Morgen grote dagquote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
Bloemencorso Zundert is the largest flower parade in the world entirely made by volunteers.
[ afbeelding ]
zit jij daar ook tussen ofzo?quote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
Bloemencorso Zundert is the largest flower parade in the world entirely made by volunteers.
[ afbeelding ]
me moeder (niet) dat zag ze niet zitten maar ze gaan wel kijken dat komt vlak langsquote:
ik ben daar zelf nooit geweestquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was wel lachen, vooral het afbreken met braderie en nog wat optredens.
min moeder had geen zin maar ze gaan wel kijken dat komt vlak langsquote:Op zondag 7 september 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... jij praat ook al wartaal geloof ik...
ik hou daar niet zo vanquote:
ik dacht nog dat buigt helemaal ze zakken erdoorquote:Op zondag 7 september 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was wel lachen, swingend over die plankjes.
staat verder los van teunquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een buitenstaander en speurneus gaan natuurlijk verder zoeken naar het verhaal achter die vreemde gebruikersnaam.
Maar waarom dan die bijzondere gebruikersnaam met streep erdoor?quote:Op zondag 7 september 2014 04:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
staat verder los van teun
Bijna alles omtrent die rel (dat drama) is al verwijderd.
opgezegd bedoel je?quote:Op zondag 7 september 2014 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar waarom dan die bijzondere gebruikersnaam met streep erdoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |