o jee, we gaan de zaak niet laten rusten dusquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch maar een detective bureau gaan beginnen.
Herinner me morgen maar even aan die DM.
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.quote:
Ja daar zit wel wat in.quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.
Lijkt me wel een topshow.
Als mensen zeggen dat ergens niet over gepraat moet worden en dat we de oude koeien in de sloot moeten laten, dan werkt dat erg stimulerend om op onderzoek uit te gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee, we gaan de zaak niet laten rusten dus![]()
gesjellig
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.
Lijkt me wel een topshow.
nou ja, we zien het welquote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ergens niet over gepraat moet worden en dat we de oude koeien in de sloot moeten laten, dan werkt dat erg stimulerend om op onderzoek uit te gaan.
Jij gooit ook wel wat olie op het vuur steeds,quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...
Dat was me al opgevallen ja....quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...
ja ik durf ook niks meer te zeggen, ik wilde de boel sussen, maar dat lukt dus nietquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij gooit ook wel wat olie op het vuur steeds,
Ik zit nu naar een rare film op Canvas te kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
Modern Familie is een briljante serie trouwens
Ik ga straks nog even een paar aflevering Modern Family kijken, da's een érg leuke seriequote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit nu naar een rare film op Canvas te kijken.
Snap er niets van, maar wel een hoop bloot.
Ik ga zo naar bed. Zaterdagavond, dus niet te laat gaan slapen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even een paar aflevering Modern Family kijken, da's een érg leuke serie![]()
nu effe pauze enzo...
Het valt niet mee TH en kan nog jaren duren.quote:
moet je morgen naar de kerk?quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Zaterdagavond, dus niet te laat gaan slapen.
kale kopquote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee TH en kan nog jaren duren.
o, jah, dat kan je zéker nog over een paar jaar uitsmeren...quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee TH en het kan nog jaren duren.
Maar moet je morgen vroeg op dan?quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben uitgezongen, dus ik hoef de kerk ook niet meer in.
Daar heb ik nog een keer tribunes gebouwd.quote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
Bloemencorso Zundert is the largest flower parade in the world entirely made by volunteers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |