Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:29 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Dat zeker, we zijn er dan ook heel tevreden over.
[..]
Hangt er vanaf waar je naar toe wilt. Denk je dat jou profiel een beetje past bij dat van de verhuurder? Ik koop meestal eerst tickets en daarna pas hotel maar kijk wel eerst naar de (betaalbare) beschikbaarheid in de regio. Als je dan niks vind heb je altijd nog uitwijkmogelijkheden....
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
We willen over twee weken naar Ibiza (of ja, ik wil dat...vriendlief heeft nog niet beslist) dus genoeg andere adresjes waar we terug kunnen....
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....quote:Op maandag 1 juni 2015 19:43 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.
Is me maar 1 keer gevraagd. In Utrecht. Prima plek verder.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
[..]
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:39 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal agoristisch systeem, ik wil niet anders meer.
Hotels
Hostels
Air BnB![]()
En jij natuurlijk ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Wintersport accomodaties staan er wel op, maar heel goedkoop nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef Thetallguy het volgende:
Referral linkjes van Uitgebloed verwijderd
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:00 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..
hoor je heel vaak dit soort berichtenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:07 schreef Melro het volgende:
Geweldig systeem, gebruik het regelmatig.
Ook mijn aanstaande vakantie naar de VS weer aantal keer geboekt.
1 keer (in Spanje) was de verhuurder niet thuis, eerste nacht hotel moeten boeken. Dag erna was hij er wel. Foutje bedankt.... van AirBnB hotel teruggekregen en als compensatie het diner op de eerste avond. AirBnB echt top geregeld.
Flinke hotel lobby aan de gangquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoor je heel vaak dit soort berichten
service is echt geweldig
ik moet toch wel lachen om die indianenverhalen die je soms in het nieuws hoort
Ligt aan de voorwaarden die je geaccepteerd hebt. Meestal wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven als de reservering bevestigd is. Dat staat ook in de mail met de factuur die je hebt gekregen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst geboekt via Airbnb en het is ook bevestigd door de verhuurder. Hoe gaat het verder met de betaling enzo? Want betaald heb ik nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |