Hij heeft een bekentenis afgelegd aan de politie op het moment dat ie werd aangehouden in de woning en de ambulanciers hebben haar opgehaald met getuigen er bij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:24 schreef Zolder het volgende:
Hoe weet je dat die zoon geld nodig had, dat ie verslaafd is en dat die moeder in schok ligt?
Lijkt me een overdreven verhaal dit
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ze had gewoon geld moeten geven, die hoer
Doe eens rustig, Pharkus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
Met d'r MSflikker toch op, ellendige parasiet, ik had haar twee armen uitgedraaid, de hoer
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haywood is Franks kloon, niet ik.
Wajo man jij moet echt een kutleef hebben met zo'n tyfushoer als moeder maar gewoon je eigen ding blijven doen hoor je bent het waard jezelf te zijn!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:35 schreef Kiid het volgende:
Ik zelf ben dan WoW verslaafd en mijn moeder zeikt ook iedere dag dat ik werk moet zoeken en dat het toch echt tijd wordt voor een meisje. Ze snapt niet dat ik met het raiden veel gold kan mijnen en dat kan ik ook weet voor 1 euro per 100 gold elixors kan verkopen
Haha Pharkus springt weer voor zijn vriendje in de bres.quote:
Het is bres, lul, bresquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha Pharkus springt weer voor zijn vriendje in de bles.
Dit. Voor expertise in klonenparades moet je bij deze heer zijn.quote:
quote:[img]http://i.fokzine.net :@ /p/14s.gif[/img] Op zaterdag 6 september 2014 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit. Voor expertise in klonenparades moet je bij deze heer zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |