Zet die caps lock nou eens uit joh, achterlijke klapjosti.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:37 schreef cabe0002 het volgende:
TYPISCH GEDRAG VAN DIE BABYBOOMERS. HEBBEN ALLEMAAL OPTIMAAL GEPROFITEERD EN GOUD OP DE BANK EN DELEN HO MAAR.
Ja, klopt man dat zegt mijn psychiater ook. Ik ben dan misschien 28, maar ik voel me nog niet klaar om werk te zoeken en een meisje te vinden, dat kan toch? De maatschappij legt mij ongewenste druk op en mijn moeder is het doorgeefluikquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo man jij moet echt een kutleef hebben met zo'n tyfushoer als moeder maar gewoon je eigen ding blijven doen hoor je bent het waard jezelf te zijn!!!
Ja precies ma ik vin da dus eg nie kunnen he want je moet gewoon jezelf kunnen zijn weet je die boys lopen allemaal wel beetje stoer te doen van ja ik heb waggie di da ma jij bent gwn veel liever goldlevel en da mag gewoon, ja tog?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt man dat zegt mijn psychiater ook. Ik ben dan misschien 28, maar ik voel me nog niet klaar om werk te zoeken en een meisje te vinden, dat kan toch? De maatschappij legt mij ongewenste druk op en mijn moeder is het doorgeefluik
NIET ZO FRUSTI DOEN JOH WANNABE MODquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet die caps lock nou eens uit joh, achterlijke klapjosti.
Gewoon opkankeren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:42 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
NIET ZO FRUSTI DOEN JOH WANNABE MOD
Khep wel waggi fan mijn moeder zo'n mooie fiat panda. Hy gaat ni hard ma brengt je gwn van wow lan party naar andere lan party. Maar ik ben goed in wow dus kzie ni wrm k zou moeten stoppen alleen vanwege myn bitchass moeder rustigquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja precies ma ik vin da dus eg nie kunnen he want je moet gewoon jezelf kunnen zijn weet je die boys lopen allemaal wel beetje stoer te doen van ja ik heb waggie di da ma jij bent gwn veel liever goldlevel en da mag gewoon, ja tog?
lan parties zyn altyd wel lache zeg ma en je kunt ook goed connecties doen en zo zeg ma kun je later samenwerken zo da je nog beter word en mense die nie snappe dat je gewoon goeie leef heb as je goed ben in wow sijn gwn kankidom ja tog??quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Khep wel waggi fan mijn moeder zo'n mooie fiat panda. Hy gaat ni hard ma brengt je gwn van wow lan party naar andere lan party. Maar ik ben goed in wow dus kzie ni wrm k zou moeten stoppen alleen vanwege myn bitchass moeder rustig
Ja tog ik vraag alleen maar om die goede leef te hebbe. Je hept werkpaarden en sierpaarden. Maar lan partys zyn altyd wel gekke boel hoor want iedereen neemt treetjes energydrink mee zodat we kunne doorgamen en jan verzorgt altijd de frikandellenbroodjes ik zit dan altyd goedt vol mja beter dat dan verslaafd aan drugs want das ni goed 4 je rustigquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lan parties zyn altyd wel lache zeg ma en je kunt ook goed connecties doen en zo zeg ma kun je later samenwerken zo da je nog beter word en mense die nie snappe dat je gewoon goeie leef heb as je goed ben in wow sijn gwn kankidom ja tog??
En fiat panda is wel nais waggie trouwens ik rij selluf ook panda
haha ja weet je soms moet je gewoon ff sos fixen op lan parties word helemaal gek dan das eg fantastischquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja tog ik vraag alleen maar om die goede leef te hebbe. Je hept werkpaarden en sierpaarden. Maar lan partys zyn altyd wel gekke boel hoor want iedereen neemt treetjes energydrink mee zodat we kunne doorgamen en jan verzorgt altijd de frikandellenbroodjes ik zit dan altyd goedt vol mja beter dat dan verslaafd aan drugs want das ni goed 4 je rustig
Kost ook maar 450 euro voor het hele weekend terwyl als je naar thailand ofzo gaat dan ben je meer kwijt dus de prijs is fantastischquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha ja weet je soms moet je gewoon ff sos fixen op lan parties word helemaal gek dan das eg fantastisch
ik ga ook soms zeevissen in thailand is eg fantastisch als ik altijd minderjarige hoertjes zou mogen neuken zou ik best willen stoppen met wow eigkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kost ook maar 450 euro voor het hele weekend terwyl als je naar thailand ofzo gaat dan ben je meer kwijt dus de prijs is fantastisch
Hij is pissed. Zo veel campagne gevoerd en dan toch met lege handen staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Altijd zo'n tering moraalridder en nu dit
-pics van je zusjequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een originele reacties in dit topic.....
ts leeft in en om de onderwereldquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Werkman het volgende:
Vandaag in de flat van mijn tante.
Het mens (56) is verdomme al ziek omdat ze Ms heeft en heeft een verslaafde kutzoon (24) van haar komt ff langs omdat ie geen geld meer had voor zijn drugszooi.![]()
Zoon is opgepakt maar het mens ligt met ontwrichte arm en met een schok in het ziekenhuis..
Klacht: Tyfusverslaafd kutjong!
Nou dat is een geluk voor iedereenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Hij is pissed. Zo veel campagne gevoerd en dan toch met lege handen staan
Precies, had ze haar zoon maar op moeten voeden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:32 schreef chroestjov het volgende:
Het begint met de opvoeding dus ze zal het er wel zelf naar gemaakt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |