Babette is toch een kind van Aafke en Jan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
OP aangepast met het "nieuwe" logo en de "huidige cast"
Ben trouwens zeer benieuwd wie nou toch de vader van Babette is
https://www.youtube.com/r(...)rch_query=onm+leaderquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar leaders van Onderweg naar Morgen
Ah dankje! Ik heb Onderweg naar Morgen nooit gevolgd eigenlijk. Ik ken het wel, maar ik zag GTST altijd als de enige soap, ik ben wel opzoek gegaan naar info over de serie en ik weet nu wel het een en ander.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/r(...)rch_query=onm+leader
Staan wel op uploaddatum, maar het zijn de leaders
Soapie, tot de afleveringen van vandaag (komende week) had Aafke wel laten doorschemeren dat het in een periode was waar het niet zo lekker liep met Jan. Maar meer dan dat weten we op dit punt in de serie niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Babette is toch een kind van Aafke en Jan?
Heb gister niet gezien, dus heb wat gemist.....
Ik heb ook alle afleveringen al eens gezien, maar kan het me niet herinneren.....quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Soapie, tot de afleveringen van vandaag (komende week) had Aafke wel laten doorschemeren dat het in een periode was waar het niet zo lekker liep met Jan. Maar meer dan dat weten we op dit punt in de serie niet.
Uiteraard hebben er een aantal later gekeken, toen het de eerste keer uitgezonden werd, en hebben dus wat meer info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het zal een hoop stof doen opwaaien, zeker in het geval van Braafkequote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef Clemanyana het volgende:
Joh, ik moet nog beginnen aan de hele marathon, dus ik wacht nog effe
Bettina kwam met de exacte datum van Jan's sterelisatie, wat uitwees dat Jan onmogelijk de vader van Babette kon zijn. Ed confronteerde Aafke hiermee en die gaf toen toe dat Babette zijn dochter is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef Rauzer het volgende:
Heb één aflevering gemist, hoezo heeft Aafke toegegeven dat Ed de vader is? Voor de bruiloft was het nog allemaal onzin...
ja dat heb ik gezien, maar toen zei Aafke nog dat het ziekenhuis zich vergist moest hebben en gingen ze naar de bruiloft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bettina kwam met de exacte datum van Jan's sterelisatie, wat uitwees dat Jan onmogelijk de vader van Babette kon zijn. Ed confronteerde Aafke hiermee en die gaf toen toe dat Babette zijn dochter is.
Die scène had je ook ja, maar de scènes die ik noemde kwamen daarna (in de aflevering van gisteren). Bettina had de exacte datum van de sterilisatie opgezocht en dat was ver voordat Aafke in verwachting raakte van Babette. Ed haalde hier twee brieven van hem aan Aafke uit die tijd en de geboorteakte van Babette bij en had niet meer nodig om Aafke te doen bekennen dat Babette dan wel zijn dochter moest zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien, maar toen zei Aafke nog dat het ziekenhuis zich vergist moest hebben en gingen ze naar de bruiloft.
En het wordt nog lachwekkender als je weet wat er later nog gaat komenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef lampre-fondital het volgende:
Die verhaallijn met margot en pim als geest........
Omg hahaha wat slecht
Jaaaa lotje wat een klein kind zeg net wanda toen ze binnenkwam..quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Die scène tussen Cor en Aafke
En ik begin het kinderachtige gedrag van Lotje echt meer dan zat te worden
Wanda werd gelukkig nog tof in seizoen 4, maar toen vertrok ze helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:32 schreef lampre-fondital het volgende:
[..]
Jaaaa lotje wat een klein kind zeg net wanda toen ze binnenkwam..
Ik had in het begin zoooooo een hekel aan wanda had niet verwacht dat iemand dat nog zou benaderen.
Al komt straks dat donkere meisje nog ruby/bibi weet niet meer hoe ze heet :p die kon er ook wat van
Ik hoop niet dat dat kinderachtige gezeik van d'r aanhoudt, maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef soapie het volgende:
Lotje is echt een drama, vreselijk!!!!
Dát. Nu heb ik al niet zoveel met zulk soort vage verhaallijnen, maar dit sloeg gewoon helemaal nergens op. Ik vraag me echt af hoe acteurs als Hero Muller en Job Redelaar dit in hemelsnaam op een serieuze manier hebben kunnen spelen. Alhoewel het in het geval van de laatstgenoemde al behoorlijk duidelijk was in het houterig spelen van die scènesquote:En Margot met Pim is ook 3x niks, niet eens lachwekkend zo slecht....
Ik ben er ook bang voor ja, denk zelfs dat het alleen maar erger gaat worden...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat kinderachtige gezeik van d'r aanhoudt, maar ik vrees het ergste
Gezien de verhaallijn die er aan zit te komen denk ik dat ook... Dat wordt dan een hele lange zit totdat ze vertrekt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja, denk zelfs dat het alleen maar erger gaat worden...
Helaas duurt dat nog ruim een seizoen... En dan keert ze later ook nog eens (tijdelijk) terugquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen!! Wat een ergernis dat kind!!
En Victor en Sasza en Gina en zelfs JP en, en , en....quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Maar gelukkig is er altijd nog de veel minder irritante (of liever gezegd: de totaal niet irritante) BabetteEn Ravi vind ik ook nog wel tof
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef soapie het volgende:
[..]
En Victor en Sasza en Gina en zelfs JP en, en , en....
Victor en Bettinaquote:
Kerst is al voorbij, maar dan nog kan het niet kloppen neequote:Op zondag 21 september 2014 14:13 schreef Rauzer het volgende:
Het is toch kerst in Ulft? Hoe kan het dan winter in Australië zijn?
Leek wel uit een C-film te komenquote:
Hahaha gelukkig was ik niet de enige die zo dacht over die klap :pquote:Op zondag 21 september 2014 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leek wel uit een C-film te komen
Merel die het slot van Ellen's woonboot forceert vond ik ook wel geinigEn eindbaas Jannes weer terug
Van mij wel, graag zelfs!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
Mag Lotje dood? Ik word namelijk strontziek van dat kinderachtige, egoïstische en irritante gedrag van haar![]()
![]()
Het wordt ook alleen maar erger hè? Nu begint haast iedere zin van Lotje met het woord "Ik". "Ik wil nú naar huis", "Ik kan er niet tegen als je boos bent", "Ik wil dat je rekening met mij houdt", "Ik ben zo moe"... Gek word ik er vanquote:
Briljante actie!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
Babsje die de pianoklap op de vingers van de pianoleraar laat vallen![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
Hè bah, nu staat dat AVROTROS-logo in de bovenhoek
Oh, en Jannes is nu ineens weer 5... Wat is-ie morgen, 16?
Joyce die zich vergrijpt aan de eerste de beste pianoleraar is inderdaad nogal wanhopigquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Babette!![]()
Joyce is echt dé slet van ONM omg
En hij is nog eng ook.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Joyce die zich vergrijpt aan de eerste de beste pianoleraar is inderdaad nogal wanhopig
Babette is de dochter van Aafke en Ed. Aafke was met Jan getrouwd, maar ging met Ed vreemd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Babette is toch een kind van Aafke en Jan?
Heb gister niet gezien, dus heb wat gemist.....
Gelukkig is NPO Best ook te zien via internet, via www.best24.nl of www.npo.nl/live/npo-bestquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Babette is de dochter van Aafke en Ed. Aafke was met Jan getrouwd, maar ging met Ed vreemd.
Herleven er hier oude tijden? Gaan we weer binnen een uur een heel topic vollullen? Jammer dat ik geen Best24 o.i.d. heb.
En stream is goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is NPO Best ook te zien via internet, via www.best24.nl of www.npo.nl/live/npo-best
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat adres van het ziekenhuis![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 2 november 2014 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
Die Edward Koldewijn is ook één van de slechtste acteurs ever zeg![]()
Echt zoo nep!!quote:Op zondag 2 november 2014 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
Die Edward Koldewijn is ook één van de slechtste acteurs ever zeg![]()
Met Bitchy Babsjequote:Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef LetsGame het volgende:
Over 10 minuten weer een nieuwe aflevering!
Is hij soms familie van die Dirk Taat die er in de laatste seizoenen in speelde? Was ook al zo'n acteertalentquote:
Merel nietquote:Op zondag 2 november 2014 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aïsha ook, en Merel... Wordt nog dringen daar
En ik zat maar te zoeken: Ulft, Rheren, Beenbreu... Ooohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat adres van het ziekenhuis![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 04:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En ik zat maar te zoeken: Ulft, Rheren, Beenbreu... Oooh
Is inderdaad erg vreemd ja. Maar ja, eigenlijk zou die zolderkamer nog op naam van Melle moeten staan. En het feit dat Sasza eigenlijk in het ziekenhuis zou moeten "werken" vanwege zijn verblijfsvergunning wordt ook nooit meer aangehaald. Of wordt dat soms niet gecontroleerd?quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef Rauzer het volgende:
Waarom krijgt Sasza eigenlijk post in De Engel, terwijl hij ergens anders woont? Nu ook met die notaris die hem daar komt opzoeken?
quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is inderdaad erg vreemd ja. Maar ja, eigenlijk zou die zolderkamer nog op naam van Melle moeten staan. En het feit dat Sasza eigenlijk in het ziekenhuis zou moeten "werken" vanwege zijn verblijfsvergunning wordt ook nooit meer aangehaald. Of wordt dat soms niet gecontroleerd?
Lotje irriteert mij nog steeds mateloosquote:Op zondag 16 november 2014 14:15 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Lotje en Sasza weer leuk samen
Wat dan?quote:Op zondag 16 november 2014 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lotje irriteert mij nog steeds mateloos
Ik zie trouwens een baantje voor Merel aankomen... En nee, daarvoor hoef ik niet paranormaal begaafd te zijn
quote:Op zondag 16 november 2014 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
Wow, die scène tussen Bettina en Renée![]()
![]()
Was de ontsnapping uit de gevangenis zijn finale??quote:
Yep, en sindsdien is er nooit meer iets van Cor vernomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Was de ontsnapping uit de gevangenis zijn finale??
Je weet wat ik er van vind; van mij mag je gewoon posten wat je wil. Zo erg is het nou ook weer niet dat je iets achterloopt en daar over post, gezien dit "stormlooptopic"quote:Ja, ik lig enorm achter. Ben ott met bijkijken bij eind september, maar duurt nog effe voor ik helemaal bij ben. (heb ook niet verder doorgelezen dan tot waar ik ben) Weet niet of posten over wat ik nu zie nog boeiend is voor de aanwezigen hier?
Nou, Babette wordt nog veel amusanterquote:Ik zie net het 'optreden' van Babette die dronken is door de ontgroening. Zeer amusant
Lotjequote:Zoals jullie verderop al schrijven, Lotje wordt echt strontvervelend. En ik dacht dat ze niet erger kon zeuren dan in het begin van die model verhaallijn
Daphnequote:Baal enorm dat Daphne (op dit moment) erin geslaagd is Merel en Viktor uit elkaar te drijven.
Geloof me, het wordt nog "geestiger"...quote:Verhaallijn Margot en geest maak ik maar even geen woorden aan vuil.
Jammer. Maar goed, de manier waarop zijn rol de laatste tijd was, misschien maar goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
Yep, en sindsdien is er nooit meer iets van Cor vernomen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
Je weet wat ik er van vind; van mij mag je gewoon posten wat je wil. Zo erg is het nou ook weer niet dat je iets achterloopt en daar over post, gezien dit "stormlooptopic"
Bedoel je die studie begeleider? (of Lotje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
Nou, Babette wordt nog veel amusanter Dat ze daarbij een van de meest belabberde acteurs EVER als tegenspeler heeft is wel een klein minpuntje
Waar. Wanda had een bepaalde groeicurve, Lotje niet, die lijkt alleen maar meer te klagen. Nu moet ik zeggen, ik zit nu op het punt dat ze net weet dat ze ms heeft, en steeds ruzie heeft met Sasza, de manier waarop is zeer irritant, maar ergens snap ik haar wel dat ze zich niet meteen als een invalide wil gedragen en zo behandelt wil worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
Lotje
Ik vond Wanda vreselijk in seizoen 3, maar Lotje is zo mogelijk nog erger
Gelukkig is nu in elk geval het Pim gedoe voorbij.... voor nu dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
Verhaallijn Margot en geest maak ik maar even geen woorden aan vuil.
Geloof me, het wordt nog "geestiger"...
Zeker, maar als ik zie dat Casper voor hem in de plaats van bad guy is gekomen... Cor zorgde tenminste nog voor wat grappige opmerkingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:57 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Jammer. Maar goed, de manier waarop zijn rol de laatste tijd was, misschien maar goed.
Ja, ik bedoel die Casper. Mijn tenen krommen bij vrijwel iedere scène met hemquote:[..]
[..]
Bedoel je die studie begeleider? (of Lotje?)
Ik vind haar zich wel erg irritant gedragen in de klas. Tamara speelt het goed, maar het is wel echt kinderachtig gedrag.
Het blijft maar doorgaan met Lotje, deze week (waar we nu zitten) zijn er ook weer problemen tussen haar en Sasza. Seizoen 6 kan mij niet snel genoeg beginnen, des te eerder is ze wegquote:[..]
Waar. Wanda had een bepaalde groeicurve, Lotje niet, die lijkt alleen maar meer te klagen. Nu moet ik zeggen, ik zit nu op het punt dat ze net weet dat ze ms heeft, en steeds ruzie heeft met Sasza, de manier waarop is zeer irritant, maar ergens snap ik haar wel dat ze zich niet meteen als een invalide wil gedragen en zo behandelt wil worden.
Nou, ik vond Margot #1 ook al bloedirritant, dus veel verschil zie ik nietquote:[..]
Gelukkig is nu in elk geval het Pim gedoe voorbij.... voor nu dan.
Verder vind ik haar naar Merel toe irritant, meteen doen alsof ze volledig de wijsheid in pacht heeft (terwijl ze 2 afleveringen geleden nog helemaal niet overtuigd was van haar eigen krachten)
Heb trouwens wel het idee dat het hele karakter anders is sinds ze terug is, ik zie totaal geen overeenkomst met de Margot van eerder in de serie. Jullie?
De verhaallijn is opzich wel oké, maar dat komt meer door de inbreng van Bettina ervanquote:Ik snap echt niet dat Ellen niet aan Frank verteld dat Paul de vader is. Later is het alleen maar veel erger, alle leugens. Moet zij ook weten.. Maar goed, was allang duidelijk dat zij met haar kind-obsessie niet echt helder dacht. (kwam Frank trouwens niet een beetje snel na Paul? Of komt dat omdat ik teveel na elkaar kijk?)
Haha, jaquote:Op zondag 30 november 2014 11:32 schreef alors het volgende:
Ellen die opeens 6 maanden zwanger isZe kwam er vorige maand achter toch?
Nog erger: ze is totaal afwezigquote:Op woensdag 3 december 2014 11:48 schreef LetsGame het volgende:
Wat is Aïsha recurring geworden zeg.........
Ik mis Aïsha (en Ravi) !!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2014 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: ze is totaal afwezig
Ja, inderdaad! 't Is nog steeds een mooie vrouwquote:Op donderdag 4 december 2014 07:50 schreef Familyguy02 het volgende:
Ik zag gisteravond Tamara Brinkman in de serie Bureau Raampoort met Thomas Acda & Tim Haars.
Ze heeft er volgens mij een vaste rol, want ze stond in de leader van de serie,
Ze is nog steeds zo mooi haha
Rasta Raviquote:Op woensdag 3 december 2014 23:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik mis Aïsha (en Ravi) !!!!!!!!!!!!!
Die graancirkel in Frieslandquote:
Als ik die naam zie, denk ik meteen aan Margot, Sander, Els en, always last, but certainly not least, Reinaquote:
Reina #1quote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als ik die naam zie, denk ik meteen aan Margot, Sander, Els en, always last, but certainly not least, Reina![]()
Nee, door een gekke Amerikaan die met een zwaar Amerikaans accent Nederlands probeert te pratenquote:
En blijkbaar gaat Ed zelf er ook heel staccato van pratenquote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, door een gekke Amerikaan die met een zwaar Amerikaans accent Nederlands probeert te praten
Ik heb ook gekke periodes gehad.. ik keek heel seizoen 1 en begin seizoen 2.. toen heel lang niet gekeken.. toen eind seizoen 3 t/m half seizoen 4 gekeken.. en vanaf half seizoen 5 (toen ze rond december '97 waren, nu mei '98) kijk ik weerquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
En blijkbaar gaat Ed zelf er ook heel staccato van praten
(ik ben weer bij trouwens, had alleen niet zo heel veel te melden geloof ik)
Hij draagt ook ineens heel andere kleding, heeft een mountainbike, koopt een telescoop... Maar niemand die ook maar iets vermoedtquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
En blijkbaar gaat Ed zelf er ook heel staccato van praten
Ook niets over de vreselijke situatie van Sasza? Over de gevoelens van Babsje voor hem? Of over de wanstaltige manier waarop Casper de erfenis van Sasza in handen probeert te krijgen?quote:(ik ben weer bij trouwens, had alleen niet zo heel veel te melden geloof ik)
Er was toch iemand die hem veel te vrolijk vond? (Viktor? Ik weet het effe niet meer)quote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Hij draagt ook ineens heel andere kleding, heeft een mountainbike, koopt een telescoop... Maar niemand die ook maar iets vermoedt
Bedoel je dat een van zijn vrienden net overleden is, maar hij er amper aandacht aan besteedt?quote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Ook niets over de vreselijke situatie van Sasza?
Sja, dat snap ik eigenlijk wel. Ze is ook een enorme steun voor hem. Totnogtoe vind ik het wel goed dat ze er zelf heel verontwaardigd over is en er niks mee wil doen, past wel goed bij haar karakter.quote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Over de gevoelens van Babsje voor hem?
Casper? Meh! - 'nuff saidquote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Of over de wanstaltige manier waarop Casper de erfenis van Sasza in handen probeert te krijgen?
Ja, volgens mij ook, evenals Margot haar vermoedens heeft. Maar daar wordt verder niet op ingegaan helaas.quote:Op maandag 15 december 2014 22:46 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Er was toch iemand die hem veel te vrolijk vond? (Viktor? Ik weet het effe niet meer)
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste, maar die andere twee voorbeelden zouden ook kunnen.quote:[..]
Bedoel je dat een van zijn vrienden net overleden is, maar hij er amper aandacht aan besteedt?
Of dat zijn vriendin ziek is, waar hij na een periode van veel te veel willen doen er amper nog aandacht aan besteedt?
Of het overlijden van zijn vader, waarna hij plots allerlei herinneringen krijgt waar hij constant mee bezig is?
Margot is sowieso jammerquote:Dat laatste vond ik eigenlijk best goed. Dat ze daar eindelijk eens wat mee deden bedoel ik. Alleen...toen begonnen ze met die therapie van Margot, en dat vind ik eigenlijk jammer.
Ja, al zit er duidelijk wel iets te broeien... En meer Babsje is altijdquote:[..]
Sja, dat snap ik eigenlijk wel. Ze is ook een enorme steun voor hem. Totnogtoe vind ik het wel goed dat ze er zelf heel verontwaardigd over is en er niks mee wil doen, past wel goed bij haar karakter.
quote:[..]
Casper? Meh! - 'nuff said
Hey Viccie! Volgens mij...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt hij nu "Hey pikkie!" tegen Victor?![]()
Dat sowieso... Ed is echt raar nu...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan... Maar goed, in beide gevallen is het heel gek om uit zijn mond te horen
Die man kan ook nooit eens op een normale manier uit het buitenland terugkeren hè? In seizoen 3 kwam hij terug uit Amerika met terugkerend geheugenverlies, in seizoen 4 keerde hij uit Vietnam terug met malaria en nu is hij weer gehersenspoeld door een sektequote:Op woensdag 17 december 2014 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat sowieso... Ed is echt raar nu...
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die man kan ook nooit eens op een normale manier uit het buitenland terugkeren hè? In seizoen 3 kwam hij terug uit Amerika met terugkerend geheugenverlies, in seizoen 4 keerde hij uit Vietnam terug met malaria en nu is hij weer gehersenspoeld door een sekte![]()
Gina komt nog terug (met een kort, pittig kapselquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Rauzer het volgende:
Nikkie Plessen!
Lotus!
Komt Gina nog terug eigenlijk? Of blijft ze in Amerika?
briljant!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
Die man kan ook nooit eens op een normale manier uit het buitenland terugkeren hè? In seizoen 3 kwam hij terug uit Amerika met terugkerend geheugenverlies, in seizoen 4 keerde hij uit Vietnam terug met malaria en nu is hij weer gehersenspoeld door een sekte
Welke scene? Blijkbaar kan ik iets van een week oud al niet onthouden *geheugen als een garnaal*quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
De lange scène met Merel en Victor in de aflevering van vandaag is echt briljant geschreven en gespeeld
Zucht.. helaas wel ja. Jammer, ik vond haar een leuk karakter. Maar nu gedoe over een kind. Is Ellen net (redelijk) klaar met dat gezeik...quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef PeterKelder het volgende:
En Merel begint weer aardig maf te worden...
De scène in de aflevering van donderdag waarbij Merel er kapot van is hoe Ellen moet lijden en ze zichzelf de schuld geeft dat ze ooit op Ellen geschoten heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 02:32 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
briljant!
[..]
Welke scene? Blijkbaar kan ik iets van een week oud al niet onthouden *geheugen als een garnaal*
Ik vind het juist leuker dat ze weer wat maffer wordtquote:[..]
Zucht.. helaas wel ja. Jammer, ik vond haar een leuk karakter. Maar nu gedoe over een kind. Is Ellen net (redelijk) klaar met dat gezeik...
Als het nu nog mooie overhemden waren geweest... Wat mij nog het meeste opvalt is dat Braafke er niets over gezegd heeftquote:Ik dacht trouwens dat Ed in zijn pyjama naar zijn werk ging...tot ik erachter kwam dat het een overhemd was
Rasta Raviquote:Ze houden trouwens wel van kapsels met 2 staartjes eh? Zelfs Ravi...
Ja.. dat snap ik ook niet. En Aïsha was toch moslima? Hoort ze dan wel alcohol te drinken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, Lotus geeft Aïsha een beker cognac om te bekomen van de schrik na haar flauwte, om daarna haar bloed af te tappen voor Marieke... Maar alcohol komt toch in de bloedbaan terecht?
Overigens: Babsje die subtiel begint te stoken tussen Sasza en Lotje![]()
![]()
![]()
Ik hou een kleine slag om de arm dat seizoen 6 maandag begint, omdat er morgen geen ONM op NPO Best is.quote:
Mwah, het is deze week eindelijk weer eens redelijk spannend en vermakelijk naar mijn ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:15 schreef Clemanyana het volgende:
Hmm, heb de hele marathon gezien, maar er is me niet zoveel bijgebleven...
Het lijkt erop van niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoop wel dat ze zo beginnen met komende week
Nee. Heel vaag ditquote:
Misschien, maar het is dan wel vreemd dat dat niet gecommuniceerd is. Er is sowieso niet gecommuniceerd dat morgen het zesde seizoen zal beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:25 schreef alors het volgende:
Of het is bewust en ze willen vanaf nu het schema omdraaien. Dus eerst de afleveringen, dan de marathon. Dat is meestal wel gebruikelijker.
Die felgekleurde overhemden die hij momenteel ook heeftquote:
Bedoel je dat op die boot?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dit vond ik toen de eindscène ooit op de ONM-site stond al een vage cliff, maar het ontbreekt echt aan spanning
Ja, dat bedoel ik. De rest van de aflevering was oké, maar die laatste scène sloeg nergens op... Nou ja, oké, als een tang op een varken Joycequote:
Yep, en vanavond beginnen ze met seizoen 6:quote:Op maandag 5 januari 2015 00:10 schreef alors het volgende:
Ze gaan dus wel gewoon verder met nieuwe afleveringen
twitter:NPObest twitterde op maandag 05-01-2015 om 10:02:18Vandaag start het nieuwe seizoen #onm. Afgelopen zondag is nog eens de aanloop naar de cliffhanger uitgezonden. reageer retweet
De instrumentale versie bij de aftiteling is nog wel te doen, maar de intro... Inderdaad, veel liever Ruth Jacottquote:
Nou, ook de volgorde van personages is behoorlijk slecht. In seizoen 7 doen ze dat gelukkig stukken beterquote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind het erg jammer dat de seizoen 5 leader weg is, maar de nieuwe leader is ook wel een leuke variant. Het voelt heel fris/vernieuwend aan en ik vind het ook een heel uniek concept. De videovormen verschillen wel van elkaar.. dat is wat minder mooi, maar bijvoorbeeld hoe het logo bij een komt na Sasza.. prachtig
Grappig dat je dat laatste zegt, want het is zelfs voor de makers niet duidelijk geweest waarom de seizoen 5-tune ineens werd vervangen, getuige een vraag + antwoord van de soapkalender:quote:Ik vind het een heel goede keuze dat ze Gordon gevraagd hebben voor de nieuwe leadermuziek, chappeau! Ruth had dit niet gekund, al vind ik haar versies nog steeds veel mooier. Vooral de seizoen 5- versie was prachtig!! Ik ben het dus oneens met jullie en snap de keuze heel goed om voor Gordon te kiezen, maar goed, ik weet ook niet of Ruth destijds nee heeft gezegd.
Waarschijnlijk om de verjongingskuur wat meer kracht bij te zetten denk ik; Gordon sprak de jongeren toch meer aan dan Ruth Jacott. Hoewel zij echt veel beter isquote:04. Welke twee bekende artiesten zongen de titelsong van ONM?
Ruth Jacott zong het origineel en later ook de nieuwe opname, die daarna vervangen werd door een cover gezongen door Gordon. Waarom is nooit duidelijk geworden.
Zorg er maar voor dat je niet wordt gehersenspoeld door Orionquote:Ik ga vanavond voor het eerst de aflevering kijken, ben benieuwd.
Serieusquote:Op maandag 5 januari 2015 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ook de volgorde van personages is behoorlijk slecht. In seizoen 7 doen ze dat gelukkig stukken beter
[..]
Grappig dat je dat laatste zegt, want het is zelfs voor de makers niet duidelijk geweest waarom de seizoen 5-tune ineens werd vervangen, getuige een vraag + antwoord van de soapkalender:
[..]
Waarschijnlijk om de verjongingskuur wat meer kracht bij te zetten denk ik; Gordon sprak de jongeren toch meer aan dan Ruth Jacott. Hoewel zij echt veel beter is
[..]
Zorg er maar voor dat je niet wordt gehersenspoeld door Orion
Vergeet Goudkust niet; dat had ieder seizoen een nieuwe/aangepaste tunequote:Op maandag 5 januari 2015 20:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Serieus![]()
Dat is wel heel erg
Wel grappig dat 1997 - 1998 dus een eigen theme had![]()
Gebeurt niet vaak bij Nederlandse soap, hè?
Kloptquote:Op maandag 5 januari 2015 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeet Goudkust niet; dat had ieder seizoen een nieuwe/aangepaste tune
Denk 't niet... iedereen ziet er zo anders uit. Daarnaast is Ravi's haar gegroeid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
Margot van Doorn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vraag me af of dit eerste deel van het seizoen direct na seizoen 5 is opgenomen: het licht lijkt te zijn aangepast, net als het decor van de keuken in De Engel
Dat is altijd het geval; 's ochtends rond 11:30 uur is er altijd een herhaling van de vorige avond te zien, vandaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef Rauzer het volgende:
Lekkere volgorde hebben ze vandaag, volgens mij nu afl 1 van seizoen 6, hiervoor hadden ze al een latere aflevering van seizoen 6...
Nee, helaas. In het weekend zijn alleen de marathonuitzendingen nog te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:59 schreef soapie het volgende:
Is er in het weekend om 19.00 geen uitzending meer?
Sinds wanneer dan, had vorige week het idee dat ik een uitzending gemist had...quote:Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, helaas. In het weekend zijn alleen de marathonuitzendingen nog te zien.
Nu duurt het dus iets langer voordat we van Snotje verlost zijn![]()
Sinds deze week. Op 31 december was er geen uitzending en de afleveringen schoven door; de cliffhanger van seizoen 5 was afgelopen zondag te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan, had vorige week het idee dat ik een uitzending gemist had...
Valt juist wel mee nu toch? Vind het wel leuk hoe ze nu op onderzoek is.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Godver, wat is Snotje ontiegelijk irritant zeg![]()
Ik kijk echt uit naar haar exit
Smaken verschillenquote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Valt juist wel mee nu toch? Vind het wel leuk hoe ze nu op onderzoek is.
Vindt Merel miljoenen malen irritanter, die mag er van mij snel uit.
Je zult het vanzelf zienquote:
Ik vraag me af waarom..quote:Op zondag 18 januari 2015 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je zult het vanzelf zien
Gelukkig hebben ze er nu wel rekening mee gehouden en is de tekst op het bordje aan de muur gewoon zoals het hoort(dus nu hebben ze dat in spiegelbeeld gemaakt toen ze de scène draaiden)
Om de kijker te laten denken dat een andere afdeling van het ziekenhuis er anders uit ziet zonder een heel nieuw decor te bouwenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
Om de kijker te laten denken dat een andere afdeling van het ziekenhuis er anders uit ziet zonder een heel nieuw decor te bouwen
Niettemin was het logo van Sony alsnog in spiegelbeeld te zien, dus echt geslaagd is het niet
Je bent niet de enige hoor, ik vind haar echt verschrikkelijk, qua acteren en qua kop.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef PeterKelder het volgende:
Die Lotus is net zo'n verschrikking als Casper qua acteren
En sorry dat ik het zeg, maar ze is nog lelijk ook
Haha, gelukkig maarquote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, ik vind haar echt verschrikkelijk, qua acteren en qua kop.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maarDaarnet bij de laatste aflevering van de marathon zat ik bij een "belangrijke" scène met haar alleen maar zo:
![]()
![]()
Echt, degene die haar heeft aangenomen voor die rol mag met terugwerkende kracht zijn/haar excuses aanbieden voor deze keuze.
Dan vind ik Gina toch leuker.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Net als Renée trouwens. Wat dat betreft passen die twee uitstekend bij elkaar
Ben benieuwd wanneer die weer opduikt, ze moet nog even terugkeren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dan vind ik Gina toch leuker.
Margot is net zo helderziend als mijn dooie goudvisquote:Ed die zegt spionage werk te doen... Margo die dat gelooft ook nog. Helderziend was ze eh?
Wanneer rot dat wijf weer op, zoals ze stond te 'schreeuwen' om die co-assistent te ontslaan. Zo vreselijk nep!!!!quote:
Oh, stond ze te schreeuwen? Ik verstond er geen ene mallemoer van, ik dacht dat ze ademhalingsproblemen hadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Wanneer rot dat wijf weer op, zoals ze stond te 'schreeuwen' om die co-assistent te ontslaan. Zo vreselijk nep!!!!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, stond ze te schreeuwen? Ik verstond er geen ene mallemoer van, ik dacht dat ze ademhalingsproblemen had
SPOILER: Bekijken op eigen risico. De poster van deze spoiler is niet aansprakelijk voor eventuele trauma's na het klikken op deze tag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 01-02-2015 15:22:53 ]
Nadat de badkamerspiegel voor de vierde keer spontaan brak toen zij er voor ging staan heeft ze het opgegeven volgens mijquote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Clemanyana het volgende:
Ellen die (tegen Merel) zegt "geen gezeur meer, kom op" ???
Zou zij ooit wel eens in de spiegel gekeken hebben?
Dát. En die hele belachelijke ongein met die co-assistent was vreselijk om te zien. Die gozer was trouwens ook stekeblind, dat is wel duidelijkquote:Jeetje wat is die Lotus nep zeg.
Moet dat nou die foto...quote:Op zondag 1 februari 2015 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Wat is Lotus toch een vreselijk wijf![]()
[ afbeelding ]
... En de gezichten die ze trekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag!quote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, het schrikt natuurlijk wel af... Spoilertag dan maar?
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Done, met een waarschuwing erbij
Dat dacht ik van de week al.....quote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, ben ik nu zo maf of heeft Margot stiekem toch gevoelens voor Ravi? Vond haar zo vreemd reageren op Ravi en Aïsha nadat de lucht geklaard was...
Hm, toen is het mij niet opgevallenquote:
Aflevering 901, dus over twee weken denk ik. Maar dan gaat het gezeik met die keukenrol nog een tijdje door helaasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef soapie het volgende:
Wanneer komt Gina terug, ik kots zoooo van die Lotus.....
Ik ook niet, maar we moeten nog even geduld hebben: in de spoilers staat ze nog tot aflevering 969 vermeldtquote:
Pffffff...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we moeten nog even geduld hebben: in de spoilers staat ze nog tot aflevering 969 vermeldt
Precies wat ik dacht, laat haar Gina bellen!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
Als Margot en Ravi Janée willen overtuigen over het gedoe van Orion, waarom zeggen ze dan niet dat ze Gina moet contacteren?
Alsof Janée überhaupt zou luisteren, ze is toch alleen maar bezig met die keukenrol
Irritant dat personages altijd aan spontaan geheugenverlies lijden op zulk soort momenten, terwijl Ravi en Margot het er bijvoorbeeld twee scènes daarvoor nog over haddenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, laat haar Gina bellen!!
Zat er ook op te wachten dat ze dat zouden zeggen.... Maar toen kwam die doos weer binnen.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Irritant dat personages altijd aan spontaan geheugenverlies lijden op zulk soort momenten, terwijl Ravi en Margot het er bijvoorbeeld twee scènes daarvoor nog over hadden
Ze wordt wel weer normaal, maar dat is meteen haar exit... Volgens mij zo rond de dood van Ed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:24 schreef soapie het volgende:
Gaat Merel ooit weer normaal doen, vindt het knap irritant/overdreven worden nu......
Ik heb eigenlijk niks tegen Ellen... Beetje suf maar verder valt ze best mee vind ik...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze wordt wel weer normaal, maar dat is meteen haar exit... Volgens mij zo rond de dood van Ed.
Ik begrijp jouw punt trouwens wel, het lijkt wel alsof de schrijvers totaal niet wisten wat ze met Merel moesten doen. Zonde als je het mij vraagt, want ik vind Margot van Doorn een erg sterk actrice en de chemie met Jop de Vries was er ook. Ik had Merel liever zien aanklooien in De Engel en een goede band met JP zien opbouwen dan dat hele gezeik met Ellen(dig). En die laatste had ze gewoon de serie uit moeten knallen toen die mogelijkheid er was, dat is het enige dat ik Merel verwijt
Dat is eigenlijk ook wat ik laatst bedoelde met jammer dat ze haar weer 'gek' gaan laten worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze wordt wel weer normaal, maar dat is meteen haar exit... Volgens mij zo rond de dood van Ed.
Ik begrijp jouw punt trouwens wel, het lijkt wel alsof de schrijvers totaal niet wisten wat ze met Merel moesten doen. Zonde als je het mij vraagt, want ik vind Margot van Doorn een erg sterk actrice en de chemie met Jop de Vries was er ook. Ik had Merel liever zien aanklooien in De Engel en een goede band met JP zien opbouwen dan dat hele gezeik met Ellen(dig). En die laatste had ze gewoon de serie uit moeten knallen toen die mogelijkheid er was, dat is het enige dat ik Merel verwijt
Inderdaad, dat was ook nog mogelijk geweest. Als ze Ellendig, Janée en Sjoois het ene k*tverhaaltje na het andere kunnen geven had dat met Merel ook niet zo moeilijk moeten zijn. Had haar zus anders terug in de serie geschreven, mochten ze totaal geen inspiratie hebben. En dat laatste hadden ze dus niet, blijkbaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wat ik laatst bedoelde met jammer dat ze haar weer 'gek' gaan laten worden.
Ze had best gewoon een lid van het Couwenberg gezin kunnen zijn, zonder die specifieke verhaallijn, genoeg te verzinnen lijkt me. En een Viktor die van iemand houdt is altijd aandoenlijk te zien![]()
Ze had toch ook na haar 'tragische verleden' kunnen willen gaan studeren ofzo? Gezellig met Babette - die ook nooit studeert of nog op school (universiteit) is
Sowieso ben ik Team Lisettequote:Mijn zus maakte net een terechte opmerking, een arts (Lotus) is GEEN superieur van een zuster (Lisette) op de werkplek. Dus behalve dan dat dat mens zwaar vervelend is, slaat die verhaallijn ook nog eens nergens op.
Het belachelijke is nog wel dat iemand als Aafke het al eerder heeft meegemaakt, toen met Pim in seizoen 2. Dus ze zou toch enigszins moeten weten hoe ze dit aan moet pakken, maar nee hoor, niet is minder waar.* En inderdaad, Braafke Zeiksema kruipt meteen weer in de slachtofferrolquote:Ze zijn ook helemaal vergeten dat iemand die lid geworden is van een sekte erop aanspreken helemaal geen zin heeft, eh?![]()
(ben net bij de 2e aflevering van vandaag)
"al die lieve en leuke dingen die hij tegen me gezegd heeft, al die kado's, was alleen om me zoet te houden". Boehoe Aafke.. dat Ed gevaar loopt doet er niet toe eh? Alleen dat ie niet eerlijk was tegen jou.... zucht. Egoistisch geval.
Ga in je hok, dat zeg je toch niet tegen je collega. Wat een debiel zeg....quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Mijn zus maakte net een terechte opmerking, een arts (Lotus) is GEEN superieur van een zuster (Lisette) op de werkplek. Dus behalve dan dat dat mens zwaar vervelend is, slaat die verhaallijn ook nog eens nergens op.
De manier waarop ze het zei maakte mij wel aan het lachen, temeer het totaal niet geloofwaardig uit haar strot kwamquote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Ga in je hok, dat zeg je toch niet tegen je collega. Wat een debiel zeg....
Ik kan er niet om lachen, irriteer me alleen maar aan haar..... De manier van praten, die stem, die rotkop en de manier waarop ze met mensen omgaat!!!! Echt vreselijk!!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zei maakte mij wel aan het lachen, temeer het totaal niet geloofwaardig uit haar strot kwam
Verder is het een lelijk, onuitstaanbaar, irritant, achterbaks en vreselijk wicht![]()
Ik was echt blij toen de livestream vastliep op het moment dat ze met die picknickmand uit de lift kwam
Vergeet het briljante acteerwerk van die Afke Reijenga niet hèquote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, irriteer me alleen maar aan haar..... De manier van praten, die stem, die rotkop en de manier waarop ze met mensen omgaat!!!! Echt vreselijk!!!!
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeet het briljante acteerwerk van die Afke Reijenga niet hèZe speelt al haar tegenspelers met gemak weg richting de kleedkamer... om daar vervolgens in lachen uit te barsten
![]()
Overigens ben ik wel blij dat Janée eindelijk eens heeft willen luisteren naar Margot en Ravi... Al had ze van mij gerust richting Orion mogen vertrekken
Mocht ze Lotus, Braafke en Joyce van mijn part meteen meenemen
Het is ook erg knullig allemaal, maar daarom juist ook wel weer heel grappig? Itt het hele geest gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Familyguy02 het volgende:
Ik vind persoonlijk de Orion verhaallijn echt slecht.
Het komt echt verschrikkelijk nep en kinderachtig over.
Ik heb na de verhaallijn met de geest van Pim even niet gekeken want het kon me even niet zo boeien meer zonder hero Muller.
Maar ben nu toch weer begonnen sinds een week
Orion is inderdaad vermakelijk omdat het zo knullig en onzinnig isquote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Het is ook erg knullig allemaal, maar daarom juist ook wel weer heel grappig? Itt het hele geest gebeuren.
Ook al zou Babsje een heel seizoen uit 'r neus vreten, dan nog stel ik haar aanwezigheid alleen al zeer op prijsquote:Eigenlijk wel jammer dat we wel zo'n beetje weten hoe het zal aflopen - anders had ik bij de laatste scene toch echt wel een beetje gezeten vanneee, niet Babette!'
(ondanks dat haar rol de laatste tijd een beetje minder was)
Oeh, wie zou zij vermoord hebben - en wie zou zij ervoor hebben laten opdraaien?quote:Lotje.. Ik denk dat we zo moeilijk met haar meeleven omdat ze zo ontzettend (nep) overdreven doet. Op zich snap ik het ontkennen wel. Maar de manier waarop en alles.... zucht.
Ik vind haar trouwens wel opeens best op Abel lijken
Ja past beter bij Bettina inderdaad!! Maar die kop van haar erbij is ook altijd geweldig!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
"Ga gauw terug in je hok jij, en hou voortaan je snater!"
Zou Bettina dit zeggen, dan was het tenminste een briljante quote geweest. Maar nu dat stuk keukenpapier dit uit haar lelijke kop heeft weten te krijgen, is het helemaal niks
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
Anja is echt een allround zuster hè? Op de EHBO, bij Psychiatrie, bij Neurologie (waar ze ook hoofdzuster is)... En dan draait ze ook nog eens alle diensten lijkt het wel
Ja, best knap. En ondanks AL die ervaring toch Merel's truc niet doorhebben...quote:Op zondag 15 februari 2015 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
Anja is echt een allround zuster hè? Op de EHBO, bij Psychiatrie, bij Neurologie (waar ze ook hoofdzuster is)... En dan draait ze ook nog eens alle diensten lijkt het wel
Nee hoor ik heb ze allemaal al eens gezien, maar blijkbaar ook weer bijna alles vergeten....quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef nikkiefan het volgende:
Zijn jullie hier "nieuwe" onmkijkers? Ik heb zowat alle afleveringen vanaf 1995 tot en met 2007 gezien.
Ik heb acht seizoenen van onm op videotape gehad, maar toen onze woning op asbest is gecontroleerd is een deel er van naar de kloten geholpen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:40 schreef soapie het volgende:
Nee hoor ik heb ze allemaal al eens gezien, maar blijkbaar ook weer bijna alles vergeten....
zonde zeg, en zo vind ik het nog steeds jammer dat alleen seizoen 1 op dvd is uitgebracht....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:48 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik heb acht seizoenen van onm op videotape gehad, maar toen onze woning op asbest is gecontroleerd is een deel er van naar de kloten geholpen.
Ik ben wel een nieuwe kijker. Ik heb wel eens afleveringen gezien vroeger, maar ik volgde vooral GTST.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef nikkiefan het volgende:
Zijn jullie hier "nieuwe" onmkijkers? Ik heb zowat alle afleveringen vanaf 1995 tot en met 2007 gezien.
Zekerquote:Op zondag 22 februari 2015 13:01 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Hij en Merel spelen hun rol van gekkies wel briljant.
Op Lotus kun je slaan zonder moe te worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Renée is echt een ontzettende naïeve muts zeg![]()
![]()
En die vreselijke Lotus maakt daar dankbaar gebruik van, smerig wijf![]()
![]()
Al vind ik dat wel erg zonde van de moeitequote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Op Lotus kun je slaan zonder moe te worden.
Viel mij inderdaad ook op...quote:Op maandag 9 maart 2015 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof hoe de regisseurs destijds versprekingen van de acteurs gewoon in de scènes lieten zitten, dat maken sommige gesprekken wel geloofwaardiger
Hahah mooi was dit. Bettina was een top personage.quote:
Ja, ergens dit seizoen maakt hij zijn entreequote:Op woensdag 11 maart 2015 09:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hahah mooi was dit. Bettina was een top personage.
Wanneer komt Bento de serie in eigenlijk? Ook bijna toch?
Als ik me niet vergis schopt hij dan een bal door de ruit van De Engel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:57 schreef PeterKelder het volgende:
Ja, ergens dit seizoen maakt hij zijn entree
Op zaterdag is er een marathon met alle afleveringen van de voorbije week. Op zondag is er een marathon met alle afleveringen voor de week die komt. Dus als je toen toevallig op zondag keek zou jouw idee kunnen kloppenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
NPO Best doet toch elke doordeweekse dag 1 onm aflevering om 7 uur. En in het weekend een hele marathon van de afleveringen van die week? Had laatst het idee dat ze meer afleveringen deden dan alleen van die ene week.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op zaterdag is er een marathon met alle afleveringen van de voorbije week. Op zondag is er een marathon met alle afleveringen voor de week die komt. Dus als je toen toevallig op zondag keek zou jouw idee kunnen kloppen
Alleen al omdat het doordeweeks net na het avondeten bijna niet te doen is om dan naar die kop + 'acteerkunsten' van Lotus te kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goed om te weten. Vind zo'n marathon toch prettiger kijken.
Hoi! Leuk dat je hier komt kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:16 schreef King_Merc het volgende:
Hier ook een "oud" kijker, begonnen met kijken toen de oude Reina in de serie zat, (en Jan,Wanda etc. weet niet precies welke seizoen die eruit zijn gegaan), weet wel dat de dood van Casper aardig wat indruk heeft gemaakt,
Serge komt in het seizoen dat momenteel wordt uitgezonden, seizoen 6. Komende week worden afl. 931-935 uitgezonden, en Serge wordt voor het eerst genoemd in de spoilers bij afl. 952. Dus dat is al vrij snel zoverquote:nu ze het weer uitzenden ben ik ingevallen bij seizoen 4 ? (met Casper, weet het niet zeker (of was dat seizoen 3 ?) eigenlijk best jammer dat ik de eerste seizoenen gemist heb...
mn favoriete seizoen is toch wel wanneer Sergein de serie komt , (wanneer is dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |