Babette is toch een kind van Aafke en Jan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
OP aangepast met het "nieuwe" logo en de "huidige cast"
Ben trouwens zeer benieuwd wie nou toch de vader van Babette is
https://www.youtube.com/r(...)rch_query=onm+leaderquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar leaders van Onderweg naar Morgen
Ah dankje! Ik heb Onderweg naar Morgen nooit gevolgd eigenlijk. Ik ken het wel, maar ik zag GTST altijd als de enige soap, ik ben wel opzoek gegaan naar info over de serie en ik weet nu wel het een en ander.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/r(...)rch_query=onm+leader
Staan wel op uploaddatum, maar het zijn de leaders
Soapie, tot de afleveringen van vandaag (komende week) had Aafke wel laten doorschemeren dat het in een periode was waar het niet zo lekker liep met Jan. Maar meer dan dat weten we op dit punt in de serie niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Babette is toch een kind van Aafke en Jan?
Heb gister niet gezien, dus heb wat gemist.....
Ik heb ook alle afleveringen al eens gezien, maar kan het me niet herinneren.....quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Soapie, tot de afleveringen van vandaag (komende week) had Aafke wel laten doorschemeren dat het in een periode was waar het niet zo lekker liep met Jan. Maar meer dan dat weten we op dit punt in de serie niet.
Uiteraard hebben er een aantal later gekeken, toen het de eerste keer uitgezonden werd, en hebben dus wat meer info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het zal een hoop stof doen opwaaien, zeker in het geval van Braafkequote:Op zondag 7 september 2014 22:15 schreef Clemanyana het volgende:
Joh, ik moet nog beginnen aan de hele marathon, dus ik wacht nog effe
Bettina kwam met de exacte datum van Jan's sterelisatie, wat uitwees dat Jan onmogelijk de vader van Babette kon zijn. Ed confronteerde Aafke hiermee en die gaf toen toe dat Babette zijn dochter is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef Rauzer het volgende:
Heb één aflevering gemist, hoezo heeft Aafke toegegeven dat Ed de vader is? Voor de bruiloft was het nog allemaal onzin...
ja dat heb ik gezien, maar toen zei Aafke nog dat het ziekenhuis zich vergist moest hebben en gingen ze naar de bruiloft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bettina kwam met de exacte datum van Jan's sterelisatie, wat uitwees dat Jan onmogelijk de vader van Babette kon zijn. Ed confronteerde Aafke hiermee en die gaf toen toe dat Babette zijn dochter is.
Die scène had je ook ja, maar de scènes die ik noemde kwamen daarna (in de aflevering van gisteren). Bettina had de exacte datum van de sterilisatie opgezocht en dat was ver voordat Aafke in verwachting raakte van Babette. Ed haalde hier twee brieven van hem aan Aafke uit die tijd en de geboorteakte van Babette bij en had niet meer nodig om Aafke te doen bekennen dat Babette dan wel zijn dochter moest zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien, maar toen zei Aafke nog dat het ziekenhuis zich vergist moest hebben en gingen ze naar de bruiloft.
En het wordt nog lachwekkender als je weet wat er later nog gaat komenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef lampre-fondital het volgende:
Die verhaallijn met margot en pim als geest........
Omg hahaha wat slecht
Jaaaa lotje wat een klein kind zeg net wanda toen ze binnenkwam..quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Die scène tussen Cor en Aafke
En ik begin het kinderachtige gedrag van Lotje echt meer dan zat te worden
Wanda werd gelukkig nog tof in seizoen 4, maar toen vertrok ze helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:32 schreef lampre-fondital het volgende:
[..]
Jaaaa lotje wat een klein kind zeg net wanda toen ze binnenkwam..
Ik had in het begin zoooooo een hekel aan wanda had niet verwacht dat iemand dat nog zou benaderen.
Al komt straks dat donkere meisje nog ruby/bibi weet niet meer hoe ze heet :p die kon er ook wat van
Ik hoop niet dat dat kinderachtige gezeik van d'r aanhoudt, maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef soapie het volgende:
Lotje is echt een drama, vreselijk!!!!
Dát. Nu heb ik al niet zoveel met zulk soort vage verhaallijnen, maar dit sloeg gewoon helemaal nergens op. Ik vraag me echt af hoe acteurs als Hero Muller en Job Redelaar dit in hemelsnaam op een serieuze manier hebben kunnen spelen. Alhoewel het in het geval van de laatstgenoemde al behoorlijk duidelijk was in het houterig spelen van die scènesquote:En Margot met Pim is ook 3x niks, niet eens lachwekkend zo slecht....
Ik ben er ook bang voor ja, denk zelfs dat het alleen maar erger gaat worden...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat kinderachtige gezeik van d'r aanhoudt, maar ik vrees het ergste
Gezien de verhaallijn die er aan zit te komen denk ik dat ook... Dat wordt dan een hele lange zit totdat ze vertrekt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja, denk zelfs dat het alleen maar erger gaat worden...
Helaas duurt dat nog ruim een seizoen... En dan keert ze later ook nog eens (tijdelijk) terugquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen!! Wat een ergernis dat kind!!
En Victor en Sasza en Gina en zelfs JP en, en , en....quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Maar gelukkig is er altijd nog de veel minder irritante (of liever gezegd: de totaal niet irritante) BabetteEn Ravi vind ik ook nog wel tof
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef soapie het volgende:
[..]
En Victor en Sasza en Gina en zelfs JP en, en , en....
Victor en Bettinaquote:
Kerst is al voorbij, maar dan nog kan het niet kloppen neequote:Op zondag 21 september 2014 14:13 schreef Rauzer het volgende:
Het is toch kerst in Ulft? Hoe kan het dan winter in Australië zijn?
Leek wel uit een C-film te komenquote:
Hahaha gelukkig was ik niet de enige die zo dacht over die klap :pquote:Op zondag 21 september 2014 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leek wel uit een C-film te komen
Merel die het slot van Ellen's woonboot forceert vond ik ook wel geinigEn eindbaas Jannes weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |