* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar orenquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* Huppelmuts geeft kopjes
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toequote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar oren
Zo'n slet loopt hier ook rond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toe
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
.
Het weer is niet zo mooi. Ik ga denk ik vanavond naar de bios.
Katten zijn de echte sletten hequote:
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Er draait sinds donderdag een "enge" film, die wil ik wel zien denk ik
[..]
Katten zijn de echte sletten he
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tvquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.
Echt? Wat heb ik mijn poezen dan al die jaren aangedaan met die veelvuldige, anale penetratie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Slet? Ze wil gewoon bij de staartaanzet gekriebeld worden, niet dat je iets in d'r reet stopt.
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tv
Poesjes en anale seks zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het nou alweer over anale seks? Tis wat.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, iets van 40 minuten geslapen.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.
Waarom is datquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar ik moet gewoon aan jou denken als ik die film zie
In het totaal denk ik bijna een uur vandaag al.quote:
"al" je zegt het alsof het heel wat is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het totaal denk ik bijna een uur vandaag al.
Straks weer even liggen.
Lukt me niet om in slaap te komen vannacht, dus voelt nu een beetje als een overwinning.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"al" je zegt het alsof het heel wat is.
Naaktpics versturen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:01 schreef artelligence het volgende:
Wasjes draaien, afwassen, naar de kapper. Wat zal ik nog meer doen vandaag?
Heppie heeft je zeker de hele nacht wakker gehouden?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie heeft je zeker de hele nacht wakker gehouden?
Ik dacht al dat ik een stijfje zag toen hij wegging.
Spannend.quote:
Fijn voor jequote:
Haha.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de hele nacht gesnurkt.
In de vorm van MMV?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als dit wat wordt tussen jullie verwacht ik wel wat credit.
Ze weet al waar ik woonquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als dit wat wordt tussen jullie verwacht ik wel wat credit.
Oh, dat is niet ver! En oh...quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. 7 min fietsen. Ik kan je nu gaan stalken.
Omdat ze eten wilden.quote:
Omdat wij die in de bioscoop hadden gezien.quote:
Ja héquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wij die in de bioscoop hadden gezien.
Ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hé. Volgens mij vonden we beide Kristen een saaie muts.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een watje. Ik durf niet te douchen.
Ik moet het zelfs. Maar het gaat pijn doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Volgens de arts kan het gewoon maar toch
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
He girl, do you have pet insurance?
In case I smash your pussy.
Zo slecht.
Uit dezelfde categorie:quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
He girl, do you have pet insurance?
In case I smash your pussy.
Zo slecht.
Trying too hard, really.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Hey girl, I wish you were my little toe because I would like to bang you on every piece of furniture.
Kende ik al, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Hey girl, I wish you were my little toe because I would like to bang you on every piece of furniture.
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik moest zowaar een klein beetje lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik moest zowaar een klein beetje lachen.
Anders dan waar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
Is het lettertype anders op fok?
Dan gister en de dagen ervoor hier.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan gister en de dagen ervoor hier.
Bij mij is bij Chrome ook opeens de hele resolutie anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan gister en de dagen ervoor hier.
Oh, dan zal het daar wrs aan liggen. Ik heb ook chrome.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij is bij Chrome ook opeens de hele resolutie anders.
Ja je kunt het filmpje gewoon downloaden, opnieuw bewerken en weer uploaden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:20 schreef Samzz het volgende:
Je kunt je eigen filmpjes op youtube toch bewerken? Audio weghalen en zulks? Want ik krijg het niet voor elkaar.
Het is al gelukt zonder te downloaden en te uploaden. Audio weghalen kan in youtube zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt het filmpje gewoon downloaden, opnieuw bewerken en weer uploaden.
Gooi dan wat boeiends de groep in ipv kansloze smileys.quote:
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gooi dan wat boeiends de groep in ipv kansloze smileys.
Nou, wat is het raarste figuur bij je in de familie?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenMaar was wel leuk hoor. Hoewel ik het om half 12 wel gezien had
Die oom zelfquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, wat is het raarste figuur bij je in de familie?
Trouwen op 50-jarige leeftijd. Er is nog hoop voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenMaar was wel leuk hoor. Hoewel ik het om half 12 wel gezien had
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisterenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trouwen op 50-jarige leeftijd. Er is nog hoop voor je.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisteren
Deze gebruiken Fax:quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisteren
Insgelijks mijn vriend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer gewonde, doch hoopvolle, fantastisch leuke singles.
Hoe is het afgelopen met baan? Meen mij dat herinneren dat ik je succes wenste en dacht dat het ging om een baan?quote:
Er is veel gebeurd in die periode, maar afgelopen week heeft mijn telefoon echt roodgloeiend gestaan. Concreet heb ik nu oog op 3 vacatures, en wellicht nog 2 extra waar ik begin volgende week nog even achteraan ga bellen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met baan? Meen mij dat herinneren dat ik je succes wenste en dacht dat het ging om een baan?
Dat zullen ze van de Faxisme-kerk nooit accepteren ben ik bangquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Sluit je aan bij mijn celibaatkerk, dan heb je dit soort problemen niet meer.
Klinkt positief!quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is veel gebeurd in die periode, maar afgelopen week heeft mijn telefoon echt roodgloeiend gestaan. Concreet heb ik nu oog op 3 vacatures, en wellicht nog 2 extra waar ik begin volgende week nog even achteraan ga bellen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze gebruiken Fax:
"Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden: "En nu jij nog hé!" Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen... op begrafenissen."
Ja inderdaad, vooral omdat er een deadline begint te komen die ik liever niet wil halen. Dus hopelijk heb ik snel werk en dan zal ik letterlijk janken van geluk.quote:
School was klote en later blij zijn met werk, het kan verkeren. Maar ja, tis geld en ook een sociaal iets. Zolang we het niet hebben over spullen verkopen vanaf de welbekende Fok zolderkamerquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vooral omdat er een deadline begint te komen die ik liever niet wil halen. Dus hopelijk heb ik snel werk en dan zal ik letterlijk janken van geluk.
Ik denk dat ze me dan heel hard uitlachenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Of Faxie zegt: Ja, ik zou wel willen voor mijn 50e, maar dat gaat natuurlijk niet lukken als ik steeds mijn vriendin in de armen vind van één van mijn ooms![]()
Dan is het snel klaar. Dan hebben ze opeens wel wat anders aan hun hoofd
Die is ook goedquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Of Faxie zegt: Ja, ik zou wel willen voor mijn 50e, maar dat gaat natuurlijk niet lukken als ik steeds mijn vriendin in de armen vind van één van mijn ooms![]()
Dan is het snel klaar. Dan hebben ze opeens wel wat anders aan hun hoofd
School was best tof en niet al het werk was even leuk. Maar ik ben er telkens weggegaan omdat het of niet vast werd, of dat het toch niet bij me paste. Nu heb ik dat gevoel wel meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
School was klote en later blij zijn met werk, het kan verkeren. Maar ja, tis geld en ook een sociaal iets. Zolang we het niet hebben over spullen verkopen vanaf de welbekende Fok zolderkamer
Nou ja, lekker boeiend. Er zal ook wel eens een oom of tante berooid achterblijven na de zoveelste scheiding. Tis ook weer niet alles, dat trouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan heel hard uitlachen
Alles van die kant van de familie is al >20 jaar bij elkaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, lekker boeiend. Er zal ook wel eens een oom of tante berooid achterblijven na de zoveelste scheiding. Tis ook weer niet alles, dat trouwen.
"Je kan ook van elkaar houwen zonder te trouwen."quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, lekker boeiend. Er zal ook wel eens een oom of tante berooid achterblijven na de zoveelste scheiding. Tis ook weer niet alles, dat trouwen.
Leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
Vanavond maar eens richting Gent voor een concertje
Beter dan thuis zitten. En zo lang je maar plezier hebt toch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wel in m'n eentje enzo, maarja ik doe bijna niet anders
Beter dan een hele avond Fokken ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter dan thuis zitten. En zo lang je maar plezier hebt toch.
Hier is vanavond in de stad ook vanalles te zien met licht en beeld. Mss ga ik even kijken.
Klinkt goed. Vandaag moeders jarig, dus klein feestje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:21 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond niets doen. Gister al bier gedaan, korte nacht. Bezig met behang verwijderen, wat plamuren en wil maandag kunnen schilderen. Hele dag al in de weer. Dus vanavond heerlijk onderuit. Wel weer op tijd op morgen om te sporten.
Zoiets. Lichtprojectie op een gebouw en door de stad zelf nog wat lichtkunst geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dan een hele avond Fokken ja.
Een of ander lichtfestival?
Ow... kan leuk zijn, kan tegenvallen. Zag er ook ooit een in Dordt, maar die viel nogal tegenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets. Lichtprojectie op een gebouw en door de stad zelf nog wat lichtkunst geloof ik.
Lekker FOkken toch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dan een hele avond Fokken ja.
Een of ander lichtfestival?
Trots op je Kaneelquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker FOkken toch.
Ik moet eventjes naar een verjaardag straks na het eten, maar daarna weer diehard fokken natuurlijk
Nee niet misschienquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier is vanavond in de stad ook vanalles te zien met licht en beeld. Mss ga ik even kijken.
Dan ben je toch nog steeds single... ik zie het verschil niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Van wie?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
Have fun.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
Klinkt wel leuk... In Enschede doen ze ook altijd van alles. Hier in Beerse ook, maar ik weet niet of het wat aan isquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Avondje thuis is ook wel eens lekker op zn tijd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond gewoon eens helemaal niks ga doen.
Weet niet hoe het komt maar ben doodmoe.
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Avondje thuis is ook wel eens lekker op zn tijd.
Als je nu vertrekt kan je nog meequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt best leuk
Veel plezier!
Ik ga ook niks doen. Afgelopen nacht was zo zwaar bagger... Ik ga lekker bier drinken en chips eten. Filmpje kijken of een serie. Morgen naar Antwerpenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond gewoon eens helemaal niks ga doen.
Weet niet hoe het komt maar ben doodmoe.
Liefquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt kan je nog meeIk trakteer
Ja ik denk dat het hier hetzelfde gaat worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook niks doen. Afgelopen nacht was zo zwaar bagger... Ik ga lekker bier drinken en chips eten. Filmpje kijken of een serie. Morgen naar Antwerpen.
Vrij onbekende band, geloof ik? Klinkt wel goed. Is het allemaal van die rustige muziek?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hier hetzelfde gaat worden.
Behalve Antwerpen dan.
In het genrewereldje zelf is het een van de grootste bands, naast Sigur Ros (de grootste denk ik), Godspeed You Black Emperor, 65daysofstatic, Explosions in the Sky en Mogwai.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrij onbekende band, geloof ik? Klinkt wel goed. Is het allemaal van die rustige muziek?
[..]. Niks mis mee.
Wow, zowaar namen die ik ken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het genrewereldje zelf is het een van de grootste bands, naast Sigur Ros (de grootste denk ik), Godspeed You Black Emperor, 65daysofstatic, Explosions in the Sky en Mogwai.
Alleen mogwai zegt me iets.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het genrewereldje zelf is het een van de grootste bands, naast Sigur Ros (de grootste denk ik), Godspeed You Black Emperor, 65daysofstatic, Explosions in the Sky en Mogwai.
Ah, oké. Ik ken alleen Sigur Ros. En eigenlijk ook vooral van naam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken de namen vooral. Ik luister dan ook vooral naar het metal gedeelte van het genre post. Amenra, Neurosis, Cult of Luna, Isisquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier is het een compleet orkest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
Oeh, daar komen de speelgoedauto'tjes. Er is vast een brand ergens.
In België klinken de sirenes als die van speelgoedauto's.
Knallend eindstuk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken de namen vooral. Ik luister dan ook vooral naar het metal gedeelte van het genre post. Amenra, Neurosis, Cult of Luna, Isis
Maar daar kijk je wel van op. Hier in België kijk je naar de grond om de auto'tjes te zoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het een compleet orkest.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen mogwai zegt me iets.
Maar dan de mogwai Gizmo.
Ik betwijfel of dat de oplossing isquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Ik ook wel, maar daar ben ik weer niet zo goed met de namenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken de namen vooral. Ik luister dan ook vooral naar het metal gedeelte van het genre post. Amenra, Neurosis, Cult of Luna, Isis
Veel plezier! Ik ga dadelijk gezellig bij mijn beste vriend eten en daarna eens lekker uitgebreid van wat Belgische biertjes genieten. Heerlijk om eens niet met de auto te zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
Proefeet in Enschede dit weekend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Have fun.
[..]
Klinkt wel leuk... In Enschede doen ze ook altijd van alles. Hier in Beerse ook, maar ik weet niet of het wat aan is. Midden september wordt er weer wat georganiseerd. Ga denk ik maar gewoon eens kijken.
Het is een state of mind, yats.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat de oplossing is
Kaneel, je blijft niet je hele leven celibaat. In jou schuilt een sletquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een state of mind, yats.
I know, maar die ga ik nooit bereiken. Als ik me aan zou sluiten zou ik altijd zo'n broeder Tuck zijn die stiekem wel wil zondigen en dat af en toe ook doet..quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een state of mind, yats.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Proefeet in Enschede dit weekend.
Ik moet toegeven dat ik de Belgische hulpdiensten nog nooit gehoord heb. Dus ik geloof je op je woord. Maar als het zo al klinkt, dan is het best erg ja. Niemand die het hoort. Of slecht hoort.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar kijk je wel van op. Hier in België kijk je naar de grond om de auto'tjes te zoeken.
Iemand opbellen en zeggen 'weet je hoe een Belgische ambulance klinkt?' en dan ophangenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de Belgische hulpdiensten nog nooit gehoord heb. Dus ik geloof je op je woord. Maar als het zo al klinkt, dan is het best erg ja. Niemand die het hoort. Of slecht hoort.
Je hoort het wel. De sirenes zijn hard genoeg, het is alleen net een speelgoedauto qua toon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de Belgische hulpdiensten nog nooit gehoord heb. Dus ik geloof je op je woord. Maar als het zo al klinkt, dan is het best erg ja. Niemand die het hoort. Of slecht hoort.
Die is wel erg oudquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand opbellen en zeggen 'weet je hoe een Belgische ambulance klinkt?' en dan ophangen
Zal hem eens opzoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoort het wel. De sirenes zijn hard genoeg, het is alleen net een speelgoedauto qua toon.
Hoezo? Niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer ze in bedwang te houden he
Mja, ik heb net ook gezocht, maar alle sirenes die ik tegen ben gekomen klinken gewoon normaal. De toon die hier steeds klinkt heb ik nog niet gevonden...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is wel erg oud![]()
[..]
Zal hem eens opzoeken.
Ik had het over je eierstokkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Niet mijn verantwoordelijkheid.
Nog niet. Wel "ik wil naar huis" neigingen.quote:
De Ugh en dequote:
Wat een kutopmerking weer. Ik was er toch niet positief over?quote:
Je leeft in een vrij landquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet. Wel "ik wil naar huis" neigingen.
Dat is dan gewoon een geheimpje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
I know, maar die ga ik nooit bereiken. Als ik me aan zou sluiten zou ik altijd zo'n broeder Tuck zijn die stiekem wel wil zondigen en dat af en toe ook doet..
Staat in deze situatie een beetje raar. Schoonfamilie jwz.quote:
Het was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking weer. Ik was er toch niet positief over?
Aaah... Nee, dan is weggaan misschien niet de beste keuze...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in deze situatie een beetje raar. Schoonfamilie jwz.
Vrouwen zijn vreemd, dus jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Ugh en dezijn voor jou redenen om aan te nemen dat ze voortplantingsneigingen krijgt
?
En ze hebben jou tussen de kinderen gezet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in deze situatie een beetje raar. Schoonfamilie jwz.
Je doet het voor jezelf, dus dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
I know, maar die ga ik nooit bereiken. Als ik me aan zou sluiten zou ik altijd zo'n broeder Tuck zijn die stiekem wel wil zondigen en dat af en toe ook doet..
Helemaal normaal zijn jullie ook niet hequote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, jij vindt ons vreemd, dat is wat anders.
Nee hoor, alle mannen. Alleen veel kerels kunnen dan niet hardop zeggen ivm pikstraf enzoquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn alleen gegrond als er een voorbeeld bij zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal normaal zijn jullie ook niet he
Ik ben ook vreemdquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is jouw reactie vreemd.
Werkt de celibaatkerk niet zo dat je bij 'zondigen' dat meteen op moet biechten dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon een geheimpje.
Ik heb nu niet direct een voorbeeld beschikbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn alleen gegrond als er een voorbeeld bij zit.
Anders gewoon onwaar.
Ongetwijfeld, maar een leven zonder ooit nog seks te hebben is dat nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf, dus dat zou zonde zijn.
Maar een leven zonder seksuele frustraties is een mooi iets.
Dat moet je Kaneel vragen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Werkt de celibaatkerk niet zo dat je bij 'zondigen' dat meteen op moet biechten dan?
Willekeurig geschiedenisboek staat vol met voorbeeldenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu niet direct een voorbeeld beschikbaar.
Nee. Maar Hep is goed met ze, dus ze komen als vliegen op stroop af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze hebben jou tussen de kinderen gezet?
Toch klopt het wat fax zegt aardigquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Terug naar de middeleeuwen om je punt te maken... pff.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Willekeurig geschiedenisboek staat vol met voorbeelden
Ah wat lief.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar Hep is goed met ze, dus ze komen als vliegen op stroop af.
Hm, ik denk niet dat ik een geschikt lid zou zijn. Ik zou er nooit met de volle overtuiging achter kunnen staan. Maar inderdaad, misschien kan kaneel een en ander verduidelijken.quote:
Omdat vrouwen inderdaad vreemd/onbegrijpelijk zijn. En voor nadere uitleg en een voorbeeld, just ask.quote:
Maar zonder voorbeelden (uit deze eeuw)quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Mannen bevestigen mijn uitspraak al
Gisteren is ook geschiedenisquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar de middeleeuwen om je punt te maken... pff.
Maar ik heb begrepen dat jij tegenwoordig helemaal geen moeite meer hebt met het verkrijgen van seks. Heb je dan niet steeds die frustratie?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar een leven zonder ooit nog seks te hebben is dat niet
Van voornamelijk mannen die oorlog voeren... Je puntquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Willekeurig geschiedenisboek staat vol met voorbeelden
Ik heb een recent voorbeeld (gisteren). Maar dat ga ik hier niet posten, sorryquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zonder voorbeelden (uit deze eeuw)
En dan moet je ook zien welke mannenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zonder voorbeelden (uit deze eeuw)
Eh, ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt dan. Waarschijnlijk had je een ruis op de lijn toen je dat hoorde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb begrepen dat jij tegenwoordig helemaal geen moeite meer hebt met het verkrijgen van seks. Heb je dan niet steeds die frustratie?
Nou, kom maar op dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat vrouwen inderdaad vreemd/onbegrijpelijk zijn. En voor nadere uitleg en een voorbeeld, just ask.
Ik zou me nu eigenlijk aangesproken moeten voelen, maar....quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan moet je ook zien welke mannen. Zelf nu niet de meest normale personen
.
Vandaag is geen giftquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks ga je nog het motto van Mysteryland quoten.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan moet je ook zien welke mannen. Zelf nu niet de meest normale personen
.
Vanwege hun rare vrouwenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van voornamelijk mannen die oorlog voeren... Je punt?
Die lat zal vast heel hoog liggen, jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik ben psychologisch helemaal goedgekeurd door de marine.
Hmm, dat kan natuurlijk. Vreemd dat men zulke rare dingen zou verzinnen dan. Niet alsof het grappig is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt dan. Waarschijnlijk had je een ruis op de lijn toen je dat hoorde.
De Marine.. helemaal zo gek nog niet?! Met zo'n slogan vraag ik me af waarop ze testen dan..quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik ben psychologisch helemaal goedgekeurd door de marine.
Er komen amper vrouwen op zo'n concert, laat staan vreemdequote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel als het concert (en de rest van de avond) goed bevalt
Ik geef de schuld aan mijn autisme.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ach, mannen zullen altijd blijven beweren dat vrouwen vreemd zijn. Andersom ook. Gebed zonder eind. Beide groepen falen gewoon in de communicatie.
Dat ligt aan de vrouwenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ach, mannen zullen altijd blijven beweren dat vrouwen vreemd zijn. Andersom ook. Gebed zonder eind. Beide groepen falen gewoon in de communicatie.
Voor het korps Mariniers wel ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lat zal vast heel hoog liggen, ja.
Ben je autistisch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn autisme.
Korte uitleg : iemand die me eerder hard afgewezen heeft was gisteren toch wel erg haar best aan het doen om me tot een date te verleiden. Logica toch?quote:
Tja, ik weet ook niet van wie je het hebt. Maar sowieso, als je iets verzint, dan kun je het beste iets geloofwaardigs verzinnen en dat is dit niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat kan natuurlijk. Vreemd dat men zulke rare dingen zou verzinnen dan. Niet alsof het grappig is.
Ach kom, alsof je volledig goed in je kop bent wanneer je je vrijwillig voor zo'n baan zou opgeven. Net als het leger, overigens.quote:
Gek mensquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]terug! (zie je, hele duidelijke communicatie van je eigen niveau)
Was ze dronken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Korte uitleg : iemand die me eerder hard afgewezen heeft was gisteren toch wel erg haar best aan het doen om me tot een date te verleiden. Logica toch?
[..]
Tja, ik weet ook niet van wie je het hebt. Maar sowieso, als je iets verzint, dan kun je het beste iets geloofwaardigs verzinnen en dat is dit niet.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach kom, alsof je volledig goed in je kop bent wanneer je je vrijwillig voor zo'n baan zou opgeven. Net als het leger, overigens.
Kan toch allerlei redenen hebben. Niet zo zeer met vrouwen in het algemeen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Korte uitleg : iemand die me eerder hard afgewezen heeft was gisteren toch wel erg haar best aan het doen om me tot een date te verleiden. Logica toch?
[..]
Tja, ik weet ook niet van wie je het hebt. Maar sowieso, als je iets verzint, dan kun je het beste iets geloofwaardigs verzinnen en dat is dit niet.
Goh, waarom zou ze dat toch doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Maar dat soort dingen doen mannen ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel het niet per se negatief, trouwens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook niet mee door gegaan.
waar ik achteraf eigenlijk best wel heel veel spijt van heb.
Het ging om een FOK!ster, jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goh, waarom zou ze dat toch doen?Echt man, doe eens assertief tegen haar
![]()
En de dame in kwestie kwam het zelf melden hier hoor
Geen idee, nooit een test laten doen.quote:
Denk niet dat het netjes is om hier te bespreken van wie ik het heb, anders heb ik straks weer een note omdat ik praat over mensen die niet in het topic aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet per se negatief, trouwens.
Neequote:
Maar als je spijt hebt dan kan je het toch alsnog doen, of zoeken ze nu niemand meer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt.
Ik heb het over het laatste deelquote:
Misschien was het een weddenschap. Of ze vindt je nu wel leuk.quote:
Te oud nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar als je spijt hebt dan kan je het toch alsnog doen, of zoeken ze nu niemand meer?
Ssstt straks schrik je hem af!quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
Fax geeft advies. Wacht...
Fax geeft advies!!!
Dat kan je toch niet gemist hebben, gezien je hier 24/7 zitquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over het laatste deel.
[..]
Misschien was het een weddenschap. Of ze vindt je nu wel leuk.
Vooral niet opvolgen dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
Fax geeft advies. Wacht...
Fax geeft advies!!!
Dan hoef ik het al niet eens te proberen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
En ik denk dat ik nu de fysieke keuring niet meer haal.
Daar trappen ze niet inquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje make-up en niemand die het ziet
ik heb het ook gemist.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet gemist hebben, gezien je hier 24/7 zit
Ik heb het niet meegekregen omdat ik hier niet 24/7 zit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet gemist hebben, gezien je hier 24/7 zit
Dit jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar trappen ze niet in. Iets met geboortedatum.
Dan was het net in die ene seconde van onoplettendheid gepostquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen omdat ik hier niet 24/7 zit.
Vast wel iemand die dat kan vervalsen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar trappen ze niet in. Iets met geboortedatum.
Weer gaan sporten. Want met 200 mannen een boot delen moet toch motivatie genoeg zijn lijkt mij zo! hahaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
En ik denk dat ik nu de fysieke keuring niet meer haal.
Ik zou wel met 200 mannen een boot willen delen, jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast wel iemand die dat kan vervalsen.
[..]
Weer gaan sporten. Want met 200 mannen een boot delen moet toch motivatie genoeg zijn lijkt mij zo! haha
Ik weet niet eens of ik er wel op in wil gaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goh, waarom zou ze dat toch doen?Echt man, doe eens assertief tegen haar
![]()
En de dame in kwestie kwam het zelf melden hier hoor
DM? Ik ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk niet dat het netjes is om hier te bespreken van wie ik het heb, anders heb ik straks weer een note omdat ik praat over mensen die niet in het topic aanwezig zijn.
Ik heb echt geen flauw idee. Daarom zei ik, vrouwen zijn onbegrijpelijk/vreemd. Je vroeg overigens zelf om een voorbeeld, dit is er dus duidelijk een.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over het laatste deel.
[..]
Misschien was het een weddenschap. Of ze vindt je nu wel leuk.
Ik heb hem toen wel gehaald, en dat was in de periode dat ik gewoon in topvorm was, en nog ging ik echt helemaal kapot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoef ik het al niet eens te proberen.
Één ja. Weet je hoeveel vrouwen er op de aardbol zijn? Ik geef je een hint. Meer dan één.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik er wel op in wil gaan
[..]
DM? Ik ben wel nieuwsgierig nu.
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Daarom zei ik, vrouwen zijn onbegrijpelijk/vreemd. Je vroeg overigens zelf om een voorbeeld, dit is er dus duidelijk een.
Mariniers zitten niet continue op een boot he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast wel iemand die dat kan vervalsen.
[..]
Weer gaan sporten. Want met 200 mannen een boot delen moet toch motivatie genoeg zijn lijkt mij zo! haha
Maak het nog uit of het 200 bootvluchtelingen of 200 mariniers zijn?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou wel met 200 mannen een boot willen delen, ja.
Tja, sorry ik ben het met Samzz eens, dit is niet echt een goed voorbeeld van onbegrijpelijke vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik er wel op in wil gaan
[..]
DM? Ik ben wel nieuwsgierig nu.
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Daarom zei ik, vrouwen zijn onbegrijpelijk/vreemd. Je vroeg overigens zelf om een voorbeeld, dit is er dus duidelijk een.
Ik heb wel een roeiboot, en dan moet je die andere 199 man er even bij denken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in mij fantasie wel hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mariniers zitten niet continue op een boot he.
Zijn gewoon op een basis gestationeerd en worden uitgezonden voor missies.
Ow echt? Dat is me nou nooit opgevallen van die zolderkamer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één ja. Weet je hoeveel vrouwen er op de aardbol zijn? Ik geef je een hint. Meer dan één.
Waar mensen niks van weten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mariniers zitten niet continue op een boot he.
Zijn gewoon op een basis gestationeerd en worden uitgezonden voor missies.
Geloof me, dit is niet de eerste keer dat me zoiets gebeurdquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja, sorry ik ben het met Samzz eens, dit is niet echt een goed voorbeeld van onbegrijpelijke vrouwen.
Sowieso he, hij brengt een mening als feit en stapt daarnaast over zijn eigen (on)vermogen om vrouwen te begrijpen. Tja...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja, sorry ik ben het met Samzz eens, dit is niet echt een goed voorbeeld van onbegrijpelijke vrouwen.
Juist, jij snapt hetquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso he, hij brengt een mening als feit en stapt daarnaast over zijn eigen (on)vermogen om vrouwen te begrijpen. Tja...
Vuige slet. Je helemaal uit elkaar laten trekken op een boot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yup, heel moeilijk is het ook allemaal niet.quote:
Verkapte vraag welke boot het is. Ik heb je wel in de gaten, ouwe snoeperquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vuige slet. Je helemaal uit elkaar laten trekken op een boot.
Ik denk dat de sleutel gewoon is om ze niet proberen te begrijpen maar te accepteren als de beetje vreemde, maar toch ook wel leuke wezens die ze zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, heel moeilijk is het ook allemaal niet.
De context beantwoordt die vraag niet voor je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak het nog uit of het 200 bootvluchtelingen of 200 mariniers zijn?
Ik wil het je gewoon zien zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De context beantwoordt die vraag niet voor je?
En aan jou kan het niet liggenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:50 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, dit is niet de eerste keer dat me zoiets gebeurd
Mariniersquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil het je gewoon zien zeggen.
We zitten allemaal samen op deze aardkloot, dan kunnen we er beter het beste van maken toch? En een beetje vreemd is leuk!quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de sleutel gewoon is om ze niet proberen te begrijpen maar te accepteren als de beetje vreemde, maar toch ook wel leuke wezens die ze zijn.
Vrouwen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een roeiboot, en dan moet je die andere 199 man er even bij denken.
You got me...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte vraag welke boot het is. Ik heb je wel in de gaten, ouwe snoeper
Komt dat vanwege de grote hoeveelheid vrouwen daar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Ik heb de mijne nog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik kan ook nog wel een marine uniform regelen.
Qua Patet Orbis
Mwah, ik begin langzaam te denken van wel.quote:
Ik snap de vraag nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
Komt dat vanwege de grote hoeveelheid vrouwen daar?
Duidelijk zeggen dat je d'r leuk vindt een optie? Of gewoon gebruik maken van haar toenaderingquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vrouwen ook regelmatig niet snap.
Nou is er een vrouw die ik wel aantrekkelijk vond, en hoe nader ik wilde komen, zeg maar, hoe meer afstand ze nam. Dat leek mij een duidelijke hint.
Maar nu ik afstandelijk doe, zoekt zij juist toenadering.
:$
Same story, different girl.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou is er een vrouw die ik wel aantrekkelijk vond, en hoe nader ik wilde komen, zeg maar, hoe meer afstand ze nam. Dat leek mij een duidelijke hint.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Herkenbaar. Vrouwen worden daar helemaal wild van. Misschien omdat ze normaliter veel mannen achter zich aan hebben hobbelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat eerste weet ze.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk zeggen dat je d'r leuk vindt een optie? Of gewoon gebruik maken van haar toenadering.
Is het die Fok!ster waar wij njet van weten wie het is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eerste weet ze.
En dat tweede brengt ons weer in de eerste situatie. Zo verwarrend.
Hmmmm. Let her goquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eerste weet ze.
Picsquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik kan ook nog wel een marine uniform regelen.
Qua Patet Orbis
Ik heb dat juist andersomquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vrouwen worden daar helemaal wild van. Misschien omdat ze normaliter veel mannen achter zich aan hebben hobbelen.
Heb jij bij de marine gezeten?quote:
Regel dat danquote:
Just so you know.quote:
Lastige situatie inderdaad. Ik zou de boot afhouden en haar het initiatief laten als ze toch al weet dat je haar leuk vind.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eerste weet ze.
Ah, the mysteryquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het die Fok!ster waar wij njet van weten wie het is?
Vrouwen.quote:
Net als jij.quote:
Ja, zoiets opperde Fera gisteren ook al. Ach, het is goed zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vrouwen worden daar helemaal wild van. Misschien omdat ze normaliter veel mannen achter zich aan hebben hobbelen.
Ik weet even niet waar je op doelt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het die Fok!ster waar wij njet van weten wie het is?
Al gedaan, daarom staat er "vond".quote:
Geval apart.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom. Als hij afstandelijk gaat doen, dan laat ik ook niks meer horen
.
Ik houd niet van hard to get spelenquote:
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom. Als hij afstandelijk gaat doen, dan laat ik ook niks meer horen
.
Gedroegen alle vrouwen zich maar zoquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |