Dealquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als mijn neef weer terug is dan zal ik dat wel doen voor je.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van hard to get spelen. Duidelijkheid.
Geen idee eigenlijk, maar ik denk het wel. Ben niet echt dikker geworden of zoquote:
Yupsquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij bij de marine gezeten?
Altijd gewoon zeggen. Lekker bot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Hoe erg is het als je als man niets meer van je laat horen? Of kun je het dan beter gewoon recht voor zijn raap zeggen?
En toen besloot je toch maar voor vrouwen te gaan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik kende een meisje die helemaal verliefd was op een jongen, maar op het moment dat hij haar leuk begon te vinden, was ze compleet op hem afgeknapt.Dan zou je denken dat het niet echte verliefdheid is, maar dat was het volgens haar wel. Enkeltje psychiatrische instelling.
Dan ga ik binnenkort dus een kut gesprek hebben...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd gewoon zeggen. Lekker bot.
Vrouwen vallen op klootzakken toch? Rawr.
Maar even serieus, niks van je laten horen is altijd matig.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Tenminste, ik neem aan dat hij steeds afstandelijk was in de periode dat ze hem leuk vond? Ik kan me dan wel indenken dat je als vrouw zoiets hebt van 'stort in bonken' of zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik kende een meisje die helemaal verliefd was op een jongen, maar op het moment dat hij haar leuk begon te vinden, was ze compleet op hem afgeknapt.Dan zou je denken dat het niet echte verliefdheid is, maar dat was het volgens haar wel. Enkeltje psychiatrische instelling.
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Hoe erg is het als je als man niets meer van je laat horen? Of kun je het dan beter gewoon recht voor zijn raap zeggen?
I know the feel broquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef yats het volgende:
Ow by the way, mijn baard is eraf. Maar nu voelt ik me zo 'naakt' dat ik hem toch weer laat groeien de komende tijd.
dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijk. Is voor haar niet leuk, maar plotselinge radiostilte is dat ook niet. En zeggen dat het niks gaat worden is tenminste duidelijk.
Hmm, dus als jij verliefd bent op iemand, dan ben je hard to get? Lijkt me juist easy to get.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef artelligence het volgende:
@Kaneel: ik dacht dat er een Fok!ster was die jij wel leuk vond. Maar kan best zijn dat ik ijl. En ja, uiteraard ben ik hard to get. Bwuuhaha
Ik moest stort in bonken googelen. :$ Nee, niet op zo'n manier, maar de spanning was weg of zo. Ze vond 'm niet meer interessant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Tenminste, ik neem aan dat hij steeds afstandelijk was in de periode dat ze hem leuk vond? Ik kan me dan wel indenken dat je als vrouw zoiets hebt van 'stort in bonken' of zo.
Er is ook een FOK!ster die ik wel leuk vind, maar haar identiteit is een publiek geheim.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef artelligence het volgende:
@Kaneel: ik dacht dat er een Fok!ster was die jij wel leuk vond. Maar kan best zijn dat ik ijl. En ja, uiteraard ben ik hard to get. Bwuuhaha
Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik binnenkort dus een kut gesprek hebben...
Andersom gebeurt dat ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd sneu wanneer iemand opeens niks meer laat horen. Wees gewoon eerlijk. Is voor haar niet leuk, maar plotselinge radiostilte is dat ook niet. En zeggen dat het niks gaat worden is tenminste duidelijk.
Nou was het ook wel een heel stuk makkelijker geweest als er niks was gebeurd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor mannen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gedroegen alle vrouwen zich maar zo
Ah zo! Nou ja, de verliefdheid kan in het begin toch echt zijn geweest maar uiteindelijk toch bekoeld rakenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest stort in bonken googelen. :$ Nee, niet op zo'n manier, maar de spanning was weg of zo. Ze vond 'm niet meer interessant.
Ah ok! Mijn identiteit is helaas niet geheim meer. Misschien mijn kloon weer gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook een FOK!ster die ik wel leuk vind, maar haar identiteit is een publiek geheim.
En nee, ik heb het niet over haar. Met haar gaat communiceren een stuk eenvoudiger, wat deel is van haar aantrekkingskracht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:
Kan me wel voorstellen dat sommige mannen/vrouwen leuk gevonden worden omdat ze moeilijk te bereiken zijn. Als ze dat ineens wel zijn is de lol er ineens vanaf ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor mannen.
[..]
Ah zo! Nou ja, de verliefdheid kan in het begin toch echt zijn geweest maar uiteindelijk toch bekoeld raken?
Is niet eens zo'n slechte reden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
Weleens gehad dat iemand me negeerde en toen ik daar naar vroeg, ze antwoordde: het lijkt me duidelijk dat ik geen contact meer wil als ik niet reageer, he?!!
Dat zijn geen fijne gesprekken inderdaad. Succes!quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou was het ook wel een heel stuk makkelijker geweest als er niks was gebeurd.
Ik voel me nu een douchebag...
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heel cliché, maar het gaat hier wel op.
Jou zou ik alleen in een MMV doen toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok! Mijn identiteit is helaas niet geheim meer. Misschien mijn kloon weer gebruiken.
Mja....quote:
Ik heb zoiets ook eens gehad, ja. Ik heb toen gevraagd of hij de basisbeginselen van de communicatie mee heeft gekregen. Hij zei ja, waarna mijn conclusie was kennelijk niet, anders had hij wel gewoon netjes gezegd dat ie geen interesse heeft. Daarna heb ik 'm uit mijn contacten verwijderd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
Weleens gehad dat iemand me negeerde en toen ik daar naar vroeg, ze antwoordde: het lijkt me duidelijk dat ik geen contact meer wil als ik niet reageer, he?!!
Mij doen? Dan moet ik eerst een blik gayness opentrekken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou zou ik alleen in een MMV doen toch?
Ik maakte een grapje.quote:
Juist, man up.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Ook ik ben van mening dat je het dan gewoon moet zeggen. Al is het ineens een ander verhaal als je er zelf middenin zit. Maar dan alsnog, ook ik moet het gewoon gaan zeggen.
Nice.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook eens gehad, ja. Ik heb toen gevraagd of hij de basisbeginselen van de communicatie mee heeft gekregen. Hij zei ja, waarna mijn conclusie was kennelijk niet, anders had hij wel gewoon netjes gezegd dat ie geen interesse heeft. Daarna heb ik 'm uit mijn contacten verwijderd.
Een paar weken later nam ie weer contact op. Toen heb ik hem maar heel goed duidelijk gemaakt dat ie wat mij betreft in een gierput kan vallen.
Gewoon zeggen!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me af of je mijn charmes kunt weerstaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij doen? Dan moet ik eerst een blik gayness opentrekken.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice.Zij nam later ook weer contact op trouwens, maar dat accepteerde ik wel. Weekdier for life. :$
Harde struggles Fasjequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Nu ook weer troubles met iemand die liever gewoon blokkeert, verwijdert en negeert ipv het gesprek aangaan. Het is me er toch wat van.
Ach dat gebeurd zelfs op vriendschappelijk niveau. En als je dan aangeeft dat je er over wilt praten is er eerst een aantal dagen radiostilte en dan ineens komt er weer bericht...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Nu ook weer troubles met iemand die liever gewoon blokkeert, verwijdert en negeert ipv het gesprek aangaan. Het is me er toch wat van.
Wat een moeilijkdoenerij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
nog even en mensen kunnen niet meer praten, enkel typen. ik gok dat zo'n 90% van deze figuren niet hardop durven te bleren wat ze wel tikken op hun touchscreen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
*insert raptekst over een moeilijk levenquote:
Veel plezier. Ik ga ook maar eens richting een lekker Belgisch biertje in de stad. Fijne avond allen!quote:
Ik wilde het vragen, maar kreeg halverwege betere suggesties.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n verbandje maar weer eens verwijderen.
Zou het verstandig zijn gewoon de hele nacht geen verband te dragen? Ik heb het afgelopen nacht wel gedaan... Maar is het dus wijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar kreeg halverwege betere suggesties.Het is altijd tijd voor bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |