Mijn dochter is boos op me. ik moet vaker langskomen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer opa's last van.
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fokquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog vrij nieuw dan ken je alle Fok! toestanden niet.
Pietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is boos op me. ik moet vaker langskomen.
De RLS gates zijn aan me voorbij gegaan. Kitten gate was toch wel de grootste rel denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fok
Of het is maar net hoeveel je drinkt waardoor je veel mistquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fok
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
ik drink koude brandnetel thee al een paar weken
Ja maar ik ben best wel druk soms.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piet![]()
Doe dat dan ook! Ze woont toch niet al te ver bij je vandaan?
Met nachtbraken zekerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar ik ben best wel druk soms.
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond isquote:
Prikkelt het de blaas?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond is
nee gewoon lekkerquote:
Ik heb even gegoogled en lees dat het inderdaad vol met vitaminen en mineralen zit, ook is het goed voor je bloedsomloop en wat andere dingen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond is
Ik wacht geduldig totdat ie gaat lopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met nachtbraken zeker![]()
Iets minder nachtbraken dus, voor je het weet is je kleinzoon groot en zegt hij "Boks ouwe" tegen je.
Ja is wel wat veel voor een opa, maar je kleinzoon wordt steeds groter dus kan je steeds meer met hem doen, kinderboerderij enzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw gaat elke maandag oppassen en ook nog minimaal 2x week samen met dochter en kleinzoon door winkels en over de markt crossen.
neev een platic zakk a 1,005 ehn dan in een thee-ei watterkoker klaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en lees dat het inderdaad vol met vitaminen en mineralen zit, ook is het goed voor je bloedsomloop en wat andere dingen.
Pluk je de brandnetels zelf?
Dat gaat wel goedkomen, de vuurdoop heeft ie al gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja is wel wat veel voor een opa, maar je kleinzoon wordt steeds groter dus kan je steeds meer met hem doen, kinderboerderij enzo.
Dan kan het dus nog goedkoperquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
neev een platic zakk a 1,005 ehn dan in een thee-ei watterkoker klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, de vuurdoop heeft ie al gehad.
Dat zijn 22:00 tot 23:00 = JockeyBoysquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
ik hho r muziek buiten
http://www.baxpop.nl/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |