abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144251523
Erg serieuze slaapproblemen wil ik dit niet noemen, maar ik heb moeite met vroeg naar bed gaan. Hoe doen jullie dit? Het lukt me gewoon niet om voor 24:00 te slapen. :( Hoe vroeg ik het ook probeer. :')
Hoogachtend
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:44:35 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_144251576
Sta je 's ochtends wel op een fatsoenlijke tijd op?
pi_144251586
Tot hoe laat slaap je 's ochtends uit? Misschien zit daar het probleem?
Mocht het echt niet lukken om op tijd in te slapen, probeer dan dingen als een uur voor het slapen gaan geen elektronische apparatuur gebruiken etc.
pi_144251599
Slaappillen

gr gr
pi_144251617
Op de IJslandse manier :P
pi_144251623
Wordt je wel 'moe' op een dag, of zit je veel en doe je eigenlijk maar weinig?
Professioneel gifmenger.
pi_144251630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef Scuidward het volgende:
Sta je 's ochtends wel op een fatsoenlijke tijd op?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef christiman het volgende:
Tot hoe laat slaap je 's ochtends uit? Misschien zit daar het probleem?
Mocht het echt niet lukken om op tijd in te slapen, probeer dan dingen als een uur voor het slapen gaan geen elektronische apparatuur gebruiken etc.
7:30
Hoogachtend
pi_144251659
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
Wordt je wel 'moe' op een dag, of zit je veel en doe je eigenlijk maar weinig?
Het is altijd zo, of ik een dag veel sport of dat ik vrij weinig doe.
Hoogachtend
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:46:34 #9
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144251662
Je moet jezelf moe maken, ga dus sporten ^O^
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:47:21 #10
203089 Scuidward
pi_144251696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

[..]

7:30
Dan zou ik niet zeggen dat je een probleem hebt. 7 uur slaap is prima. Ik heb juist problemen met opstaan.

En dat zie ik dan de hele dag terugkomen.
pi_144251726
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dan zou ik niet zeggen dat je een probleem hebt. 7 uur slaap is prima. Ik heb juist problemen met opstaan.

En dat zie ik dan de hele dag terugkomen.
Wat noem je problemen met opstaan? Want ik ben ook slaperig als ik opsta.
Hoogachtend
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:48:25 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_144251750
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_144251772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Starm het volgende:
Je moet jezelf moe maken, ga dus sporten ^O^
Dat zal ik dan gaan doen. Helpt seks ook? Dan is het handig om een chick te regelen. Misschien wil Annabel93 wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Annabel93 het volgende:
Hoogachtend
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:49:59 #14
203089 Scuidward
pi_144251820
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Zonlicht missen voornamelijk. Ik heb nooit een ochtendhumeur, omdat ik geen ochtenden ken.

Op vrije dagen dan. Doordeweeks lukt het me wel hoor, ben ik tussen 9 en 10 wel weer scherp.
pi_144251832
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Bak koffie en het probleem is opgelost --> lijkt me geen slaapprobleem.
Hele dag gaar en moeite wakker te blijven --> google eens op slaaphygiene.
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:51:28 #16
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144251888
quote:

[..]

Dat zal ik dan gaan doen. Helpt seks ook? Dan is het handig om een chick te regelen. Misschien wil Annabel93 wel.

[..]

Seks ook ja
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144251903
quote:

[..]

[..]

:') je wil echt aandacht he...
pi_144252225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:51 schreef Annabel93 het volgende:

[..]

:') je wil echt aandacht he...
Dat was wel makkelijk te analyseren.
Hoogachtend
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:00:02 #19
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144252330
Minder baggeren, van bagger krijg je gewetenskwesties .
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144252353
melatoninepillen
  zaterdag 6 september 2014 @ 22:00:35 #21
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144255497
Eet iets waar je moe van wordt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144256091
halfuur voor t slapen gaan ff fappie machen
  zondag 7 september 2014 @ 04:56:46 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_144264201
Je hebt in elk geval veel goede (en een paar idiote tips) gekregen.. probeer de tips uit, die je nog niet eerder hebt geprobeerd.

Maar als het allemaal niet werkt... dan moet je aan het idee gaan wennen dat je gewoon een nachtmens bent. Sommige mensen krijgen overdag teveel prikkels binnen (te veel geluid, te veel te zien, teveel indrukken) dat ze amper toekomen aan hun eigen gedachten.
Dan wordt je overdag soms verschrikkelijk moe, maar kun je 's nachts (of 's avonds) toch niet slapen, want je moet alle indrukken en wat je hebt geleerd ook nog verwerken.

Dan heb je de rust van de avond of nacht nodig (en het beste doe je dat in jouw bed, ook wanneer je niet kunt slapen, of een nachtwandeling te maken of gewoon lekker buiten zitten/ liggen op een lounge bank of zo).

Het slechte nieuws is dat het vaak een soort van lichte autisme is... het goede nieuws is, dat het ook vaak een vorm van "beelddenken" is. Jouw brein is mogelijk actiever dan de meeste hersenen... door allerlei dwars en kruisverbanden te zien, die 90% van de mensen niet zullen zien.
Maar door al die prikkels die bij je binnenkomen, reageert het brein wat later. Het brein heeft rust nodig om alles te verwerken.

Zelf werd ik al vroeg naar jeugdpsychologen gestuurd om van mijn slaapproblemen af te komen... al voor mijn 13e. Maar niemand kon me helpen... want dat was vaak in de middag, waardoor zelfs hypnose niet hielp. Mijn brein was nog te actief om rustig te worden. Misschien had toen een psycholoog me kunnen helpen, die in de vroege nacht me had willen helpen met hypnose therapie.

Pas sinds een jaartje of 10 (ik ben nu 45 jaar) weet ik dat ik zowel een beelddenker en hoog sensitief ben.... en snap ik ook waarom ik een nachtmens ben.

En nee, ik ga niet zeggen dat jij dit ook allemaal bent... daarvoor weet ik te weinig van jou. Maar als je verder geen goed antwoord vindt, dan moet je dit nog eens even uitzoeken. Want mensen hebben en antwoord nodig, ook jij, anders zou je deze vraag niet stellen.

Ik wens je veel geluk en wijsheid op jouw pad naar een antwoord! ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_144264237
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 04:56 schreef EricOscuro het volgende:
Je hebt in elk geval veel goede (en een paar idiote tips) gekregen.. probeer de tips uit, die je nog niet eerder hebt geprobeerd.

Maar als het allemaal niet werkt... dan moet je aan het idee gaan wennen dat je gewoon een nachtmens bent. Sommige mensen krijgen overdag teveel prikkels binnen (te veel geluid, te veel te zien, teveel indrukken) dat ze amper toekomen aan hun eigen gedachten.
Dan wordt je overdag soms verschrikkelijk moe, maar kun je 's nachts (of 's avonds) toch niet slapen, want je moet alle indrukken en wat je hebt geleerd ook nog verwerken.

Dan heb je de rust van de avond of nacht nodig (en het beste doe je dat in jouw bed, ook wanneer je niet kunt slapen, of een nachtwandeling te maken of gewoon lekker buiten zitten/ liggen op een lounge bank of zo).

Het slechte nieuws is dat het vaak een soort van lichte autisme is... het goede nieuws is, dat het ook vaak een vorm van "beelddenken" is. Jouw brein is mogelijk actiever dan de meeste hersenen... door allerlei dwars en kruisverbanden te zien, die 90% van de mensen niet zullen zien.
Maar door al die prikkels die bij je binnenkomen, reageert het brein wat later. Het brein heeft rust nodig om alles te verwerken.

Zelf werd ik al vroeg naar jeugdpsychologen gestuurd om van mijn slaapproblemen af te komen... al voor mijn 13e. Maar niemand kon me helpen... want dat was vaak in de middag, waardoor zelfs hypnose niet hielp. Mijn brein was nog te actief om rustig te worden. Misschien had toen een psycholoog me kunnen helpen, die in de vroege nacht me had willen helpen met hypnose therapie.

Pas sinds een jaartje of 10 (ik ben nu 45 jaar) weet ik dat ik zowel een beelddenker en hoog sensitief ben.... en snap ik ook waarom ik een nachtmens ben.

En nee, ik ga niet zeggen dat jij dit ook allemaal bent... daarvoor weet ik te weinig van jou. Maar als je verder geen goed antwoord vindt, dan moet je dit nog eens even uitzoeken. Want mensen hebben en antwoord nodig, ook jij, anders zou je deze vraag niet stellen.

Ik wens je veel geluk en wijsheid op jouw pad naar een antwoord! ^O^
top dit advies
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_144264245
Haal 1 keer door, doe je plichten, opgelost.
pi_144264395
Heb ik ook ja. En dan gewoon 6 uur ochtends wakker worden.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144264791
Heb ik ook hoor. Dat is eenmaal het ritme die jongens hebben (wet. Schap. Bewezen). Helaas houdt school daar gewoon geen rekening mee omdat ouderwetsche.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144265911
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb ik ook hoor. Dat is eenmaal het ritme dat jongens pubers hebben (wet. Schap. Bewezen). Helaas houdt school daar gewoon geen rekening mee omdat ouderwetsche.
Fixed.
Professioneel gifmenger.
pi_144266164
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Erg serieuze slaapproblemen wil ik dit niet noemen, maar ik heb moeite met vroeg naar bed gaan. Hoe doen jullie dit? Het lukt me gewoon niet om voor 24:00 te slapen. :( Hoe vroeg ik het ook probeer. :')
Waarom wil je vroeger slapen? Ben je moe of wil je vroeger om het vroeger?

Het lijkt op het laatste namelijk.

Mijn wekker gaat elke dag om 7:00 ik ga dagelijks tussen 1:00 en 2:00 slapen. Ik voel me niet moe, waarom zou ik dan vroeger willen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144266724
Mijn wekker gaat om 8.00 uur, ik slaap niet voor tweeen en wordt tussendoor een paar keer wakker. Wordt altijd moe wakker, in de loop van de dag knap ik op om s,middags weer in te kakken maar ik weiger om een middag tukkie te doen. rond 0.30 vallen mijn ogen dicht, ik ga naar mijn bed toe en zogauw mijn hoofd het kussen raakt ben ik wakker ;(.
Begin oktober heb ik een afspraak met een slaapkliniek maar ik weet nu al dat als ik daar een nacht mag blijven geen oog dicht doe ;(
pi_144268943
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom wil je vroeger slapen? Ben je moe of wil je vroeger om het vroeger?

Het lijkt op het laatste namelijk.

Mijn wekker gaat elke dag om 7:00 ik ga dagelijks tussen 1:00 en 2:00 slapen. Ik voel me niet moe, waarom zou ik dan vroeger willen?
Omdat ik me fitter voel met meer slaap. Als ik uit mezelf wakker word, dan ben ik een stuk fitter.
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')