Dealquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als mijn neef weer terug is dan zal ik dat wel doen voor je.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van hard to get spelen. Duidelijkheid.
Geen idee eigenlijk, maar ik denk het wel. Ben niet echt dikker geworden of zoquote:
Yupsquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij bij de marine gezeten?
Altijd gewoon zeggen. Lekker bot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Hoe erg is het als je als man niets meer van je laat horen? Of kun je het dan beter gewoon recht voor zijn raap zeggen?
En toen besloot je toch maar voor vrouwen te gaan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik kende een meisje die helemaal verliefd was op een jongen, maar op het moment dat hij haar leuk begon te vinden, was ze compleet op hem afgeknapt.Dan zou je denken dat het niet echte verliefdheid is, maar dat was het volgens haar wel. Enkeltje psychiatrische instelling.
Dan ga ik binnenkort dus een kut gesprek hebben...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd gewoon zeggen. Lekker bot.
Vrouwen vallen op klootzakken toch? Rawr.
Maar even serieus, niks van je laten horen is altijd matig.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Tenminste, ik neem aan dat hij steeds afstandelijk was in de periode dat ze hem leuk vond? Ik kan me dan wel indenken dat je als vrouw zoiets hebt van 'stort in bonken' of zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik kende een meisje die helemaal verliefd was op een jongen, maar op het moment dat hij haar leuk begon te vinden, was ze compleet op hem afgeknapt.Dan zou je denken dat het niet echte verliefdheid is, maar dat was het volgens haar wel. Enkeltje psychiatrische instelling.
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Hoe erg is het als je als man niets meer van je laat horen? Of kun je het dan beter gewoon recht voor zijn raap zeggen?
I know the feel broquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef yats het volgende:
Ow by the way, mijn baard is eraf. Maar nu voelt ik me zo 'naakt' dat ik hem toch weer laat groeien de komende tijd.
dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijk. Is voor haar niet leuk, maar plotselinge radiostilte is dat ook niet. En zeggen dat het niks gaat worden is tenminste duidelijk.
Hmm, dus als jij verliefd bent op iemand, dan ben je hard to get? Lijkt me juist easy to get.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef artelligence het volgende:
@Kaneel: ik dacht dat er een Fok!ster was die jij wel leuk vond. Maar kan best zijn dat ik ijl. En ja, uiteraard ben ik hard to get. Bwuuhaha
Ik moest stort in bonken googelen. :$ Nee, niet op zo'n manier, maar de spanning was weg of zo. Ze vond 'm niet meer interessant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Tenminste, ik neem aan dat hij steeds afstandelijk was in de periode dat ze hem leuk vond? Ik kan me dan wel indenken dat je als vrouw zoiets hebt van 'stort in bonken' of zo.
Er is ook een FOK!ster die ik wel leuk vind, maar haar identiteit is een publiek geheim.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef artelligence het volgende:
@Kaneel: ik dacht dat er een Fok!ster was die jij wel leuk vond. Maar kan best zijn dat ik ijl. En ja, uiteraard ben ik hard to get. Bwuuhaha
Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik binnenkort dus een kut gesprek hebben...
Andersom gebeurt dat ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijk. Is voor haar niet leuk, maar plotselinge radiostilte is dat ook niet. En zeggen dat het niks gaat worden is tenminste duidelijk.
Nou was het ook wel een heel stuk makkelijker geweest als er niks was gebeurd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor mannen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gedroegen alle vrouwen zich maar zo
Ah zo! Nou ja, de verliefdheid kan in het begin toch echt zijn geweest maar uiteindelijk toch bekoeld rakenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest stort in bonken googelen. :$ Nee, niet op zo'n manier, maar de spanning was weg of zo. Ze vond 'm niet meer interessant.
Ah ok! Mijn identiteit is helaas niet geheim meer. Misschien mijn kloon weer gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook een FOK!ster die ik wel leuk vind, maar haar identiteit is een publiek geheim.
En nee, ik heb het niet over haar. Met haar gaat communiceren een stuk eenvoudiger, wat deel is van haar aantrekkingskracht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:
Kan me wel voorstellen dat sommige mannen/vrouwen leuk gevonden worden omdat ze moeilijk te bereiken zijn. Als ze dat ineens wel zijn is de lol er ineens vanaf ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor mannen.
[..]
Ah zo! Nou ja, de verliefdheid kan in het begin toch echt zijn geweest maar uiteindelijk toch bekoeld raken?
Is niet eens zo'n slechte reden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
Weleens gehad dat iemand me negeerde en toen ik daar naar vroeg, ze antwoordde: het lijkt me duidelijk dat ik geen contact meer wil als ik niet reageer, he?!!
Dat zijn geen fijne gesprekken inderdaad. Succes!quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou was het ook wel een heel stuk makkelijker geweest als er niks was gebeurd.
Ik voel me nu een douchebag...
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heel cliché, maar het gaat hier wel op.
Jou zou ik alleen in een MMV doen toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok! Mijn identiteit is helaas niet geheim meer. Misschien mijn kloon weer gebruiken.
Mja....quote:
Ik heb zoiets ook eens gehad, ja. Ik heb toen gevraagd of hij de basisbeginselen van de communicatie mee heeft gekregen. Hij zei ja, waarna mijn conclusie was kennelijk niet, anders had hij wel gewoon netjes gezegd dat ie geen interesse heeft. Daarna heb ik 'm uit mijn contacten verwijderd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
Weleens gehad dat iemand me negeerde en toen ik daar naar vroeg, ze antwoordde: het lijkt me duidelijk dat ik geen contact meer wil als ik niet reageer, he?!!
Mij doen? Dan moet ik eerst een blik gayness opentrekken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou zou ik alleen in een MMV doen toch?
Ik maakte een grapje.quote:
Juist, man up.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Ook ik ben van mening dat je het dan gewoon moet zeggen. Al is het ineens een ander verhaal als je er zelf middenin zit. Maar dan alsnog, ook ik moet het gewoon gaan zeggen.
Nice.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook eens gehad, ja. Ik heb toen gevraagd of hij de basisbeginselen van de communicatie mee heeft gekregen. Hij zei ja, waarna mijn conclusie was kennelijk niet, anders had hij wel gewoon netjes gezegd dat ie geen interesse heeft. Daarna heb ik 'm uit mijn contacten verwijderd.
Een paar weken later nam ie weer contact op. Toen heb ik hem maar heel goed duidelijk gemaakt dat ie wat mij betreft in een gierput kan vallen.
Gewoon zeggen!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me af of je mijn charmes kunt weerstaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij doen? Dan moet ik eerst een blik gayness opentrekken.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice.Zij nam later ook weer contact op trouwens, maar dat accepteerde ik wel. Weekdier for life. :$
Harde struggles Fasjequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Nu ook weer troubles met iemand die liever gewoon blokkeert, verwijdert en negeert ipv het gesprek aangaan. Het is me er toch wat van.
Ach dat gebeurd zelfs op vriendschappelijk niveau. En als je dan aangeeft dat je er over wilt praten is er eerst een aantal dagen radiostilte en dan ineens komt er weer bericht...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Nu ook weer troubles met iemand die liever gewoon blokkeert, verwijdert en negeert ipv het gesprek aangaan. Het is me er toch wat van.
Wat een moeilijkdoenerij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
nog even en mensen kunnen niet meer praten, enkel typen. ik gok dat zo'n 90% van deze figuren niet hardop durven te bleren wat ze wel tikken op hun touchscreen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
*insert raptekst over een moeilijk levenquote:
Veel plezier. Ik ga ook maar eens richting een lekker Belgisch biertje in de stad. Fijne avond allen!quote:
Ik wilde het vragen, maar kreeg halverwege betere suggesties.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n verbandje maar weer eens verwijderen.
Zou het verstandig zijn gewoon de hele nacht geen verband te dragen? Ik heb het afgelopen nacht wel gedaan... Maar is het dus wijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar kreeg halverwege betere suggesties.Het is altijd tijd voor bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbandje? What happend?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n verbandje maar weer eens verwijderen.
Zou het verstandig zijn gewoon de hele nacht geen verband te dragen? Ik heb het afgelopen nacht wel gedaan... Maar is het dus wijs?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar kreeg halverwege betere suggesties.Wat is het antwoord op de eerste vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
M'n teennagel is eraf. Compleet. Zelfs het deel dat onder de nagelriem zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verbandje? What happend?
Ik begreep altijd dat zonder het beste is om te laten genezen.
Ouchquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n teennagel is eraf. Compleet. Zelfs het deel dat onder de nagelriem zit.
Nu ik zelf mijn verband eromheen doe valt het wel mee. Ik had vanuit het ziekenhuis echt een enorme laag verband, niet te zuinig. Dat past dus lastig in de schoen. Hoe ik het nu doe is m'n teen maximaal een halve cm dikker en dus eigenlijk geen probleem qua schuren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouch![]()
Vooral met schoenen dragen is dat zo heerlijk...
Ik ken ook wat mensen die daar een handje van hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Ja ok, maar je voelt het wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik zelf mijn verband eromheen doe valt het wel mee. Ik had vanuit het ziekenhuis echt een enorme laag verband, niet te zuinig. Dat past dus lastig in de schoen. Hoe ik het nu doe is m'n teen maximaal een halve cm dikker en dus eigenlijk geen probleem qua schuren.
De eerste dag was hel. Dat wel.
Wat logisch is, want het is een open wondquote:
Een vagijn is eigenlijk ook een open wond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat logisch is, want het is een open wond. Die voel je altijd. Maar fijn is inderdaad anders.
Mwa, don't really agree.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vagijn is eigenlijk ook een open wond.
goed besluitquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een westmalle tripel openmaken heb ik zojuist besloten.
Vaak? Altijd dacht ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Een baby is vaak letsel![]()
/trollmode
Ja ik weet er alles van. Ben al blij dat ik weer pijnvrij kan lopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat logisch is, want het is een open wond. Die voel je altijd. Maar fijn is inderdaad anders.
* aeque is jaloersquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
Meest zinnige zin van de dagquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang heeft dat bij jou geduurd?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van. Ben al blij dat ik weer pijnvrij kan lopen.
[..]
* aeque is jaloers
Gewoon in een spoiler doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang heeft dat bij jou geduurd?
M'n teen ziet er eigenlijk heel goed uit, al zeg ik het zelf. Ik wil wel foto's posten, maar ik denk dat er dan kotsneigingen komen
.
Nou ja bij mij was het geen teen maar een blaar die open was gegaan waar ik te lang mee door geskate ben... Maar dat heeft 2 weken geduurd voordat het 'dicht' was. Maar ben heel stom vervolgens direct weer gaan skaten waardoor het weer open ging. Maar goed het is nu alleen nog een korstquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat bij jou geduurd?
M'n teen ziet er eigenlijk heel goed uit, al zeg ik het zelf. Ik wil wel foto's posten, maar ik denk dat er dan kotsneigingen komen
.
Een blaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja bij mij was het geen teen maar een blaar die open was gegaan waar ik te lang mee door geskate ben... Maar dat heeft 2 weken geduurd voordat het 'dicht' was. Maar ben heel stom vervolgens direct weer gaan skaten waardoor het weer open ging. Maar goed het is nu alleen nog een korst
Maar het is niet erger geworden toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom leek een haarbehandeling met kokosolie mij een goed idee.Gewassen, alles, maar het is nog steeds vettig. Dit is niet het prachtige, glanzende haar wat mij beloofd is.
Olie is vettig... En sowieso, olie met water wassen? Hoe dan? Olie en water is niet zo handigquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom leek een haarbehandeling met kokosolie mij een goed idee.Gewassen, alles, maar het is nog steeds vettig. Dit is niet het prachtige, glanzende haar wat mij beloofd is.
Shampoo. Blijkbaar niet genoeg gebruikt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olie is vettig... En sowieso, olie met water wassen? Hoe dan? Olie en water is niet zo handig?
Bedankt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar het is niet erger geworden toch?
Dat zei ik de vorige keer ook al, het was geen blaar meer. Ik had letterlijk alle lagen huid er zo'n beetje af geskate. Tijdens het skaten vond ik het ook al zo vreemd dat het zo'n pijn deed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een blaar? Damn, ik zou m'n nagel met alle blaren die ik ooit heb gehad willen ruilen, dat is niks vergeleken met de pijn die ik nu heb
.
Haha zo bedoelde ik het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ah, oké. Je kan voor glans ook gewoon met bier wassen. Of hopshampoo pakken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shampoo. Blijkbaar niet genoeg gebruikt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
Dus. Teenfoto's. Pas op bloed en zulks.FapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Maar dan is het geen blaar meer, dunkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zei ik de vorige keer ook al, het was geen blaar meer. Ik had letterlijk alle lagen huid er zo'n beetje af geskate. Tijdens het skaten vond ik het ook al zo vreemd dat het zo'n pijn deed.
Zelfs de EHBO post schrok ervan.
Dus. Teenfoto's. Pas op bloed en zulks.Blij dat ik net gegeten had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ziet er toch keurig uit, al zeg ik het zelf. Ik moet wel m'n nagels opnieuw lakkenquote:
Paard op m'n teen gehad. En die draaide zijn hoef even lekker terwijl hij op m'n teen stond te dansen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Blij dat ik net gegeten had.
Maar hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?
Ziet er netjes uit inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziet er toch keurig uit, al zeg ik het zelf. Ik moet wel m'n nagels opnieuw lakken.
Ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dan is het geen blaar meer, dunkt me.
Dus. Teenfoto's. Pas op bloed en zulks.Ik heb dat toen ik een kleine Royco was ook eens gehad, maar geen meer idee hoe lang het toen duurde voor het niet meer zo'n pijn deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat dat betreft ook wel veel geluk altijd. Ik heb nog nooit iets ontstoken gehad of wat dan ook. De zelfregulatie van mijn lichaamquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit inderdaad
Het doet nu niet echt pijn... Het is meer een... Oncomfortabel gevoel. Behalve met lopen, dan wil het af en toe nog wel venijnig steken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat toen ik een kleine Royco was ook eens gehad, maar geen meer idee hoe lang het toen duurde voor het niet meer zo'n pijn deed.
Je omschrijft het in ieder geval leukquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard op m'n teen gehad. En die draaide zijn hoef even lekker terwijl hij op m'n teen stond te dansen.
Jup.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Je omschrijft het in ieder geval leuk
Maar valt dat bij jou dan ook onder bedrijfsongeluk?
De disney personages bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
OMG OMG OMG! Tarzan is het kleine broertje van Elsa en Anna!
En dat schip wat vergaat in Frozen zit ook in de kleine zeemeermin geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
OMG OMG OMG! Tarzan is het kleine broertje van Elsa en Anna!
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
De disney personages bedoel je dan neem ik aan?
Kloptquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat schip wat vergaat in Frozen zit ook in de kleine zeemeermin geloof ik.
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En zo zijn The Little Mermaid en Frozen ook gelinkt. Tarzan's Jane is op haar beurt weer gelinkt aan Beauty (van Beauty and the Beast).
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk.
Toch leuk hoe ze dat doen bij Disney/Pixarquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En zo zijn The Little Mermaid en Frozen ook gelinkt. Tarzan's Jane is op haar beurt weer gelinkt aan Beauty (van Beauty and the Beast).
Dat was toch het nummer van een klaslokaal waar veel van de animators les hadden?quote:
Geen flauw idee wat het is, maar het komt in alle Pixar-films terug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was toch het nummer van een klaslokaal waar veel van de animators les hadden?
Ik weet het ook niet meer zeker, maar ik geloof het wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, maar het komt in alle Pixar-films terug.
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer zeker, maar ik geloof het wel.
Is frozen trouwens de moeite waard? Heb de film nog steeds niet gezien...
Haha dan ga ik hem toch maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 'm inmiddels vijf keer gezien of zo
.
Ik wil het niet zienquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dan ga ik hem toch maar eens kijken dan.![]()
Dit is ook prachtig trouwens.![]()
Ja, dat maakt het juist grappigquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien. Er staat Michael Bay.
Ik vind de meeste films anders behoorlijk lachwekkend. Zo triest dat het lachwekkend is.quote:
Zoiets heb ik ook gehad, maar dan is het geen haarmasker. Dit wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Je kan voor glans ook gewoon met bier wassen. Of hopshampoo pakken.
Ik ga dadelijk lekker in bad comics lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook helemaal nergens zin in, dat helpt ook niet.
Haha jij ook al.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Volgende week komt beste vriend langs. Dus dan sowieso Zwolle onveilig maken, maar wil vanavond ook wegquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
Bad... Ook geen zin inquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker in bad comics lezen.
Nerd mode on.
Surprise Surprise kijken... Ook geen zin inquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha jij ook al.
Ik ken het...
Al moet ik zo wel Surprise Surprise kijken, zit vanavond een collega in.
Zwolle onveilig maken... Te ver weg. Overigens... Ook geen zin inquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Volgende week komt beste vriend langs. Dus dan sowieso Zwolle onveilig maken, maar wil vanavond ook weg
Jammer! Nee weet ik, jij woont im Urlaub, maar dan Vlaams.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
Zwolle onveilig maken... Te ver weg. Overigens... Ook geen zin in.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bad... Ook geen zin in.
[..]
Surprise Surprise kijken... Ook geen zin in.
[..]
Zwolle onveilig maken... Te ver weg. Overigens... Ook geen zin in.
Ik woon op vakantiequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer! Nee weet ik, jij woont im Urlaub, maar dan Vlaams.
Ik wil wel op vakantiequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, dacht het net![]()
Mijn Duits...
Klinkt dolletjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zin om met mij naar Erica in Drenthe te gaan? Naar camping De Groene Wei?
Hoiquote:
Oh ja, je hebt je appartement, héquote:
Is dat zo moeilijk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt je appartement, hé. Nu nog eens bekijken wanneer ik op vakantie kan
.
Mijn werkgevers zijn nu op vakantie, dus ik moet sowieso wachten tot zij terug zijn.quote:
Blijkbaar ben je het niet waard om een baanzekerheid op te offeren.quote:
Ah, zo....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werkgevers zijn nu op vakantie, dus ik moet sowieso wachten tot zij terug zijn.
Ohnoesquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je het niet waard om een baanzekerheid op te offeren.
Je lijkt yats wel, geen idee hoe het andere geslacht echt denkt en werkt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Luister niet naar Air, Barb. Hij is jaloers
.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Luister niet naar Air, Barb. Hij is jaloers
.
Ik ben niet voor niets single, hé.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt yats wel, geen idee hoe het andere geslacht echt denkt en werkt.
Ach, ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets single, hé.
Zullen we een clubje oprichten?quote:
Paradoxaal dat je dát dan wel weer snapt.quote:
Mag ik er dan ook bij? Ik snap kennelijk ook niks van het andere geslacht. Misschien kunnen we elkaar inzichten verschaffen.quote:
Nee, geen vrouwen in de clubquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook bij? Ik snap kennelijk ook niks van het andere geslacht. Misschien kunnen we elkaar inzichten verschaffen.
"The sad fuckers club"quote:
Ik wou er eigenlijk een Gentlemen's club van maken. Met jou erbij is het meer een soort sausage fest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook bij? Ik snap kennelijk ook niks van het andere geslacht. Misschien kunnen we elkaar inzichten verschaffen.
Samzz mag altijd bij mij hoorquote:
Zal ik langsomen?quote:
Dat impliceert dat er wordt geneukt binnen die club. In combinatie met onderstaande post...quote:
quote:
Ik ga wel alleen in een hoekje zitten, dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk een Gentlemen's club van maken. Met jou erbij is het meer een soort sausage fest.
Misschien als je een plaksnor opdoet dat het dan wel werkt.
Ouwe hosselaar dat je er rond looptquote:
Nee, laat maar. Ik heb nu al een hoekje gevonden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen tranen he, daar kan ik niet tegen.
Kom er maar bij dan.
Eerlijk is eerlijk, dat hoekje bevind zich wel binnen de club. Dus dan ben je er ook lid van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik heb nu al een hoekje gevonden.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat er wordt geneukt binnen die club. In combinatie met onderstaande post...
[..]
Ja graag of niet hequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik heb nu al een hoekje gevonden.
Zelfs als het een hoekje is bij een toilet, waar niet geheel toevallig ook een tafeltje met een schoteltje en pepermuntjes staat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dat hoekje bevind zich wel binnen de club. Dus dan ben je er ook lid van.
Ik had iets meer met een keuken in gedachte...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als het een hoekje is bij een toilet, waar niet geheel toevallig ook een tafeltje met een schoteltje en pepermuntjes staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat er wordt geneukt binnen die club. In combinatie met onderstaande post...
[..]
Nee, ik wil niet meer bij die stomme club. Zak er lekker in.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat hoekje bevind zich wel binnen de club. Dus dan ben je er ook lid van.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet meer bij die stomme club. Zak er lekker in.
Typisch vrouw he, toch haar zin (enigszins) krijgen. En gelijk weer klagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
"Suske en Wiske en de huilende nep homo's"quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Al zijn ironische namen helemaal hip en zo.
Ik klaag niet. Ik weiger toe te treden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Typisch vrouw he, toch haar zin (enigszins) krijgen. En gelijk weer klagen.
Hou mij hier even buiten. Maar jij weet dat blijkbaar wel en bent de expert op dat gebied?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt yats wel, geen idee hoe het andere geslacht echt denkt en werkt.
En mijn aanbod dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!en terwijl je in de bar zitquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Hou mij hier even buiten. Maar jij weet dat blijkbaar wel en bent de expert op dat gebied?
Zo, en nu ga ik weer aan het bier en me concentreren op het vooral niet vragen van het nummer van het meisje achter de bar. Proost!
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Misschien wil Barbie mij wel in m'n hoekje vergezellen.
Ja kom maar langsquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal ik langsomen?![]()
Nee ik ga zo even de stad in en een drankje doen met vrienden. Denk alleen niet dat het een latertje wordt.
Nee, ik benoem slechts een overeenkomst, niks meer dan dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:
Hou mij hier even buiten. Maar jij weet dat blijkbaar wel en bent de expert op dat gebied?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik weiger toe te treden.
En dan heb ik nog wel in mijn ondertitel 'overloper' staan. Wil je hem anders lenen?quote:
Dudequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
Damn, verspeel even de chiplead met 2 domme acties.
Veel plezier. We zien het wel in de krant verschijnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Veel plezier met jullie club, ik ga een vrouw betasten!
Terrasje, ik keek tussendoor even nu mijn gezelschap even twee mensen aan het ophalen is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!en terwijl je in de bar zit. Serieus?
Neuh, dit is met wederzijdse instemming.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel plezier. We zien het wel in de krant verschijnen.
En Air maar zeggen dat ik een hopeloos geval ben. Puhquote:
DUDE!quote:
"For a change...."quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, dit is met wederzijdse instemming.
Echt niet jijquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Air maar zeggen dat ik een hopeloos geval ben. Puh.
Wat is de inleg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch maar weer even concentreren.
Kan ik al jurkjes gaan shoppenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch maar weer even concentreren.
Willen jullie anders een hotelkamer? Ik betaal wel.quote:
Als hij zo doorgaat zou ik nog maar even wachtenquote:
Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Willen jullie anders een hotelkamer? Ik betaal wel.
Ik heb drie slaapkamers dude. No hotel required.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Willen jullie anders een hotelkamer? Ik betaal wel.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat zou ik nog maar even wachten
Zo rol ik.quote:
Wil ik een keer wat aardigs doen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb drie slaapkamers dude. No hotel required.
In dat geval gaat het meer om het zijn dan het doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo rol ik.
[ afbeelding ]
[..]
Wil ik een keer wat aardigs doen...
Ik heb goede karma nodig ja.
Ik ben normaal gesproken ook aardig maar ik moet een buffer opbouwen voor iets wat ik binnenkort moet doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval gaat het meer om het zijn dan het doen
Ja, succes gehad? Ik heb maar even een pauze ingelastquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel waar though.
Al ben ik best tevreden met de laatste paar sessies.
Zijn het downies ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
En ik heb twee zwakzinnige katten voor het raam zitten miauwen dat ze naar binnen willen. Terwijl de deur gewoon open staat.
Ja mag niet klagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, succes gehad? Ik heb maar even een pauze ingelast
Dit behoeft enige uitleg.....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken ook aardig maar ik moet een buffer opbouwen voor iets wat ik binnenkort moet doen.
Nicequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mag niet klagen.
Maar nu dus een paar toernooitjes aan het doen terwijl ik eigenlijk alleen nog maar sit 'n go's speel.
Welnee joh...quote:
Wil je erover praten?quote:
Dat probleem heb ik dus ook een beetje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik speel eigenlijk ook alleen nog maar sit 'n go's, mijn laatste toernooi duurde bijna 10 uur, ik kan niet zo lang concentratie opbrengen.
Katten zijn altijd een goed onderwerp op internet. Daar is het tenslotte voor uitgevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou ja zeg, daar gaat je karma hoorquote:
Verdorie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar gaat je karma hoor
Zonder ons uit te nodigen?quote:
Alsof je was gekomen wanneer ik zei 'Hé, gaan jullie mee naar Antwerpen Zoo'quote:
Oh, op die manier. Gewoon eerlijk uitleggen. Is misschien niet het makkelijkst, maar wel zo netjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdorie.![]()
Staat overigens al een paar pagina's terug. Iets met een dame waar ik geen gevoel voor heb en toch mee in bed ben beland die nu denkt dat ik meer wil.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Gewoon eerlijk uitleggen. Is misschien niet het makkelijkst, maar wel zo netjes.
Heb je dat ooit tegen haar gezegd dan? In dat geval zou je een lul zijn. Anders moet ze maar niet zo snel met mensen naar bed gaan als ze er bepaalde waardes aan hangt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdorie.![]()
Staat overigens al een paar pagina's terug. Iets met een dame waar ik geen gevoel voor heb en toch mee in bed ben beland die nu denkt dat ik meer wil.
Ja. Nog nooit geweest dus goede gelegenheid om er eens heen te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je was gekomen wanneer ik zei 'Hé, gaan jullie mee naar Antwerpen Zoo'.
Ja, jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja. Nog nooit geweest dus goede gelegenheid om er eens heen te gaan
Misschien welquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wellichtquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alsof dat ook echt zou gebeuren. Hi ha ho.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
Haha, al die mannen die wel even met Samzz mee hadden gegaan.
True.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Gewoon eerlijk uitleggen. Is misschien niet het makkelijkst, maar wel zo netjes.
Nee, maar goed het was de eerste keer dat we elkaar zagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je dat ooit tegen haar gezegd dan? In dat geval zou je een lul zijn. Anders moet ze maar niet zo snel met mensen naar bed gaan als ze er bepaalde waardes aan hangt.
Ik was mee gegaan. Ik ben nog nooit in die zoo geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
Voor misschien en wellicht koop ik niks.
Jamaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg toch net ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
Is niet alleen een mannen dingetje hoor. Seks is gewoon menselijk. Ook zonder gevoelens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Nee, maar goed het was de eerste keer dat we elkaar zagen.Het was ook meer dat het gebeurde zonder nadenken. Blijf toch een man die al een tijd droog staat. Maar had wel vrij snel zoiets van hmm ok, dit hadden we beter niet kunnen doen.
Het is een aardige en leuke meid. Maar meer voel ik ook niet voor haar. En dat is toch wel een basis dingetje wat er moet zijn.
De kans was best groot aangezien er geen voetbal is dit weekend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ken Samzz amper dus ik had het gewoon gedaan voor de fun, niks anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
Sexy time is ook fun.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ken Samzz amper dus ik had het gewoon gedaan voor de fun, niks anders.
Ik wou niet zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
Vooral omdat ik gewoon geen geld heb.
Al was er wel voetbal, dan was ik nog meegegaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kans was best groot aangezien er geen voetbal is dit weekend.
quote:
Ah, okéquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kans was best groot aangezien er geen voetbal is dit weekend.
Ligt er aan tegen wie we moeten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al was er wel voetbal, dan was ik nog meegegaan.
Neehoor, zo zou ik gewoon denken als ik single zou zijn en met een leuke jongen een dagje weg zou gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik flik zoiets 1 keer en ik heb gelijk een naam hier?
Ik geef geen kloot om voetbal. NL-elftal kijk ik soms.quote:
Gemiste kansquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Als het leuk is en klikt, waarom dan niet? Je kan er wel moeilijk over gaan lopen doen maar soms is go with the flow net zo leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, zo zou ik gewoon denken als ik single zou zijn en met een leuke jongen een dagje weg zou gaan.
Ja ok, begrijpelijk. Maar ik ben geen leuke jongen. Dus dan blijft het alsnog 'gewoon naar de diertuin' gaan zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, zo zou ik gewoon denken als ik single zou zijn en met een leuke jongen een dagje weg zou gaan.
Ja ok, maar ik merkte van te voren en al helemaal achteraf dat zij wel meer wilt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet alleen een mannen dingetje hoor. Seks is gewoon menselijk. Ook zonder gevoelens.
Je mag wel mee, hoor. Daar niet van. Ik ga er alleen niet vanuit dat er daadwerkelijk mensen mee willen wanneer ik zo'n vraag zou stellenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het leuk is en klikt, waarom dan niet? Je kan er wel moeilijk over gaan lopen doen maar soms is go with the flow net zo leuk.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel mee, hoor. Daar niet van. Ik ga er alleen niet vanuit dat er daadwerkelijk mensen mee willen wanneer ik zo'n vraag zou stellen.
Dan is het misschien niet helemaal netjes. Maar dan nog, je bent mens, geen robot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik merkte van te voren en al helemaal achteraf dat zij wel meer wilt.
Ja nou hoeft het niet meer hequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel mee, hoor. Daar niet van. Ik ga er alleen niet vanuit dat er daadwerkelijk mensen mee willen wanneer ik zo'n vraag zou stellen.
Daarom.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het leuk is en klikt, waarom dan niet? Je kan er wel moeilijk over gaan lopen doen maar soms is go with the flow net zo leuk.
Hmmm, dan zou ik ook een klootzak zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik merkte van te voren en al helemaal achteraf dat zij wel meer wilt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet helemaal netjes. Maar dan nog, je bent mens, geen robot.
Nee ok, maar ik voel me wel een enorme klootzak nu. En dan wordt het vaak een fight or flight reactie...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, dan zou ik ook een klootzak zijnToch zie ik mezelf niet als slecht mens.
we? jij bent een 'we'? of tel je ons als morele steun?quote:
Misschien jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal 1 hier?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
we? jij bent een 'we'? of tel je ons als morele steun?
[..]
Misschien jaVolgende keer beter!
Dit vooral, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
Als je je na zoiets een klootzak voelt, dan bewijst dat wel dat je geen klootzak bent.
Wat, echt? Nu net? Lekker laat ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Oké, nu voel ik me kut. Of nou ja, kut is misschien niet het juiste woord... Maar ik zou dus morgen naar de Zoo met iemand die ik leuk vind. En waarvan ik dacht dat hij mij ook leuk vindt.
Maar nu zegt ie af omdat ie ziek zou zijn. En ik geloof er niks van.
Het kan natuurlijk wel echt zo zijn hequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Oké, nu voel ik me kut. Of nou ja, kut is misschien niet het juiste woord... Maar ik zou dus morgen naar de Zoo met iemand die ik leuk vind. En waarvan ik dacht dat hij mij ook leuk vindt.
Das begrijpelijk, en dat betekent slechts dat je geen klootzak bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee ok, maar ik voel me wel een enorme klootzak nu. En dan wordt het vaak een fight or flight reactie...
Juist. Ik ga nergens van uit als ik al ergens heen ga, en als het leuk en gezellig is en we zouden in bed belanden, dan weet ik al dat het met een goed gevoel gebeurd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom.Ik ging altijd overal in met zo'n instelling. En ik heb in ieder geval altijd wel een leuke dag gehad.
Ach, hij zei van de week al dat ie zich niet helemaal lekker voelde. Maar ik geloof het gewoon niet. Ik ken 'm langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, echt? Nu net? Lekker laat ook.
Stom.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Goed, Fok-meet dan maar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
Als je je na zoiets een klootzak voelt, dan bewijst dat wel dat je geen klootzak bent.
Daar moet ik dan maar van uit gaan.quote:
Dus we gaan morgen naar de zoo ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Dat kan, ja. Maar zoals hierboven, ik ken 'm langer dan vandaag en ik denk dus dat 't gewoon een smoes is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel echt zo zijn he
Ga eens naar hem toe, zomaar ineens. Als verrassingquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hij zei van de week al dat ie zich niet helemaal lekker voelde. Maar ik geloof het gewoon niet. Ik ken 'm langer dan vandaag.
Ik ga 't maar afkappen denk ik zo.
Waar had je eerder uit geconstateerd dat de gevoelens eventueel wederzijds zouden kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hij zei van de week al dat ie zich niet helemaal lekker voelde. Maar ik geloof het gewoon niet. Ik ken 'm langer dan vandaag.
Gewoon afwachten of hij initiatief neemt om iets nieuws af te spreken. Als die graag zou willen zou me dat een logische actie lijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga er geen moeite meer voor doen. Het is wel goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga eens naar hem toe, zomaar ineens. Als verrassing
De laatste date, de gesprekken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar had je eerder uit geconstateerd dat de gevoelens eventueel wederzijds zouden kunnen zijn dan?
succesquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik een bepaald iemand maar eens bellen of een appje sturen...
We gaan het zien. Ik ga iig niet meer actief actie ondernemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon afwachten of hij initiatief neemt om iets nieuws af te spreken. Als die graag zou willen zou me dat een logische actie lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |