Je staat erbijquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:24 schreef Donderjagers het volgende:
Donderjagers
PSN: DonderjagerNL
[ afbeelding ]
Leuk dit topic zo meteen tijdens Destiny en Fifaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Rijst het volgende:
Fifa 15 ga ik iedereen uit deze reeks weer ownen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Rijst het volgende:
haha jij weet ook nooit je wilt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch denk ik maar Destiny kopen![]()
Ga mijn Metro Redux weer verkopen aangezien het verhaal helaas nog veel te fris in mijn geheugen staatHad ooit de pc versies gespeeld en was wel benieuwd hoe de PS4 Redux versie was. Maar ik wist alles gewoon nog en dat is ook niet leuk spelen
whehe nee niks hoor.quote:
Het is puur omdat ik het verhaal nog zo goed weet jammer genoeg. Ik was bezig met de eerste 2 levels en ik herinnerde me echt meteen weer veel dingen. Zelfs het einde herinnerde ik me weer. Ja dan is het ook niet leuk meer als je alles nog weet. Daarom doe ik hem weer zo snel weg. En laten we eerlijk zijn, zo heel goed (The Last Of Usquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
whehe nee niks hoor.
Is wel chill voor mij. Dan kan ik lekker een week na release Destiny van je kopen voor de halve prijs.
Wees eens wat duidelijker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:22 schreef Shadeauw het volgende:
Playstation Support heb je ook vrij weinig aan...
Geld wordt niet bijgestort, en ik ben 30 euro kwijt. Stuur ik een email, krijg je vervolgens (een dag later) een bericht terug dat ze meer informatie nodig hebben, waarop die informatie meteen erna terug mail. En nu zit ik inmiddels alweer een dag te wachten zonder enige reactie van ze. Morgen wordt het waarschijnlijk ook niks...
Tot die tijd heb ik dus geen PS+, en ik heb geen zin om dubbel te betalen voor die troep
Ik heb een paar dagen geleden 1 keer 5 euro en 1 keer 30 euro overgemaakt naar m'n PSN account via Paypal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wees eens wat duidelijker.
Je bent 30 Euro kwijt waarvan?
En PS-support vraagt om meer info en lost je probleem niet in 1 dag op? Dat lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk.
Ik heb ook al eens problemen gehad dat ik een gekochte dlc niet gelijk kon spelen. Toen was het probleem opgelost naar 3 dagen. Ik werd gewoon goed geholpen toen, alleen de 5 minuten in de wacht met telkens hetzelfde vervelende deuntje irriteerde enigszins.
Dan heb je geluk dat je paypal gebruikt hebt. Als je er niet uit komt dan kan je makkelijk via hun je geld terugkrijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden 1 keer 5 euro en 1 keer 30 euro overgemaakt naar m'n PSN account via Paypal.
Beide bedragen zijn afgeschreven. Die 5 euro staat op mijn account, maar die 30 dus niet. Spoorloos verdwenen blijkbaar. Die extra info die ze vragen waren mijn online ID en geb. datum. Waarschijnlijk voor verificatie of ik het echt was.
De email die ik toen terug kreeg was zo'n nietszeggende standaard mail (probeer je PS opnieuw op te starten, lees de FAQ, dat soort onzin.)
Ja ga ik ook doen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, en mocht er niks uitkomen laat ik het geld terughalen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je paypal gebruikt hebt. Als je er niet uit komt dan kan je makkelijk via hun je geld terugkrijgen.
Gewoon berichtje doorsturen dat je dat allemaal gedaan hebt en dat het niet heeft geholpen. Er zijn genoeg idioten die de simpelste handelingen verkeerd doen. En paypal doet ook niets voor je voordat je hebt aangetoond dat je zelf moeite hebt gedaan om het probleem op te lossen. Gooi die mails dus niet weg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, en mocht er niks uitkomen laat ik het geld terughalen inderdaad.
Vind het gewoon een beetje slordig van Sony. Zeker wanneer je zo'n nietszeggende email krijgt alsof ze je hele vraag niet eens serieus nemen...
Insidegamerquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Wel lief van Bungie dat zij als enige de complete versie hebben mogen spelen. Kijk Pheno, deze mensen hebben pas connecties.
http://www.veronicatv.nl/(...)g3EkW/destiny-review
Jesus, wat kansloos, een review baseren op de alpha/bèta. Zelfs in het magazine staat een complete 'review' met eindscore en plus/minpunten. Leuk valse reviews.
Insidegamerquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Wel lief van Bungie dat zij als enige de complete versie hebben mogen spelen. Kijk Pheno, deze mensen hebben pas connecties.
http://www.veronicatv.nl/(...)g3EkW/destiny-review
Jesus, wat kansloos, een review baseren op de alpha/bèta. Zelfs in het magazine staat een complete 'review' met eindscore en plus/minpunten. Leuk valse reviews.
Kijk sowieso niet naar video reviews vanuit NLquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
InsidegamerDan kijk ik nog veel liever Gamekings.
Volgens de wet mag je zelfs als 16-jarige 18+ games kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef RRuben het volgende:
Omg zag net een reclame van destiny met PEGI 16. Ik ben een paar week geleden afgewezen bij de gamemania (voor die actie) omdat ik geen 18 wasx 1000
het zijn allemaal losers. Vooral bij Gamekings. Die reviewen games zonder ze gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
InsidegamerDan kijk ik nog veel liever Gamekings.
Deze game is dan ook meer geschikt voor jouw tere kinderzieltje:quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef RRuben het volgende:
Omg zag net een reclame van destiny met PEGI 16. Ik ben een paar week geleden afgewezen bij de gamemania (voor die actie) omdat ik geen 18 wasx 1000
ik vind die gozer wel aardig. je moet em gewoon eerst ff op zn plaatst zettenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
het zijn allemaal losers. Vooral bij Gamekings. Die reviewen games zonder ze gespeeld te hebben.
Oh en Boris is ook zo'n ontiegelijke ass. Ik correspondeerde wekelijks met blammo bij mn oude werk.
dat ook nog, had wel wat meer van een game winkel verwacht...quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens de wet mag je zelfs als 16-jarige 18+ games kopen.
jij bent best grappig..quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze game is dan ook meer geschikt voor jouw tere kinderzieltje:
die hebben dan meer connecties dan de mensen bij activision zelf. Maar goed, dit zie je vaker: liever als eerst online dan een eerlijke review. Natural doctrine heb ik daadwerkelijk uitgespeeld, dan pas een review geschreven. Mooi op tijd omdat die uitgever wel ruim op tijd codes uitgeeft, dat doet bv activision sowieso nooit. Die hopen juist op de snelle reviewoorlog tussen sites zodat de negatieve dingen niet eens uitgelicht worden voor hun games.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
heb je hem wel al liggen of moet je tot maandag wachten ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hebben dan meer connecties dan de mensen bij activision zelf. Maar goed, dit zie je vaker: liever als eerst online dan een eerlijke review. Natural doctrine heb ik daadwerkelijk uitgespeeld, dan pas een review geschreven. Mooi op tijd omdat die uitgever wel ruim op tijd codes uitgeeft, dat doet bv activision sowieso nooit. Die hopen juist op de snelle reviewoorlog tussen sites zodat de negatieve dingen niet eens uitgelicht worden voor hun games.
Dis aoort reviewsiyes die nu destiny doen maken de industrie nog wat verrotter. Servers zijn nog niet eens online
Moest ook een beetje huilen toen ik het zag, iedereen (de gamers dan) weet dat de server pas op de release dag opengaan, zelfs voor de pers. Maar ja, het publiek dat voor de tv zit weet dat (meestal) niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hebben dan meer connecties dan de mensen bij activision zelf. Maar goed, dit zie je vaker: liever als eerst online dan een eerlijke review. Natural doctrine heb ik daadwerkelijk uitgespeeld, dan pas een review geschreven. Mooi op tijd omdat die uitgever wel ruim op tijd codes uitgeeft, dat doet bv activision sowieso nooit. Die hopen juist op de snelle reviewoorlog tussen sites zodat de negatieve dingen niet eens uitgelicht worden voor hun games.
Dis aoort reviewsiyes die nu destiny doen maken de industrie nog wat verrotter. Servers zijn nog niet eens online
Oopsquote:
jaja recht op je beeldschermquote:
Leuk, maar als je de keuze tussen BF4 en TLOU moet maken, dan is dat snel gedaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe is de MP van TLOU eigenlijk?
Hoor er verschillende verhalen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |