SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dit zijn mijn uitslagen:
16 -7e Lus van Vledder
13 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 4 Zevenhuizen
17 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 2 Nieuw-Roden
12 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 1 Peize
16 -De 9e wielerronde van Elim
8 -Criterium Berlikum
8 -Omloop Tour de Lasalle dag 2
5 -Criterium Tour de Lasalle dag 3
7 -Criterium Sneek
12 -Ronde van 't zand
8 -Omloop Blauwhuis
20 -33e Knoop van Noordwolde
9 -OFK omloop
2 -Trainingsklassieker SleenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb 2 setjes Easton, Vista en Circuit, die het al een paar jaar probleemloos doen. Ook in koersen/raggen/op de crosser (dat laatste deed ik met die Vista). Heb nu ook Mavic Cosmic Karton. Die houden zich vooralsnog prima.
Af en toe moet ik ze ff richten, maar dat hoort erbij. Voor het echte ragwerk en in de winter heb ik een setje Open Pro met
105 naven. Die beginnen nu wat hol te worden, volgend jaar maar een nieuw setje velgen om laten spaken.![]()
Hoe laat ben je er vanavond Tommeke? Rij je bij de A's mee? Ik start als enige van de ploeg
Ik was 6e in een criterium in Appingedam, voor de rest alleen pelotonvulling en mongolenwaaier
Heb wel een paar tijdritten rond de 43 gemiddeld gereden en wat PR's gereden dus ik ben wel sterker geworden. Voor volgend seizoen is het motto wat meer rust pakken voor wedstrijden
Ga de komende tijd lekker pielen op de crosser.![]()
Ja dat tijdrijden zou ik ook wel graag beheersen..maar heb momenteel echt geen plek voor een tijdritfiets en lijkt me niet echt goed als ik nog meer weg ben ivm wedstrijden....Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ga niet. Niet helemaal fit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:35 schreef Patroon het volgende:
Hoe laat ben je er vanavond Tommeke? Rij je bij de A's mee? Ik start als enige van de ploeg![]()
Jong dan moet je juist starten. Bijna alle renners die ik voor een koers spreek zijn net ziek geweest of nog steeds ziek...toch rijden ze daarna de straatstenen uit de weg!
Volgende week die koppeltijdrit he? Heb volgens mij alleen een verjaardag danquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:37 schreef Patroon het volgende:
Ja dat tijdrijden zou ik ook wel graag beheersen..maar heb momenteel echt geen plek voor een tijdritfiets en lijkt me niet echt goed als ik nog meer weg ben ivm wedstrijden....![]()
![]()
Haha zo is het wel, maar ik voel aan m'n lijf en benen dat ik beter ff thuis kan blijven. Moet m'n vriendin ook ff wat qualitytime geven. Afgelopen week een begrafenis gehad en oa daardoor nog geen avond samen gegeten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:38 schreef Patroon het volgende:
Jong dan moet je juist starten. Bijna alle renners die ik voor een koers spreek zijn net ziek geweest of nog steeds ziek...toch rijden ze daarna de straatstenen uit de weg!![]()
![]()
Mooie lijst, hoop dat je vnv nog es met de bloemen thuiskomt als kers op de taart.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:33 schreef Patroon het volgende:
Dit zijn mijn uitslagen:
16 -7e Lus van Vledder
13 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 4 Zevenhuizen
17 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 2 Nieuw-Roden
12 -32ste Wielermeerdaagse Noordenveld Westerkwartier - dag 1 Peize
16 -De 9e wielerronde van Elim
8 -Criterium Berlikum
8 -Omloop Tour de Lasalle dag 2
5 -Criterium Tour de Lasalle dag 3
7 -Criterium Sneek
12 -Ronde van 't zand
8 -Omloop Blauwhuis
20 -33e Knoop van Noordwolde
9 -OFK omloop
2 -Trainingsklassieker Sleen![]()
Dat zou heel mooi zijn. Vooral omdat de wedstrijd in het dorp van mijn schoonouders en geboortedorp van mijn moeder is. We komen zelfs langs het huis waar ze is geboren en opgegroeid.Maakt het toch wel beetje speciaal...Maar zal lastig worden, zag alweer een paar elites op papier staan.
Zou het wel extra mooi maken, succes!quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:50 schreef Patroon het volgende:
Dat zou heel mooi zijn. Vooral omdat de wedstrijd in het dorp van mijn schoonouders en geboortedorp van mijn moeder is. We komen zelfs langs het huis waar ze is geboren en opgegroeid.Maakt het toch wel beetje speciaal...Maar zal lastig worden, zag alweer een paar elites op papier staan.
![]()
laatste stootje voor mijquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha zo is het wel, maar ik voel aan m'n lijf en benen dat ik beter ff thuis kan blijven. Moet m'n vriendin ook ff wat qualitytime geven. Afgelopen week een begrafenis gehad en oa daardoor nog geen avond samen gegeten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef poiuytr het volgende:
Zijn die nanoflex armwarmers echt een aanrader om bij mijn Gabba te kopen? Heb nu standaard armwarmers van cyclewear of kan ik in dat geval beter voor thermoflex armwarmers gaan?![]()
we weten allemaal wat qualitytime met je chick isquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Loller, gisteren mooi aan het stoempen met 30+ gemiddeld en tegenwind. Terugweg wind mee, lekker 35-37 aan het rijden hoor ik ineens TAK, spaak kapot
Toen maar rustig naar Almelo gereden vanuit het vuige Rijssen![]()
![]()
Wordt tijd dat er eens fatsoenlijke wielen worden aangeschaft hiero
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |