abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144264395
Heb ik ook ja. En dan gewoon 6 uur ochtends wakker worden.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144264791
Heb ik ook hoor. Dat is eenmaal het ritme die jongens hebben (wet. Schap. Bewezen). Helaas houdt school daar gewoon geen rekening mee omdat ouderwetsche.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144265911
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb ik ook hoor. Dat is eenmaal het ritme dat jongens pubers hebben (wet. Schap. Bewezen). Helaas houdt school daar gewoon geen rekening mee omdat ouderwetsche.
Fixed.
Professioneel gifmenger.
pi_144266164
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Erg serieuze slaapproblemen wil ik dit niet noemen, maar ik heb moeite met vroeg naar bed gaan. Hoe doen jullie dit? Het lukt me gewoon niet om voor 24:00 te slapen. :( Hoe vroeg ik het ook probeer. :')
Waarom wil je vroeger slapen? Ben je moe of wil je vroeger om het vroeger?

Het lijkt op het laatste namelijk.

Mijn wekker gaat elke dag om 7:00 ik ga dagelijks tussen 1:00 en 2:00 slapen. Ik voel me niet moe, waarom zou ik dan vroeger willen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144266724
Mijn wekker gaat om 8.00 uur, ik slaap niet voor tweeen en wordt tussendoor een paar keer wakker. Wordt altijd moe wakker, in de loop van de dag knap ik op om s,middags weer in te kakken maar ik weiger om een middag tukkie te doen. rond 0.30 vallen mijn ogen dicht, ik ga naar mijn bed toe en zogauw mijn hoofd het kussen raakt ben ik wakker ;(.
Begin oktober heb ik een afspraak met een slaapkliniek maar ik weet nu al dat als ik daar een nacht mag blijven geen oog dicht doe ;(
pi_144268943
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom wil je vroeger slapen? Ben je moe of wil je vroeger om het vroeger?

Het lijkt op het laatste namelijk.

Mijn wekker gaat elke dag om 7:00 ik ga dagelijks tussen 1:00 en 2:00 slapen. Ik voel me niet moe, waarom zou ik dan vroeger willen?
Omdat ik me fitter voel met meer slaap. Als ik uit mezelf wakker word, dan ben ik een stuk fitter.
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')