in de top 10 heb gestaan.
Dan pakken we nog maar een biertje.
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las mooie man, en dat vond ik al vreemd aangezien ik gewoon binnen zit.
last of my kindquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen? En jij bent de enige mooie man die nog over is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |